Jij hebt dus wel humor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Net zo gedateerd als de laatste overwinning van Feyenoord?

Die eerste twee waren hardop lachen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is het slechtst? Botteghin, van Beek of van der Heijden?
Nog best een lastig vraagstuk, ik ga toch voor Jan-Arie denk ik.
Misschien maar toch bedankt!quote:

Zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een terechte klacht.

Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geweldige korte corner, voor de verandering. Wat is er nou mooier dan een indirecte vrije trap?

Dat vind ik niet, zo'n indirecte vrije trap in het strafschopgebied is kolderiek, maar in het algemeen mag er wel wat aan tijdrekken worden gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geweldige korte corner, voor de verandering. Wat is er nou mooier dan een indirecte vrije trap?

Ja sorry man.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!

Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom is Natafelen pas om 22:00? Kon het verdomme niet om 20:30? Fuck VI!

Wat is er kolderiek aan? Vind het altijd geweldig zo'n muurtje op één meter van de doellijn. En dan die bal er dwars doorheen rammen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, zo'n indirecte vrije trap in het strafschopgebied is kolderiek, maar in het algemeen mag er wel wat aan tijdrekken worden gedaan.

Mochten er goede gasten zijn maandag(maar het gaat over Feyenoord dus PEC komt er ook mooi in voor dus ik zal wel kijken) ga ik kiekn.quote:
Dat merk ik. Wat abject.quote:

In die tijd was Schalke op sterven na dood, op meerdere fronten.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Schalke die de UEFA cup wint is hetzelfde als De Graafschap het zou doen.
Oké Youri

Typisch Roda. Zum kotsen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een belachelijk lelijke goals van Roda.

Jij kent de geschiedenis van Schalke.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Schalke die de UEFA cup wint is hetzelfde als De Graafschap het zou doen.
Oké Youri

It's up to you.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mochten er goede gasten zijn maandag(maar het gaat over Feyenoord dus PEC komt er ook mooi in voor dus ik zal wel kijken) ga ik kiekn.

Ik wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
'Een verlies voor de voetbalsport'![]()
Kom op zeg. Vast een prima trainer, maar niemand gaat Huub Stevens missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |