Ik laat dit liever over aan Sked.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Vinden jullie David Luiz ook zo'n enorme kutverdediger
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Hij is zo slecht dat het vermakelijk isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Guusquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Psg laat soms toch leuke combinaties zien zeg. Maar Chelsea begint te komen... Belooft wat
vlaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Psg laat soms toch leuke combinaties zien zeg. Maar Chelsea begint te komen... Belooft wat
Gras is groen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Chelsea met 11 man op het eigen kwart
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef appelvla het volgende:
Van dubbelvla, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is toch een liefhebber van vla? of heb ik dat verkeerd.
Och het is droog, lekker zonnetje overdag. Ik vind het een best weertje anders.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och het is droog, lekker zonnetje overdag. Ik vind het een best weertje anders.
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
godverdomme koud manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou. Maar nou zit ik binnen voor de TV.quote:
Pax laat ons weer in de steek, hij zal ongetwijfeld weer een tinder-date hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je bent fit vandaagjammer dat Pax dit niet kan zien.
Stijn wordt de nieuwe mod.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
Dit is een belangrijke wedstrijd en de spanning is om te snijden, maar is jancees al mod?
Sorry hiervoor.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
Dit is een belangrijke wedstrijd en de spanning is om te snijden, maar is jancees al mod?
Sorry hiervoor.
ik ben er NETquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pax laat ons weer in de steek, hij zal ongetwijfeld weer een tinder-date hebben
Nee joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Die blauwe lettertjes maken mensen meestal monddood.
oh shit, gemist. Was het leuk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat even een programma over kansloze tokkie tienermoeders te kijken bij de vrienden van NPO3
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh shit, gemist. Was het leuk?
Brugklas ook gekeken zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringen
Okéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was best vermakelijk, maar viel nog redelijk mee vergeleken met andere afleveringen
Schandalig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope
Heb gister even weekoverzichtje teruggekeken
Als jullie voor PSG zijn ga ik nog even over m'n mening nadenkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk en ik hopen dat je je nog bedenkt..
Mag onlogisch bij ons hanggroepje?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk en ik hopen dat je je nog bedenkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |