Je maakt hem gewoon nog een keer. Geweldigquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
De spelers zouden het beste in het 0-0-7 profiel passen volgens van Geel.
Okéquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
sjek zag net messi god spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tom is het ook zat met dit programma.
Ik kijk het liever live, terugkijken heb ik meestal geen zin in maar vooruit, omdat jij het bent en het hebt gezegd zal ik het eens terugkijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt het programma gratis terugkijken op foxsports.nl
Gewaagde stelling.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Vlaar is drie klassen beter dan Botteghin
Oneens.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Daar was geen humor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je ook al in het Feyenoordtopic gepost en toen moest er ook niemand lachen.
Baasquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kijk het liever live, terugkijken heb ik meestal geen zin in maar vooruit, omdat jij het bent en het hebt gezegd zal ik het eens terugkijken.
Botteghin bij Zwolle.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Alle bazen hebben daarnaar gekeken.quote:
Jezus wat slecht dit. GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Grunn-81 het volgende:
MSNquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle bazen hebben daarnaar gekeken.
Ik ben bang dat mijn humor te gedateerd is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus wat slecht dit. GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS.
Net zo gedateerd als de laatste overwinning van Feyenoord?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn humor te gedateerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |