Hij is je studieobject?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:45 schreef Imminent het volgende:
[..]
Die doe ik. Misschien komt het ook wel een beetje daar vandaan.
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef DoucheBagXL het volgende:
Hij houdt van vrouwen(neuken) en hij heeft alle skills om die vrouwen zo geinteresseerd te maken. Die man verdient een standbeeld!!!
Ze is zijn REDDER. Maar hij wíl helemaal niet gered worden. Hij wil lekker rondn**ken en zo af en toe pakt hij haar ook. Meer is het niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Eén van de meest voorkomende (naïve) vrouwenproblemen is het zitten in een relatie met een foute man (narcist) waarvan ze dan eeuwig blijven hopen dat ze 'm kunnen veranderen. Wat uiteraard nooit gebeurt.
Maar goed, het zal wel onderdeel zijn van het spelletje der incarnerende zielen of zo. De één speelt een leventje slachtoffer, de ander dader. Het zal wel zo horen. Levenslessen.
Deze man weet.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:36 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik ga ook medicijnen aanschaffen en heel subtiel ergens strategisch plaatsen. En schuurpapier over mijn polsen halen. WTF, die gozer is een koning!!!
Dit is goud!quote:Op maandag 15 februari 2016 20:36 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik ga ook medicijnen aanschaffen en heel subtiel ergens strategisch plaatsen. En schuurpapier over mijn polsen halen. WTF, die gozer is een koning!!!
Mag ik jou pakken?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is zijn REDDER. Maar hij wíl helemaal niet gered worden. Hij wil lekker rondn**ken en zo af en toe pakt hij haar ook. Meer is het niet.
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:41 schreef DoucheBagXL het volgende:
Sorry mannen, ik heb een vriendin.
Ik heb een thuis een hond op mij wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:41 schreef DoucheBagXL het volgende:
Sorry mannen, ik heb een vriendin.
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef jarulesghost het volgende:
[..]
Ik heb een thuis een hond op mij wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |