abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160602012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hahahah, ja maar bedoelde als ik dat ooit eenmaal heb gezien moet ze nooit meer in de buurt komen.

Zelfde als ze een andere man zou pijpen en mij dan zou willen zoenen mag ze echt opdonderen hoor hahah.

nee echt niks voor mij om mijn eigen vriendin te delen... die van een ander?.. geen problemen mee... wel lekker hypocriet van mij :@ :@
hoeveel heeft ze er voor jou gehad dan?kun je daar ook niet tegen?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_160602179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

hoeveel heeft ze er voor jou gehad dan?kun je daar ook niet tegen?
Dat vind IK heel wat anders dan dat zij op het moment dat zij met mij is andere mannen haar laat gebruiken.

En jij?, ben jij van de MVM trio's en/of gangbangs?
Waz met jou!
pi_160602232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat vind IK heel wat anders dan dat zij op het moment dat zij met mij is andere mannen haar laat gebruiken.

En jij?, ben jij van de MVM trio's en/of gangbangs?
nou ik kom even lezen hier , toevallig, eigenlijk nog nooit geprobeerd :@ maar was even nieuwsgierig, , ik zou wel eens naar een parenclub willen maar mijn man wil dat absoluut niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_160602287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

nou ik kom even lezen hier , toevallig, eigenlijk nog nooit geprobeerd :@ maar was even nieuwsgierig
Ahhh ja dan moet je het doen, en hopelijk vind je iemand die dat met jou wil doen :@.

Het is ook wel hypocriet van mij en denk dat best veel mannen zoiets hebben dat als je eigen vrouw zo wordt "gebruikt" ze haar niet meer hoeven of zo haha.

Waarom heb je het nog nooit geprobeerd dan?.
Waz met jou!
pi_160602327
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ahhh ja dan moet je het doen, en hopelijk vind je iemand die dat met jou wil doen :@.

Het is ook wel hypocriet van mij en denk dat best veel mannen zoiets hebben dat als je eigen vrouw zo wordt "gebruikt" ze haar niet meer hoeven of zo haha.

Waarom heb je het nog nooit geprobeerd dan?.
nou mijn man wil dat absoluut niet, net als jij, daarom was ik eigenlijk nieuwsgierig,
pi_160608755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

nou mijn man wil dat absoluut niet, net als jij, daarom was ik eigenlijk nieuwsgierig,
Maar jij hebt er geen moeite mee als je je man met een knappe geile vrouw bezig zou zien dus?
pi_160608825
Wat is je angst dan ts?
pi_160613300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:45 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Maar jij hebt er geen moeite mee als je je man met een knappe geile vrouw bezig zou zien dus?
nou dat is nog nooit gebeurt dus ik weet het niet, maar ik zou zoiets wel een keer willen proberen , maar hij absoluut niet
pi_160787089
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.

Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn

Deel 1 hier: SEX / Vriendin wil "misbruikt" worden

Inmiddels hebben we een aantal ervaringen achter de rug waarvan de meeste zeer positief voor ons beiden is verlopen.

voordeel , kun je geld voor vragen om je meid te laten gebruiken .
pi_160800949
Vermeld even haar telefoonnummer. :')

Maar even serieus. Als ze zulke fantasieën heeft dan doet ze het vast al achter je rug.

Als ik zo'n vriendin had dan zou ik haar om een nette manier dumpen. Voordat je het weet zit ze 10 schildknaapjes te pijpen terwijl ze zegt dat ze boodschappen is gaan doen.
  zondag 20 maart 2016 @ 04:01:34 #61
404039 Glasbak5
Slaap goed
pi_160801275
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 02:03 schreef Atak het volgende:
Vermeld even haar telefoonnummer. :')

Maar even serieus. Als ze zulke fantasieën heeft dan doet ze het vast al achter je rug.

Als ik zo'n vriendin had dan zou ik haar om een nette manier dumpen. Voordat je het weet zit ze 10 schildknaapjes te pijpen terwijl ze zegt dat ze boodschappen is gaan doen.
Wat ben jij saai man, is toch gewoon geil
  zondag 20 maart 2016 @ 08:42:16 #62
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_160802975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 15:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

nou dat is nog nooit gebeurt dus ik weet het niet, maar ik zou zoiets wel een keer willen proberen , maar hij absoluut niet
Maar is het het gebruikt willen worden of het seks met anderen? Dat eerste kan je uiteraard ook met hem doen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_160805859
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 04:01 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Wat ben jij saai man, is toch gewoon geil
Ik beweer het tegendeel ook niet maar zo'n gebruikte sok hoef ik niet als vaste vriendin. Gewoon een avondje patsen en dan ben ik er klaar mee. :9
pi_160826423
Ik snap best dat je vriendin dat leuk zou vinden! En als jij hier ook geen problemen mee hebt: why not?
Over die paar jaar: als ze tegen die tijd iets wil doen wat jij niet fijn vindt kun je altijd nog nee zeggen!
Gewoon lekker van genieten :Y)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:53:55 #65
27929 piere
doe mij maar bier
pi_160933053
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Alyndria het volgende:
Ik snap best dat je vriendin dat leuk zou vinden! En als jij hier ook geen problemen mee hebt: why not?
Over die paar jaar: als ze tegen die tijd iets wil doen wat jij niet fijn vindt kun je altijd nog nee zeggen!
:Y
fok you ja!
pi_160933069
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Alyndria het volgende:
lijkt mij zeker een goed stuk advies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')