Zo zou je het kunnen formuleren jaquote:Op maandag 15 februari 2016 10:32 schreef SpecialK het volgende:
Andere dudes hebben je vriendin uitgewoond terwijl jij in regenjas vanuit een hoekje van de kamer toekeek?
Gefeliciteerd.
Ik zou daar (letterlijk) misselijk van worden zelf maar ik weet dat het een dingetje is. Werd je er nog opgewonden van of was het meer een gevoel van "goh.. leuk voor haar, zeg."quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren ja
Nee, het was echt wel opwindend om mee te maken voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zou daar (letterlijk) misselijk van worden zelf maar ik weet dat het een dingetje is. Werd je er nog opgewonden van of was het meer een gevoel van "goh.. leuk voor haar, zeg."
Ik heb aan TS gevraagd een nieuwe te openen gezien veel mensen wel geinteresseerd zijn en normaal mee willen praten.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:45 schreef NoXia het volgende:
Oke, deeltje 1 was niet genoeg. Is toch positief verlopen? Prima. Slotje?
Geen van beiden, in het begin had ik best mijn bedenkingen zoals je kunt lezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:02 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Uhm.....
Is dit een "pics or it didn't happen" moment of een informatief verhaal om te peilen wat moraal Nederland ervan vind
Inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Mijn bakje met zelfvertrouwen zit niet vol genoeg om me aan zoiets te wagen en me daar 100% goed bij te voelen.
Onze relatie is prima, anders moet je zoiets als dit ook niet doen denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Zolang iedereen zich goed voelt in dit verhaal en je er niemand kwaad mee doet.... Go for it
Ik vind het tof om te lezen dat jullie hier samen van kunnen genieten zonder gevoelens van jaloezie of dat je tekort schiet.
Mijn bakje met zelfvertrouwen zit niet vol genoeg om me aan zoiets te wagen en me daar 100% goed bij te voelen.
In mijn ogen werkt zoiets alleen als je allebei happy bent met jezelf en je relatie in topvorm is. Hoe is jullie relatie dan TS?
Prima, ieder zijn eigen keuze!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad..
Als mijn vriendin misbruikt wil worden, misbruik ik haar wel. Dat laat ik echt niet aan een ander over..
Dat lijkt me wel nastyquote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren ja
Nee, ben er altijd bij en kijk toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel nasty
Maar serieus, leen je haar uit en blijf je er zelf (als toeschouwer) bij?
Of gaat ze zelf op pad en zie je haar eind van de avond pas weer terug?
Dat laatste zou ik dan ivm de veiligheid niet verstandig vinden (bij uitlenen aan een volslagen onbekende)
Wie zegt dat? Ik niet!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:06 schreef Baas_bas het volgende:
Het hebben van geen seks als seksuele fetish
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Deel 1 hier: SEX / Vriendin wil "misbruikt" worden
Inmiddels hebben we een aantal ervaringen achter de rug waarvan de meeste zeer positief voor ons beiden is verlopen.
Je quote het uit verband. Het is meer een voorspel voor dit stel.quote:
oioooh dan had ik t verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je quote het uit verband. Het is meer een voorspel voor dit stel.
Maar not my cup of tea zo gezegd. Kan het me aan de ene kant wel voorstellen, aan de andere kant gaan de nekharen overeind staan bij de gedachte.
Maar als het werkt, werkt het. En als je er allebei plezier aan beleeft lekker mee doorgaan
I will never get this.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien
ik heb daar zelf ook niks mee, maar ik kan wel begrijpen dat anderen het idee wel hebben. iedereen is gelukkig weer anders tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I will never get this.
Het gaat goed, die angst is wel weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef BeltaneFire het volgende:
Ts hoe is nu na al die tijd met je 'angst' dat de fantasie van kwaad tot erger zou gaan? (Niet helemaal de juiste woordkeuze misschien, maar goed.)
En je schrijft dat de meeste ervaringen voor jullie beide zeer positief geweest zijn. De rest ook positief of toch ook negatieve ervaringen opgedaan?
Bepaal jij dan ook wie er uitgenodigd wordt, of heeft zij daar de finale stem in?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:28 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Het gaat goed, die angst is wel weg.
Ze heeft de "regie" bij mij neergelegd. Als ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een "date" dan mag ik dat regelen.
En of dat nou 3 keer in een week is of 1x in de 3 maanden laat ze aan mij over.
Natuurlijk is 3x per week onzin maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel..
Herkenbaarquote:Ook is het voorgekomen dat iemand zich als dominant voordeed maar in de praktijk een verlegen sukkeltje bleek te zijn.
Gelukkig kunnen we daar samen dan wel weer om lachen later, maar op het moment zelf baal je wel natuurlijk.
Ja, bepaal ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bepaal jij dan ook wie er uitgenodigd wordt, of heeft zij daar de finale stem in?
Gelukkig hebben wij een douchequote:Op maandag 7 maart 2016 04:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
.. ik zou haar nooit meer willen aanraken als ze ondergespoten zou worden door 5 kerels en daarna wilt komen knuffelen bah..
Beetje (veel) zure kers.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Onze relatie is prima, anders moet je zoiets als dit ook niet doen denk ik.
Zie het meer als kers op de taart
Ik denk dat de juiste werkwijze is gewoon te neuken met condoom en op het moment supreme het condoom af te doen voor een finale elders.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:50 schreef Blosje het volgende:
Hoe hou je het dan 'safe'? Met condooms liggen rommelen lijkt me niet zo geil op dat moment.
En hun kwakje zal ze liever zelf opvangen neem ik aan?
Precies, ik denk dat niemand condooms geil vindt maar meer ziet als noodzakelijk "kwaad"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik denk dat de juiste werkwijze is gewoon te neuken met condoom en op het moment supreme het condoom af te doen voor een finale elders.
Nog niet meegemaakt nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:13 schreef Blosje het volgende:
Klinkt wel lekker allemaal maar hier blijft zoiets zéker een fantasie.
Ik hou wel van ruig maar als het dan toch te hard is zeg ik 'auw' en moet het weer minder...![]()
Hoe gaat dat bij jouw vriendin? Geeft ze nooit aan dat het toch te hard of echt pijnlijk is?
Ja, maar dat schijnt dus heel erg man afhankelijk te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wat een bekrompen reacties hier, is toch juist leuk?
Lijkt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wat een bekrompen reacties hier, is toch juist leuk?
Geweldig tegenstrijdig die blije smiley erbijquote:
Dat zeker ja.quote:
Dan inderdaad denk toch haantjes gedrag/ jaloezie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien toch een beetje dat haantjes-gedrag, gewoon vrijwillig je vriendin 'uitlenen' aan een andere gozer voor de seks voelt toch niet lekker, als ze hetzelfde wilde doen met een andere dame had ik er minder probleem mee gehad denk ik.
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:26 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Dan inderdaad denk toch haantjes gedrag/ jaloezie.
Maar als mijn vriendin stiekem vreemd zou gaan dan zou ik er ook zeker een probleem mee hebben hoor!
Denk dat het gewoon een mentaal iets is, je valt zelf ook op vrouwen en weet dat je eigen partner overall een voorkeur heeft voor mannen en niets ziet zitten in een relatie met een vrouw waardoor de 'bedreiging' minder groot is als ze zoiets zou voorstellen. En als m'n vriendin toestemming zou vragen om het met een andere man te mogen doen zou ik toch het gevoel hebben dat ik haar iets niet kan bieden wat een andere man wel kan en dat voelt ook niet fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:28 schreef BeltaneFire het volgende:
@lastpost: Het is maar goed dat je zelf je redenatie uitlegt..
Al snap ik daar eigenlijk nooit wat van.. vriendin/vrouw met een andere dame wordt veel meer geaccepteerd dan vriendin/vrouw met een andere man.
Hahahah, ja maar bedoelde als ik dat ooit eenmaal heb gezien moet ze nooit meer in de buurt komen.quote:
hoeveel heeft ze er voor jou gehad dan?kun je daar ook niet tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahahah, ja maar bedoelde als ik dat ooit eenmaal heb gezien moet ze nooit meer in de buurt komen.
Zelfde als ze een andere man zou pijpen en mij dan zou willen zoenen mag ze echt opdonderen hoor hahah.
nee echt niks voor mij om mijn eigen vriendin te delen... die van een ander?.. geen problemen mee... wel lekker hypocriet van mij![]()
Dat vind IK heel wat anders dan dat zij op het moment dat zij met mij is andere mannen haar laat gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hoeveel heeft ze er voor jou gehad dan?kun je daar ook niet tegen?
nou ik kom even lezen hier , toevallig, eigenlijk nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat vind IK heel wat anders dan dat zij op het moment dat zij met mij is andere mannen haar laat gebruiken.
En jij?, ben jij van de MVM trio's en/of gangbangs?
Ahhh ja dan moet je het doen, en hopelijk vind je iemand die dat met jou wil doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik kom even lezen hier , toevallig, eigenlijk nog nooit geprobeerdmaar was even nieuwsgierig
nou mijn man wil dat absoluut niet, net als jij, daarom was ik eigenlijk nieuwsgierig,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ahhh ja dan moet je het doen, en hopelijk vind je iemand die dat met jou wil doen.
Het is ook wel hypocriet van mij en denk dat best veel mannen zoiets hebben dat als je eigen vrouw zo wordt "gebruikt" ze haar niet meer hoeven of zo haha.
Waarom heb je het nog nooit geprobeerd dan?.
Maar jij hebt er geen moeite mee als je je man met een knappe geile vrouw bezig zou zien dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou mijn man wil dat absoluut niet, net als jij, daarom was ik eigenlijk nieuwsgierig,
nou dat is nog nooit gebeurt dus ik weet het niet, maar ik zou zoiets wel een keer willen proberen , maar hij absoluut nietquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:45 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen moeite mee als je je man met een knappe geile vrouw bezig zou zien dus?
voordeel , kun je geld voor vragen om je meid te laten gebruiken .quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Deel 1 hier: SEX / Vriendin wil "misbruikt" worden
Inmiddels hebben we een aantal ervaringen achter de rug waarvan de meeste zeer positief voor ons beiden is verlopen.
Wat ben jij saai man, is toch gewoon geilquote:Op zondag 20 maart 2016 02:03 schreef Atak het volgende:
Vermeld even haar telefoonnummer.
Maar even serieus. Als ze zulke fantasieën heeft dan doet ze het vast al achter je rug.
Als ik zo'n vriendin had dan zou ik haar om een nette manier dumpen. Voordat je het weet zit ze 10 schildknaapjes te pijpen terwijl ze zegt dat ze boodschappen is gaan doen.
Maar is het het gebruikt willen worden of het seks met anderen? Dat eerste kan je uiteraard ook met hem doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou dat is nog nooit gebeurt dus ik weet het niet, maar ik zou zoiets wel een keer willen proberen , maar hij absoluut niet
Ik beweer het tegendeel ook niet maar zo'n gebruikte sok hoef ik niet als vaste vriendin. Gewoon een avondje patsen en dan ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 04:01 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Wat ben jij saai man, is toch gewoon geil
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Alyndria het volgende:
Ik snap best dat je vriendin dat leuk zou vinden! En als jij hier ook geen problemen mee hebt: why not?
Over die paar jaar: als ze tegen die tijd iets wil doen wat jij niet fijn vindt kun je altijd nog nee zeggen!
Gewoon lekker van genieten
lijkt mij zeker een goed stuk adviesquote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Alyndria het volgende:
Ik snap best dat je vriendin dat leuk zou vinden! En als jij hier ook geen problemen mee hebt: why not?
Over die paar jaar: als ze tegen die tijd iets wil doen wat jij niet fijn vindt kun je altijd nog nee zeggen!
Gewoon lekker van genieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |