SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En BE. wat een nare baas!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
haha helaas.. we hebben een aanname stop ..
zo goed gaat het momenteel niet met de olieprijs
quote:
Komt vooral omdat ik veel fruit eet denk ik. Bietensmoothie met appel en kiwi, een losse grapefruit en een banaan en nog wat bosbessen door de kwark. En vanavond pasta maar niet heel veel, en rijstwafels ipv brood vanavond dus verder geen hele gekke dingen. Nja en die keelsnoepjes dusquote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Rauw. het volgende:
65% Carbs, dat lukt mij zelfs niet als ik heel erg mijn best doe volgens mij.
Gisteren zat ik op 50% met pannenkoeken en B&J's
Ik moet mijn best doen om niet boven de 75% te zitten...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Rauw. het volgende:
65% Carbs, dat lukt mij zelfs niet als ik heel erg mijn best doe volgens mij.
Gisteren zat ik op 50% met pannenkoeken en B&J's
Maar jij eet vegetarisch/veganistisch toch? Of verwar ik jou nu?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om niet boven de 75% te zitten...
Vegan, klopt.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar jij eet vegetarisch/veganistisch toch? Of verwar ik jou nu?
Sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:24 schreef LadyOracle het volgende:
En ooooh zo zenuwachtig voor morgen. Ik wil alles eten van de zenuwen, maar heb expres weinig meegenomen naar mijn werk en een soep ingepland voor vanavond om evt koekjes te compenseren.
Jullie moeten morgen voor me duimen, hoor. En lef sturen. En kalmte.
Denk dat ik anderhalf jaar geleden niet veel anders zat dan dat hoor. Maar tegenwoordig moet ik dan zo'n verschrikkelijk volume groenten en fruit etenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Komt vooral omdat ik veel fruit eet denk ik. Bietensmoothie met appel en kiwi, een losse grapefruit en een banaan en nog wat bosbessen door de kwark. En vanavond pasta maar niet heel veel, en rijstwafels ipv brood vanavond dus verder geen hele gekke dingen. Nja en die keelsnoepjes dus
Ik zat trouwens tot een paar jaar geleden standaard op 60-75% denk ik. En ik was daar zeker geen uitzondering in, als ik om me heen kijk wat mensen eten.
Succes dan! Ik heb iets anders, maar ik durf het niet te zeggen, straks brengt het ongeluk.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek?
Ik heb morgen ook een gesprek, maar een orienterend gesprek. Hoop niet dat ik daar als een snotterend hoopje zieligheid zonder stem zit..
wat is voor jou een goede/gewenste verhouding in macro's?quote:
Ik kijk niet meer naar de verhoudingen, alleen naar de totale hoeveelheid eiwitten. Gewoon wat meer eten was uiteindelijk makkelijker.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wat is voor jou een goede/gewenste verhouding in macro's?
Gisteren was je kans!quote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
16KM!Geen wonder dat je niet in te halen bent in de fitbit app!
Knap hoor!
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:36 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag 70 minuten gesportNormaal hou ik het maar 40 minuten vol.
Lijstje:
O:2 crackertjes met boter
L:3 boterhammen getoast met roomkaas
A: zelfgemaakte maaltijdsalade met sla, kip, mozzarella, paprika, aardbeien en mango.
Sportschoolquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je gedaan?
Ah lekker! Ik heb juist altijd het omgekeerde probleem.. Ik wil altijd nóg meer oefeningen erbij doen, ik ben eigenlijk nooit minder dan 2 uur bezig als ik eenmaal de sportschool in benquote:
Haha. Ik kan helaas niet alles doen in de sportschool omdat ik niks met mijn arm mag doen anders was ik wel iets langer bezig denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah lekker! Ik heb juist altijd het omgekeerde probleem.. Ik wil altijd nóg meer oefeningen erbij doen, ik ben eigenlijk nooit minder dan 2 uur bezig als ik eenmaal de sportschool in ben
Goed bezig! Je zal wel snel verbetering merken lijkt me! Slik je nu ijzersupplementen of zo dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha. Ik kan helaas niet alles doen in de sportschool omdat ik niks met mijn arm mag doen anders was ik wel iets langer bezig denk ikMaar ben wel blij dat ik het nu zo lang heb volgehouden, teken dat mijn bloedarmoede eindelijk een beetje weg gaat ;p Kan niet wachten tot ik woensdag weer kan sporten
Heb zelfs 10 minuten op de crosstrainer volgehouden, normaal was ik na 2 minuten al kapot![]()
Nee, ik ben dialyse patient en bij elke dialyse krijg ik EPO. Bloedarmoede zal zolang ik dialyseer helaas nooit helemaal weg gaan omdat je elke keer wel wat bloed verliest maar goed als het maar zo goed is dat ik iig niet zo moe benquote:Op maandag 15 februari 2016 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Je zal wel snel verbetering merken lijkt me! Slik je nu ijzersupplementen of zo dan?
ja, dat is wel intens debiel aan MFP, dat ie meteen rood is als je er ook maar iets overheen zit..quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 bth met slankie
L: 2 bth met tonijn, 2 bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: Witlof gehaktschotel met spekjes, aardappeltjes en ui
1678kcal. 38 teveel (MFP helemaal in de rodecijfers), maar wel mijn eiwitdoel gehaald
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Artoo het volgende:
Ja, en ik vind het gek dat MFP groen is wanneer je 1000 kcals onder je doel zit. Kan dat niet aangepast worden, dat alles rood is wanneer je meer dan 200kcals onder en boven je doel zit, oranje tussen 200 en 100 en groen wanneer je dus maximaal 100 kcals van je doel zit? Of zo?
Hah, jaquote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkig
En Bolletje?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Alle optimel is in de aanbieding trouwens bij de Jumbo
Geen ideequote:
De griekse stijl of de 0% kwark of yoghurt is wel lekker!quote:
Dan zegt hij wel dat je meer moet eten hoor ;pquote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat roep ik ook al jaren. Als ik zes dagen alleen komkommer eet is mijn app intens gelukkig
Nopequote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan zegt hij wel dat je meer moet eten hoor ;p
Bij te weinig geeft MFP een uitbrander en een anorexia-warningquote:Op maandag 15 februari 2016 20:27 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hah, ja1 kcal over je doel voelt door die rode cijfers bijna als een SCHANDE!!!1!!1, terwijl veul te weinig 'groen en braaf' is haast. Gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |