Haha. Ik kan helaas niet alles doen in de sportschool omdat ik niks met mijn arm mag doen anders was ik wel iets langer bezig denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah lekker! Ik heb juist altijd het omgekeerde probleem.. Ik wil altijd nóg meer oefeningen erbij doen, ik ben eigenlijk nooit minder dan 2 uur bezig als ik eenmaal de sportschool in ben
Goed bezig! Je zal wel snel verbetering merken lijkt me! Slik je nu ijzersupplementen of zo dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha. Ik kan helaas niet alles doen in de sportschool omdat ik niks met mijn arm mag doen anders was ik wel iets langer bezig denk ikMaar ben wel blij dat ik het nu zo lang heb volgehouden, teken dat mijn bloedarmoede eindelijk een beetje weg gaat ;p Kan niet wachten tot ik woensdag weer kan sporten
Heb zelfs 10 minuten op de crosstrainer volgehouden, normaal was ik na 2 minuten al kapot![]()
Nee, ik ben dialyse patient en bij elke dialyse krijg ik EPO. Bloedarmoede zal zolang ik dialyseer helaas nooit helemaal weg gaan omdat je elke keer wel wat bloed verliest maar goed als het maar zo goed is dat ik iig niet zo moe benquote:Op maandag 15 februari 2016 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Je zal wel snel verbetering merken lijkt me! Slik je nu ijzersupplementen of zo dan?
ja, dat is wel intens debiel aan MFP, dat ie meteen rood is als je er ook maar iets overheen zit..quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 bth met slankie
L: 2 bth met tonijn, 2 bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: Witlof gehaktschotel met spekjes, aardappeltjes en ui
1678kcal. 38 teveel (MFP helemaal in de rodecijfers), maar wel mijn eiwitdoel gehaald
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Artoo het volgende:
Ja, en ik vind het gek dat MFP groen is wanneer je 1000 kcals onder je doel zit. Kan dat niet aangepast worden, dat alles rood is wanneer je meer dan 200kcals onder en boven je doel zit, oranje tussen 200 en 100 en groen wanneer je dus maximaal 100 kcals van je doel zit? Of zo?
Hah, jaquote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkig
En Bolletje?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Alle optimel is in de aanbieding trouwens bij de Jumbo
Geen ideequote:
De griekse stijl of de 0% kwark of yoghurt is wel lekker!quote:
Dan zegt hij wel dat je meer moet eten hoor ;pquote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkig
Nopequote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan zegt hij wel dat je meer moet eten hoor ;p
Bij te weinig geeft MFP een uitbrander en een anorexia-warningquote:Op maandag 15 februari 2016 20:27 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hah, ja1 kcal over je doel voelt door die rode cijfers bijna als een SCHANDE!!!1!!1, terwijl veul te weinig 'groen en braaf' is haast. Gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |