Dat van die brandweerauto's gold voor het vorige topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:47 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is ook brandweerman.
[ afbeelding ]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef Specularium het volgende:
Heeft Kanye nu eindelijk psychoses?
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?
Als het echt is omgquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef Specularium het volgende:
Eva Jinek vecht tegen vooroordelen
Dit.
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.
Jij kijkt toch elke dag?:pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.
Wel geniale rapmuziek toch Elf?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een gestoorde gek die in een inrichting thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |