Eh, wat jij wilt!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:06 schreef Imminent het volgende:
[..]
Dat... kan ook een pluspunt zijn?
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Vergeet je niet een nasleep-topic te openen?
Mag het ook een topic zijn als het goed gaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Eh, wat jij wilt!Ga er vooral voor! Vergeet je niet een nasleep-topic te openen?
Zoals ik al zei: Je naïviteit is aandoenlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Imminent het volgende:
[..]
Mag het ook een topic zijn als het goed gaat?
Precies!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:22 schreef Zith het volgende:
Heerlijk die mysterieuse mannenBij GTST heeft die vrouw van Ludo ook de hele tijd interviews met een seriemoordenaar, die is ook zo mysterieus. Je ziet die vrouw (en menig nederlandse huisvrouw) al van de bank glijden.
Een traan bij zijn oog zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:14 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ja? Hij heeft niet toevallig vrijdag een tattoo laten zetten?
Je moet psychische aandoeningen niet zo romantiseren. Er zouden eerder alarmbellen af moeten gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:48 schreef Imminent het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat zo zegt.
Komt niet door de anti depressiva en littekens, maar meer door het mysterieuze er omheen.
Vooruit denken is niet je sterkste punt hè?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef Imminent het volgende:
[..]
Hij heeft 't altijd over dat ie wel graag zou willen samenwonen. Hij woont nu op zichzelf. 't is een erg slimme/leuke jongen. en dan heb ik het even niet over dat wat mij erg interesseert. Dus zou best met 'm willen samenwonen. Hoe 't zit met de toekomst daarna zien we dan wel weer.
Ha nee dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een traan bij zijn oog zeker.
Hier zat ik op te wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |