abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159950300
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik stem SGP. De enige andere partij naast de PVV die niet tegen het tegengaan van islamisering van Nederland gestemd heeft.
http://www.tweedekamer.nl(...)03105&did=2016D06256

Morgen een motie van Wilders om geen asielzoekers meer toe te laten in Nederland.

Iedereen (ook de SGP) behalve de PVV zal deze motie verwerpen.
pi_159950312
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ondertussen worden er zo'n beetje 2 keer zoveel blanken afgepoft door agenten, maar toe maar. Dat is gewoon weer een stukje slachtofferrol ter overcompensatie van de segregatie die ze daar hadden. Denk ik.
Dat is het zeker. Maar hieruit blijkt gewoon dat multiculturele samenlevingen niet werken en zwart racisme veel algemener is dan wordt erkend.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:19:28 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159950343
Het hoogtepunt van de Westerse cultuur was in mijn ogen de periode van 1860 tot 1914. Daarom heb ik mijn huis ook grotendeels ingericht met antiek uit deze tijd en lees ik graag literatuur uit deze tijd.
Als er na ons nog ooit een beschaving komt, en zij ons gaat bestuderen, dan zullen ze dat erkennen.

De ondergang van het Avondland is ingezet met de Eerste Wereldoorlog en Spengler heeft alles juist gezien.
The End Times are wild
  maandag 15 februari 2016 @ 22:20:07 #254
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159950364
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Huh, jij was toch iemand van de #filo's?
De wat?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 15 februari 2016 @ 22:20:26 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159950374
quote:

[..]

Ik stem SGP. De enige andere partij naast de PVV die niet tegen het tegengaan van islamisering van Nederland gestemd heeft.
Interessant. Ik heb uit principe nog nooit overwogen een christelijke partij te stemmen maar ben dit keer wel van plan me in hun partijprogramma's te gaan verdiepen. Zijn over t algemeen ook partijen die minder draaien en dichter bij hun ideologie blijven dan de holle praatjes van de gevestigde orde.
  Forum Admin maandag 15 februari 2016 @ 22:20:30 #256
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_159950375
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Maar hieruit blijkt gewoon dat multiculturele samenlevingen niet werken en zwart racisme veel algemener is dan wordt erkend.
Ze werken ook gewoon niet(niet op de geforceerde manier zoals we het nu doen) en racisme is alleen racisme als een blanke het doet hé. Dat snap je toch..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 15 februari 2016 @ 22:20:44 #257
451005 Grems
Clown World
pi_159950387
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik was een tijd geleden in Oost-Europa, heb de cultuur daar ervaren en kwam toen tot de conclusie dat de zwarte piet discussie een achterhoede gevecht is. We hebben al decennia lang geen cultuur meer. Kapot gemaakt.
Helemaal mee eens

wat zullen ze het zwaar hebben, zo zonder cultuurverrijking.
pi_159950408
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef LXIV het volgende:
Het hoogtepunt van de Westerse cultuur was in mijn ogen de periode van 1860 tot 1914. Daarom heb ik mijn huis ook grotendeels ingericht met antiek uit deze tijd en lees ik graag literatuur uit deze tijd.
Als er na ons nog ooit een beschaving komt, en zij ons gaat bestuderen, dan zullen ze dat erkennen.

De ondergang van het Avondland is ingezet met de Eerste Wereldoorlog en Spengler heeft alles juist gezien.
De wederopbouw na de Tweede-Wereldoorlog was ook indrukwekkend.

Weinig ex-oorlogsgebieden die dat nagedaan hebben (alleen Japan).
  maandag 15 februari 2016 @ 22:21:26 #259
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159950412
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mar de grap is dus dat het merendeel ongetwijfeld weer in de grote steden terechtkomt en dan met name in de Randstad.
Waarschijnlijk wel j, en daar gaat het dus fout, je kan niet verwachten dat mensen goed integreren als ze met zijn allen op elkaar wonen met hun eigen winkels, scholen en gebedshuizen.
Wil je dat mensen integreren moet je ze in een ''Nederlandse'' omgeving zetten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159950417
quote:

[..]

VS heeft dat narrative juist wel.
Ja, dat zorgt bij hun nog voor verbinding, maar bij ons dus niet, dat bedoel ik dus, wat dan het gevolg is? Ga je met een wapperend vlagje van Wilders ook niet veranderen hoor.
I´m back.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:22:23 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159950441
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

http://www.tweedekamer.nl(...)03105&did=2016D06256

Morgen een motie van Wilders om geen asielzoekers meer toe te laten in Nederland.

Iedereen (ook de SGP) behalve de PVV zal deze motie verwerpen.
Het hele idee van asielzoekers (politieke vluchtelingen) toelaten was om mensen die in hun thuisland om politieke redenen vervolgd werden in Nederland een opvang te bieden. Nooit om volksverhuizingen van miljoenen te faciliteren. Zoals het bedacht was zou het helemaal geen demografische invloed hebben, het idee van het forceren van een multiculturele samenleving is van vér na het ondertekenen van deze verdragen.
Asielzoekers in de context van het vluchtelingenverdrag zijn wat mij betreft ook welkom, waarom niet?
The End Times are wild
pi_159950455
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

De wat?
Ik dacht dat je zeg 15 jaar geleden al bij de #filo's zat, maar je nick had veranderd, maar kennelijk niet. Ben ik in de war met iemand anders wrs.
I´m back.
pi_159950468
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

wat zullen ze het zwaar hebben, zo zonder cultuurverrijking.
Wat een gaaf voorbeeld _O_ _O_ _O_
En dat is nou waar we in Nederland al een halve eeuw niet meer mee worden opgevoed. Nee, in Nederland zien we op bevrijdingsdag een paar opgeschoten rappertjes op een podium en dat moet doorgaan voor cultuur :r
  Forum Admin maandag 15 februari 2016 @ 22:23:17 #264
pi_159950470
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel j, en daar gaat het dus fout, je kan niet verwachten dat mensen goed integreren als ze met zijn allen op elkaar wonen met hun eigen winkels, scholen en gebedshuizen.
En dat deden we niet, doen we niet, en gaan we ook niet doen. Je ziet het nu toch ook weer gebeuren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 15 februari 2016 @ 22:23:20 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159950471
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zorgt bij hun nog voor verbinding, maar bij ons dus niet, dat bedoel ik dus, wat dan het gevolg is? Ga je met een wapperend vlagje van Wilders ook niet veranderen hoor.
Nee, Wilders kan dit ook niet oplossen. De enige rationale voor een stem op de PVV is nog dat bij heel veel stemmen de overige partijen het standpunt van de PVV inzake het stoppen van de massamigratie niet meer kunnen negeren en zullen opnemen in hun partijprogramma.
The End Times are wild
pi_159950479
quote:

[..]

Putnam heeft daar onderzoek naar gedaan, mensen willen vooral omgaan met hun eigen groep. Mensen zoeken elkaar op, mensen van dezelfde generatie, met hetzelfde geloof, dezelfde huidskleur.

Zelfs als de spreiding perfect lukt (wat helemaal niet het geval is, want de immigranten stromen vooral de arme wijken in) dan zoeken ze elkaar toch weer op (wat autochtonen ook weer doen).
  Forum Admin maandag 15 februari 2016 @ 22:23:51 #267
pi_159950497
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Wat een gaaf voorbeeld _O_ _O_ _O_
En dat is nou waar we in Nederland al een halve eeuw niet meer mee worden opgevoed. Nee, in Nederland zien we op bevrijdingsdag een paar opgeschoten rappertjes op een podium en dat moet doorgaan voor cultuur :r
Sterker nog, trots zijn op je land is gadverdamme en voor xenofobe nazi's.

We zijn zo ver dat een Nederlandse vlag aan je huis hangen gelijk staat aan een PVV tokkie zijn :')
pi_159950504
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef LXIV het volgende:

Jaren 70 vorige eeuw was NLs hoogtepunt imho (zou overigens leuk topic zijn, ben benieuwd wat mensen daarover denken).
I´m back.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:24:13 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159950505
quote:

[..]

Ik wil mijn "Nederlandse" omgeving graag behouden. Zet ze dan maar in jouw Nederlandse omgeving neer.
The End Times are wild
pi_159950510
Ik kan niet wachten totdat hier in de zomer een dikke teringbende uitbreekt omdat er opeens wel heul veul mensen deze kant op komen.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:24:52 #271
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_159950518
quote:

[..]

Dat is voor mij zoiets als:
ik ben tegen het drinken van cola.
Ik heb aandelen Coca Cola gekocht omdat zij er alles aan doen om het drinken van Pepsi Cola te verminderen.

Oftewel: lood om oud ijzer als het om vrijheden gaat.
zonnig Brasil
  maandag 15 februari 2016 @ 22:24:59 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159950522
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ben wel blij met dat samen klitten, want het houdt in dat er dorpen gevrijwaard blijven van deze cultuurverrijkers. Probleem is natuurlijk dat het jaar op jaar gebeurt.
Dus die 7 is jaar op jaar op jaar. Daarbij komt nog de voortplantingsdrift van deze nieuwkomers, gestimuleerd door de royale regelingen.
Ik ben opgegroeid in een dorp met 2 moslimgezinnen, ze vieren nu sinterklaas, carnaval, eten stamppot en praten zelfs met een boers accent uit die regio.
Die mensen zijn perfect geïntegreerd!

In een stad waar ik heb gewoond niet, gezien daar een ''zwarte'' wijk was en die mensen hadden geen nood om te integreren.
  Forum Admin maandag 15 februari 2016 @ 22:25:10 #273
pi_159950532
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik kan niet wachten totdat hier in de zomer een dikke teringbende uitbreekt omdat er opeens wel heul veul mensen deze kant op komen.
Zal hier niet gebeuren, maar wel in Griekenland en de omringende landen.

Oost europa gaat er ook nog een flinke rol in spelen, die zijn heel stellig.
pi_159950548
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Apocalyptische visioenen?
Make my day!
pi_159950562
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, Wilders kan dit ook niet oplossen. De enige rationale voor een stem op de PVV is nog dat bij heel veel stemmen de overige partijen het standpunt van de PVV inzake het stoppen van de massamigratie niet meer kunnen negeren en zullen opnemen in hun partijprogramma.
Ja, nou ja, ik denk dat veel mensen het overwegen, maar Wilders en zijn partij staan voor alles waar ik niet voorsta in principe, zelfs niet als ik een proteststem moet uitbrengen. Eddy Terstall zei gister dat ik me maar eens moest verdiepen in PvdD, als enige echt seculiere partij. Ik zelf wil piratenpartij ook nog onderzoeken.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')