Zo zou je het kunnen formuleren jaquote:Op maandag 15 februari 2016 10:32 schreef SpecialK het volgende:
Andere dudes hebben je vriendin uitgewoond terwijl jij in regenjas vanuit een hoekje van de kamer toekeek?
Gefeliciteerd.
Ik zou daar (letterlijk) misselijk van worden zelf maar ik weet dat het een dingetje is. Werd je er nog opgewonden van of was het meer een gevoel van "goh.. leuk voor haar, zeg."quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren ja
Nee, het was echt wel opwindend om mee te maken voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zou daar (letterlijk) misselijk van worden zelf maar ik weet dat het een dingetje is. Werd je er nog opgewonden van of was het meer een gevoel van "goh.. leuk voor haar, zeg."
Ik heb aan TS gevraagd een nieuwe te openen gezien veel mensen wel geinteresseerd zijn en normaal mee willen praten.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:45 schreef NoXia het volgende:
Oke, deeltje 1 was niet genoeg. Is toch positief verlopen? Prima. Slotje?
Geen van beiden, in het begin had ik best mijn bedenkingen zoals je kunt lezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:02 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Uhm.....
Is dit een "pics or it didn't happen" moment of een informatief verhaal om te peilen wat moraal Nederland ervan vind
Inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Mijn bakje met zelfvertrouwen zit niet vol genoeg om me aan zoiets te wagen en me daar 100% goed bij te voelen.
Onze relatie is prima, anders moet je zoiets als dit ook niet doen denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef vaagmannetje666 het volgende:
Zolang iedereen zich goed voelt in dit verhaal en je er niemand kwaad mee doet.... Go for it
Ik vind het tof om te lezen dat jullie hier samen van kunnen genieten zonder gevoelens van jaloezie of dat je tekort schiet.
Mijn bakje met zelfvertrouwen zit niet vol genoeg om me aan zoiets te wagen en me daar 100% goed bij te voelen.
In mijn ogen werkt zoiets alleen als je allebei happy bent met jezelf en je relatie in topvorm is. Hoe is jullie relatie dan TS?
Prima, ieder zijn eigen keuze!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad..
Als mijn vriendin misbruikt wil worden, misbruik ik haar wel. Dat laat ik echt niet aan een ander over..
Dat lijkt me wel nastyquote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren ja
Nee, ben er altijd bij en kijk toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel nasty
Maar serieus, leen je haar uit en blijf je er zelf (als toeschouwer) bij?
Of gaat ze zelf op pad en zie je haar eind van de avond pas weer terug?
Dat laatste zou ik dan ivm de veiligheid niet verstandig vinden (bij uitlenen aan een volslagen onbekende)
Wie zegt dat? Ik niet!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:06 schreef Baas_bas het volgende:
Het hebben van geen seks als seksuele fetish
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Deel 1 hier: SEX / Vriendin wil "misbruikt" worden
Inmiddels hebben we een aantal ervaringen achter de rug waarvan de meeste zeer positief voor ons beiden is verlopen.
Je quote het uit verband. Het is meer een voorspel voor dit stel.quote:
oioooh dan had ik t verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je quote het uit verband. Het is meer een voorspel voor dit stel.
Maar not my cup of tea zo gezegd. Kan het me aan de ene kant wel voorstellen, aan de andere kant gaan de nekharen overeind staan bij de gedachte.
Maar als het werkt, werkt het. En als je er allebei plezier aan beleeft lekker mee doorgaan
I will never get this.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |