Dat van die brandweerauto's gold voor het vorige topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:47 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is ook brandweerman.
[ afbeelding ]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef Specularium het volgende:
Heeft Kanye nu eindelijk psychoses?
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?
Als het echt is omgquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef Specularium het volgende:
Eva Jinek vecht tegen vooroordelen
Dit.
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.
Jij kijkt toch elke dag?:pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.
Wel geniale rapmuziek toch Elf?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een gestoorde gek die in een inrichting thuishoort.
Die wordt al twintig jaar niet of nauwelijks meer gemaakt.quote:
Niet op geklikt.quote:
Als ik nieuwe muziek luister, skip ik de hiphop ook razendsnel. Sommige "nummers" kan ik in 1-2 seconden wel beoordelen.quote:
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Oh nou ok. Ik zal nog eens moeite doen.
Nou ik hoorde laatst deze nummertje en ik vond die wel mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.
Het is wel aardig, maar kabbelt me net iets te lang door. Het lijkt in de verte wat op de vroege New Order.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik hoorde laatst deze nummertje en ik vond die wel mooi.
Die baard staat The Game echt niet.quote:
Net een moslim zo. Bah.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die baard staat The Game echt niet.
ik ook niet, net als cRapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.
Zoals noten kunnen lezen als je een instrument speelt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wordt al twintig jaar niet of nauwelijks meer gemaakt.
Serieus: de muzikant en de muziekliefhebber in mij (en dat is bijna 100 procent van wat ik ben) verzet zich met hand en tand tegen hiphop. Laten we reëel zijn: getalenteerde muzikanten kunnen nummers schrijven en zingen. Met moeilijke dingen als akkoorden en een zanglijn. Wat hiphoppers doen, is andermans muziek samplen en daar overheen praten. En als de teksten nou goed waren.... - maar die gaan 9 van de 10 keer ook nergens over.
Waarom moet dat dan zo op handen worden gedragen? Ik snap het echt niet.
Noten kunnen lezen is niet noodzakelijk om een instrument goed te kunnen bespelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zoals noten kunnen lezen als je een instrument speelt?
A women...god wat slecht zeg.quote:
Zo zijn er wel meer dingen niet noodzakelijk om muziek te kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noten kunnen lezen is niet noodzakelijk om een instrument goed te kunnen bespelen.
Klopt. Iedereen kan muziek maken, of iets dat erop lijkt. Of het ook ergens naar klinkt en of het qua muziek en tekstueel goed in elkaar zit is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer dingen niet noodzakelijk om muziek te kunnen maken.
Vaarwel & Doeiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want het kwartje valt niet.
Ja toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb geen moeite met hiphop of rap, af en toe is wel even lekker. Staat ook altijd wel op als ik met mijn broertje aan het cruisen ben in de waggie, dan maken we ook allemaal van die moeilijke handgebaren.
Opgezwollequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja toch.
NL Hip Hop kan ook wel dope zijn.
Maar dat is meestal niet per definitie te meten. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen kan muziek maken, of iets dat erop lijkt. Of het ook ergens naar klinkt en of het qua muziek en tekstueel goed in elkaar zit is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ehm jawel, maar dat Engels is zo slecht bedoel ik.quote:
Mijn vader luistert dat gewoon, mijn moeder ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar dat is meestal niet per definitie te meten. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Mijn vader vindt Nirvana en Slipknot bijv verschrikkelijk. Terwijl ik dat juist een vorm van kunst vind.
Hou nou eens op over die notes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noten kunnen lezen is niet noodzakelijk om een instrument goed te kunnen bespelen.
Eens. Ik doe het gewoon zonder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn vader luistert dat gewoon, mijn moeder ook.
Dit is wel awesome, zit een prachtfiguur tussen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wordt al twintig jaar niet of nauwelijks meer gemaakt.
Serieus: de muzikant en de muziekliefhebber in mij (en dat is bijna 100 procent van wat ik ben) verzet zich met hand en tand tegen hiphop. Laten we reëel zijn: getalenteerde muzikanten kunnen nummers schrijven en zingen. Met moeilijke dingen als akkoorden en een zanglijn. Wat hiphoppers doen, is andermans muziek samplen en daar overheen praten. En als de teksten nou goed waren.... - maar die gaan 9 van de 10 keer ook nergens over.
Waarom moet dat dan zo op handen worden gedragen? Ik snap het echt niet.
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm jawel, maar dat Engels is zo slecht bedoel ik.
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks.
Maar je bent het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor timmmmm(she/her)
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Fylax het volgende:
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor timmmmm![]()
Nogal joods.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vinden jullie van Lady Gaga's imitatie van Bowie?
[ afbeelding ]
Wow dus dit is de timmmmm die zijn depressie probeert te verbergen voor ons? Ik wil niet weten wat er onder die papieren zak zit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor timmmmmReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dus dit is de timmmmm die zijn depressie probeert te verbergen voor ons? Ik wil niet weten wat er onder die papieren zak zit dan.
Timmm gooit zich na dit plaatje gelijk voor een trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor timmmmm
[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 16-02-2016 22:22:02 ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vinden jullie van Lady Gaga's imitatie van Bowie?
[ afbeelding ]
Ben nogsteeds Singel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat hij van de Singel vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben nogsteeds Singel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk of 150?quote:
Okay, okay.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Btw hoe gaat het met je chick?
Nou, aan teveel seks ligt het in ieder geval niet.quote:
Wanneer ga je weer? Okay okay klinkt zo...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Okay, okay.
[..]
Nou, aan teveel seks ligt het in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil die bewegende zak van Zwarte Piet los.
Ja, dan moet ik een filmpje makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je hem ook nog laten bewegen?
Wil je dat doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een filmpje maken
Juni denk ik, maar dit keer voor een lange tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer? Okay okay klinkt zo...
Oh leukquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Juni denk ik, maar dit keer voor een lange tijd.
Wanneer ga je d'r importeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Juni denk ik, maar dit keer voor een lange tijd.
Minder fappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef Mani89 het volgende:
De laatste tijd wordt de bovenkant van mijn rechterhand enorm schraal. Overal schuurpapier. Echt raar.
Ja, precies zo. Google Puerto Galera.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Peunaga heb je dit soort stranden daar gezien?
[ afbeelding ]
Ja maar dat ben jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn hele hand er gewoon voor nodig.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je hem ook nog laten bewegen?
Maar mijn linkerhand is helemaal mooi glad en zacht!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar komt gewoon door de winter.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen.![]()
Goedkope plekken om te slapen?
Misschien ben je wel een mutant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar mijn linkerhand is helemaal mooi glad en zacht!
Welke winter?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar komt gewoon door de winter.
Maar wat ga je er zo lang doen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er een appartement gehuurd, in white beach. 300 euro per maand ongeveer. Maar kan goedkoper.
Ga je jezelf exporteren?quote:
Pics van je linkerhand.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar mijn linkerhand is helemaal mooi glad en zacht!
Ik heb een plan voor een zaak daarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wat ga je er zo lang doen dan?
Oeeeeeehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een plan voor een zaak daar
Blijf je wel hier posten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een plan voor een zaak daar
Ben aardig en grappigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, doe hier maar. Wat zijn je skills?
quote:In de meeste klinieken, scholen en ziekenhuizen geldt bovendien een verbod op voorbehoedsmiddelen als condooms.
Wel slim.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
Na al die Kanye shit moeten we natuurlijk Kim Kardashian niet vergeten. Die mevrouw plakt haar tetten vast met tape. Kim trotseert zwaartekracht met tape
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In die instanties moet je ook helemaal geen condoom nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arg.
Ondertussen zou iedereen haar doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
Na al die Kanye shit moeten we natuurlijk Kim Kardashian niet vergeten. Die mevrouw plakt haar tetten vast met tape. Kim trotseert zwaartekracht met tape
#MacGyverquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan makkelijk met een dun elastiekje.
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....
Mag je het als buitenlander openen?
Dat zeg ik, je moet iets doen dat ze niet kennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef Peunage het volgende:
Ik had wel stroopwafels meegenomen, iedereen vond het lekker.
Maar je gaat dus emigreren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef Peunage het volgende:
Ik had wel stroopwafels meegenomen, iedereen vond het lekker.
Hoe wil je het dan noemen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
Penage is toch geen Nederlander?
Woont illegaal in zijn auto.
Oke en dan neem je haar mee terug?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou ik zie dit meer als tijdeijk plan.
Waarom zou je willen emigreren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou ik zie dit meer als tijdeijk plan.
En jij hebt ook nog ergens pijn of ben je bovenmenselijk?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage heeft pijn in zijn linkerbal.
Ik heb last van wereldpijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij hebt ook nog ergens pijn of ben je bovenmenselijk?
Ik ben vooral onhandig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Elfetterig wel rechts is. Extreem rechts.
Supergrover in actie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe de stofzuigerslang erop.
Trek wel wat warms aan. Tis wel koudquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar buiten! Doei!
In de auto niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trek wel wat warms aan. Tis wel koud
Bron: http://www.nu.nl/internet(...)fbeeldingen-toe.htmlquote:Twitter voegt zoekfunctie voor gif-afbeeldingen toe
Twitter voegt een functie aan zijn site en apps toe waarmee gebruikers door een grote collectie bewegende gif-afbeeldingen kunnen zoeken.
Twitter ondersteunde al langer gifjes, nieuws is dat gebruikers nu zonder Twitter te verlaten kunnen zoeken naar de bewegende afbeeldingen. De functie wordt vandaag uitgerold.
De nieuwe gif-knop op twitter.com en in de apps voor Android en iOS is gemaakt in samenwerking met Giphy en Riffsy, meldt Twitter. Beide bedrijven bieden al gif-zoekmachines aan.
De nieuwe functie komt naast de knop voor het toevoegen van reguliere foto's te staan, en kan zowel in normale tweets als in DM-berichten worden gebruikt. Gebruikers kunnen populaire gifs in tal van categorieën bekijken, of zoektermen invoeren.
Iets te weinig wortelen en ui gebruikt, mocht wel wat smaakvoller dus.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Soep uit een pakje.
Hoe was de hutspot?
Nou, ik ben eigenlijk wel klaar met de stamppotten, tijd voor de zomerquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, leerpuntje voor de volgende keer dan.
Het was verdomde lekker weer joh aansteller.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
Hoewel deze koude dag toch ook mooi was. Of is, het is nog niet voorbij.
Wat is het lekker slapen in deze kou.
Dat zegt hij toch ook man, klaplul.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was verdomde lekker weer joh aansteller.
Hooiiiii.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar buiten! Doei!
mooi.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooiiiii.
LTVDK heeft een crash met zijn apple en die zegt nu unresponsive cpu.
Help?
Wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooiiiii.
Help?
Lijkt erop dat de CPU dood is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooiiiii.
Help?
Hij zegt dat die binnen een paar min naar 95 graden ging. Ik lees op inet veel mense die zeggen dat het stof is.quote:
Maak hem eens open (wel doei garantie misschien?) en kijk eens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zegt dat die binnen een paar min naar 95 graden ging. Ik lees op inet veel mense die zeggen dat het stof is.
Garantie met een apple uit 2001quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maak hem eens open (wel doei garantie misschien?) en kijk eens.
ohquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Garantie met een apple uit 2001
Kleine overwinning.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij gaat blijkbaar wel aan maar nu geen internet
post die eens, evt in mijn PM.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar begrijpt die niet zoveel van :p
Heb gevraagd of die die kan sturen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
post die eens, evt in mijn PM.
(bij gebrek aan internet via een usb stick eerst naar een andere PC)
Dingen gaan dus 9 jaar mee. Heeft mijn windows gedoe nog nooit gehaaldquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HIj heeft nooit geen geld, kanjerboef
Dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dingen gaan dus 9 jaar mee. Heeft mijn windows gedoe nog nooit gehaald
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
post die eens, evt in mijn PM.
(bij gebrek aan internet via een usb stick eerst naar een andere PC)
Dat bestaat niet toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CPU vloeistof is op, even bijvullen dus.
dr overheen pissen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CPU vloeistof is op, even bijvullen dus.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, zit onder dat grijze klepje als je hem open hebt.
koelpasta heet dat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, zit onder dat grijze klepje als je hem open hebt.
Koelpasta zit bovenop de CPU. Dit werkt als een betere geleider. als LTVDK geen kennis van computers heeft zal ik dat deel niet aanraken als je het niet vertrouwt.quote:
Niet veelquote:
HIj zegt dat het luchtgekoeld is en niet bestaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koelpasta zit bovenop de CPU. Dit werkt als een betere geleider. als LTVDK geen kennis van computers heeft zal ik dat deel niet aanraken als je het niet vertrouwt.
Koelpasta is ook voor luchtkoeling. Zit echt in elke PC. Google maar op koelpastaquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIj zegt dat het luchtgekoeld is en niet bestaat.
Ik google net ja. Het bestaatquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koelpasta is ook voor luchtkoeling. Zit echt in elke PC. Google maar op koelpasta
Door wat kan die zo heet worden dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef d4v1d het volgende:
Maar als de FAN harder dan normaal draait is er iets mis is met je tempratuur. (dan probeert die fan het kouder te krijgen dus) Je cpu stopt er meestal, uit veiligheid, mee bij een graad of 100.
Ja, maar LTDKV heeft natuurlijk de kennis van een aardappel op dat gebied, er zit vast wel meer dan 1 fan in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef d4v1d het volgende:
Maar als de FAN harder dan normaal draait is er iets mis is met je tempratuur. (dan probeert die fan het kouder te krijgen dus) Je cpu stopt er meestal, uit veiligheid, mee bij een graad of 100.
Uit het raam tiefen en een normale computer kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooiiiii.
Help?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit het raam tiefen en een normale computer kopen.
Heb het gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oude koelpasta/geleiding, kapotte of niet goed genoeg werkende fan(s).quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Door wat kan die zo heet worden dan?
Ik wou het eigenlijk niet zeggen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij dat niet doen :pquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk niet zeggen...
Hoeveel fans is gebruikelijk dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
als je 2 fan's in een laptop hebt, en 1 is kapot, dan zal die ander harder draaien, dus meer lawaai maken.
kijk wat er in zit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel fans is gebruikelijk dan?
Ik had er 2 in zitten, maar apple is altijd eigenwijs, dus misschien is het er maar 1.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel fans is gebruikelijk dan?
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij twee cpu's heb je dan ook twee fans?
Ik neem aan dat een mac uit 2001 niet twee fucking cpu's heeftquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij twee cpu's heb je dan ook twee fans?
Hij zegt dat er 2 in zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een mac uit 2001 niet twee fucking cpu's heeft
95 graden is ziek heet, dan is er echt een koelingsprobleem. Is dus hardwarematig, take it to the shop or a nerd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij dat niet doen :p
Jawel. Bovenop elke CPU zit wel een koeler mag ik hopen. Maar het aantal case fans hoeft niet per se om hoog.quote:
2 cores op 1 cpu. Geeft de PC aan als 2 cpu's meestal.quote:
Wat is het modelnummer van dat ding?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen idee wat die dingen zijn trouwens.
Ik ben geen fan van kees.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Bovenop elke CPU zit wel een koeler mag ik hopen. Maar het aantal case fans hoeft niet per se om hoog.
MacBook 2007 Core2Duo, geen idee welk modelnummer dat is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is het modelnummer van dat ding?
En als die dat niet kan bijhouden kapt je cpu er mee zodra die op 100 graden komtquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hier zie je 2 fan's zitten, ook een macbook, dus als er 1 kapot is, zal die ander harder gaan werken om de juiste temperatuur te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |