Dat van die brandweerauto's gold voor het vorige topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:47 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is ook brandweerman.
[ afbeelding ]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef Specularium het volgende:
Heeft Kanye nu eindelijk psychoses?
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij kan toch niet zoveel schulden hebben?
Als het echt is omgquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die dat makkelijk voor elkaar krijgt met zijn godcomplex.
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef Specularium het volgende:
Eva Jinek vecht tegen vooroordelen
Dit.
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar talkshow echt verschrikkelijk saai. Maar over haar heb ik niet echt een mening.
Jij kijkt toch elke dag?:pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon een keer geen waardeloze gasten uitnodigt hebben mensen het misschien niet over haar uiterlijk.
Wel geniale rapmuziek toch Elf?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een gestoorde gek die in een inrichting thuishoort.
Die wordt al twintig jaar niet of nauwelijks meer gemaakt.quote:
Niet op geklikt.quote:
Als ik nieuwe muziek luister, skip ik de hiphop ook razendsnel. Sommige "nummers" kan ik in 1-2 seconden wel beoordelen.quote:
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Oh nou ok. Ik zal nog eens moeite doen.
Nou ik hoorde laatst deze nummertje en ik vond die wel mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.
Het is wel aardig, maar kabbelt me net iets te lang door. Het lijkt in de verte wat op de vroege New Order.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik hoorde laatst deze nummertje en ik vond die wel mooi.
Die baard staat The Game echt niet.quote:
Net een moslim zo. Bah.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die baard staat The Game echt niet.
ik ook niet, net als cRapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met goede muziek kun je altijd aankomen. Hiphop hoef ik niet.
Zoals noten kunnen lezen als je een instrument speelt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wordt al twintig jaar niet of nauwelijks meer gemaakt.
Serieus: de muzikant en de muziekliefhebber in mij (en dat is bijna 100 procent van wat ik ben) verzet zich met hand en tand tegen hiphop. Laten we reel zijn: getalenteerde muzikanten kunnen nummers schrijven en zingen. Met moeilijke dingen als akkoorden en een zanglijn. Wat hiphoppers doen, is andermans muziek samplen en daar overheen praten. En als de teksten nou goed waren.... - maar die gaan 9 van de 10 keer ook nergens over.
Waarom moet dat dan zo op handen worden gedragen? Ik snap het echt niet.
Noten kunnen lezen is niet noodzakelijk om een instrument goed te kunnen bespelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zoals noten kunnen lezen als je een instrument speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |