Ik weet dat het best raar is, ik heb er ook niet voor gekozen om zoiets interessant en leuk te vinden.. maar toch vind ik dat..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ha das een goede. Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Als er vrouwen zijn die dit zo interessant vinden..
En je verwacht niet dat hij zichzelf in dit verhaal herkent?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
-Even een account aangemaakt aangezien de persoon in kwestie mijn username wel zou herkennen
Iemand die al zo ver heen is dat hij z'n pols doorsnijdt is niet te helpen met een vrouw die hem wil onderzoeken.. Maar ik ken de persoon in kwestie natuurlijk nietquote:Op maandag 15 februari 2016 19:30 schreef DoucheBagXL het volgende:
Tuurlijk kan je dan wel iemand helpen! Wat is dat voor onzin?
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/quote:Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef Wealth het volgende:
[..]
Iemand die al zo ver heen is dat hij z'n pols doorsnijdt is niet te helpen met een vrouw die hem wil onderzoeken.. Maar ik ken de persoon in kwestie natuurlijk niet
Heb je al geprobeerd met hem te praten? As in :'hoe kijk je tegen een relatie aan?'quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Imminent het volgende:
[..]
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/
Als hij dit leest herkent hij zich hier wel in, dat is zeker. Maar minder kans dat hij een topic gaat lezen van een 'vreemde'quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En je verwacht niet dat hij zichzelf in dit verhaal herkent?
Dit. Doe mij ook maar z'n nummer. 19 jaar en dan zo'n held..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Intussen neukt hij jou en jouw vriendin:) En nog meer chicks:) Geniale gozer!
Ik weet dat hij veel seks heeft met verschillende meiden.. Dat is natuurlijk vervelend als je meer wilt dan een relatie.. Maar ik ben nou niet echt "meer" van hem dan iemand waar hij mee slaapt, dus kan er ook weinig van zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Intussen neukt hij jou en jouw vriendin:) En nog meer chicks:) Geniale gozer!
Zou wel een goed gevoel geven als je hem weer kan fixen en hij al die andere chickies voor je zou laten staan met eeuwige dankbaarheid enzo hè? Maar daar zit 'm het venijn, want hulp hoeft niet in een exclusievere relatie enzo. Eigenlijk niet zo oprecht dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Imminent het volgende:
[..]
Misschien heb je daar een punt. Het is een slimme gast, het is zo onwijs jammer hoe hij ergens zo erg mee zit. Daar wil ik hem graag mee helpen. Maar er is natuurlijk ook een kans dat hij echt niets wil.. Maar dat weet ik verder niet :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |