Het is te verwachten dat de ruiten er allemaal uit gaan komende zondag bij eventueel verlies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het legioen kennende sluit het één het ander niet bepaald uit.
Ben je wat van plan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het is te verwachten dat de ruiten er allemaal uit gaan komende zondag bij eventueel verlies.
Is toch heerlijk ouwe reus.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was Kenneth Vermeer, Hans.
Zondag nog niet. Gaan we uit de beker, avondwedstrijdje, dan gaat het misquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het is te verwachten dat de ruiten er allemaal uit gaan komende zondag bij eventueel verlies.
Laten we wel wezen: daar stevenen we natuurlijk regelrecht op af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag nog niet. Gaan we uit de beker, avondwedstrijdje, dan gaat het mis
Natuurlijk. Az hakt ons in de pan. Staan als je kijkt naar de wedstrijden van 2016, gewoon eerste samen met PSV. En spelen bijzonder leuk voetbal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: daar stevenen we natuurlijk regelrecht op af.
quote:Beste Feyenoord-supporter,
Bedankt voor je bestelling!
In de bijlage vind je de e-ticket(s) die je zojuist hebt gekocht en een bevestiging van jouw bestelling
Naïef? Een masochist, dat ben jequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Az hakt ons in de pan. Staan als je kijkt naar de wedstrijden van 2016, gewoon eerste samen met PSV. En spelen bijzonder leuk voetbal.
En ik? Ik blijf naïef....
[..]
E-tickets, hoe durf je. Dan mis je dat prachtig kaartje die je boven je bed kan ophangenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Az hakt ons in de pan. Staan als je kijkt naar de wedstrijden van 2016, gewoon eerste samen met PSV. En spelen bijzonder leuk voetbal.
En ik? Ik blijf naïef....
[..]
Kost tegenwoordig 3 euro extraquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
E-tickets, hoe durf je. Dan mis je dat prachtig kaartje die je boven je bed kan ophangen
Hopelijk krijgt Advocaat Bilal weer terug in zijn vorm van Heerenveen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:18 schreef Cara het volgende:
Hopen dat Advocaat aan Gio het advies geeft om Bilal nooit meer op te stellen.
Van Gastel viel toch wel mee. Over die andere 2 kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:59 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat, Wouters, Van Gastel. Had je een middenveld met die drie gasten gehad, was er elke week minimaal 1 geschorst... Arme Gio
Heeft veel moeten 'corrigeren' door z'n gebrekkige handelingssnelheid.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gastel viel toch wel mee. Over die andere 2 kan ik niet oordelen.
Wat is jouw ideale voorhoede dan? Ik durf bijna te beweren dat Bilal op dit moment bij onze beste 3 aanvallers hoort.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:18 schreef Cara het volgende:
Hopen dat Advocaat aan Gio het advies geeft om Bilal nooit meer op te stellen.
Als ik ze per post bestel, krijg ik ze standaard pas na de wedstrijd. Met dat Feyenoord magazine loop ik ook 2 maanden achter. Ze gebruiken vast zeepost naar België...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misdadig, een E-ticket is niet hetzelfde
Achahbar en Kuyt. Fuck 4-3-3.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale voorhoede dan? Ik durf bijna te beweren dat Bilal op dit moment bij onze beste 3 aanvallers hoort.
Manu-Guidetti-Kuytquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale voorhoede dan? Ik durf bijna te beweren dat Bilal op dit moment bij onze beste 3 aanvallers hoort.
fuck dat, maar echt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan maar 5-4-1quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
fuck dat, maar echt.
Ik speel nog liever 4-3-2 dan dat ik nog een minuut langer naar Bilal moet kijken.
We moeten ook goals maken hèquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan maar 5-4-1
Karsdorp-Beekgod-Botteghin-Kongolo-Nelom
------------------------Tapia
---------KAE------------------------------Vilhena
------------------------Staaf
-------------------------Dirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |