ik heb daar zelf ook niks mee, maar ik kan wel begrijpen dat anderen het idee wel hebben. iedereen is gelukkig weer anders tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I will never get this.
Het gaat goed, die angst is wel weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef BeltaneFire het volgende:
Ts hoe is nu na al die tijd met je 'angst' dat de fantasie van kwaad tot erger zou gaan? (Niet helemaal de juiste woordkeuze misschien, maar goed.)
En je schrijft dat de meeste ervaringen voor jullie beide zeer positief geweest zijn. De rest ook positief of toch ook negatieve ervaringen opgedaan?
Bepaal jij dan ook wie er uitgenodigd wordt, of heeft zij daar de finale stem in?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:28 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Het gaat goed, die angst is wel weg.
Ze heeft de "regie" bij mij neergelegd. Als ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een "date" dan mag ik dat regelen.
En of dat nou 3 keer in een week is of 1x in de 3 maanden laat ze aan mij over.
Natuurlijk is 3x per week onzin maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel..
Herkenbaarquote:Ook is het voorgekomen dat iemand zich als dominant voordeed maar in de praktijk een verlegen sukkeltje bleek te zijn.
Gelukkig kunnen we daar samen dan wel weer om lachen later, maar op het moment zelf baal je wel natuurlijk.
Ja, bepaal ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bepaal jij dan ook wie er uitgenodigd wordt, of heeft zij daar de finale stem in?
Gelukkig hebben wij een douchequote:Op maandag 7 maart 2016 04:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
.. ik zou haar nooit meer willen aanraken als ze ondergespoten zou worden door 5 kerels en daarna wilt komen knuffelen bah..
Beetje (veel) zure kers.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Onze relatie is prima, anders moet je zoiets als dit ook niet doen denk ik.
Zie het meer als kers op de taart
Ik denk dat de juiste werkwijze is gewoon te neuken met condoom en op het moment supreme het condoom af te doen voor een finale elders.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:50 schreef Blosje het volgende:
Hoe hou je het dan 'safe'? Met condooms liggen rommelen lijkt me niet zo geil op dat moment.
En hun kwakje zal ze liever zelf opvangen neem ik aan?
Precies, ik denk dat niemand condooms geil vindt maar meer ziet als noodzakelijk "kwaad"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik denk dat de juiste werkwijze is gewoon te neuken met condoom en op het moment supreme het condoom af te doen voor een finale elders.
Nog niet meegemaakt nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:13 schreef Blosje het volgende:
Klinkt wel lekker allemaal maar hier blijft zoiets zéker een fantasie.
Ik hou wel van ruig maar als het dan toch te hard is zeg ik 'auw' en moet het weer minder...![]()
Hoe gaat dat bij jouw vriendin? Geeft ze nooit aan dat het toch te hard of echt pijnlijk is?
Ja, maar dat schijnt dus heel erg man afhankelijk te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wat een bekrompen reacties hier, is toch juist leuk?
Lijkt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wat een bekrompen reacties hier, is toch juist leuk?
Geweldig tegenstrijdig die blije smiley erbijquote:
Dat zeker ja.quote:
Dan inderdaad denk toch haantjes gedrag/ jaloezie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien toch een beetje dat haantjes-gedrag, gewoon vrijwillig je vriendin 'uitlenen' aan een andere gozer voor de seks voelt toch niet lekker, als ze hetzelfde wilde doen met een andere dame had ik er minder probleem mee gehad denk ik.
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:26 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Dan inderdaad denk toch haantjes gedrag/ jaloezie.
Maar als mijn vriendin stiekem vreemd zou gaan dan zou ik er ook zeker een probleem mee hebben hoor!
Denk dat het gewoon een mentaal iets is, je valt zelf ook op vrouwen en weet dat je eigen partner overall een voorkeur heeft voor mannen en niets ziet zitten in een relatie met een vrouw waardoor de 'bedreiging' minder groot is als ze zoiets zou voorstellen. En als m'n vriendin toestemming zou vragen om het met een andere man te mogen doen zou ik toch het gevoel hebben dat ik haar iets niet kan bieden wat een andere man wel kan en dat voelt ook niet fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:28 schreef BeltaneFire het volgende:
@lastpost: Het is maar goed dat je zelf je redenatie uitlegt..
Al snap ik daar eigenlijk nooit wat van.. vriendin/vrouw met een andere dame wordt veel meer geaccepteerd dan vriendin/vrouw met een andere man.
Hahahah, ja maar bedoelde als ik dat ooit eenmaal heb gezien moet ze nooit meer in de buurt komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |