Vrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen.
Het zit diep hequote:Op maandag 15 februari 2016 20:37 schreef DoucheBagXL het volgende:
19 Jaar! Zo jong en dan al geniaal!!
Kloontje van deezertje waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het zit diep heAan je reacties te zien hier
Waarschijnlijk, of een ander persoon met een vorm van autismequote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kloontje van deezertje waarschijnlijk.
De figuren in deze gierput.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarschijnlijk, of een ander persoon met een vorm van autisme
Ditquote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Side bitches die main bitch willen worden.
Gaat hem niet worden, daar komt TS nog wel achter. Hoop dat ze tot inkeer komt en deze 'relatie' ziet voor wat het is: een snelle wip zo af en toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Side bitches die main bitch willen worden.
Waarom moeten vrouwen dit altijd verpesten? Ik bedoel, zelfs als je van te voren expliciet en duidelijk met elkaar afspreekt dat het louter casuele seks betreft, worden ze nog verliefd op je.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, daar komt TS nog wel achter. Hoop dat ze tot inkeer komt en deze 'relatie' ziet voor wat het is: een snelle wip zo af en toe.
Wat een hel he?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen dit altijd verpesten? Ik bedoel, zelfs als je van te voren expliciet en duidelijk met elkaar afspreekt dat het louter casuele seks betreft, worden ze nog verliefd op je.
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kloontje van deezertje waarschijnlijk.
Als je jezelf hebt gesneden als man ben je geen held manquote:Op maandag 15 februari 2016 23:08 schreef Vermon het volgende:
Haha ontzettend moeten lachen om de reacties.![]()
![]()
Inderdaad, deze 19jarige jongen is een held en TS is een sidebitch met meer ambitie.
Wedden dat het gewoon een geniale truc is van die kerel.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je jezelf hebt gesneden als man ben je geen held manDan ben je pussy to the max
Lijkt me lastig faken mja het ZOU kunnenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wedden dat het gewoon een geniale truc is van die kerel.
Ik snap dat je dat zo zegt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:31 schreef sibella2 het volgende:
Dus je wilde alleen sex totdat je zijn anti depressiva en littekens zag? Volgens mij ben jij degene die geholpen moet worden.
Maar wat wil je nou met die gozer dan? Hoe zie je jullie toekomst?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Imminent het volgende:
En voor iedereen die zegt dat het een geniale gozer is, dat is hij ook wel. Maar niet op de manier die jullie bedoelen
Hij heeft 't altijd over dat ie wel graag zou willen samenwonen. Hij woont nu op zichzelf. 't is een erg slimme/leuke jongen. en dan heb ik het even niet over dat wat mij erg interesseert. Dus zou best met 'm willen samenwonen. Hoe 't zit met de toekomst daarna zien we dan wel weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou met die gozer dan? Hoe zie je jullie toekomst?
Eh, wat jij wilt!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:06 schreef Imminent het volgende:
[..]
Dat... kan ook een pluspunt zijn?
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Vergeet je niet een nasleep-topic te openen?
Mag het ook een topic zijn als het goed gaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Eh, wat jij wilt!Ga er vooral voor! Vergeet je niet een nasleep-topic te openen?
Zoals ik al zei: Je naïviteit is aandoenlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Imminent het volgende:
[..]
Mag het ook een topic zijn als het goed gaat?
Precies!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:22 schreef Zith het volgende:
Heerlijk die mysterieuse mannenBij GTST heeft die vrouw van Ludo ook de hele tijd interviews met een seriemoordenaar, die is ook zo mysterieus. Je ziet die vrouw (en menig nederlandse huisvrouw) al van de bank glijden.
Een traan bij zijn oog zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:14 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ja? Hij heeft niet toevallig vrijdag een tattoo laten zetten?
Je moet psychische aandoeningen niet zo romantiseren. Er zouden eerder alarmbellen af moeten gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:48 schreef Imminent het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat zo zegt.
Komt niet door de anti depressiva en littekens, maar meer door het mysterieuze er omheen.
Vooruit denken is niet je sterkste punt hè?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef Imminent het volgende:
[..]
Hij heeft 't altijd over dat ie wel graag zou willen samenwonen. Hij woont nu op zichzelf. 't is een erg slimme/leuke jongen. en dan heb ik het even niet over dat wat mij erg interesseert. Dus zou best met 'm willen samenwonen. Hoe 't zit met de toekomst daarna zien we dan wel weer.
Ha nee dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een traan bij zijn oog zeker.
Hier zat ik op te wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |