Dat duurt nog even.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Ben blij als die Van Geel weg is, zien we die nare vrouw van hem ook niet meer. Met het geld van die kleding die ze draagt had je het salaris van Vincent Janssen kunnen betalen
Aaaayyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Ben blij als die Van Geel weg is, zien we die nare vrouw van hem ook niet meer. Met het geld van die kleding die ze draagt had je het salaris van Vincent Janssen kunnen betalen
omg Dick doet wat gratiesch!1!1quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
Advocaat zegt geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden: "Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni
Als hij een beetje eergevoel heeft stapt 'ie nu toch ook op me dunkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan moet Jan Wouters wel echt helemaal niks hebben toegevoegd.
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
De technische staf van Feyenoord zal de rest van het seizoen op de achtergrond worden ondersteund door Dick Advocaat. (Feyenoord.nl)
Advocaat zegt geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden: "Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni."
Dickgod
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Lijkt me ook, nu kan Van Geel zeggen dat hij wat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alsof Dick ijzer met handen kan breken, het is gewoon een zoethoudertje...
Huehuehuehuehuequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.
8/10, geslaagd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.
Jan krijgt gewoon betaald he, is geen erebaantje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij een beetje eergevoel heeft stapt 'ie nu toch ook op me dunkt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Altijd al geweten dat Dirk diep in zijn hart een Feyenoorder is.
Kuyt wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Schijnt dat Gio niet eens om toestemming heeft gevraagd maar hier gewoon zelf mee is gekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:44 schreef Happel het volgende:
Advocaat
Weer een brevet van onvermogen voor het bestuur...
Knap dat hij de problemen durft te onderkennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat Gio niet eens om toestemming heeft gevraagd maar hier gewoon zelf mee is gekomen.
Giogod
Dirk Advocaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Net een dag te laat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
De technische staf van Feyenoord zal de rest van het seizoen op de achtergrond worden ondersteund door Dick Advocaat. (Feyenoord.nl)
Advocaat zegt geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden: "Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni."
Dickgod
Allemaal probeersels idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:44 schreef Happel het volgende:
Advocaat
Ik zie Gio het anders niet beter doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Zolang hij zich niet gaat bemoeien met het wisselbeleid voorzie ik weinig problemen.
Mwah. Eerste seizoenshelft had hij toch een redelijk gouden pik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie Gio het anders niet beter doen
Haha nee doe maar nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Katoenplukkert het volgende:
De laatste twee prijzen waren met hem gewonnen en bij Oranje heeft hij zichzelf ook bewezen: ons eigen Bertje van Marwijk.
Zijn contract bij die Saoedi's afkopen en hier naar binnen hengelen aub.
Volgens mij heeft hij wel eens aangegeven dat niet nog eens te willen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Katoenplukkert het volgende:
De laatste twee prijzen waren met hem gewonnen en bij Oranje heeft hij zichzelf ook bewezen: ons eigen Bertje van Marwijk.
Zijn contract bij die Saoedi's afkopen en hier naar binnen hengelen aub. Waarschijnlijk goedkoper dan die blik amateurs wat van Geel heeft gekocht.
Nu klopt hetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel eens aangegeven dat niet nog eens te willen zolang Gudde er zit
Dat is meteen zijn eerste advies, de bitterballen opwarmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
Zou Advocaat wel weten dat de bitterballen koud zijn?
Prima advies. Catering is de laatste tijd weer een stuk minder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is meteen zijn eerste advies, de bitterballen opwarmen.
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:44 schreef Happel het volgende:
Advocaat
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Rake opmerking, op dat vlak lijkt er ook iets structureel mis. Net zo dat er steevast in januari verloren wordt onder diverse trainers. Tijd om ook eens je winterstop programma te analyseren.
Eens. Jammer dat RvC niet ingrijpt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik was lang fan van Van Geel maar in deze hele Gio soap ziet hij er slecht uit. Je investeert een hoop geld in spelers en vervolgens zet je een beginnende trainer voor de groep. Op basis waarvan? We zaten nu juist in de unieke positie dat we nog twee jaar van de aanwezigheid van Kuyt konden profiteren en dan gok je op een beginnende trainer. Vervolgens breekt deze zelfde trainer een negatief clubrecord bij een in 1908 opgerichte club en ingrijpen ho maar. Dus als technisch directeur stel je een spelersgroep samen, de trainer verliest 7x op rij met jou spelersmateriaal, en dan heb je als technisch directeur dus niet de overtuiging dat een andere trainer het beter zou doen met de selectie die jij samengesteld hebt? Dan moet je gewoon opstappen als technisch directeur zijnde. Dadelijk winnen we weer een keer een potje met de hakken over de sloot en dan is het lek weer boven zeker en gaan we over tot de orde van de dag. De supporters lijken zich er ook niet al te druk om te maken. Het is gewoon treurig.
Ik vraag me soms af of we wel een RvC hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens
[..]
Eens
[..]
Eens. Jammer dat RvC niet ingrijpt.
Zijn marionetten van Gudde en Van Geelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of we wel een RvC hebben.
Als hij Dick nodig heeft voor advies, wat doen die 2 pipo's dan de hele week die iedere zondag als een wassen beeld naast hem op de bank zitten.. stelletje faalhazen bij elkaar. Had vooral meer verwacht van Jan Woutersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Knap dat hij de problemen durft te onderkennen.
Obikuquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:31 schreef Caland het volgende:
Mike Obiku, held van #Feyenoord, keerde terug naar Amsterdam, de plek waar hij eeuwige roem vergaarde. De beelden: http://www.vi.nl/vivideo/(...)nsterfelijk-werd.htm
De prullenbakjes moeten eerder geleegd worden, de bitterballen moeten opgewarmd zijn. Topsportklimaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is meteen zijn eerste advies, de bitterballen opwarmen.
Kazim was het geheim achter het succes van Feyenoord, die spelers lieten Gio maar lullen en toen gaf Kazim de echte instructiesquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Gert het volgende:
Zondag met 1-0 winnen en dat dit dan het Dick-effect genoemd wordt.
En dan nog maar te zwijgen over Immers zijn rol.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:21 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Kazim was het geheim achter het succes van Feyenoord, die spelers lieten Gio maar lullen en toen gaf Kazim de echte instructies
Nu we zo'n statische spits hebben kan je zien hoeveel ruimte de tegenstander heeft, Immers liep die ruimtes altijd dicht, Kuyt doet dat ook wat meer maar daardoor kan je bijna niet counterenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen over Immers zijn rol.
quote:Feyenoord heeft de hulp van Dick Advocaat ingeroepen om de technische staf te komende weken bij te staan als adviseur. Mario Been kreeg ooit de opdracht van de clubleiding om ideeën te wisselen met Willem van Hanegem.
''De clubleiding wilde toen dat ik dat deed,'' bevestigt Been in het Algemeen Dagblad. ''Ik vond zelf dat ik voldoende knowhow had in mijn technische staf. Het is niets geworden. Ik klopte destijds vaak aan bij Leo Beenhakker, ook nog nadat hij was gesneuveld bij Feyenoord. Een klankbord is altijd lekker. En Advocaat ziet misschien toch dingen die anderen niet zien.''
Van Hanegem was nu niet in beeld voor een dergelijke rol. De Kromme heeft die ambitie ook niet. ''Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen. Of ik zelf ja had gezegd als Van Bronckhorst mij had gebeld? Nee, eerlijk gezegd niet. Dat is vooral omdat ik iedereen bij Feyenoord voortdurend heb horen zeggen hoe goed de technische staf wel niet was. Dan heb je ook niemand nodig, denk ik dan.''
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:27 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord heeft de hulp van Dick Advocaat ingeroepen om de technische staf te komende weken bij te staan als adviseur. Mario Been kreeg ooit de opdracht van de clubleiding om ideeën te wisselen met Willem van Hanegem.
''De clubleiding wilde toen dat ik dat deed,'' bevestigt Been in het Algemeen Dagblad. ''Ik vond zelf dat ik voldoende knowhow had in mijn technische staf. Het is niets geworden. Ik klopte destijds vaak aan bij Leo Beenhakker, ook nog nadat hij was gesneuveld bij Feyenoord. Een klankbord is altijd lekker. En Advocaat ziet misschien toch dingen die anderen niet zien.''
Van Hanegem was nu niet in beeld voor een dergelijke rol. De Kromme heeft die ambitie ook niet. ''Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen. Of ik zelf ja had gezegd als Van Bronckhorst mij had gebeld? Nee, eerlijk gezegd niet. Dat is vooral omdat ik iedereen bij Feyenoord voortdurend heb horen zeggen hoe goed de technische staf wel niet was. Dan heb je ook niemand nodig, denk ik dan.''
Ik ook. Wat is je punt in relatie tot dit artikel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Cocu belachelijk gemaakt werd toen Guus hem kwam bijstaan.
Ik sluit het wel uit, die jongen is straks veel te duur voor een binnenlandse transfer.quote:Vincent Janssen scoort er de laatste weken lustig op los bij AZ. De spits, zo benadrukt hij, blijft echter met beide voeten op de grond staan. ''Laat mij hier maar lekker nog beter worden'', stelt Janssen in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
De aanvaller mag volgens sommige analisten hopen op een stap naar de traditionele top-drie. ''Als hij zich zo door blijft ontwikkelen, speelt hij zo bij PSV of Ajax'', denkt Mols over Janssen, die geen contract kreeg bij Feyenoord na zijn periode in de jeugdopleiding.
Jeugdtrainer Gaston Taument ziet hem wel terug naar Rotterdam komen: ''Je hebt zoveel jongens die eerst een paar stappen terug nodig hebben om er vervolgens heel veel vooruit te kunnen zetten. Rick Dekker, eveneens een ex-speler van ons, doet het nu ook uitstekend bij PEC Zwolle. En zo zijn er talloze voorbeelden. Ik sluit niet uit dat we Vincent Janssen straks alsnog zien in Feyenoord 1.''
Voor Feyenoord wel ja. Bovendien wil hij waarschijnlijk een stap omhoog en dan zijn alleen PSV en Ajax realistische keuzes. Ook vanwege (voorronde) CL.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik sluit het wel uit, die jongen is straks veel te duur voor een binnenlandse transfer.
Wat denk jij dan dat hij kost na dit seizoen? Ik denk dat AZ hem niet voor minder dan 4 miljoen weg zal doen. Dat is al aardig aan de prijs voor een spits die 1 jaar Eredivisie speelt. Als hij nog zo'n jaar heeft zal dat al snel oplopen naar 7 miljoen. Denk je dat PSV/Ajax dat gaan neerleggen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Feyenoord wel ja. Bovendien wil hij waarschijnlijk een stap omhoog en dan zijn alleen PSV en Ajax realistische keuzes. Ook vanwege (voorronde) CL.
Lijkt me een goede concurrent voor Locadia als de Jong vertrekt.
Geen idee, misschien kijken waar ie nu staat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook. Wat is je punt in relatie tot dit artikel?
Ja, nu doet 'ie het goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kijken waar ie nu staat?
Zeker, maar misschien kan dit ook werken bij Gio, echter betwijfel ik of Dick de juiste persoon is. Guus had zelf jaren bij PSV gewerkt, die weet hoe het daar aan toe gaat, wat de verwachtingen zijn, wat je moet doen etc. Bij Dick betwijfel ik het of hij dat bij Feyenoord weet, van Marwijk was een betere optie geweest denk ik.quote:
Voor PSV zijn dat helemaal niet zo'n gekke bedragen als ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat hij kost na dit seizoen? Ik denk dat AZ hem niet voor minder dan 4 miljoen weg zal doen. Dat is al aardig aan de prijs voor een spits die 1 jaar Eredivisie speelt. Als hij nog zo'n jaar heeft zal dat al snel oplopen naar 7 miljoen. Denk je dat PSV/Ajax dat gaan neerleggen?
En vind jij het een goede keus om hem na 1 jaar Eredivisie voor 4+ miljoen te halen?
Mee eens nu had hij net zo goed Wenger of Louis kunnen bellen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar misschien kan dit ook werken bij Gio, echter betwijfel ik of Dick de juiste persoon is. Guus had zelf jaren bij PSV gewerkt, die weet hoe het daar aan toe gaat, wat de verwachtingen zijn, wat je moet doen etc. Bij Dick betwijfel ik het of hij dat bij Feyenoord weet, van Marwijk was een betere optie geweest denk ik.
Het gaat niet om wie wij een logische keuze vinden. Het gaat er om wie Gio nodig denkt te hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar misschien kan dit ook werken bij Gio, echter betwijfel ik of Dick de juiste persoon is. Guus had zelf jaren bij PSV gewerkt, die weet hoe het daar aan toe gaat, wat de verwachtingen zijn, wat je moet doen etc. Bij Dick betwijfel ik het of hij dat bij Feyenoord weet, van Marwijk was een betere optie geweest denk ik.
Die kennen de Feyenoord Cultuur?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens nu had hij net zo goed Wenger of Louis kunnen bellen.
Iemand met een volledig frisse blik kan bij Feyenoord juist wel van pas komen denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Inderdaad, want Gio heeft de wijsheid in pacht en heeft niks aan advies van een trainer met +/- 30 jaar ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een gênante vertoning zeg. Zo'n Dick Advocaat die in zijn zondagse pak op het trainingsveld aan de hoofdtrainer van Feyenoord uit gaat leggen hoe die zijn vak moet beoefenen.
Mooi hoe jij altijd woorden weet te verdraaien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef Abed het volgende:
Mooi hoe bepaalde zaken rechtgebreid worden hier, de komst van Vermeer, de beker ineens een belangrijke prijs, nu Dickie.
Het zou pas gênant zijn als hij in het trainingspak het trainingsveld op zou komen. Dan lijkt het net of Dick de taken van Gio overneemt. Door in zijn dagelijkse kleding te verschijnen blijft er afstand.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een gênante vertoning zeg. Zo'n Dick Advocaat die in zijn zondagse pak op het trainingsveld aan de hoofdtrainer van Feyenoord uit gaat leggen hoe die zijn vak moet beoefenen.
Echt schandalig inderdaad dat hij probeert bij te leren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee Gio heeft die wijsheid helemaal niet in pacht. Het is gênant dat de hoofdtrainer van Feyenoord als een soort stagiair sturing nodig heeft van iemand die nog geeneens op de loonlijst bij Feyenoord staat. En wat is Jan Wouters? De duurste pionnensjouwer van Nederland? Wat een treurige bedoening zeg dit Feyenoord anno 2016.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, want Gio heeft de wijsheid in pacht en heeft niks aan advies van een trainer met +/- 30 jaar ervaring
Het zou nog wel waardevol kunnen zijn, en daarnaast moet je jezelf ook niet te groot voelen voor zoiets, maar het blijft uiteindelijk een zwaktebod. Gio is dan te vroeg aangesteld als hoofdcoach.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt schandalig inderdaad dat hij probeert bij te leren.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Het zou nog wel waardevol kunnen zijn, en daarnaast moet je jezelf ook niet te groot voelen voor zoiets, maar het blijft uiteindelijk een zwaktebod. Gio is dan te vroeg aangesteld als hoofdcoach.
Feyenoord is te groot om maar een beetje aan te rommelen toch? God zegene de greep.
Ik bel ook wel eens met een maat die hetzelfde werk doet om te vragen hoe hij iets zou oplossen. Waarom zou Gio dat niet kunnen doen? Los van dat het jammer is dat het blijkbaar nodig is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee Gio heeft die wijsheid helemaal niet in pacht. Het is gênant dat de hoofdtrainer van Feyenoord als een soort stagiair sturing nodig heeft van iemand die nog geeneens op de loonlijst bij Feyenoord staat. En wat is Jan Wouters? De duurste pionnensjouwer van Nederland? Wat een treurige bedoening zeg dit Feyenoord anno 2016.
Ja maar als die vervolgens naast je komt staan op je werk om je bij te sturen dan ga je toch ook af als een gieter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik bel ook wel eens met een maat die hetzelfde werk doet om te vragen hoe hij iets zou oplossen. Waarom zou Gio dat niet kunnen doen? Los van dat het jammer is dat het blijkbaar nodig is.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar als die vervolgens naast je komt staan op je werk om je bij te sturen dan ga je toch ook af als een gieter.
"Joh, die Achahbar mag dan wel je vrouw genaaid hebben, hij kan wel voetballen. Zet je er overheen en stel die jongen gewoon op."quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:00 schreef Gert het volgende:
Dickie en Gio laten er in ieder geval geen gras over groeien.
[ afbeelding ]
Blijven wel beide helden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:00 schreef Gert het volgende:
Dickie en Gio laten er in ieder geval geen gras over groeien.
[ afbeelding ]
quote:
Gio: "Maar hij is echt áchterlijk klein, Dick"quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
"Joh, die Achahbar mag dan wel je vrouw genaaid hebben, hij kan wel voetballen. Zet je er overheen en stel die jongen gewoon op."
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio: "Maar hij echt áchterlijk klein, Dick"
Dick:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio: "Maar hij echt áchterlijk klein, Dick"
Dick:
En Dijkshoorn vindt iets van Kuyt:quote:Feyenoord heeft een aantal gesprekken gevoerd met Unibet en William Hill over een mogelijk sponsorcontract. Dat bericht de website Kansbericht.com vandaag. Een woordvoerder van Unibet ontkent echter dat er contact is met de Rotterdamse club, maar twee anonieme bronnen bevestigen het nieuws.
Het contract van de huidige shirtsponsor Opel loopt in de zomer van 2017 af, waarschijnlijk ook het moment dat de nieuwe wet op online kansspelen in Nederland intreedt. Het is echter de vraag of de wet daadwerkelijk midden 2017 al van kracht is. Er zijn diverse kenners die denken dat het pas later gebeurt.
quote:Dirk Kuyt hoorde in de eerste seizoenshelft nog steevast tot de beste spelers bij zijn club Feyenoord, maar na de winterstop wil het ook voor hem gewoonweg niet meer vlotten. Toch krijgt Mr. Duracell elke wedstrijd weer de kans van zijn trainer Giovanni van Bronckhorst en dat stuit op onbegrip bij columnist Nico Dijkshoorn. Die laatste vindt dat Gio zijn vedette eens moet passeren.
Dijkshoorn schrijft in het blad Voetbal International: "Dirk Kuijt zal binnenkort een winnende treffer maken. Meteen draait hij zich om richting bank. Andere spelers willen hem feliciteren, maar Dirk ontwijkt ze, duwt ze van zich af. Hij zal naar de bank wijzen en daar staat Giovanni dood te gaan van ellende. Die fucker van een Kuijt gaat hem, in een volle Kuip, optillen. Na de wedstrijd zal Dirk de overwinning opdragen aan zijn trainer en hij zal nog eens op camera zeggen dat hij nog nooit zo een goede trainer heeft gehad.En dat geloof ik graag, want Dirk Kuijt zou bij iedere andere trainer allang op de tribune hebben gezeten."
De columnist gaat verder: "Juist zijn manische coaching in het veld heeft Feyenoord verscheurd. Dat valt maar één iemand te verwijten: de trainer. Daarom staat Feyenoord er nu zo slecht voor, omdat voor de zoveelste keer is gekozen voor volkssentiment in plaats van kwaliteit. Bestuurders bij Feyenoord hebben voor de zoveelste keer gekozen voor wat ze kennen en niet waar ze bang voor zijn."
Dit is de waarheid. Een duidelijker brevet van onvermogen is niet denkbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee Gio heeft die wijsheid helemaal niet in pacht. Het is gênant dat de hoofdtrainer van Feyenoord als een soort stagiair sturing nodig heeft van iemand die nog geeneens op de loonlijst bij Feyenoord staat. En wat is Jan Wouters? De duurste pionnensjouwer van Nederland? Wat een treurige bedoening zeg dit Feyenoord anno 2016.
Nico moet lekker zijn muil houden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef H.FR het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar dit is:
[..]
En Dijkshoorn vindt iets van Kuyt:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nico moet lekker zijn muil houden.
Als je hier af & toe nog lurkt Nico ; Hou je muil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |