Ik heb de laatste 20 minuten gezien, toen PSV was afgelopen. Waren wel vermakelijk.quote:
Toen keek ik naar Atletico, waarmee ik me prima heb vermaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 20 minuten gezien, toen PSV was afgelopen. Waren wel vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voor Ajax bent wel ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Voetbal is eigenlijk maar best een saaie sport, vinden jullie ook niet?
De club die het meest scoort wint de wedstrijd. Tering saai.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Voetbal is eigenlijk maar best een saaie sport, vinden jullie ook niet?
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Roda heeft kans in De Kuip
Geen mening.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Roda heeft kans in De Kuip
Dit vind ik oprecht een leuke grap.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Guzubuyuk liep van Beek eruit bij de 3-1.
Veldwijk komt wel van Utrecht.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Youri, Veldwijk komt niet van Utrecht en den Bosch. Groeten.
Dat werd gewoon op Fox gezegd vanmiddag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind hem nog aardig in vorm. Hij had de vergelijking met Boateng snel gezien.
80 miljoen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moet Feyenoord Dennis van der Heijden kopen.
Nou nou nou.quote:
Jan Mulder en Youri Mulder zijn vreselijke stoorzenders. Die hebben alleen interesse in hun eigen mening.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou Jan Mulder Fox hebben?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat werd gewoon op Fox gezegd vanmiddag.
Daarom zitten ze er ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Mulder en Youri Mulder zijn vreselijke stoorzenders. Die hebben alleen interesse in hun eigen mening.
Die zag ik in het stadion al.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat geeft hij zelf aan, dus goede kans ja.quote:
Kijk jij naar Extra Timequote:Op zondag 14 februari 2016 22:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jan lult hier dom en ook bij Extra Time. Kan hij niet weggaan..?
Dat kan wel, doet ie niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jan lult hier dom en ook bij Extra Time. Kan hij niet weggaan..?
Is een mooi lied hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Op Varkenoord hebben ze allemaal een hekel aan Yellow.
Studio Doorelkaarpraat.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb een milde interesse in de Belgische competitie. Heb je niet Gent Moeskroen gekeken?
Milde interesse in de Belgische competitie ja? Wie staat er bovenaan in het verre zuiden?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb een milde interesse in de Belgische competitie. Heb je niet Gent Moeskroen gekeken?
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
VVVVquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord moet de komende vier wedstrijden onder andere uit tegen Utrecht en uit tegen Vitesse.
weer nul puntenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord moet de komende vier wedstrijden onder andere uit tegen Utrecht en uit tegen Vitesse.
Man met verstand.quote:
Brugge(op doelsaldo) gedeeld met de landskampioen Gent.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Milde interesse in de Belgische competitie ja? Wie staat er bovenaan in het verre zuiden?
Zou beide Dionne's doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Die hebben gewoon allemaal Dionne volgekwarkt.
Matige chick, toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Die hebben gewoon allemaal Dionne volgekwarkt.
Ah oké, volg het Belgische voetbal maar sporadisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man met verstand.
[..]
Brugge(op doelsaldo) gedeeld met de landskampioen Gent.
Eens, wel lief maar meer ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het een overschat mokkel.
Niets mis mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eens, wel lief maar meer ook niet.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eens, wel lief maar meer ook niet.
Valt wel mee toch.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je die dans gif niet gezien?
quote:
Holy.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je die dans gif niet gezien?
Ze kan beter dansen dan ik.quote:
Ik vind dat je je nog heel voorzichtig uitdrukt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind die Sjoerd ook maar een kneus hoor
Vast geen Feyenoorders.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik had vandaag 4 jongens voor mij(rond de 20 denk ik) die 3 keer niet zaten te juichen en één keer wel. Vond ik wat merkwaardig.
Overal in Nederland wonen Feyenoordsupporters.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik had vandaag 4 jongens voor mij(rond de 20 denk ik) die 3 keer niet zaten te juichen en één keer wel. Vond ik wat merkwaardig.
Ik denk dat Co ertoe in staat isquote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer gaan ze Sjoerd eens Kokmeijeren?
Denk het ook niet nee, hadden gewoon een slechte bui gok ik.quote:
Was maar een garpje.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Overal in Nederland wonen Feyenoordsupporters.
Bij deze.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Willem Vissers een megakneus vind?
Ik moet je hier sinds kort ongelijk over geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat kan je niet vaak genoeg herhalen wat mij betreft.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Goede argumenten geef je daarvoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Het genoemde is ter kennis genomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dont acte.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mein Nederlandsch ies niet zo goet.
Leg uitquote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet je hier sinds kort ongelijk over geven.
Serieus? Dat kijk ik nooit. Is hij daar zo anders dan bij SV?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind Willem Vissers een openbaring bij Kees.
Ook zijn stukjes lees ik met veel genoegen.
Toen Volendam het seizoen goed begon met Tuyp en Kwakman die scoorden in Breda, was je nog een fanboy.quote:
Valt mee. Redelijk hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serieus? Dat kijk ik nooit. Is hij daar zo anders dan bij SV?
Natafelen met Kees is een uitstekend programma. Voetbalinhoudelijk zelfs het beste programma. Daar ben ik ook van mijn haat jegens Valentijn Driessen afgekomen. Prima gasten in een prima setting.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serieus? Dat kijk ik nooit. Is hij daar zo anders dan bij SV?
Volendam blijkt minder goed dan gedacht. Mag je je mening niet herzien of is dat een utopie in jouw wereld? Tevens dik je dit verhaal flink aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen Volendam het seizoen goed begon met Tuyp en Kwakman die scoorden in Breda, was je nog een fanboy.
Het is inderdaad het beste voetbalprogramma van Nederland. Alleen jammer dat er 1000 mensen per uitzending naar kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Natafelen met Kees is een uitstekend programma. Daar ben ik ook van mijn haat jegens Valentijn Driessen afgekomen. Prima gasten in een prima setting.
Whaha dat je dit zomaar op een forum durft te posten.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind Willem Vissers een openbaring bij Kees.
Ook zijn stukjes lees ik met veel genoegen.
Moeten ze het eens op het open kanaal doen. Betalen om sport op TV te kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad het beste voetbalprogramma van Nederland. Alleen jammer dat er 1000 mensen per uitzending naar kijken.
Nee, zat middenveldersquote:
Willem Vissers is stukken beter dan jouw favoriete journalist, Raymond Kerckhoffs.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Whaha dat je dit zomaar op een forum durft te posten.
Daarom, als Klaassen vertrekt in de zomer.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een Klaassen-achtige speler.
Je kunt het programma gratis terugkijken op foxsports.nlquote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moeten ze het eens op het open kanaal doen. Betalen om sport op TV te kijken.
Nu ga je echt te ver vriend.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willem Vissers is stukken beter dan jouw favoriete journalist, Raymond Kerckhoffs.
moeten we nu al doen vvsb gaat Europa in. En iedereen zich maar druk maken over dat schaaltje. Kijk eens in Spanje dan zie je hie bedroevend het hier is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Heracles 3e wordt doeken we de Nederlandse competitie op.
WOW.
Dit heb je ook al in het Feyenoordtopic gepost en toen moest er ook niemand lachen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
De spelers zouden het beste in het 0-0-7 profiel passen volgens van Geel.
Ik zie liever een andere speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarom, als Klaassen vertrekt in de zomer.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
Je maakt hem gewoon nog een keer. Geweldigquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
Okéquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
sjek zag net messi god spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tom is het ook zat met dit programma.
Ik kijk het liever live, terugkijken heb ik meestal geen zin in maar vooruit, omdat jij het bent en het hebt gezegd zal ik het eens terugkijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt het programma gratis terugkijken op foxsports.nl
Gewaagde stelling.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Vlaar is drie klassen beter dan Botteghin
Oneens.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Daar was geen humor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je ook al in het Feyenoordtopic gepost en toen moest er ook niemand lachen.
Baasquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kijk het liever live, terugkijken heb ik meestal geen zin in maar vooruit, omdat jij het bent en het hebt gezegd zal ik het eens terugkijken.
Botteghin bij Zwolle.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Alle bazen hebben daarnaar gekeken.quote:
Jezus wat slecht dit. GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
MSNquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle bazen hebben daarnaar gekeken.
Ik ben bang dat mijn humor te gedateerd is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus wat slecht dit. GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS.
Net zo gedateerd als de laatste overwinning van Feyenoord?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn humor te gedateerd is.
Jij hebt dus wel humor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Net zo gedateerd als de laatste overwinning van Feyenoord?
Die eerste twee waren hardop lachen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is het slechtst? Botteghin, van Beek of van der Heijden?
Nog best een lastig vraagstuk, ik ga toch voor Jan-Arie denk ik.
Misschien maar toch bedankt!quote:
Zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een terechte klacht.
Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geweldige korte corner, voor de verandering. Wat is er nou mooier dan een indirecte vrije trap?
Dat vind ik niet, zo'n indirecte vrije trap in het strafschopgebied is kolderiek, maar in het algemeen mag er wel wat aan tijdrekken worden gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geweldige korte corner, voor de verandering. Wat is er nou mooier dan een indirecte vrije trap?
Ja sorry man.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!
Wat is er kolderiek aan? Vind het altijd geweldig zo'n muurtje op één meter van de doellijn. En dan die bal er dwars doorheen rammen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, zo'n indirecte vrije trap in het strafschopgebied is kolderiek, maar in het algemeen mag er wel wat aan tijdrekken worden gedaan.
Mochten er goede gasten zijn maandag(maar het gaat over Feyenoord dus PEC komt er ook mooi in voor dus ik zal wel kijken) ga ik kiekn.quote:
Dat merk ik. Wat abject.quote:
In die tijd was Schalke op sterven na dood, op meerdere fronten.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Schalke die de UEFA cup wint is hetzelfde als De Graafschap het zou doen.
Oké Youri
Typisch Roda. Zum kotsen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een belachelijk lelijke goals van Roda.
Jij kent de geschiedenis van Schalke.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Schalke die de UEFA cup wint is hetzelfde als De Graafschap het zou doen.
Oké Youri
It's up to you.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mochten er goede gasten zijn maandag(maar het gaat over Feyenoord dus PEC komt er ook mooi in voor dus ik zal wel kijken) ga ik kiekn.
Ik wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
'Een verlies voor de voetbalsport'![]()
Kom op zeg. Vast een prima trainer, maar niemand gaat Huub Stevens missen.
Zijn er nog leuke filmpjes uit zijn periode in, laat ik eens zeggen, Griekenland?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog grappige schreeuwfilmpjes van Huub?
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog grappige schreeuwfilmpjes van Huub?
Dan nog gaat de vergelijking nogal mank. Het budget van Schalke was ook toendertijd een heel stuk hoger.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In die tijd was Schalke op sterven na dood, op meerdere fronten.
Co heeft Zlatan ontdekt. Wat een baas is het toch.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Co gaat deze beelden niet leuk vinden
Nee, John Steen Olsen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Co heeft Zlatan ontdekt. Wat een baas is het toch.
Co heeft Zlatan bijna verwoest . Wat een baas is het tochquote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Co heeft Zlatan ontdekt. Wat een baas is het toch.
Niets tegen Co.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co heeft Zlatan bijna verwoest . Wat een baas is het toch
Olympiakos ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 3 weken kan PSG al kampioen worden trouwens.
Loopt nu alleen maar onwaarheden te vertellenquote:
Weet ik. Toch vind ik het een eindbaas.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loopt nu alleen maar onwaarheden te vertellen
4-3-3 is ook je reinste lulkoek, was gewoon 5-3-2 en 4-2-4
De hoogtepunt is over Zlatan heen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zlatan is niet over z'n hoogtepunt heen...
De a zemmer jatogquote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De hoogtepunt is over Zlatan heen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik ga lekker naar Boca kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |