http://www.tweedekamer.nl(...)03105&did=2016D06256quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik stem SGP. De enige andere partij naast de PVV die niet tegen het tegengaan van islamisering van Nederland gestemd heeft.
Dat is het zeker. Maar hieruit blijkt gewoon dat multiculturele samenlevingen niet werken en zwart racisme veel algemener is dan wordt erkend.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ondertussen worden er zo'n beetje 2 keer zoveel blanken afgepoft door agenten, maar toe maar. Dat is gewoon weer een stukje slachtofferrol ter overcompensatie van de segregatie die ze daar hadden. Denk ik.
De wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh, jij was toch iemand van de #filo's?
Interessant. Ik heb uit principe nog nooit overwogen een christelijke partij te stemmen maar ben dit keer wel van plan me in hun partijprogramma's te gaan verdiepen. Zijn over t algemeen ook partijen die minder draaien en dichter bij hun ideologie blijven dan de holle praatjes van de gevestigde orde.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik stem SGP. De enige andere partij naast de PVV die niet tegen het tegengaan van islamisering van Nederland gestemd heeft.
Ze werken ook gewoon niet(niet op de geforceerde manier zoals we het nu doen) en racisme is alleen racisme als een blanke het doet hé. Dat snap je toch..quote:Op maandag 15 februari 2016 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar hieruit blijkt gewoon dat multiculturele samenlevingen niet werken en zwart racisme veel algemener is dan wordt erkend.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik was een tijd geleden in Oost-Europa, heb de cultuur daar ervaren en kwam toen tot de conclusie dat de zwarte piet discussie een achterhoede gevecht is. We hebben al decennia lang geen cultuur meer. Kapot gemaakt.
De wederopbouw na de Tweede-Wereldoorlog was ook indrukwekkend.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef LXIV het volgende:
Het hoogtepunt van de Westerse cultuur was in mijn ogen de periode van 1860 tot 1914. Daarom heb ik mijn huis ook grotendeels ingericht met antiek uit deze tijd en lees ik graag literatuur uit deze tijd.
Als er na ons nog ooit een beschaving komt, en zij ons gaat bestuderen, dan zullen ze dat erkennen.
De ondergang van het Avondland is ingezet met de Eerste Wereldoorlog en Spengler heeft alles juist gezien.
Waarschijnlijk wel j, en daar gaat het dus fout, je kan niet verwachten dat mensen goed integreren als ze met zijn allen op elkaar wonen met hun eigen winkels, scholen en gebedshuizen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mar de grap is dus dat het merendeel ongetwijfeld weer in de grote steden terechtkomt en dan met name in de Randstad.
Ja, dat zorgt bij hun nog voor verbinding, maar bij ons dus niet, dat bedoel ik dus, wat dan het gevolg is? Ga je met een wapperend vlagje van Wilders ook niet veranderen hoor.quote:
Het hele idee van asielzoekers (politieke vluchtelingen) toelaten was om mensen die in hun thuisland om politieke redenen vervolgd werden in Nederland een opvang te bieden. Nooit om volksverhuizingen van miljoenen te faciliteren. Zoals het bedacht was zou het helemaal geen demografische invloed hebben, het idee van het forceren van een multiculturele samenleving is van vér na het ondertekenen van deze verdragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)03105&did=2016D06256
Morgen een motie van Wilders om geen asielzoekers meer toe te laten in Nederland.
Iedereen (ook de SGP) behalve de PVV zal deze motie verwerpen.
Ik dacht dat je zeg 15 jaar geleden al bij de #filo's zat, maar je nick had veranderd, maar kennelijk niet. Ben ik in de war met iemand anders wrs.quote:
Wat een gaaf voorbeeldquote:Op maandag 15 februari 2016 22:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
wat zullen ze het zwaar hebben, zo zonder cultuurverrijking.
En dat deden we niet, doen we niet, en gaan we ook niet doen. Je ziet het nu toch ook weer gebeuren.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel j, en daar gaat het dus fout, je kan niet verwachten dat mensen goed integreren als ze met zijn allen op elkaar wonen met hun eigen winkels, scholen en gebedshuizen.
Wil je dat mensen integreren moet je ze in een ''Nederlandse'' omgeving zetten.
Nee, Wilders kan dit ook niet oplossen. De enige rationale voor een stem op de PVV is nog dat bij heel veel stemmen de overige partijen het standpunt van de PVV inzake het stoppen van de massamigratie niet meer kunnen negeren en zullen opnemen in hun partijprogramma.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zorgt bij hun nog voor verbinding, maar bij ons dus niet, dat bedoel ik dus, wat dan het gevolg is? Ga je met een wapperend vlagje van Wilders ook niet veranderen hoor.
Putnam heeft daar onderzoek naar gedaan, mensen willen vooral omgaan met hun eigen groep. Mensen zoeken elkaar op, mensen van dezelfde generatie, met hetzelfde geloof, dezelfde huidskleur.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel j, en daar gaat het dus fout, je kan niet verwachten dat mensen goed integreren als ze met zijn allen op elkaar wonen met hun eigen winkels, scholen en gebedshuizen.
Sterker nog, trots zijn op je land is gadverdamme en voor xenofobe nazi's.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een gaaf voorbeeld![]()
![]()
![]()
En dat is nou waar we in Nederland al een halve eeuw niet meer mee worden opgevoed. Nee, in Nederland zien we op bevrijdingsdag een paar opgeschoten rappertjes op een podium en dat moet doorgaan voor cultuur
Jaren 70 vorige eeuw was NLs hoogtepunt imho (zou overigens leuk topic zijn, ben benieuwd wat mensen daarover denken).quote:Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef LXIV het volgende:
Het hoogtepunt van de Westerse cultuur was in mijn ogen de periode van 1860 tot 1914. Daarom heb ik mijn huis ook grotendeels ingericht met antiek uit deze tijd en lees ik graag literatuur uit deze tijd.
Als er na ons nog ooit een beschaving komt, en zij ons gaat bestuderen, dan zullen ze dat erkennen.
De ondergang van het Avondland is ingezet met de Eerste Wereldoorlog en Spengler heeft alles juist gezien.
Ik wil mijn "Nederlandse" omgeving graag behouden. Zet ze dan maar in jouw Nederlandse omgeving neer.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is voor mij zoiets als:quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een dorp met 2 moslimgezinnen, ze vieren nu sinterklaas, carnaval, eten stamppot en praten zelfs met een boers accent uit die regio.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dat samen klitten, want het houdt in dat er dorpen gevrijwaard blijven van deze cultuurverrijkers. Probleem is natuurlijk dat het jaar op jaar gebeurt.
Dus die 7 is jaar op jaar op jaar. Daarbij komt nog de voortplantingsdrift van deze nieuwkomers, gestimuleerd door de royale regelingen.
Zal hier niet gebeuren, maar wel in Griekenland en de omringende landen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik kan niet wachten totdat hier in de zomer een dikke teringbende uitbreekt omdat er opeens wel heul veul mensen deze kant op komen.
Apocalyptische visioenen?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik kan niet wachten totdat hier in de zomer een dikke teringbende uitbreekt omdat er opeens wel heul veul mensen deze kant op komen.
Ja, nou ja, ik denk dat veel mensen het overwegen, maar Wilders en zijn partij staan voor alles waar ik niet voorsta in principe, zelfs niet als ik een proteststem moet uitbrengen. Eddy Terstall zei gister dat ik me maar eens moest verdiepen in PvdD, als enige echt seculiere partij. Ik zelf wil piratenpartij ook nog onderzoeken.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, Wilders kan dit ook niet oplossen. De enige rationale voor een stem op de PVV is nog dat bij heel veel stemmen de overige partijen het standpunt van de PVV inzake het stoppen van de massamigratie niet meer kunnen negeren en zullen opnemen in hun partijprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |