Ja, en er zijn natuurlijk heel veel indrukwekkende dingen gedaan tijdens en sindsdien. Zo las ik dat Duitsland al in 1936 reguliere TV-uitzendingen had en in 1939 al bezig was met HD-tv! Ook de maanlanding, het internet en de deeltjesversnellers zijn natuurlijk indrukwekkende prestaties.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De wederopbouw na de Tweede-Wereldoorlog was ook indrukwekkend.
Weinig ex-oorlogsgebieden die dat nagedaan hebben (alleen Japan).
Ik zit al in Denemarken dus waar bemoei ik mij mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zit over 5 maand in Nieuw-Zeeland dus mij maakt het allemaal niets meer uit
Ik snap niet dat al die politici hier maar denken dat er maar een klein beetje meer mensen dit jaar onze kant op komen. Waar is dat op gebaseerd? Elke gek in Afrika, Azië noem maar op die denkt de reis te kunnen maken gaat komen (denk ik).quote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zal hier niet gebeuren, maar wel in Griekenland en de omringende landen.
Oost europa gaat er ook nog een flinke rol in spelen, die zijn heel stellig.
Ik heb vorige keer met de landelijke verkiezingen PVV gestemd. Ik had al voorzien dat de VVD met de PvdA een coalitie zou vormen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, Wilders kan dit ook niet oplossen. De enige rationale voor een stem op de PVV is nog dat bij heel veel stemmen de overige partijen het standpunt van de PVV inzake het stoppen van de massamigratie niet meer kunnen negeren en zullen opnemen in hun partijprogramma.
Waarom is dat seculier zo belangrijk voor je? Het gaat toch over het uiteindelijke beleid waar zo'n partij voor gaat?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik denk dat veel mensen het overwegen, maar Wilders en zijn partij staan voor alles waar ik niet voorsta in principe, zelfs niet als ik een proteststem moet uitbrengen. Eddy Terstall zei gister dat ik me maar eens moest verdiepen in PvdD, als enige echt seculiere partij. Ik zelf wil piratenpartij ook nog onderzoeken.
Ninja edit.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer met de landelijke verkiezingen PVV gestemd. Ik had al voorzien dat de VVD met de PvdA een coalitie zou vormen.
Maar Wilders lijkt soms wel een debiel, er zijn talloze achterlijke uitspraken van hem. Een politicus is ook een vertegenwoordiger van zijn kiezers en wat dat betreft stelt hij mij echt teleur.
Ik denk dat seculariteit en zelfs laïciteit onze enige redding gaan worden in de toekomst.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom is dat seculier zo belangrijk voor je? Het gaat toch over het uiteindelijke beleid waar zo'n partij voor gaat?
Heerlijk relaxed wonen hier:Pquote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sterk, sterk. Gelukkig vluchten figuren als jij met de vloot naar het buitenland om daar vervolgens met het vingertje te gaan wijzen. Nu je klem geluld word is het ''hihi ik pak je met oneliners''
Het probleem met de PVV is vooral dat het in feite de VVD is maar dan met sterkere standpunten omtrent immigratie en integratie. Men liegt letterlijk over haar sociale standpunten doordat de manier van stemmen telkens in lijn ligt met de VVD tegenover de SP-houding die men probeert uit te stralen. Plus, het feit dat Wilders soms eerder een focus bij Israël dan Nederland en Europa lijkt te hebben vind ik eveneens niet prettig.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik denk dat veel mensen het overwegen, maar Wilders en zijn partij staan voor alles waar ik niet voorsta in principe, zelfs niet als ik een proteststem moet uitbrengen. Eddy Terstall zei gister dat ik me maar eens moest verdiepen in PvdD, als enige echt seculiere partij. Ik zelf wil piratenpartij ook nog onderzoeken.
In dat geval hou ik er ook maar mee op.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zit al in Denemarken dus waar bemoei ik mij mee.
Daar is een mooie docu over. Television under the swastika.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en er zijn natuurlijk heel veel indrukwekkende dingen gedaan tijdens en sindsdien. Zo las ik dat Duitsland al in 1936 reguliere TV-uitzendingen had en in 1939 al bezig was met HD-tv! Ook de maanlanding, het internet en de deeltjesversnellers zijn natuurlijk indrukwekkende prestaties.
Maar het verval is ingezet met de Eerste Wereldoorlog. Daarna is het eigenlijk bergaf gegaan, al is er nog altijd veel gepresteerd.
Het christendom is wezenlijk anders dan de islam. Kern van het Christendom is naastenliefde, vergeving, je vijand de andere wang toekeren en niet de eerste steen werpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat is voor mij zoiets als:
ik ben tegen het drinken van cola.
Ik heb aandelen Coca Cola gekocht omdat zij er alles aan doen om het drinken van Pepsi Cola te verminderen.
Oftewel: lood om oud ijzer als het om vrijheden gaat.
Mee eens idd.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het probleem met de PVV is vooral dat het in feite de VVD is maar dan met sterkere standpunten omtrent immigratie en integratie. Men liegt letterlijk over haar sociale standpunten doordat de manier van stemmen telkens in lijn ligt met de VVD tegenover de SP-houding die men probeert uit te stralen. Plus, het feit dat Wilders soms eerder een focus bij Israël dan Nederland en Europa lijkt te hebben vind ik eveneens niet prettig.
Grappig want ik denk juist dat dit (de kern van) onze ondergang vormt.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat seculariteit en zelfs laïciteit onze enige redding gaan worden in de toekomst.
Toen begon men in Nederland juist door te draaien.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaren 70 vorige eeuw was NLs hoogtepunt imho (zou overigens leuk topic zijn, ben benieuwd wat mensen daarover denken).
Gellzig, kunnen we aan de smørrebrød.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In dat geval hou ik er ook maar mee op.
Binnenkort een KAA-meet ?
Dan klopt het weer, want in Nederland gebeurt alles 50 jaar later.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaren 70 vorige eeuw was NLs hoogtepunt imho (zou overigens leuk topic zijn, ben benieuwd wat mensen daarover denken).
Juist niet. Het gebrek aan een verenigende identiteit ( bijv. de Russisch Orthodoxe kerk ) en ons prachtige culturele relativisme doet ons de das om.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat seculariteit en zelfs laïciteit onze enige redding gaan worden in de toekomst.
Of aan de caipirinha .....quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gellzig, kunnen we aan de smørrebrød.
Ons sociale stelsel is toch niet langer vol te houden.quote:
Inderdaad. Individualisme, feminisme, cultuur-relativisme doen ons de das om.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Juist niet. Het gebrek aan een verenigende identiteit ( bijv. de Russisch Orthodoxe kerk ) en ons prachtige culturele relativisme doet ons de das om.
Nope, altijd deze naam gehad hier.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zeg 15 jaar geleden al bij de #filo's zat, maar je nick had veranderd, maar kennelijk niet. Ben ik in de war met iemand anders wrs.
Laat de SGP het maar niet horen ....quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef LXIV het volgende:
Daarom is onze enige redding als iedereen Rooms-Katholiek wordt.
Papen heulen liever met de islamieten dan de ongelovigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef LXIV het volgende:
Daarom is onze enige redding als iedereen Rooms-Katholiek wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |