Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?quote:
De aanwezigheid van Monolith volstaat doorgaans.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je al, doordat KPD gisteren uit je lijst gehaald is
Een onschuldige note
Hier wordt hij al jarenlang vrijwel dagelijks van stal gehaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.
Ohquote:Op maandag 15 februari 2016 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.
Geen idee, ik weet ook niet of je er wel een note bij krijgt als je wordt geband.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.
The boss will know.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien zijn ze niet real-time om escalaties niet nog verder te laten escaleren?
Dat is hier iets van de laatste jaren, niet zozeer de laatste dagenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whahaha.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die is het antwoord op alles, net als.....
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.
Dat weet ik maar het zijn er de afgelopen week absoluut meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is hier iets van de laatste jaren, niet zozeer de laatste dagen
Has the moon lost her memory?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.
Welke reden zou er dan ook zijn om u te noten?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.
Kan het me niet voorstellen. Ben altijd netjes en braaf.quote:
E-peen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:45 schreef Tchock het volgende:
Hoi hoi het is weer notevergelijkingstijd
Dat bedoel ik, ik kan dus geen notes hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke reden zou er dan ook zijn om u te noten?
Dat heb je snel gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Gutmensch het volgende:
Ik had 7 notes een week geleden, zullen er ondertussen alweer wat meer zijn
Die waren natuurlijk fiscaal aftrekbaar.quote:
Ik was ook al goed in het zetten ervan. Dat moeten er duizenden geweest zijnquote:
Ik vraag me af hoe veel ik er van jou heb.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik was ook al goed in het zetten ervan. Dat moeten er duizenden geweest zijn
En bans ook natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik was ook al goed in het zetten ervan. Dat moeten er duizenden geweest zijn
Ik weet dat jij het weet, en dat ik moet dokken om het ook te weten.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Of gaat het niet (alleen) om dit account?
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft mij nog eens zes weken geband. Ik heb het hem vergeven.
Bedankt, Arnon.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Vanmiddag liep ik langs de boulevard en ik kwam langs de trap die ik in de zomer van 2015 in zwembroek beklommen heb. Ook toen was ik ongelukkig verliefd. Maar er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken. Zoals de impasse waarin de Spaanse politiek zich bevind. Zo kan het dat ik even later met een Spaanse krant onder mijn arm naar een terras loop. Ik zoek een tafel met uitzicht op de boulevard, want ik vind het leuk om naar de badgasten te kijken. En zij vinden het leuk om naar mij te kijken. Neem bijvoorbeeld dat meisje daar in dat blauwe jurkje. Met haar ene hand laat ze haar zonnebril zakken, met de andere brengt ze haar haar in orde, een vracht met gitzwarte krullen. Ze lacht. Ik lach ook. Deze droom duurt ongeveer vijf seconden. Ik hoor iets sissen. Ik denk aan het geluid van een leeglopende ballon, maar het is de kelner die de bestelde cortado brengt. 'Hola, amigo.' Hij haalt een doekje over de tafel, alsof ik een zeer belangrijk persoon ben, en daarna kijkt hij me aan met een taxerende blik. 'Italiano? No?' En dan kijkt hij naar de krant die op tafel ligt. Op de voorpagina veel aandacht voor de politieke machinaties binnen de PP. De kelner kijkt naar een foto van Rajoy, en steekt zijn tong naar hem uit. 'Bandido! Corrupcion!' Ik vraag hem of hij Podemos steunt. 'No, communisto,' fluistert hij in mijn oor, als een klein meisje dat roddelpraatjes verkoopt. Ik glimlach, spoor hem aan om meer te vertellen. Hij is een geboren verteller, met handjes die heen en weer gaan in halfronde polsbewegingen. Ik vraag me af of dit typisch Andalusisch is, vissers die elkaar 's avonds verhalen vertellen aan de rotsen. Ik zou willen dat ik correspondent was.
Dat is een hele vage vlek in mijn herinneringquote:Op maandag 15 februari 2016 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voor de duur van Can't Buy Me Love. Weet niet of je je dat nog herinnert?
Dat verbaast me dan weer, zo snel kwam dat toch niet na DGK?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voor de duur van Can't Buy Me Love. Weet niet of je je dat nog herinnert?
Arnon Grunberg heeft geen goed oog voor schoonheid, ironiseert alles, en zou nooit over een love affair schrijven.quote:
Ik heb je tekst natuurlijk niet gelezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Arnon Grunberg heeft geen goed oog voor schoonheid, ironiseert alles, en zou nooit over een love affair schrijven.
Met een paar enters was het een goed verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Arnon Grunberg heeft geen goed oog voor schoonheid, ironiseert alles, en zou nooit over een love affair schrijven.
Dat weet ik echt niet meer. We werden met een hele groep geband. Toen werden we bijna vervroegd vrijgelaten, maar toen postte er eentje met een kloon. Werden we er allemaal weer in gemieterdquote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is een hele vage vlek in mijn herinnering
2008 ofzo?
Ah, nee, dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer, zo snel kwam dat toch niet na DGK?
Die knul met z'n rode broek... verder weet ik er weinig meer van.
Edit: fout, dat was Secret Story![]()
Nee, je was te druk om iets gemeens te verzinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb je tekst natuurlijk niet gelezen.
Toch zijn het zo'n beetje de meest succesvolle subfora van Fok.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef 99.999 het volgende:
Al die real life soaps heb ik overgeslagen op zo nu en dan wat van die eerste big brother na
Je zou erotische boeken moeten schrijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, je was te druk om iets gemeens te verzinnen.
Ben je weer gruizig?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou erotische boeken moeten schrijven.
Meer dan tienduizend topics al in commentaar over die stream van Utopia. Ik vind dat bizar, beangstigend, weerzinwekkend en indrukwekkend tegelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zijn het zo'n beetje de meest succesvolle subfora van Fok.
Ja, het kabbelt dag en nacht door.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dan tienduizend topics al in commentaar over die stream van Utopia. Ik vind dat bizar, beangstigend, weerzinwekkend en indrukwekkend tegelijk.
Dat valt mee, er wordt best veel over de streams en de inwoners gepost.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
Die subfora zijn toch ook gewoon bijna volledig verkapte slowchats?
Loopt dat Utopia nog steeds? Dat is al jaren dan, het is een soort permanente onrendabelenopvang geworden kennelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dan tienduizend topics al in commentaar over die stream van Utopia. Ik vind dat bizar, beangstigend, weerzinwekkend en indrukwekkend tegelijk.
Nee, ze hebben aparte slowchats voor slowchat. Die COS zijn echt inhoudelijk. En in iets meer dan een twee jaar (denk ik?) 40% meer posts dan deze reeks in 13 jaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
Die subfora zijn toch ook gewoon bijna volledig verkapte slowchats?
En er gebeurt echt geen reedt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Loopt dat Utopia nog steeds? Dat is al jaren dan, het is een soort permanente onrendabelenopvang geworden kennelijk.
Het zit vol luie donders zonder ideeën inderdaad. Toch is het op tv al voor het derde jaar een succes.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Loopt dat Utopia nog steeds? Dat is al jaren dan, het is een soort permanente onrendabelenopvang geworden kennelijk.
Zal er vast heel gezellig zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben aparte slowchats voor slowchat. Die COS zijn echt inhoudelijk. En in iets meer dan een twee jaar (denk ik?) 40% meer posts dan deze reeks in 13 jaar.
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zit vol luie donders zonder ideeën inderdaad. Toch is het op tv al voor het derde jaar een succes.
Of ze nou miepen over een streampje of over koetjes en kalfjes, het is in mijn ogen in beide gevallen slowchat. Kwantiteit boven kwaliteit. Ik heb topics van twee pagina's gezien die vele malen boeiender waren dan dat soort rommelfora.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben aparte slowchats voor slowchat. Die COS zijn echt inhoudelijk. En in iets meer dan een twee jaar (denk ik?) 40% meer posts dan deze reeks in 13 jaar.
COS?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zou het alleen kijken als ik depressief zou zijn en de dag zou willen laten passeren.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef Disana het volgende:
Welterusten mensen, maak het niet te laat.
Deze SC bevat natuurlijk louter kwaliteit.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of ze nou miepen over een streampje of over koetjes en kalfjes, het is in mijn ogen in beide gevallen slowchat. Kwantiteit boven kwaliteit. Ik heb topics van twee pagina's gezien die vele malen boeiender waren dan dat soort rommelfora.
Huidige topic: UTO / [COS #10418] Rob, Cees en Bjorn voelen zich heel wat!quote:
Dat doet mij hier aan denken:quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huidige topic: UTO / [COS #10418] Rob, Cees en Bjorn voelen zich heel wat!
Momenteel overigens het drukste topic op FOK!, zoals bijna altijd.
Ik beperk me wel tot POL met zo nu en dan een uitstapje naar de burenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zijn het zo'n beetje de meest succesvolle subfora van Fok.
En zitten er ook al een paar drie jaar in? Of is de hele bezetting al gewisseld?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zit vol luie donders zonder ideeën inderdaad. Toch is het op tv al voor het derde jaar een succes.
Hahaha, prachtigquote:Op maandag 15 februari 2016 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doet mij hier aan denken:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6708599/3b2b266a/widmdmmb.html
Pak die lange Rotterdammer maar aan inderdaad.quote:
Volgens mij zitten er geen orginele bewoners meer in, maar ik kijk allang niet meer, dus ik zou de huidige bewoners nog niet herkennen als ze met z'n allen voor de deur stondenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En zitten er ook al een paar drie jaar in? Of is de hele bezetting al gewisseld?
Ik heb alleen BB1 en BB4 gekeken geloof ik. Of BB5.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er geen orginele bewoners meer in, maar ik kijk allang niet meer, dus ik zou de huidige bewoners nog niet herkennen als ze met z'n allen voor de deur stonden
BB1 heb ik iig gekeken (wie niet?!) en daarna weet ik het niet, ik heb iig nooit bewust in BB meegepost op FOK!, ik kwam hoogstens eens per ongeluk in een BB-topic door dat het een aantrekkelijke TT hadquote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 en BB4 gekeken geloof ik. Of BB5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |