al gepraat met een doctor?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
-Even een account aangemaakt aangezien de persoon in kwestie mijn username wel zou herkennen
Ik ben 26. Heb sinds 2 maanden een vriend waar ik vaak seks mee heb. Allemaal leuk en aardig, maar hij is 19 en heeft een hele boel andere bedpartners (als ik moet gokken 10/12?).
Deze jongen is erg volwassen voor z'n leeftijd, lijkt fysiek ook niet op 19. Kan erg goed met vrouwen praten en weet precies wat we willen horen. Zo ook bij hem in bed beland.
In de afgelopen twee maanden geen behoefte aan "meer" gehad. Seks was prima! Maar nu ben ik het afgelopen weekend bij hem geweest en kwam ik een paar dingen te weten waardoor ik eigenlijk meer wil dan alleen seks.
Kwam vrijdag in zijn badkamer medicatie tegen depressie tegen. En als ik na ga denken over hoe hij is kan ik daar wel inkomen. Ondanks hij het erg goed maskeert. Heeft hechtingen op z'n pols (gehad) en krassen op z'n armen. Hij had altijd een mooi verhaaltje over hoe dat gebeurd is met "werk". Zeer geloofwaardig, echt, tot ik die medicatie zag.
Hij heeft altijd een foto van hem met een meisje op z'n bureau staan. Als ik hier naar vraag is het heel gauw:"Dat is prive en vraag er niet naar."
Hij houdt alles voor zich en wil niets bespreken over hoe het met hem gaat. Wel is hij geinteresseert in mij en zorgt er voor dat ik niets te kort kom.
Samenvatting is dus dat het een erg mysterieuze jongen is, en juist daardoor wil ik meer dan alleen seks. Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen. Een vriendin van me, die ook bevriend is met deze jongen waarschuwt me altijd om me niet met hem te bemoeien, maar ze kan niet uitleggen waarom. Dit maakt die hele jongen nog interessanter!
Probleem is dat ik niet helemaal weet hoe ik dit uberhaupt moet aanpakken. Ik begin het steeds vervelender te vinden dat hij zo veel seks heeft met anderen. Maar zelfs dat is geen afkeer.
Ik vind het feit dat deze jongen zo fucked up is, erg leuk..
Nu wat?
Niet zo zeer onbereikbaarheid, heb veel contact met 'm en ook prima seks. Ik wil meer te weten komen van hem.. Dat is het een beetje. En dat mysterieuze vind ik gewoon erg spannendquote:Op maandag 15 februari 2016 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
al gepraat met een doctor?
(even je vind iemand leuk die geen interesse heeft in jou. dat is niet vreemd.
onbereikbaarheid is sexy
Maar stel je hebt met hem dan is het mysterieuze er vanaf. vind je hem dan nog leuk?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef Imminent het volgende:
[..]
Niet zo zeer onbereikbaarheid, heb veel contact met 'm en ook prima seks. Ik wil meer te weten komen van hem.. Dat is het een beetje. En dat mysterieuze vind ik gewoon erg spannend
Veel plezier! klinkt als een verstandig keuze dit.quote:
Dat is de vraag.. Ik weet het eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar stel je hebt met hem dan is het mysterieuze er vanaf. vind je hem dan nog leuk?
Ik denk dat het antwoord nee is.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Imminent het volgende:
[..]
Dat is de vraag.. Ik weet het eerlijk gezegd niet
Alles kan, maar hoe ik hem ken is hij verre van zielig. Hij heeft altijd het grootste respect voor mensen en helpt altijd iedereen..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef DoucheBagXL het volgende:
Denk als je hem beter leert kennen, blijkt dat hij gewoon een zielig ventje is?
Mee eens, maar wel spannend. Wil wel weten wat er achter zit. Misschien kan ik hem helpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef DoucheBagXL het volgende:
Iemand die in zijn polsen snijdt, lijkt mij niet echt een heel geniaal mens.
Waarom zou je dat niets verbazen? Lijkt me geen gast die zulke dingen faked :p.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef DoucheBagXL het volgende:
Misschien gebruikt hij die medicatie niet eens en snijdt hij zijn polsen niet. Misschien is dit wel een enorm briljante player move van hem. Zou me niets verbazen:)
Ha das een goede. Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Als er vrouwen zijn die dit zo interessant vinden..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef DoucheBagXL het volgende:
Misschien gebruikt hij die medicatie niet eens en snijdt hij zijn polsen niet. Misschien is dit wel een enorm briljante player move van hem. Zou me niets verbazen:)
Ik weet dat het best raar is, ik heb er ook niet voor gekozen om zoiets interessant en leuk te vinden.. maar toch vind ik dat..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ha das een goede. Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Als er vrouwen zijn die dit zo interessant vinden..
En je verwacht niet dat hij zichzelf in dit verhaal herkent?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
-Even een account aangemaakt aangezien de persoon in kwestie mijn username wel zou herkennen
Iemand die al zo ver heen is dat hij z'n pols doorsnijdt is niet te helpen met een vrouw die hem wil onderzoeken.. Maar ik ken de persoon in kwestie natuurlijk nietquote:Op maandag 15 februari 2016 19:30 schreef DoucheBagXL het volgende:
Tuurlijk kan je dan wel iemand helpen! Wat is dat voor onzin?
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/quote:Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef Wealth het volgende:
[..]
Iemand die al zo ver heen is dat hij z'n pols doorsnijdt is niet te helpen met een vrouw die hem wil onderzoeken.. Maar ik ken de persoon in kwestie natuurlijk niet
Heb je al geprobeerd met hem te praten? As in :'hoe kijk je tegen een relatie aan?'quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Imminent het volgende:
[..]
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/
Als hij dit leest herkent hij zich hier wel in, dat is zeker. Maar minder kans dat hij een topic gaat lezen van een 'vreemde'quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En je verwacht niet dat hij zichzelf in dit verhaal herkent?
Dit. Doe mij ook maar z'n nummer. 19 jaar en dan zo'n held..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Intussen neukt hij jou en jouw vriendin:) En nog meer chicks:) Geniale gozer!
Ik weet dat hij veel seks heeft met verschillende meiden.. Dat is natuurlijk vervelend als je meer wilt dan een relatie.. Maar ik ben nou niet echt "meer" van hem dan iemand waar hij mee slaapt, dus kan er ook weinig van zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Intussen neukt hij jou en jouw vriendin:) En nog meer chicks:) Geniale gozer!
Zou wel een goed gevoel geven als je hem weer kan fixen en hij al die andere chickies voor je zou laten staan met eeuwige dankbaarheid enzo hč? Maar daar zit 'm het venijn, want hulp hoeft niet in een exclusievere relatie enzo. Eigenlijk niet zo oprecht dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Imminent het volgende:
[..]
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |