Ik laat dit liever over aan Sked.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Vinden jullie David Luiz ook zo'n enorme kutverdediger
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Hij is zo slecht dat het vermakelijk isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Guusquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Psg laat soms toch leuke combinaties zien zeg. Maar Chelsea begint te komen... Belooft wat
vlaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Psg laat soms toch leuke combinaties zien zeg. Maar Chelsea begint te komen... Belooft wat
Gras is groen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Chelsea met 11 man op het eigen kwart
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Van dubbelvla, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is toch een liefhebber van vla? of heb ik dat verkeerd.
Och het is droog, lekker zonnetje overdag. Ik vind het een best weertje anders.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och het is droog, lekker zonnetje overdag. Ik vind het een best weertje anders.
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
godverdomme koud manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou. Maar nou zit ik binnen voor de TV.quote:
Pax laat ons weer in de steek, hij zal ongetwijfeld weer een tinder-date hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bent fit vandaagjammer dat Pax dit niet kan zien.
Stijn wordt de nieuwe mod.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
Dit is een belangrijke wedstrijd en de spanning is om te snijden, maar is jancees al mod?
Sorry hiervoor.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
Dit is een belangrijke wedstrijd en de spanning is om te snijden, maar is jancees al mod?
Sorry hiervoor.
ik ben er NETquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pax laat ons weer in de steek, hij zal ongetwijfeld weer een tinder-date hebben
Nee joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Die blauwe lettertjes maken mensen meestal monddood.
oh shit, gemist. Was het leuk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat even een programma over kansloze tokkie tienermoeders te kijken bij de vrienden van NPO3
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh shit, gemist. Was het leuk?
Brugklas ook gekeken zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringen
Okéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringen
Schandalig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope
Heb gister even weekoverzichtje teruggekeken
Als jullie voor PSG zijn ga ik nog even over m'n mening nadenkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk en ik hopen dat je je nog bedenkt..
Mag onlogisch bij ons hanggroepje?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk en ik hopen dat je je nog bedenkt..
Tot wanneer meot je die aidsUI eigenlijk dragen? Zelfs ik begin er inmiddels gek van te worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind het best een vermakelijk potje.
Dat zijn wij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jullie voor PSG zijn ga ik nog even over m'n mening nadenken
Quote van Zlatan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben niet voor PSG, ik ben voor Zlatan.
Belgisch commentaar zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Ik zag eerder vanavond een commentator op Eurosport Di Maria en Lucas door elkaar halen. Dit terwijl ze niet allebei in het veld stonden
Niet eensquote:
Ik heb Oddshotquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Installeer gewoon global twitch emotes addon
Maar dan kan alleen jijzelf ze zien..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Installeer gewoon global twitch emotes addon
Ik vind Chelsea een kutclub met kut supporters.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe kun je sympathie hebben voor Chelsea?
Totdat jij zegt dat het niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot wanneer meot je die aidsUI eigenlijk dragen? Zelfs ik begin er inmiddels gek van te worden.
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens
PSG-Lille als ik het goed herinner, en vervolgens was er een goede redding van de keeper van "Nice"
Ah oke..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat jij zegt dat het niet meer hoeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet wel een leuk verhaaltje. Laatst werd Zlatan in zijn auto aan de kant gezet door de politie. De agent kwam weg met een waarschuwing.quote:
wowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravond.
De supporters ken ik zo niet, met dat eerste ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind Chelsea een kutclub met kut supporters.
En dit is vader.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
Zlatan die faalt in een grote wedstrijd in 3...2...1
Welke vraag?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
GGMM heeft nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
maar ja, jij zit op je zolderkamer.quote:
of je vissen al dood zijn.quote:
Kopsterk, Kopsterk, Kopsterk, waarom altijd die overactingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
ZLATAN DE VOETBALGODZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
mag jij dat zeggen? ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
ZLATAN DE VOETBALGODZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
ZLATAN DE VOETBALGOD
Mensen zonder identiteit doen vaak aan overactingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kopsterk, Kopsterk, Kopsterk, waarom altijd die overacting
Oke, ik ga wel even zoeken, je hoeft hem niet opnieuw te stellen hoor, ik zoek gewoon even.quote:
wow zo diepquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Als Zlatan in de film '300' had gezeten, had de film '1' geheten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is op het Fok!kantoor om zijn contract te ondertekenen.
Ik noem een Jelle ten Rouwelaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen zonder identiteit doen vaak aan overacting
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen zonder identiteit doen vaak aan overacting
quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mogen de broekjes omlaag?
Bedankt René.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, bij dezen dan. erg sportief van je dat je de UI zolang gehouden hebt.![]()
Daar kunnen sommige mensen nog wat van leren.
tompsv18
Heb geen broekje aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mogen de broekjes omlaag?
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt René.
Ik heb nog steeds geen antwoord of onlogisch bij ons hanggroepje mag.
Heerlijk man, dit is genieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:32 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Rust.
Naar, heel naar dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Behalve Karina want het moet niet TE ordinair worden.
@Haags.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef franske19 het volgende:
Beetje vreemd om niet een ploeg als favoriet te hebben.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even de wedstrijd verder kijken in een andere kamer.
Dat doe ik altijd als een wedstrijd heel spannend begint te worden.
Het toilet ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Je hebt altijd toch wel een lichte voorkeur voor een bepaalde ploeg maar dat heb ik bij deze twee clubs totaal niet. Te gemaakt allemaal. 1 Engelsman en 1 Fransman op het veld.quote:
Zolang een bal tussen de palen is krijg je het doelpunt toegewezen. Volgens mij was de bal wel tussen de palen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:34 schreef NLGooner het volgende:
Waarom is Zlatan maker van de 1ste goal? Zonder Mikel was ie er hoogstwaarschijnlijk niet ingegaan.
Oh zo. Ik dacht dat je anderen erop aansprak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je hebt altijd toch wel een lichte voorkeur voor een bepaalde ploeg maar dat heb ik bij deze twee clubs totaal niet. Te gemaakt allemaal. 1 Engelsman en 1 Fransman op het veld.
Als je dat nou al doet dan vraag ik me af wat je doet als de rust voorbij is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Het is nog waar ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je hebt altijd toch wel een lichte voorkeur voor een bepaalde ploeg maar dat heb ik bij deze twee clubs totaal niet. Te gemaakt allemaal. 1 Engelsman en 1 Fransman op het veld.
Ik ben voor Feyenoord laat die de kwartfinale maar spelen in plaats van een van deze twee koopclubs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef franske19 het volgende:
Beetje vreemd om niet een ploeg als favoriet te hebben. Het liefst zie ik beide uit Europa vliegen. Jammer van die gelijkmaker want nu hoeft Chelsea niet meer.
Tenenkrommende kutreclamequote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komt die ene reclame van "mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort.... adoratie!' langs.
Hij was net op Sport1.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komt die ene reclame van "mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort.... adoratie!' langs.
Heb je nog mensen uitgescholden voor 'wanker' en obscene gebaren gemaakt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
In 2000 zat ik bij de CL wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea naast het uitvak. Zowel de herrie uit het uitvak en het bazenteam van Chelsea toen maakten op mij als kleine Caland toch wel een hele indruk.
Sindsdien heb ik altijd een kleine zwak voor Chelsea gehad
Tot zover deze anekdote
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb onlangs het youtubekanaal 'NoCopyrightSounds' ontdekt. Chille muziek wel
Nee. Ik was toen 12 ofzo. Die fase was ik toen al ontgroeid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je nog mensen uitgescholden voor 'wanker' en obscene gebaren gemaakt?
Allemaal naar huis gestuurd in een bodybag natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je nog mensen uitgescholden voor 'wanker' en obscene gebaren gemaakt?
Heel herkenbaar. Ik had dat met de Glasgow Rangers.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
In 2000 zat ik bij de CL wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea naast het uitvak. Zowel de herrie uit het uitvak en het bazenteam van Chelsea toen maakten op mij als kleine Caland toch wel een hele indruk.
Sindsdien heb ik altijd een kleine zwak voor Chelsea gehad
Tot zover deze anekdote
We missen de NOS bijnaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef gniffie het volgende:
Geweldige analyse weerwaarom worden die debielen nog ingehuurd
Hoezo niet 100% fit? Hij speelde afgelopen weekend gewoon 90 minuten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is alweer even geleden maar nog niet 100% fit.
Hadden m goed kunnen gebruiken.
Zonder Mikel had Courtois hem denk ik gehad dus best een cruciale aanrakingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zolang een bal tussen de palen is krijg je het doelpunt toegewezen. Volgens mij was de bal wel tussen de palen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zonder Mikel was die bal niet eens bij de doellijn gekomen. Slap rollertje was het.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zonder Mikel had Courtois hem denk ik gehad
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet niet wat dit is?Stop hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was zijn nummerbord in België.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Waar slaat die 300 eigenlijk op in @aad300?
Zijn percentage geslaagde voorspellingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ws was dat een suggestie toen aad al bezet was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was zijn nummerbord in België.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet niet wat dit is?In de zee zit heel veel water maar lang niet zoveel vis. Hopelijk helpt dit een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mede daarom. Die operatie is pas een goeie 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo niet 100% fit? Hij speelde afgelopen weekend gewoon 90 minuten.
En hij kan ook gewoon niet voetballenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mede daarom. Die operatie is pas een goeie 2 weken geleden.
Goed genoeg om er een tyfuslekkere vriendin aan over te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij kan ook gewoon niet voetballen
Dat bepaal jij niet. Het is dat Aurier bereid is om je te ondersteunen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij kan ook gewoon niet voetballen
Ik bepaal zelf wel welke mening ik heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Het is dat Aurier bereid is om je te ondersteunen.
Wij willen pics zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed genoeg om er een tyfuslekkere vriendin aan over te houden.
Echt he!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel welke mening ik heb.
Gegoogled en hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tyfuslekker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke mening?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel welke mening ik heb.
Ben je soms dronken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tyfuslekker?![]()
Ik had Ellen Hoger zitten dan zijn huidige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |