SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Schanulleke op 17-02-2016 14:15:51 ]Life is what you make it.![]()
Oh ja, ik had de TT moeten veranderen...
Vandaag voor het eerst in Schoorl gelopen. Loopjes zijn toch wel mijn favoriete uitjes, lekker treinen, even knallen en dan nagenieten.
De heenweg ging vlot en soepel. Niet gehaast en nergens lang hoeven wachten. Eenmaal omgekleed stroomde ik soepeltjes het startvak in.
Vooraf had ik mezelf voorgenomen om mijn PR op de HM, wat op 1:59.38 stond, te gaan verbeteren. Ik had mijn virtual partner ingesteld op 5:30/km, wat een stevig verbetering in zou houden.
Traditiegetrouw startte ik veel te snel, maar omdat het zo soepel ging besloot ik dat tempo maar aan te houden.
Na een km of 12 ontspon zich een situatie die me altijd aan cartoons van Tom & Jerry doet denken. Het ene stemmetje begon zich al rijk te rekenen, terwijl het andere stemmetje behoudender was en voorspelde dat er nog wel een terugslag zou komen.
En die kwam er. Juist het moment dat we uit de beschutting van de bomen liepen draaide het parcours zo dat we met de kop in de wind liepen. Direct werd het zwaar. Snel de muts en handschoenen weer aan en door. Langzaam trok de kramp in mijn billen en werd het lopen steeds moeizamer en pijnlijker. Het lukte me gelukkig om goed door te zetten, maar ik zag mijn gemiddelde tijd wel flink stijgen en de droomtijd vervaagde. De laatste kilometers was het bikkelen en ik had werkelijk geen sneller meer in de benen, maar uiteindelijk kwam ik over de meet met een prachtig nieuw PR van 1:56.42, een gemiddelde van 5:29/km. Wel kreeg ik de indruk dat het parcours in Schoorl uitgezet was door M.C. Escher, want ik heb alleen maar omhoog gelopen en tóch kwam ik aan het einde weer uit waar ik begonnen was. Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
https://www.strava.com/activities/493222427Life is what you make it.![]()
Die TT kan nog wel even mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Oh ja, ik had de TT moeten veranderen...
Vandaag voor het eerst in Schoorl gelopen. Loopjes zijn toch wel mijn favoriete uitjes, lekker treinen, even knallen en dan nagenieten.
De heenweg ging vlot en soepel. Niet gehaast en nergens lang hoeven wachten. Eenmaal omgekleed stroomde ik soepeltjes het startvak in.
Vooraf had ik mezelf voorgenomen om mijn PR op de HM, wat op 1:59.38 stond, te gaan verbeteren. Ik had mijn virtual partner ingesteld op 5:30/km, wat een stevig verbetering in zou houden.
Traditiegetrouw startte ik veel te snel, maar omdat het zo soepel ging besloot ik dat tempo maar aan te houden.
Na een km of 12 ontspon zich een situatie die me altijd aan cartoons van Tom & Jerry doet denken. Het ene stemmetje begon zich al rijk te rekenen, terwijl het andere stemmetje behoudender was en voorspelde dat er nog wel een terugslag zou komen.
En die kwam er. Juist het moment dat we uit de beschutting van de bomen liepen draaide het parcours zo dat we met de kop in de wind liepen. Direct werd het zwaar. Snel de muts en handschoenen weer aan en door. Langzaam trok de kramp in mijn billen en werd het lopen steeds moeizamer en pijnlijker. Het lukte me gelukkig om goed door te zetten, maar ik zag mijn gemiddelde tijd wel flink stijgen en de droomtijd vervaagde. De laatste kilometers was het bikkelen en ik had werkelijk geen sneller meer in de benen, maar uiteindelijk kwam ik over de meet met een prachtig nieuw PR van 1:56.42, een gemiddelde van 5:29/km. Wel kreeg ik de indruk dat het parcours in Schoorl uitgezet was door M.C. Escher, want ik heb alleen maar omhoog gelopen en tóch kwam ik aan het einde weer uit waar ik begonnen was. Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
https://www.strava.com/activities/493222427![]()
Je hebt toch wel een knappe tijd neergezet
Oh en mag ik in de OP?![]()
1
2[b] 17 april 2016 - [url=http://www.hilversumcityrun.nl/]Hilversum City Run (Hilversum)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km
1
2[b] 22 mei 2016 - [url=http://www.marikenloop.nl/]Marikenloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm een Escher parcours, interessant.
Goed gelopen iig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed gedaan Schanulleke! Fikse verbetering ook!
@jokkebrok: t is jammer dat je zoveel sneller loopt dan ik, anders kon ik een stuk mee. Kan nog wel maar dan max 10 km en dan zeg ik niks want buiten adem, haha!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lekker gezellig zegquote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef Murmeli het volgende:
Goed gedaan Schanulleke! Fikse verbetering ook!
@jokkebrok: t is jammer dat je zoveel sneller loopt dan ik, anders kon ik een stuk mee. Kan nog wel maar dan max 10 km en dan zeg ik niks want buiten adem, haha!
Ah wie weet een keer na mijn marathontraining. Ik zal nog veeeele kilometertjes gaan maken.![]()
![]()
En de Bruggenloop wordt in de toekomst nog toffer
Rotterdam krijgt twee nieuwe bruggen over de Maas
http://www.nu.nl/binnenla(...)we-bruggen-maas.html![]()
Ja, ik ben ook echt wel blij ermee.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die TT kan nog wel even mee hoor![]()
Je hebt toch wel een knappe tijd neergezet
Oh en mag ik in de OP?![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Je staat er in. Heb mezelf er ook meteen even bijgezet voor 2 dingen. Dat is lang geleden, dat ik in de wlw stond
Life is what you make it.![]()
Oh, zie nu dat je een nieuw PR hebt gezet op de halve! Mooie tijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt wel blij ermee.
Je staat er in. Heb mezelf er ook meteen even bijgezet voor 2 dingen. Dat is lang geleden, dat ik in de wlw stond![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh, zie nu dat je een nieuw PR hebt gezet op de halve! Mooie tijd!Life is what you make it.![]()
Groet uit Schoorl. Ik blijf er ondanks het vaak koude weer warme gevoelens voor houden. Dit jaar liep ik voor het eerst de volle 30 kilometer en tevens mijn eerste "echte" wedstrijd over die afstand. Het zou dus sowieso een PR worden
. Het plan was om in ieder geval onder de 3 uur te lopen. Ik had niet echt een streven maar met een tijd rond de 2:45 zou ik heel erg tevreden zijn. Er waren nog wel wat twijfels na de pijnlijke laatste kilometers van mijn laatste duurloop. En mijn benen voelde afgelopen week erg vermoeid. Ik had om die reden een extra rustdag genomen.
Ik kan verder kort zijn over de wedstrijd zelf. De kilometers vlogen voorbij. Ik had bekenden gevonden die ongeveer 1:45 op de halve marathon wilde lopen. En dat leek mij een mooie tempo. Het ging echter sneller dan de bedoeling was, maar de benen voelde goed. De omstandigheden waren in mijn beleving niet zwaar op het stukje langs de duinen na waar je even vol in wind liep. Ik had gekozen voor kort/kort met handschoenen en dat was een goede keuze, want ik had het anders echt te warm gehad.
De netto eindtijd was 2:25:39, wat sneller was dan de streeftijd van 2:45. Ik heb tussendoor ook nog een PR op de halve marathon gelopen maar dat telt natuurlijk niet. Die moet ik dus voor een later moment bewaren.
![]()
Bikkels jullie, vandaag door de kletsnatte kou.Gelukkig was ik gisteren al geweest, in het zonnetje was het lekker lopen!
Heb me zojuist ingeschreven voor de eerste loop van dit jaar, Drunense Duinen 10km. Vorig jaar ook gedaan, met het voornemen om in 2016 de HM te doen. Maar dat lijkt me nu nog niet zo handig. Ik bewaar 'm voor Eindhoven.
Iemand trouwens nog tips om bloedvlekken uit schoenen te krijgen? Heb mijn schoen gisteren met koud water afgespoeld en nog wat weg proberen te wrijven. Het leek helemaal weg te zijn maar vanochtend waren de vlekken terug.![]()
![]()
Dat is het ook het eerst wat ik dacht toen ik dat hoordequote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)we-bruggen-maas.html
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gaat je niet lukken vrees ik. Zelf ook gehad bij mijn vorige paar. Ben benieuwd of er toch een truc voor isquote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Iemand trouwens nog tips om bloedvlekken uit schoenen te krijgen? Heb mijn schoen gisteren met koud water afgespoeld en nog wat weg proberen te wrijven. Het leek helemaal weg te zijn maar vanochtend waren de vlekken terug.![]()
![]()
Zout en water? Ik weet alleen niet of dat ook lukt met schoenen..quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Iemand trouwens nog tips om bloedvlekken uit schoenen te krijgen? Heb mijn schoen gisteren met koud water afgespoeld en nog wat weg proberen te wrijven. Het leek helemaal weg te zijn maar vanochtend waren de vlekken terug.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Bijzonder netjesquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Devv het volgende:
Groet uit Schoorl. Ik blijf er ondanks het vaak koude weer warme gevoelens voor houden. Dit jaar liep ik voor het eerst de volle 30 kilometer en tevens mijn eerste "echte" wedstrijd over die afstand. Het zou dus sowieso een PR worden
. Het plan was om in ieder geval onder de 3 uur te lopen. Ik had niet echt een streven maar met een tijd rond de 2:45 zou ik heel erg tevreden zijn. Er waren nog wel wat twijfels na de pijnlijke laatste kilometers van mijn laatste duurloop. En mijn benen voelde afgelopen week erg vermoeid. Ik had om die reden een extra rustdag genomen.
Ik kan verder kort zijn over de wedstrijd zelf. De kilometers vlogen voorbij. Ik had bekenden gevonden die ongeveer 1:45 op de halve marathon wilde lopen. En dat leek mij een mooie tempo. Het ging echter sneller dan de bedoeling was, maar de benen voelde goed. De omstandigheden waren in mijn beleving niet zwaar op het stukje langs de duinen na waar je even vol in wind liep. Ik had gekozen voor kort/kort met handschoenen en dat was een goede keuze, want ik had het anders echt te warm gehad.
De netto eindtijd was 2:25:39, wat sneller was dan de streeftijd van 2:45. Ik heb tussendoor ook nog een PR op de halve marathon gelopen maar dat telt natuurlijk niet. Die moet ik dus voor een later moment bewaren.
Om de economische verschillen te verkleinenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)we-bruggen-maas.html![]()
Laat die criminele pauperzooi, waar de meesten niet eens kunnen fietsen lekker op zuid zitten zeg. Ik ontloop zuid, heb altijd meteen ruzie als ik daar kom
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op maandag 15 februari 2016 06:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Om de economische verschillen te verkleinen![]()
Laat die criminele pauperzooi, waar de meesten niet eens kunnen fietsen lekker op zuid zitten zeg. Ik ontloop zuid, heb altijd meteen ruzie als ik daar komF means you're fucked![]()
Even kort over de Groet uit Schoorl, als ik vanavond zin heb volgt er nog een uitgebreider verslag.
30 km als voorbereiding op de M. Ik twijfelde tussen beoogd marathontempo en duurlooptempo. Toch maar het eerste geprobeerd en dat ging de eerste 27 km goed. Daarna werd het zwaar. Gefinisht in 2.51.46.![]()
Je zou Biotex kunnen proberen. Daar zitten enzymen in die eiwitten afbreken. Met Badedas schijnt het ook te lukken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Iemand trouwens nog tips om bloedvlekken uit schoenen te krijgen?![]()
Lekker gelopen. PR's gaan nooit vervelen, zeker als je er echt voor moet werken.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/493222427Je moet soms ook risico's nemen, dus goed gedaanquote:Op maandag 15 februari 2016 08:23 schreef McTwente het volgende:
[..]
30 km als voorbereiding op de M. Ik twijfelde tussen beoogd marathontempo en duurlooptempo. Toch maar het eerste geprobeerd en dat ging de eerste 27 km goed. Daarna werd het zwaar. Gefinisht in 2.51.46.. En 27 kilometer op marathontempo mag je best wel voelen. Je lange trainingen hoeven niet altijd ontspannen aan te voelen.
![]()
Auw! Allemaal pijntjes toen ik vanmorgen het bed uit stapte. Knieën voel ik en mijn linker scheenbeen ook weer flink. Pfff....
Zou vanavond weer max. 8 km D1 moeten, maar dat gaat me echt niet lukken. Heb een aantal dagen rust nodig, zo te voelen. Mijn benen vinden de marathontraining niet zo leuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 09:43:03 ]![]()
Je mag best eens een training overslaan. Ik heb mijn schema's altijd met een flinke korrel zout genomen. De lange/langzame duurlopen in het weekend zijn min of meer heilig, maar met de rest heb ik het nooit zo nauw genomen.![]()
Het schema dat ik nu heb is ook wel iets aan de heftige kant vind ik zelf. Vanaf afgelopen zaterdag 4 dagen achter elkaar lopen met op de zondag een duurloop van 150 minuten.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je mag best eens een training overslaan. Ik heb mijn schema's altijd met een flinke korrel zout genomen. De lange/langzame duurlopen in het weekend zijn min of meer heilig, maar met de rest heb ik het nooit zo nauw genomen.
Ik sla vandaag sowieso over.![]()
Ik zou er dan nog eens kritisch naar kijken en misschien de omvang en/of intensiteit verlagen. Je kunt dan altijd later in het schema de omvang weer verhogen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het schema dat ik nu heb is ook wel iets aan de heftige kant vind ik zelf.
[..]![]()
Nice! Dat moet vertrouwen geven voor alle marathon-en-langer plannen van jouquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Devv het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stukje rustig fietsen misschien?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het schema dat ik nu heb is ook wel iets aan de heftige kant vind ik zelf. Vanaf afgelopen zaterdag 4 dagen achter elkaar lopen met op de zondag een duurloop van 150 minuten.
Ik sla vandaag sowieso over.
4 dagen achter elkaar is wel veel ja.. tijdens mijn marathonschema vond ik de 3e opeenvolgende dag altijd al best pittig! Maar je traint 4 of 5 keer in de week toch? Dus dan is het misschien een kwestie van beter over de week verdelen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zal wel moeten, want nu kan ik amper normaal wandelenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zou er dan nog eens kritisch naar kijken en misschien de omvang en/of intensiteit verlagen. Je kunt dan altijd later in het schema de omvang weer verhogen.Ja, ik kan mijn MTB eventueel wel even pakken vanavond. Het is nu ook mooi weer, dus zo even met collega's een rondje rond het park wandelen zal mijn benen misschien ook wel goed doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stukje rustig fietsen misschien?
4 dagen achter elkaar is wel veel ja.. tijdens mijn marathonschema vond ik de 3e opeenvolgende dag altijd al best pittig! Maar je traint 4 of 5 keer in de week toch? Dus dan is het misschien een kwestie van beter over de week verdelen?
Verder m.b.t. het schema probeer ik gewoon te doen wat ik kan en zal dus moeten passen en meten.![]()
Zaterdag tijdens de cross deden 2 van onze Eritrese huisgenoten (17 jaar) ook mee. Ik liep 8, en zij 4. Ik was bij de start niet helemaal gunstig gaan staan dus moest wat inhalen en in combinatie met mijn gebruikelijke startadrenaline ging ik veel te hard weg (rond de 3:20 min/km).
Komen die grapjassen me vervolgens na ongeveer 200 meter ongeveer sprintend voorbij..
Gelukkig haalde ik ze na 2km weer in omdat ze toen aan het wandelen waren![]()
Maar goed, als ze een beetje trainen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zo, vanavond naar de fysio![]()
En wat een fantastisch loopweekend was het voor de meesten hier!Braaf meegelezen maar heb zelf weinig bij te dragen momenteel
.
![]()
Jouw tijd komt wel weer!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef GotC het volgende:
Zo, vanavond naar de fysio![]()
En wat een fantastisch loopweekend was het voor de meesten hier!Braaf meegelezen maar heb zelf weinig bij te dragen momenteel
.
![]()
De deelnemers die gisteren hebben meegedaan aan de Mizuno 10 km hebben 133 meter extra afgelegd.
Tussen het 7 en 8 km punt zijn de hekken op het parcours niet juist geplaatst, wat heeft geresulteerd in een te lange afstand.
Dit verklaart ook waarom de tijden relatief gezien wat langzamer zijn. Wij bieden onze excuses aan.
Le Champion
Organisatie Groet uit Schoorl Run
Hatsaflats, als het parcours geklopt had, had je wel onder de 52 gelopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mja, op zich als je op een NK om de titels strijdt loop je tactisch dus dan maakt het niet heel veel uit of het parcours wat langer is.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef Devv het volgende:
Je zou maar op die 133 meter het NK verloren hebben.
Gelukkig deed er niemand een limietpoging, dat zou zuurder geweest zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan me ook voorstellen dat je zuur bent als je in de laatste 133 meter nog ingehaald bent. Als je voor de prijzen ging dan tenminste.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, op zich als je op een NK om de titels strijdt loop je tactisch dus dan maakt het niet heel veel uit of het parcours wat langer is.
Gelukkig deed er niemand een limietpoging, dat zou zuurder geweest zijnLife is what you make it.![]()
Ja oke maar het wil niet zeggen dat dat niet gebeurd was als het parcours exact 10km geweest wasquote:Op maandag 15 februari 2016 16:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je zuur bent als je in de laatste 133 meter nog ingehaald bent. Als je voor de prijzen ging dan tenminste.Iedereen grijpt zijn kansen in het laatste stuk, daar ben je als wedstrijdloper op voorbereid.
Maar goed knullig is het zeker
Als je bij een trail maar 133 meter meer hoeft te lopen complimenteert iedereen de organisator met zijn uitmuntende route-uitzetskills
F means you're fucked![]()
Nog een reden om niet te trailen
Voor een NK is het ook wel wat knullig. Ik heb mentaal wel een beetje last gehad van de bordjes die niet meer synchroon liepen met de piepjes van m'n horloge, maar waarschijnlijk had ik er mentaal ook nog last van gehad als ik een lieveheersbeestje had platgetrapt.![]()
http://www.tilburgtenmile(...)hoolproject-oeganda/
23 februari om 10.00 opent de inschrijving voor de Trappistenloop weer.
Dit jaar is er een loting, want het is een populair loopje.
Kijken of ik geluk heb met de loting...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik moet vanavond een stukje lopen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je niet met mij in de war? GotC moet binnenkort pieken!quote:
Dus.. Succes! Al zit 95% van je training er al op, dus vervroegd de kraan dichter draaien is geen ramp.
Een Escher parcoursIk heb iets gemist in Schoorl.
![]()
Graag gedaan.quote:
Hij was n beetje kort door de bocht geloof ik
(al heb ik wel echt iets tegen zuid)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jammer genoeg gaat het iets verder dan kraan dichtdraaien: Een haarfractuur in m'n voet. 80% kans dat ik de CPC niet ga lopen, dus we gaan voor de 20%.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ben je niet met mij in de war? GotC moet binnenkort pieken!
Dus.. Succes! Al zit 95% van je training er al op, dus vervroegd de kraan dichter draaien is geen ramp.
Beetje balen maar ik had het niet kunnen voorkomen.
Iig nu niet lopen, donderdag weer fysio.![]()
133 m is niet veel toch? Cpc bijv is ook te lang.
@GotC, succes. Waar heb je ook alweer last van? Hopelijk is het iets kleins en kan je met een paar dagen weer wat rustig lopen
Edit: shit, ik lees nu je postwat een tegenvaller
Hoe is t gekomen dan? Toevallige samenloop?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aaah neequote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat het iets verder dan kraan dichtdraaien: Een haarfractuur in m'n voet. 80% kans dat ik de CPC niet ga lopen, dus we gaan voor de 20%.
Iig nu niet lopen, donderdag weer fysio.je ging zo goed..
Ja ik ga ook de fysio bezoeken. Bovenbeen voelt wel weer redelijk dus daar kan hij denk ik niet veel mee, maar de laatste tijd lopen m'n kuiten na een paar km steeds vol en dan staan ze er keihard en gespannen aan. Ik heb gerold, magnesiumspray gebruikt (wat een beetje helpt), liters water per dag gedronken maar het helpt maar weinig.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat onzettend stom...quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat het iets verder dan kraan dichtdraaien: Een haarfractuur in m'n voet. 80% kans dat ik de CPC niet ga lopen, dus we gaan voor de 20%.
Iig nu niet lopen, donderdag weer fysio.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet fijn GotC
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je bedoeltquote:(geen underscore maar een gewoon liggend streepje)
Devv, wat een toptijd! Het lijkt wel of je totaal geen last had van de weersomstandigheden. Gisteren moest ik werken en was maar wat blij dat ik binnen zat.Och, je ging net zo goed!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
Beetje balen maar ik had het niet kunnen voorkomen.![]()
![]()
Ninja-editquote:Op maandag 15 februari 2016 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bedoelt(geen underscore maar een gewoon liggend streepje)
![]()
![]()
Dat je in werkelijkheid iets meer loopt, is op zich wel normaal, vanwege het zigzaggen. Een officieel gemeten 10 km is op basis van de kortst mogelijke route (de ideale lijn) en dan wordt nog een marge van 0,1% (10 meter) aangehouden.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
De deelnemers die gisteren hebben meegedaan aan de Mizuno 10 km hebben 133 meter extra afgelegd.
Tussen het 7 en 8 km punt zijn de hekken op het parcours niet juist geplaatst, wat heeft geresulteerd in een te lange afstand.
Dit verklaart ook waarom de tijden relatief gezien wat langzamer zijn. Wij bieden onze excuses aan.
Le Champion
Organisatie Groet uit Schoorl Run
Hatsaflats, als het parcours geklopt had, had je wel onder de 52 gelopen..
Ik vermoed dat een niet-officieel gemeten parcours (bijvoorbeeld gemeten met Google Maps) doorgaans korter is, maar bewijs daarvoor heb ik niet.![]()
Gestruikeld vorige week dinsdag tijdens het lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef Murmeli het volgende:
133 m is niet veel toch? Cpc bijv is ook te lang.
@GotC, succes. Waar heb je ook alweer last van? Hopelijk is het iets kleins en kan je met een paar dagen weer wat rustig lopen
Edit: shit, ik lees nu je postwat een tegenvaller
Hoe is t gekomen dan? Toevallige samenloop?
En jullie zijn lief
Daywalk3r, succes! Hoop dat het meevalt![]()
![]()
Ja, hopelijk bij jouw ook!quote:Op maandag 15 februari 2016 20:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Gestruikeld vorige week dinsdag tijdens het lopen
En jullie zijn lief
Daywalk3r, succes! Hoop dat het meevalt
Stomme struikelen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte, GotC! Een wedstrijd niet kunnen lopen is vervelend, je leeft er toch naar toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier is het middelmatig.
Ik merkte zondag dat het lopen wat moeizamer ging vanwege te korte hamstrings en achillespezen. Al met al toch 23 km kunnen afleggen (waarvan 9 km op marathontempo), de geplande afstand. In ieder geval ga ik mijn oefeningen vaker uitvoeren. Van een echte blessure kan ik op dit moment niet spreken, en de fysio zei dat ik nog geen vervolgafspraak hoefde te maken.
Misschien is het minder erg dan het lijkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_10 op 15-02-2016 20:24:57 ]![]()
Nooooquote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Iig nu niet lopen, donderdag weer fysio.Hoe kan dat gekomen zijn? Door het opbouwen van de afstanden?
Blessures zijn zo oneerlijk..
Nope, struikelpartijquote:Op maandag 15 februari 2016 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
NooooHoe kan dat gekomen zijn? Door het opbouwen van de afstanden?
Blessures zijn zo oneerlijk..Het was geen stressfactuur.
Q![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen dat een niet-officieel gemeten parcours net zo vaak te kort als te lang kan zijn?quote:Op [quote]
[b]Op maandag 15 februari 2016 20:07 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Dat je in werkelijkheid iets meer loopt, is op zich wel normaal, vanwege het zigzaggen. Een officieel gemeten 10 km is op basis van de kortst mogelijke route (de ideale lijn) en dan wordt nog een marge van 0,1% (10 meter) aangehouden.
Ik vermoed dat een niet-officieel gemeten parcours (bijvoorbeeld gemeten met Google Maps) doorgaans korter is, maar bewijs daarvoor heb ik niet.
Maar een NK-afstand wordt sowieso altijd íetsje langer gemaakt heb ik vandaag geleerd (vandaar misschien ook dat de CPC wel eens te lang is geweest?), maar dit is dus nog daar bovenop een duidelijk aantoonbaar lusje, veel lopers hadden zelf 10.25 of 10.3 gemeten. 133 meter is op zich niet veel nee, maar als jij al in de lage 30-ers loopt en je gaat voor een PR verbetering van een paar seconden, is zo'n half minuutje extra wel balen
Oh ja dat was hetquote:maandag 15 februari 2016 20:28 schreef GotC het volgende:[/b]
[..]
Nope, struikelpartijHet was geen stressfactuur.
Q![]()
Ik hoop dat het op tijd goedkomt! Mocht het niet doorgaan, houd ik me wel aanbevolen voor je startbewijs..
Opvallend wel inderdaad, in Eindhoven was er alle ruimte dus heb ik geprobeerd te volgen wat ik dacht dat de ideale lijn was, maar daardoor liep ik best vaak in mijn eentje aan de andere kant van de weg dan de rest, die blijkbaar dachten dat je het beste de hele tijd aan dezelfde kant kon blijven lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:01 schreef Guard het volgende:
http://www.atletiekzeeland.nl/index.php?pg=nieuws&nieuwsid=1558
Leuk stukje wel..
Hallo!
Omdat ik nu al een tijdje stiekem meelees vond ik het nu toch tijd om mezelf te melden.![]()
Mijn omgeving is mijn hardloop-verslaving ook wat beu, het lijkt me tof om met mede-junkies te praten.
Ik ben altijd sportief geweest en heb op hoog niveau geturnd en gedanst. Lopen was voor mij altijd dat irritante ding aan het begin van de opwarming.
Maar het verstand komt blijkbaar met de jaren, een dik jaar geleden ontdekte ik het trailrunnen.
Ondertussen ben ik bloedfanatiek en hopeloos verslaafd. Ik loop 3-4 keer per week, variërend van 5km tot 16km. Meestal in het groen in Brussel, maar tegenwoordig ook steeds gewoon vaker op de weg.
Momenteel train ik voor een 12km trail in Andenne in maart en een 17km eind maart.
Het zijn de eerste wedstijdjes die ik ga lopen, ik kan dus alle tips gebruiken.![]()
![]()
Genietquote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef moeshie het volgende:
Hallo!
Omdat ik nu al een tijdje stiekem meelees vond ik het nu toch tijd om mezelf te melden.![]()
Mijn omgeving is mijn hardloop-verslaving ook wat beu, het lijkt me tof om met mede-junkies te praten.
Ik ben altijd sportief geweest en heb op hoog niveau geturnd en gedanst. Lopen was voor mij altijd dat irritante ding aan het begin van de opwarming.
Maar het verstand komt blijkbaar met de jaren, een dik jaar geleden ontdekte ik het trailrunnen.
Ondertussen ben ik bloedfanatiek en hopeloos verslaafd. Ik loop 3-4 keer per week, variërend van 5km tot 16km. Meestal in het groen in Brussel, maar tegenwoordig ook steeds gewoon vaker op de weg.
Momenteel train ik voor een 12km trail in Andenne in maart en een 17km eind maart.
Het zijn de eerste wedstijdjes die ik ga lopen, ik kan dus alle tips gebruiken./tips
Dat is het probleem niet, hardlopen is heerlijk! (Zelfs in het prutjesweer van afgelopen weken)quote:![]()
![]()
Zie ook http://nos.nl/artikel/202(...)ts-42-138-meter.htmlProbeerden ze niet in de windschaduw van het publiek te lopen?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Opvallend wel inderdaad, in Eindhoven was er alle ruimte dus heb ik geprobeerd te volgen wat ik dacht dat de ideale lijn was, maar daardoor liep ik best vaak in mijn eentje aan de andere kant van de weg dan de rest, die blijkbaar dachten dat je het beste de hele tijd aan dezelfde kant kon blijven lopen
Ik kies bij een marathon ook altijd de buitenbocht, trws. Dan weet ik zeker dat ik niet te weinig loop.![]()
![]()
Korte reacties, sorry daarvoor...
@devv: indrukwekkende prestatie!
@schanulleke: goed gelopen! En leuk verslag ook.
@gotc: ik hoop dat het meevalt, want je voorbereiding ging echt bijzonder goed. Echt balen als die struikelpartij roet in het eten gooit!![]()
Dat is goed kut! Rust nemen, naar je lichaam luisteren, blablabla etcetera. Succes en sterkte.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Iig nu niet lopen, donderdag weer fysio.Life is what you make it.![]()
Hoi!!! Trailenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef moeshie het volgende:
Hallo!
Het zijn de eerste wedstijdjes die ik ga lopen, ik kan dus alle tips gebruiken.![]()
Goed bezighier ook vooral trails op t programma momenteel.
Ik heb niet echt tips, sorry. Vooral lol hebben. Trailen is toch gewoon een soort buiten spelen, dat we als kind deden. HeerlijkSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, ik bedoelde echt GotC. Aangezien ze al een paar dagen niet had gelopen. Met de kennis van nu wordt die CPC nog uitdaging genoeg... maar jouw tijd komt ook wel weer, maar je bent voorlopig wel even zoet met andere dingen lijkt mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ben je niet met mij in de war? GotC moet binnenkort pieken!
![]()
Na de Groet uit Schoorl is de linker achillespees wat gevoelig. Waar ik normaal de dag na een wedstrijd een klein stukje loop als uitloop-/hersteltraining heb ik gisteren maar even rust gepakt. Waarschijnlijk kan ik woensdag niet trainen, dus dan donderdag maar eens kijken hoe het dan aanvoelt.![]()
Ik ben in te huren voor feesten, partijen en haasklussenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef dapluiz het volgende:
Dat is wel heel erg pech Gotc
Hopen dat het snel beter gaat, ik heb nog een haas nodig
Gotc, wat balen zeg. Duim met je mee voor die 20%!
Moeshie welkom!Leuk, weer een trailer
.
McTwente, verstandig even rust. Goed in de gaten houden. Kapotte achilles kan je heel lang last van hebben.
Ik heb gisteren een rondje van 10km gelopen, voelde deze keer mijn hak iets, maar voorvoet totaal geen last van gehad. Vandaag tot nu toe ook nog niet. Even vanavond na het werk nog afwachten.![]()
Wel heerlijk gelopen, was goed fris maar lekker warm jasje eroverheen. Verder windstil en heldere lucht met sterren en maan.
![]()
Ik heb een fok advertentie: Yuki heeft al voor je geboekt!
Hoe gaat het eigenlijk met Yuki?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
We blijven allemaal toch wel een beetje heel? Ik heb de afgelopen weken al teveel mensen in mijn omgeving om zien vallen. En het jaar is nauwelijks begonnen...
Leuk, trailenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef moeshie het volgende:
[..]
Het zijn de eerste wedstijdjes die ik ga lopen, ik kan dus alle tips gebruiken.. Er zijn hier wel een paar fanatieke trailers die je om tips kunt vragen. Het mooie van trailen is dat je eigenlijk niet na hoeft te denken en vooral moet genieten.
![]()
Welkom!!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef moeshie het volgende:
Hallo!
![]()
Gisteren voor het eerst de 12,5 km onder het uur gelopen.
We zijn nu aan het kijken naar een leuke halve marathon in de zomer/nazomer. Loop nu 2 weken op mijn nieuwe schoenen en ik merk echt een gigantisch verschil.
Koning.![]()
Vanavond een date met de fysio in de sportschool. Kan ik mijn sportschoolbezoek en dat mooi combineren. Kijken wat hij denkt/doet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmiddag om 17:00u gaan de losse startbewijzen in de voorverkoop voor de Disney Paris Half Marathon....❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mijn niet gebruikte startnummer voor Schoorl is toch nog ergens goed voor geweest.. Er zat een kortingsbon in voor Mizunos en ik heb nu mooie sayonaras gescoord voor 89 euro! Ga ze straks maar eens uitproberen! Voor een rustig rondje dan, want ik ben hevig verkouden.. Maar het is te mooi weer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een loopweer! 18 graden in de zon
Laat jij ze ook aanmeten, of waag je gewoon de sprong?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn niet gebruikte startnummer voor Schoorl is toch nog ergens goed voor geweest.. Er zat een kortingsbon in voor Mizunos en ik heb nu mooie sayonaras gescoord voor 89 euro! Ga ze straks maar eens uitproberen! Voor een rustig rondje dan, want ik ben hevig verkouden.. Maar het is te mooi weer!Life is what you make it.![]()
Ik breng donderdagmiddag een bezoek aan een fysio die is gespecialiseerd in shin splint klachten. Ben benieuwd.![]()
Ik heb er een paar rondjes op gerend in de winkel! En ze liepen lekker en ik weet al dat ik op Mizuno's goed loop, de verkoper vond het er ook goed uitzien dus dan is het goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Laat jij ze ook aanmeten, of waag je gewoon de sprong?Het enige gekke is dat ze net wat groter lijken te vallen dan mijn andere Mizuno's, en zeker wat breder. Maar een halve maat kleiner was net te klein en ik had nu ook vrij koude voeten, dus ik denk toch dat dit wel de goede maat is.
Huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een loopweer! 18 graden in de zonHier is het pas een paar uur boven nul
Ja, echt de zon die op de thermometer staat he. Het is natuurlijk verder goed koud ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh?Hier is het pas een paar uur boven nul
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor feesten, partijen en haasklussenwat wordt het 28 maart?
lokpost "28 februari 2016 - Klein Zwitzerland Trail (Velp)" moet maart zijnquote:kut met perenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, struikelpartijHet was geen stressfactuur.
Q![]()
hopelijk herstel je snel en anders een nieuwe HM uitzoeken! je bent zo goed bezig
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Gezien je een half uur eerder start, liever niet dat hazenquote:Trek eens aan mijn vinger?
Dan gaan we er maar een partijtje feest van makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gezien je een half uur eerder start, liever niet dat hazen
Ik heb me ingeschreven voor de HM!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef DeLuna het volgende:
Vanmiddag om 17:00u gaan de losse startbewijzen in de voorverkoop voor de Disney Paris Half Marathon....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gevoel van het eerste rondje op nieuwe schoenen is bijna niet te overtreffen he.. vooral van die snelle wedstrijdpatta's die zo licht en fijn lopen! Het plan was een rustig rondje omdat ik nogal hevig verkouden was geweest, maar dat is niet echt gelukt aan de kmsplits te zienDeze schoenen wilden alleen maar hard! Al voelde het wel ontspannen.. als ik een HR-meter om had gehad, zou die dat vast hebben tegengesproken, maar goed, soms mag het gevoel ook leidend zijn toch.
Schoenen zijn iig goedgekeurd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over het weer gesproken: opvallend dat het in het weekend weer volop regen en wind is!
Kun je nu met dezelfde inspanning veel sneller lopen in een massaloop met weinig wind dan in de polder met wind?![]()
Achter iemand's rug lopen scheelt wel een hoop ja. Er is een formule voor, afhankelijk van snelheid en windsnelheid en zo. Met fietsen kan het tot maximaal 20% inspanning schelen, met lopen zal het door de veel lagere snelheid wel een stuk minder zijn, maar die paar procentjes mer je wel!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef schaal_10 het volgende:
Over het weer gesproken: opvallend dat het in het weekend weer volop regen en wind is!
Kun je nu met dezelfde inspanning veel sneller lopen in een massaloop met weinig wind dan in de polder met wind?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar is het toch altijd perfect weer voor toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef YUR het volgende:
Perfect weer voor een Trailmarathon komend weekend dus![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Daar is het toch altijd perfect weer voor toch?
Parijsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:06 schreef DeLuna het volgende:
Vanmiddag om 17:00u gaan de losse startbewijzen in de voorverkoop voor de Disney Paris Half Marathon....
Lijkt me best leuk om door het park te hardlopen.
Jammer dat je een medisch certificaat nodig hebt (1 jaar geldig).
Beter kunnen ze de aansprakelijkheid indekken met een niet goed geld terug garantie!![]()
Voor het eerst sinds drie weken weer eens doordeweeks gelopen.![]()
De benen doen het nog. De kou snijdt wel door mijn longen, poeh.
Wat me tijdens mijn duurloopje zaterdag ook opviel was dat de jonge vrouwen allemaal niet groeten (op een na, ook de enige die geen oordopjes in had), terwijl de jonge mannen en ouderen dat wel deden.![]()
Dat is nu eenmaal de wet. Vaak is een wedstrijdlicentie van de nationale atletiekbond ook voldoende, omdat daar (in Frankrijk) ook een doktersbezoek voor nodig is, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:53 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Parijs
Lijkt me best leuk om door het park te hardlopen.
Jammer dat je een medisch certificaat nodig hebt (1 jaar geldig).
Beter kunnen ze de aansprakelijkheid indekken met een niet goed geld terug garantie!![]()
Ja, dat begrijp ik wel, dat alle mannen je groetten. Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:26 schreef wyccie het volgende:
Wat me tijdens mijn duurloopje zaterdag ook opviel was dat de jonge vrouwen allemaal niet groeten (op een na, ook de enige die geen oordopjes in had), terwijl de jonge mannen en ouderen dat wel deden.![]()
![]()
Vandaag wederom een time trial op de baan, eigenlijk wel leuk.
Vorige was 26 januari geloof ik, toen liep ik 11:47 op de 3 kilometer en nu 11:22, begint er steeds weer wat meer op te lijken.Vooral omdat de derde kilometer ook in 3:35 ging en het wel goed voelde.
Nog een maand of 2 doortrainen hier, daarna maar alternatieven zoeken qua sport.
Jack does it in real time...![]()
Grappig, bijna precies dezelfde tijden als mijn eerste en tweede 3000 meters op de baan!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag wederom een time trial op de baan, eigenlijk wel leuk.
Vorige was 26 januari geloof ik, toen liep ik 11:47 op de 3 kilometer en nu 11:22, begint er steeds weer wat meer op te lijken.Vooral omdat de derde kilometer ook in 3:35 ging en het wel goed voelde.
Nog een maand of 2 doortrainen hier, daarna maar alternatieven zoeken qua sport.(11.44 en 11.28)
Ja, heel wereldschokkend zijn de tijden op zich niet, maar ik loop wel lekker de laatste weken. Qua omvang stelt het allemaal nog vrij weinig voor, maar ik ben op zich wel blij dat het zonder problemen en blessures gaat nu en ik ook hier wel af en toe kan lopen. Al is het sociale aspect van met wat mensen trainen momenteel nog wel het leukste van de dinsdag trainingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grappig, bijna precies dezelfde tijden als mijn eerste en tweede 3000 meters op de baan!(11.44 en 11.28)
En racen op de baan blijft mentaal wel zwaar, je moet jezelf wel ongelofelijk blijven pushen. Over een paar weken maar eens zien of ik onder de 11 kan lopen.
Jack does it in real time...![]()
Nouja ik was er anders best trots op hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, heel wereldschokkend zijn de tijden op zich niet, maar ik loop wel lekker de laatste weken. Qua omvang stelt het allemaal nog vrij weinig voor, maar ik ben op zich wel blij dat het zonder problemen en blessures gaat nu en ik ook hier wel af en toe kan lopen. Al is het sociale aspect van met wat mensen trainen momenteel nog wel het leukste van de dinsdag trainingen.
En racen op de baan blijft mentaal wel zwaar, je moet jezelf wel ongelofelijk blijven pushen. Over een paar weken maar eens zien of ik onder de 11 kan lopen.![]()
Maar goed, leuk inderdaad dat je het lopen steeds beter kunt combineren met het werken daar!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jeuj! Mijn vent heeft zijn eerste 5km onder de 30 minuten gelopen(29:06).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Slijmbal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, dat alle mannen je groetten. Zou ik ook doen![]()
Ik hoop donderdag en zaterdag nog te gaan lopen, dat zou dan sinds 2 maanden weer drie keer per week zijn.![]()
Twijfelde gisteren zelfs of ik op deze manier niet beter de M moet annuleren. Maar ik ga er vanuit dat het ritme weer terugkomt.![]()
![]()
![]()
Wat een bazenappMotiveert me echt heel erg.
Er is ook een 10k training die ik nu doe. In de eerste missie word je gedropt uit een helikopter omdat je aangevallen wordt, en dan op de grond blijken zombies te zijn. Dan leid een radiocontroller je naar een veilige plek, maar ondertussen moet je wel nog even naar het ziekenhuis om medicijnen op te halen.
En af en toe komen hordes zombies achter je aan rennenDie komen dan steeds dichterbij enzo.
En dan met filmmuziek in je oren via Spotify, heerlijk.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Alleen het verhaaltje is al leuk om naar te luisteren. En af en toe stopt het en gaat je muziek via Spotify gewoon verder. En dan bam, ineens weer zombies'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Het klinkt wel grappig, maar ren je dan niet ontzettend onregelmatig?Doe je het buiten of in de sportschool?
Buitenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Het klinkt wel grappig, maar ren je dan niet ontzettend onregelmatig?Doe je het buiten of in de sportschool?
Ik loop gewoon op mijn eigen tempo, hoe ik normaal loop. Soms is het wel ineens hard, als die zombies achter je aan komen. En daarna ben je wel even extra moe ja
Maar ik vind het niet zo erg
Dus op de zombies na valt het wel mee. En die komen zo'n 4 keer in een half uur (duurt een half minuutje ofzo), verder is het verhaal enzo en supplies pakken voor je gezondheid'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Held!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Na mijn moeizame loop zondag liep ik vandaag weer als een zonnetje![]()
Intervallen van 4-6-8 minuten (en daarna nog n keer) op tempootje straaljagervooraan bij de grote mannen mee en al babbelend 11 km weggehobbeld (dat was wel incl warmlopen uitlopen etc).
Blij!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
gaaf!!
Vanavond bij de fysio geweest. Die heeft mijn kuiten flink los gemasseerdDe komende tijd even weinig, rustig en vlak lopen (nog minder
) en volgende week nog een X masseren. Kuiten voelen al wel losser al doen ze ook pijn nu. Oja en rekoefeningen dagelijks.
Op zich positief toch? Als het met rekken en massage verholpen kan worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond bij de fysio geweest. Die heeft mijn kuiten flink los gemasseerdDe komende tijd even weinig, rustig en vlak lopen (nog minder
) en volgende week nog een X masseren. Kuiten voelen al wel losser al doen ze ook pijn nu. Oja en rekoefeningen dagelijks.
Gisteren een nieuw slechtste loopje ooit neergezet!
Ik kreeg tijdens de 12km van werk naar huis lopen enorme buikkrampen na een kilometer of 3. Na 6,5 kilometer ben ik maar gaan wandelen omdat het echt niet meer ging, maarja dan moet je nog een stukje...
De tweede helft bestond uit korte stukjes hardlopen (want het is nou ook weer niet zo warm dat ik het hele stuk ga wandelen) afgewisseld met stukjes wandelen.
Ik heb ernstige verdenkingen richting het extra volkorenbrood dat we sinds deze week eten.It has to mean something
Ohhhh das ik echt zo irritant! Kom je niet langs een bekendr waar je even naar de wc mag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:09 schreef Cynic het volgende:
Ik kreeg tijdens de 12km van werk naar huis lopen enorme buikkrampen na een kilometer of 3. Na 6,5 kilometer ben ik maar gaan wandelen omdat het echt niet meer ging, maarja dan moet je nog een stukje...
De tweede helft bestond uit korte stukjes hardlopen (want het is nou ook weer niet zo warm dat ik het hele stuk ga wandelen) afgewisseld met stukjes wandelen.
Ik heb ernstige verdenkingen richting het extra volkorenbrood dat we sinds deze week eten.
@dw: klinkt als iets dat meevalt. misschien lekker wat fietsen of zwemmen ofzo om de zaak in beweging te houden?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gister 0,1km te weinig voor mijn PRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, helaas niet. Vond het ook zo wat om dan maar bij wildvreemden aan te bellen, maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhhh das ik echt zo irritant! Kom je niet langs een bekendr waar je even naar de wc mag?
Was ook gewoon 15 minuten langer onderweg dan anders.
It has to mean something
Ja zeker positief!quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op zich positief toch? Als het met rekken en massage verholpen kan worden?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:08 schreef Leonos het volgende:
Gister 0,1km te weinig voor mijn PREen PR loop je in een wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw ergens voor inschrijven dan kan er vast nog meer af!
Mooi! Ik heb zelfs mijn massage-afspraak afgezegd voor morgen omdat ik momenteel gewoon geen spiertjes of pijntjes voelquote:
We komen er wel weer overheen, die najaarsmarathon
Daywalker, dat klinkt goed
Cynic, dat klinkt minder goed![]()
Ik kijk enorm uit naar een weekendje Zeeland ivm het trailgeweld daar dit weekend. Als het weer het toelaat, wil ik er heel graag lekker een stukje gaan hardlopen. Het gekke is dat de vorm dan wel weg is, zodra mijn benen gaan lopen voelt het nog steeds even lekker![]()
![]()
Oh kijk, dat is ook positief!quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een PR loop je in een wedstrijdGauw ergens voor inschrijven dan kan er vast nog meer af!
[..]
Mooi! Ik heb zelfs mijn massage-afspraak afgezegd voor morgen omdat ik momenteel gewoon geen spiertjes of pijntjes voel
We komen er wel weer overheen, die najaarsmarathon
Inderdaad QJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben gisteren voor het eerst naar de atletiek club gegaan in de buurt. Een multiculturele groep, heel leuk! Bleek wel dat de recreatieve groep er toevallig niet was dus ik moest maar meelopen met de competitielopers. Helaas waren dat allemaal lichte supertalenten van oa. eritrea, Somalië etc.
Ik was na het opwarmen al goed aan het puffen![]()
Nu heb ik na de laatste 2 loopjes steeds een lichte stijfheid in de kuiten. Iemand een idee hoe dit komt?![]()
Van het lopen zelfquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:30 schreef moeshie het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst naar de atletiek club gegaan in de buurt. Een multiculturele groep, heel leuk! Bleek wel dat de recreatieve groep er toevallig niet was dus ik moest maar meelopen met de competitielopers. Helaas waren dat allemaal lichte supertalenten van oa. eritrea, Somalië etc.
Ik was na het opwarmen al goed aan het puffen![]()
Nu heb ik na de laatste 2 loopjes steeds een lichte stijfheid in de kuiten. Iemand een idee hoe dit komt?Zeker als je wat meer op snelheid hebt gelopen dan je normaal doet, heb je waarschijnlijk wat meer op je voorvoet gelopen en dan gebruik je je kuitspieren voor de afzet. Als het gewoon bij stijfheid blijft is daar helemaal niks mis mee, gewoon een beetje loshouden en dan is het een kwestie van wennen aan de belasting
Wel grappig trouwens, gisteren in de Run2day was het heel erg druk. Ik werd eerst door iemand geholpen maar die was een beetje verdwaald aan het rondlopen. Toen ik het over mijn maat-dilemma had (net te groot, halve maat kleiner net te klein) zei hij: ja je kan er ook een zooltje in doen. Toen zei ik: maar dat lijkt me een beetje ingaan tegen het idee van een zo plat en licht mogelijke wedstrijdschoen?
En toen liep hij even weg en zei hij mijn collega komt je helpen, die heeft er meer verstand van dan ik
En die gast kon inderdaad iets meer meedenken en was zelf duidelijk ook een meer ervaren loper. Schoenenverkoper uitgespeeld, haha
Hoogst waarschijnlijk gaan wij in september naar amerika, nu gaat de hardloper in mij (ja ergens onder alle smoesjes en luiheid zit er ergens een hardloper blijkt) even kijken of er wat te lopen is in de buurt.
Wat een prijzen![]()
100+ dollar voor een HM of 50/65 voor een 5/10km ouch
Dat getuigt wel van zelfkennisquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig trouwens, gisteren in de Run2day was het heel erg druk. Ik werd eerst door iemand geholpen maar die was een beetje verdwaald aan het rondlopen. Toen ik het over mijn maat-dilemma had (net te groot, halve maat kleiner net te klein) zei hij: ja je kan er ook een zooltje in doen. Toen zei ik: maar dat lijkt me een beetje ingaan tegen het idee van een zo plat en licht mogelijke wedstrijdschoen?
En toen liep hij even weg en zei hij mijn collega komt je helpen, die heeft er meer verstand van dan ik
En die gast kon inderdaad iets meer meedenken en was zelf duidelijk ook een meer ervaren loper. Schoenenverkoper uitgespeeld, hahaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar wil je dan heen gaan? Ga isschien ook in september die kant op naar de west kant.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:40 schreef CaLeX het volgende:
Hoogst waarschijnlijk gaan wij in september naar amerika, nu gaat de hardloper in mij (ja ergens onder alle smoesjes en luiheid zit er ergens een hardloper blijkt) even kijken of er wat te lopen is in de buurt.
Wat een prijzen![]()
![]()
Hier ook westkust, Rondje met SF, LV of LA en een aantal parken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wil je dan heen gaan? Ga isschien ook in september die kant op naar de west kant.
Zat even te kijken naar de SF Giants want die zou ik wel willen zien. en toen kwam ik hier op http://www.race-sfgiants.com/san-franciscoTrek eens aan mijn vinger?
Zelf verkies ik Las Vegas boven LA. Zelf ga ik hoofdzakelijk voor de grand canyon moet daar alleen nog een permit voor hebben om daarin te overnachten. Ga daar ook wel een stukje lopen dan. Voor de rest zal dan LV en SF en wat parken erbij komen.![]()
Als we langs LV gaan dan is het meer als overnachting, trekt me totaal niet. Maargoed we moeten alles nog concretiseren. alleen de periode staat zo ongeveer vast.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zelf verkies ik Las Vegas boven LA. Zelf ga ik hoofdzakelijk voor de grand canyon moet daar alleen nog een permit voor hebben om daarin te overnachten. Ga daar ook wel een stukje lopen dan. Voor de rest zal dan LV en SF en wat parken erbij komen.
Verder moeten we zelfs nog bedenken of we een auto of camper willen hurenTrek eens aan mijn vinger?
Auto en Camperprijzen ligggen behoorlijk ver uit elkaar. Gokken boeit mij ook totaal niet LV is gewoon een totaal andere wereld. LA is veel meer uit wisselbaar met andere steden heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als we langs LV gaan dan is het meer als overnachting, trekt me totaal niet. Maargoed we moeten alles nog concretiseren. alleen de periode staat zo ongeveer vast.
Verder moeten we zelfs nog bedenken of we een auto of camper willen huren![]()
Amerika is duur ja. Je krijgt er dan wel standaard een grote medaille, een luid T-shirt en een goodie bag voor, maar dan nog...quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:40 schreef CaLeX het volgende:
Wat een prijzen![]()
Er zijn ook wel goedkopere wedstrijden, maar dan moet je goed zoeken.
Ik ga de M van SF doen, moet me nog inschrijven, maar dat gaat me ook $145 kosten...![]()
Wat gaaf!quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Amerika is duur ja. Je krijgt er dan wel standaard een grote medaille, een luid T-shirt en een goodie bag voor, maar dan nog...
Er zijn ook wel goedkopere wedstrijden, maar dan moet je goed zoeken.
Ik ga de M van SF doen, moet me nog inschrijven, maar dat gaat me ook $145 kosten...En voor een marathon maakt het dan weer wat minder uit, vind ik.. daar betaal je in Nederland ook al 80 euro voor of zo..
Hij staat al een tijdje in de Wie Loopt Waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat gaaf!En voor een marathon maakt het dan weer wat minder uit, vind ik.. daar betaal je in Nederland ook al 80 euro voor of zo..
En 80 euro is ook al veel te duur voor een stukje lopen. Spijkenisse kostte me nog geen 30 euro, geloof ik.![]()
Maar het hangt er vanaf hoe zeker je hem wilt lopen, want als je bij Rotterdam al voor 31 oktober was dan is het 'maar' 59 euro.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja oke en met de DFW runners kun je er elk weekend één gratis (of bijna?) lopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje in de Wie Loopt Waar
En 80 euro is ook al veel te duur voor een stukje lopen. Spijkenisse kostte me nog geen 30 euro, geloof ik.
Maar een echte stadsmarathon heb ik het dan over
Ik twijfel trouwens een beetje over mijn verdere opbouw/hardloopseizoen nu. 10km op de CPC gaat denk ik wel lukken, al wacht ik nog heel even dit weekend af met inschrijven..
Maar daarna.. Utrecht Sciencepark lijkt me wel leuk, maar dan de halve, of weer de 10? Is een maand genoeg om klaar te stomen voor een redelijke halve?
Wil ik korte afstanden op de baan gaan lopen of nog één of meerdere snelle halve marathons deze zomer/dit voorjaar? Wat is slim als ik in het najaar weer een marathon wil gaan lopen.. twijfels twijfels!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er is maar 1 manier om daar achter te komen. Gewoon doen, en lukt het niet, dan lukt het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar daarna.. Utrecht Sciencepark lijkt me wel leuk, maar dan de halve, of weer de 10? Is een maand genoeg om klaar te stomen voor een redelijke halve?![]()
Ik heb een mooie 10K trail gevonden in SF op de dag dat we er nog zijn. Maar $50 voor een 10Kffffuuu.
Ja doei.![]()
Nouja, dat vind ik niet de meest handige aanpak, want als je van tevoren besluit dat je de eerst nog wat kortere afstanden gaat doen gaat de voorbereiding er heel anders uitzien. Ik zou ook kunnen zeggen; eerst 2x een 10km en dan het trainingskamp gebruiken om HM-ready te worden. Nouja ik overleg het volgende week wel even met de trainerquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen. Gewoon doen, en lukt het niet, dan lukt het niet.Het probleem is dat ik nooit kan kiezen, ik wil 1500 meters lopen maar ook hele en halve marathons..
Die lopen altijd op woensdagochtendquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke en met de DFW runners kun je er elk weekend één gratis (of bijna?) lopen
It has to mean something
Niet teveel plannen en doen waar je nu/de komende 3 maanden zin in hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke en met de DFW runners kun je er elk weekend één gratis (of bijna?) lopen
Maar een echte stadsmarathon heb ik het dan over
Ik twijfel trouwens een beetje over mijn verdere opbouw/hardloopseizoen nu. 10km op de CPC gaat denk ik wel lukken, al wacht ik nog heel even dit weekend af met inschrijven..
Maar daarna.. Utrecht Sciencepark lijkt me wel leuk, maar dan de halve, of weer de 10? Is een maand genoeg om klaar te stomen voor een redelijke halve?
Wil ik korte afstanden op de baan gaan lopen of nog één of meerdere snelle halve marathons deze zomer/dit voorjaar? Wat is slim als ik in het najaar weer een marathon wil gaan lopen.. twijfels twijfels!
@pijll, dure hobby! Ga je er een langere vakantie aan vastknopen trouwens, met mevr P erbij? Zou wel vet zijn
Donequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]wat wordt het 28 maart?
[..]
lokpost "28 februari 2016 - Klein Zwitzerland Trail (Velp)" moet maart zijn
[..]
kut met perenhopelijk herstel je snel en anders een nieuwe HM uitzoeken! je bent zo goed bezig
Life is what you make it.![]()
Je kunt altijd nog de GPX "stelen" en gewoon lekker zelf gaan lopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een mooie 10K trail gevonden in SF op de dag dat we er nog zijn. Maar $50 voor een 10Kffffuuu.
.
![]()
Ik heb 30 euro betaald voor de marathon in Enschede. Daarover gesproken, ik heb me ook als voorbereiding ingeschreven voor de halve marathon bij de Stevensloop op 13 maart. Mag ik daarbij in de OP en dan weg bij de Woolderesloop op dezelfde dag?
![]()
hardloopmeet in SF doen dan maar?![]()
Daar kan je ook een week lang van uit eten fastfood van etenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou me gewoon toch inschrijven. Voor de trail om de hoek zou ik het niet uitgeven, maar als je toch in SF bent ...
Ik twijfel ook over een vakantieloopje: Ofwel 50k trail met 2500m+ en 2750m-, ofwel 23k trail met 1000HM (+ en -)
In het eerste geval wordt het gewoon ouderwets afzien, in het tweede geval zou ik nog voor een enigzins fatsoenlijke tijd kunnen gaan. De twijfel zit er in dat het slechts 11 weken na de Stockholm M is, en dat ik me ernstig afvraag of een 50k trail dan niet wat teveel van het goede is.![]()
Dit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet teveel plannen en doen waar je nu/de komende 3 maanden zin in hebt.Ja, is wel de bedoeling. Ik moet nog even kijken hoe en wat. We hebben geen van beide een rijbewijs, dus het wordt een stedentrip.quote:@pijll, dure hobby! Ga je er een langere vakantie aan vastknopen trouwens, met mevr P erbij? Zou wel vet zijn
Misschien mag mevrouw pijll dan al weer lopen van de fysio, dus dan krijgt ze een inschrijving voor de 5km voor mijn verjaardag, a $45.![]()
Oja, das waar, geen ootoo. Maar binnen de stad zelf of met vliegtuig daarna naar een andere stad Is ook leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ja, is wel de bedoeling. Ik moet nog even kijken hoe en wat. We hebben geen van beide een rijbewijs, dus het wordt een stedentrip.
Misschien mag mevrouw pijll dan al weer lopen van de fysio, dus dan krijgt ze een inschrijving voor de 5km voor mijn verjaardag, a $45.
Mag ze nog steeds niet lopen? Das wel bizar lang!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Valt wel mee, ze is nu een maandje uit de running.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, das waar, geen ootoo. Maar binnen de stad zelf of met vliegtuig daarna naar een andere stad Is ook leuk.
Mag ze nog steeds niet lopen? Das wel bizar lang!
En ik heb even zitten zoeken: een retourtje SF-Amsterdam via New York is 50 euro duurder dan alleen SF-AMS vv. Dus dat gaat wel goedkomen met die vakantie![]()
![]()
Soms vergeet ik dat ik hier ook nog actief ben! Lees wel alles, maar posten schiet er dan bij in.
Vandaag op mijn vrije middag, met geweldig weer, precies een uur door de bossen gelopen! Iets meer dan 12 KM. Veel mensen tegen gekomen, dus iedereen genoot van het weer.![]()
Ja, als vroege inschrijver is Enschede helemaal niet duur.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:19 schreef Voccar het volgende:
Ik heb 30 euro betaald voor de marathon in Enschede. Daarover gesproken, ik heb me ook als voorbereiding ingeschreven voor de halve marathon bij de Stevensloop op 13 maart. Mag ik daarbij in de OP en dan weg bij de Woolderesloop op dezelfde dag?
Ik heb ook naar de Stevensloop gekeken, maar ik vind een HM te kort eigenlijk. Ik wil die dag zo'n 35 km lopen. En 14 km in- en uitlopen is ook wat veel...
De 10 km start maar 45 minuten eerder, dus een combi zit er ook niet in.![]()
Kwestie van doorlopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ja, als vroege inschrijver is Enschede helemaal niet duur.
Ik heb ook naar de Stevensloop gekeken, maar ik vind een HM te kort eigenlijk. Ik wil die dag zo'n 35 km lopen. En 14 km in- en uitlopen is ook wat veel...
De 10 km start maar 45 minuten eerder, dus een combi zit er ook niet in.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was ook heerlijk! Ik heb een km of 9 door het bos gewandeld en geglibberd. Veel mensen tegen gekomen ook ja!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:17 schreef RunWithTheWind het volgende:
Soms vergeet ik dat ik hier ook nog actief ben! Lees wel alles, maar posten schiet er dan bij in.
Vandaag op mijn vrije middag, met geweldig weer, precies een uur door de bossen gelopen! Iets meer dan 12 KM. Veel mensen tegen gekomen, dus iedereen genoot van het weer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was inderdaad als vroege inschrijver. Ligt er net beetje aan wat je als voorbereiding wil doen. Ik wil komende tijd ook weer langere afstanden gaan lopen. Doe ook vooral wat ik leuk vind om te lopen en halve marathon rond die tijd is dan wel fijn lijkt me.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ja, als vroege inschrijver is Enschede helemaal niet duur.
De 10 km start maar 45 minuten eerder, dus een combi zit er ook niet in.
Hoe gaat het met jouw voorbereiding? Heb het idee dat jij qua afstand al flink (voor) op schema ligt.![]()
Bleh, buikkrampen van gisteren waren kennelijk een voorbode. Vandaag koorts
It has to mean something
Mweh, ik ben eindelijk klaar met de dingen die ik af wilde hebben voor vandaag maar ik ben als ik straks thuis ben ruim 13 uur van huis geweest.Denk dat het geen lopen meer wordt vanavond, ben kapot en moet nog eten en vertrek morgen naar Portugal. Dan maar morgen wat langer lopen en in Lissabon wat leuke rondjes!
voor de San Francisco gangers op zondag is het Golden Gate Park redelijk autovrij, rondje park is zo'n 10k maar mer lussen erdoorheen en evt. een stuk langs de boulevard kun je het wat langer maken.....
En op strava staan wat routes in maar ook buiten SF die heb ik helaas niet kunnen doen.
Ben 2 keer in het park gaan lopen, erg leuk en mooi. Wel kun je bijna overal hardlopen in SF doen de mensen daar ook stel je wel in op veel stoplichten ;-)Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Lol! Ik kwam er net achter dat ik al sinds augustus een heel curieus Strava-segment op mijn naam heb staan :
https://www.strava.com/segments/10248682![]()
Sjips zeg! Beterschap. Lekker onder de wol dan maar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef Cynic het volgende:
Bleh, buikkrampen van gisteren waren kennelijk een voorbode. Vandaag koortsSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gisteren mijn langste training sinds oktober gedaan. En het ging best ok! Voor ik naar bed ging de zwakke plekken ingesmeerd magnesiumspray, en dat voel ik dan wel werken. Nu bij wakker worden voelt het weer uitgerust!Ja doei.![]()
Wat grappig dat dat zo goed werkt, die magnesiumspray, laatst had ook al iemand het daarover toch? Ik dacht altijd dat dat gewoon door je bloed opgenomen moest worden om een effect te hebben..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier ook langzaam weer begonnen. Scheen voelt nog niet helemaal top, maar merkte geen vooruitgang meer met rust, dus nu op geleide van de pijn stukken lopen. Afgelopen zaterdag 5 km gelopen en gisteravond 4, dus begin weer een beetje mee te doen hier...
Alleen is de scheen tijdens warming up wel gevoelig, maar na 1,5 km trok het toch weg... Geen idee wat ik daarmee moet...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Langer dan 1,5 km lopenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Hier ook langzaam weer begonnen. Scheen voelt nog niet helemaal top, maar merkte geen vooruitgang meer met rust, dus nu op geleide van de pijn stukken lopen. Afgelopen zaterdag 5 km gelopen en gisteravond 4, dus begin weer een beetje mee te doen hier...
Alleen is de scheen tijdens warming up wel gevoelig, maar na 1,5 km trok het toch weg... Geen idee wat ik daarmee moet...
Succes met weer beginnen!![]()
Ik kan je de eerste km wel hazen op 4.30....quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:25 schreef McTwente het volgende:
[..]
Als jij me haast, wil ik het wel proberen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, maar....quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Langer dan 1,5 km lopen
Succes met weer beginnen!
Misschien had mn lijf ook wel wat ontwenning na 4,5 week niet lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Shin splints (MTSS)?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen is de scheen tijdens warming up wel gevoelig, maar na 1,5 km trok het toch weg... Geen idee wat ik daarmee moet...![]()
Nope, overbelasting van anterior tibialisquote:Das de spier aan de voorkant van je scheen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat valt toch ook onder de term shin splints?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, overbelasting van anterior tibialisDas de spier aan de voorkant van je scheen...
Maar goed... ik heb er ook erg veel last van. Deze week zelfs zo erg dat ik het hardlopen heb moeten staken en er al 4 dagen last van heb bij gewoon wandelen en trap op en af lopen. Ook regelmatig door de pijn heen gelopen.Straks een intake bij een fysio die de MAR-methode (Manual Adhaesion Release) toepast. Een methode gericht op het losmaken van de verklevingen/littekenweefsel aan de spier in het scheenbeen die ervoor zorgen dat de spier niet optimaal meer functioneert. Oorzaak: Overbelasting
Ik heb er goede verhalen over gelezen. Ze geven aan dat je binnen een aantal behandelingen klachtvrij kunt zijn dat er door gesport mag worden. Ik ben benieuwd.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 09:24:21 ]![]()
Ik mag niet klagen. Ik heb al een aantal keer afstanden van circa 30 km gelopen, waaronder de UHT en de Groet uit Schoorl. Ik had wat last van mijn linker achillespees na zondag, maar na een paar dagen rust lijkt dat over. Misschien vanavond maar een klein testonderzoek. Mijn grootste uitdaging blijft dat ik in de weekenden niet altijd kan lopen, dus daar moet ik een beetje creatief in zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Voccar het volgende:
[..]
Was inderdaad als vroege inschrijver. Ligt er net beetje aan wat je als voorbereiding wil doen. Ik wil komende tijd ook weer langere afstanden gaan lopen. Doe ook vooral wat ik leuk vind om te lopen en halve marathon rond die tijd is dan wel fijn lijkt me.
Hoe gaat het met jouw voorbereiding? Heb het idee dat jij qua afstand al flink (voor) op schema ligt.
Ik wil nog wel graag een ldl doen van 34-35 km en het weekend van de Stevensloop is de enige optie.![]()
Ik ben ook wat verbaasd! Maar ben blij dat het helpt!quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat grappig dat dat zo goed werkt, die magnesiumspray, laatst had ook al iemand het daarover toch? Ik dacht altijd dat dat gewoon door je bloed opgenomen moest worden om een effect te hebben..
Heuveltraining van gisteren: https://www.strava.com/activities/495833201Ja doei.![]()
Fijn, dan hoef ik er nog maar 9 alleen om mijn PR met dik 2 minuten te verbeteren. En dan direct door naar de HM... ik denk er nog even over na.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan je de eerste km wel hazen op 4.30....![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
![]()
al 67 km dit jaar gedaan.
gisteren een training met 2 enorm pittige heuvels erin, maar t voelde echt lekker!``Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ynske
![]()
nice!quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben ook wat verbaasd! Maar ben blij dat het helpt!
Heuveltraining van gisteren: https://www.strava.com/activities/495833201Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ynske
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:09 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ernstige verdenkingen richting het extra volkorenbrood dat we sinds deze week eten.dat is zo ontzettend K
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Whowwwwquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:01 schreef Ynske het volgende:
al 67 km dit jaar gedaan.
gisteren een training met 2 enorm pittige heuvels erin, maar t voelde echt lekker!``
Klopt en dat wordt het dan ook. Het schijnt zelfs sneller en beter te gaan dan een pil. Het grote voordeel is dat het meteen op de plek komt waar het het hardst nodig is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat grappig dat dat zo goed werkt, die magnesiumspray, laatst had ook al iemand het daarover toch? Ik dacht altijd dat dat gewoon door je bloed opgenomen moest worden om een effect te hebben..![]()
Ik ben nu bijna 2 weken bezig (met Evy) en het bevalt me erg goed !
Ik ga me inschrijven voor de 6KM bij de Zuid-as run en daarna de 8KM bij de Dam tot Dam by night
Ik weet wel zeker dat ik die 6KM nu al in een keer zou kunnen doen, maar ik weet uit ervaring dat als ik te enthousiast bezig ben, dat ik spierpijn krijg bij die aanhechting achter mijn scheenbeen, en het is echt klote als dat gaat ontsteken, dus ik houd me braaf aan het beginnersschema![]()
Verder zat ik me even in te lezen over de ademhaling.
Ik meen me te herinneren dat mij altijd verteld is dat het beter is om in te ademen via je neus en uit via je mond.
Maar met het trainen merk ik dat dat bij mij niet voldoende is, wellicht omdat mijn neus altijd verstopt is ?
Wanneer ik via mijn mond in en uit adem gaat dat natuurlijk een stuk makkelijker.
Ik vroeg me alleen af of jullie misschien weten waar ik dit van neus in, mond uit vandaan haal ?
Haal ik dingen door elkaar ?![]()
Op gewone rustige rustige tempo's lukt het mij nog wel om door mijn neus adem te halen en doe dat volgens mij ook wel. Erg makkelijk als je wel eens een gelletje of een koekje onderweg eet. Gaat het sneller dan heb ik daar op een gegeven moment niet genoeg meer aan en dan adem ik meer met de mond.![]()
Ik heb geen idee hoe ik adem haal. Was ook niet van plan om er over na te gaan denken eigenlijk
Als ik op een jog tempo loop red ik het ook nog wel door mijn neus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Op gewone rustige rustige tempo's lukt het mij nog wel om door mijn neus adem te halen en doe dat volgens mij ook wel. Erg makkelijk als je wel eens een gelletje of een koekje onderweg eet. Gaat het sneller dan heb ik daar op een gegeven moment niet genoeg meer aan en dan adem ik meer met de mond.
Maar ik ga dan lekker via mijn mond blijven ademen als dat overal aangeraden wordt en dat blijkbaar ook beter werkt voor mij.
Het gaat vooral om je ademhaling constant te houden, geloof ik![]()
![]()
Ik heb ook geen idee hoe ik ademhaal eigenlijk. Ik heb er in ieder geval geen last van.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
O maar dat boeit mij niet zo. Ik laat het gewoon lekker zijn gang gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op een jog tempo loop red ik het ook nog wel door mijn neus.
Maar ik ga dan lekker via mijn mond blijven ademen als dat overal aangeraden wordt en dat blijkbaar ook beter werkt voor mij.
Het gaat vooral om je ademhaling constant te houden, geloof ik![]()
Wat is het heerlijk om weer pittige trainingen te kunnen doen zonder je zorgen te maken over de consequenties voor je spieren/pijntjes! Ik heb 2000 (op ongeveer 8.50), 1000 (4.10-4.20), 3x400m (1.35) en dan weer 1000 en 2000 gedaan. Wel ijzig koud! Ik had spijt van mijn blote handen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed bezig McTwente en fijn dat het weer stuk beter gaat LT! Ik heb ook altijd snelst last van koude handen, dus kan het wel begrijpen als ik mensen in kort-kort zie lopen met handschoenen aan.![]()
Zo fijn dat het weer de goede kant op gaatquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is het heerlijk om weer pittige trainingen te kunnen doen zonder je zorgen te maken over de consequenties voor je spieren/pijntjes! Ik heb 2000 (op ongeveer 8.50), 1000 (4.10-4.20), 3x400m (1.35) en dan weer 1000 en 2000 gedaan. Wel ijzig koud! Ik had spijt van mijn blote handen..
Dat heeft onder andere te maken met het verwarmen van de lucht die je inademt. De weg via de neus is langer en dus komt er minder koude lucht in je longen. Daarnaast filteren de haartjes in je neus de lucht ook nog eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
Verder zat ik me even in te lezen over de ademhaling.
Ik meen me te herinneren dat mij altijd verteld is dat het beter is om in te ademen via je neus en uit via je mond.
Maar met het trainen merk ik dat dat bij mij niet voldoende is, wellicht omdat mijn neus altijd verstopt is ?
Wanneer ik via mijn mond in en uit adem gaat dat natuurlijk een stuk makkelijker.
Ik vroeg me alleen af of jullie misschien weten waar ik dit van neus in, mond uit vandaan haal ?
Haal ik dingen door elkaar ?
Op een duurlooptempo zou het normaal gesproken makkelijk moet lukken om via je neus in te ademen. Bij hogere tempo's lukt dat inderdaad niet meer.![]()
Ik heb met dit koude weer wel trouwens dat ik opeens 'verkouden' ben buiten als ik ga hardlopen, en dan lukt alleen door mijn neus ademen ook niet meer
Dafne en Nicky Romero trouwens, hoe schattig!
Dat is nou een loopneusquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb met dit koude weer wel trouwens dat ik opeens 'verkouden' ben buiten als ik ga hardlopen, en dan lukt alleen door mijn neus ademen ook niet meer![]()
![]()
Ik heb trouwens de intake en eerste behandeling tegen shin splits gehad. Het was even erg pijnlijk, maar ik voel nu al enorme verlichting van de pijn. Heb oefeningen mee gekregen als huiswerk en mag gewoon hardlopen tot pijngrens.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 13:19:02 ]![]()
Het is een beetje offtopic maar weet iemand toevallig of je naast een Swiss Travel Ticket ook een los treinkaartje moet kopen? Ik reis in augustus met de trein van Basel naar Zermatt voor de Matterhorn Ultraks, vandaar. Het is dus ook weer niet helemaal offtopic.
![]()
Heb je nog gevraagd hoe realistisch de marathon nog is?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb trouwens de intake en eerste behandeling tegen shin splits gehad. Het was even erg pijnlijk, maar ik voel nu al enorme verlichting van de pijn. Heb oefeningen mee gekregen als huiswerk en mag gewoon hardlopen tot pijngrens.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die ga ik gewoon lopen volgens de fysioquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je nog gevraagd hoe realistisch de marathon nog is?
Hij verwacht dat ik na 4 behandelingen + dagelijks uitvoeren van de oefeningen er vanaf ben.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 14:04:28 ]![]()
Zeker, maar ik heb er vertrouwen in. Volgende week moeten mijn schoenen mee en gaat hij mijn looptechniek analyseren.quote:
Maar man... hij drukt echt 3x enorm hard de verklevingen uit de voorste spier in mijn scheenbeen. Dat doet echt flink zeer, maar ik merk nu dus al een enorm verschil met vanmorgen.![]()
Mooi dat je er zo op tijd bij was dan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er is gelukkig geen sprake van een stressfractuur in de schenen, dus in die zin wel op tijd ja. Heb er wel veel te lang mee gelopen. Bijna 3 jaar als ik het zo eens terug reken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooi dat je er zo op tijd bij was dan!![]()
Oh echt? Ik dacht dat je er pas een maand last van had of zo. En dan kan je er in 4 behandelingen van af zijn??quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is gelukkig geen sprake van een stressfractuur in de schenen, dus in die zin wel op tijd ja. Heb er wel veel te lang mee gelopen. Bijna 3 jaar als ik het zo eens terug reken.geef mij het nummer van die fysio!
Ik loop er al lang mee en het was tot vorige maand wel te doen, echter nu ik de km's drastisch verhoogd heb, zijn de klachten verergerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat je er pas een maand last van had of zo. En dan kan je er in 4 behandelingen van af zijn??geef mij het nummer van die fysio!
En heb je shin splints of een tennisarm? Zo ja, dan zou ik inderdaad deze fysiotherapeut eens proberen aangezien hij claimt je er snel vanaf te helpen. Weet niet wat hij claimt bij andere klachten.
Alsjeblieft en succes![]()
http://ansr.nl/?gclid=CKyIv4q3gcsCFcFAGwod-u0OoA
http://www.shinsplintstop.nl/?gclid=CJLwgZ65gcsCFasV0wodkIoAxg
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 14:45:38 ]![]()
Nee, geen van beidenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik loop er al lang mee en het was tot vorige maand wel te doen, echter nu ik de km's drastisch verhoogd heb, zijn de klachten verergerd.
En heb je shin splints of een tennisarm? Zo ja, dan zou ik inderdaad deze fysiotherapeut eens proberen aangezien hij claimt je er snel vanaf te helpen. Weet niet wat hij claimt bij andere klachten.
Alsjeblieft en succes![]()
http://ansr.nl/?gclid=CKyIv4q3gcsCFcFAGwod-u0OoA
http://www.shinsplintstop.nl/?gclid=CJLwgZ65gcsCFasV0wodkIoAxg
Het is goed om te horen dat hij zo positief is maar mijn ervaring met shin splints is dat het langer duurt voordat je er helemaal vanaf bent. Het grootste gevaar is nog steeds overbelasting dus kijk ook nog eens kritisch naar je marathonschema. Ik heb voor New York de intensiteit van drie naar slechts één training per week terug moeten brengen. Dat heeft mij geen snelle tijd opgeleverd maar ik heb het wel gehaald.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is gelukkig geen sprake van een stressfractuur in de schenen, dus in die zin wel op tijd ja. Heb er wel veel te lang mee gelopen. Bijna 3 jaar als ik het zo eens terug reken.![]()
Ga ik zeker doen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is goed om te horen dat hij zo positief is maar mijn ervaring met shin splints is dat het langer duurt voordat je er helemaal vanaf bent. Het grootste gevaar is nog steeds overbelasting dus kijk ook nog eens kritisch naar je marathonschema. Ik heb voor New York de intensiteit van drie naar slechts één training per week terug moeten brengen. Dat heeft mij geen snelle tijd opgeleverd maar ik heb het wel gehaald.![]()
Ik weet niet wat voor behandeling jij hebt ondergaan, maar deze zou uniek zijn en zeer effectief. Ik geloof er wel in.quote:Waarin onderscheidt jullie aanpak/methode zich van de reguliere fysiotherapie?
Ten eerste in de expertise en ervaring. Ten tweede in de aanpak.
Wij zijn de enige praktijk in Nederland die zich specialiseert in Shin splints, en tevens ook de enige die de patiënt in 4 behandelingen van zijn scheenbeen pijn afhelpen. De aanpak is pijnlijker, maar effectiever en biedt sneller resultaat dan conventionele fysiotherapie, zoals bijvoorbeeld massage, shockwave en ultrageluid.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 14:54:30 ]![]()
Dankjewel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:13 schreef Devv het volgende:
Ik hoop van harte dat het voor jou helpt maar ik ben toch nog wel een beetje sceptisch.
Scepsis is begrijpelijk. Zeker als je er al lang mee loopt en al van alles geprobeerd hebt zonder al te veel succes.
Ik merk nu al een enorm verschil met vanmorgen en gisteren. De pijn is na het met zeer veel kracht opheffen van de verkleving van cijfer 8 bij normaal wandelen naar een 3 gegaan.
Ondertussen moet ik vanavond of morgen gewoon weer gaan hardlopen. Niet meteen 20 km, maar een km of 5 a 8 was goed om mee te beginnen. Ik moet zelfs door de pijn heen lopen, zolang het maar niet de pijngrens betreft. Daarnaast moet ik 4x per dag een 3 tal sets oefeningen doen ter versterking van de bewuste spier.
Ik heb nu alleen kans dat de bewuste plek blauw en bij aanraking pijnlijk wordt door de behandeling, maar dat is normaal.
Ik hou jullie wel op de hoogte. Volgende week donderdag het volgende consult.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 15:20:51 ]![]()
Ik vind het een beetje raar dat ze zonder de blessure in kwestie onderzocht te hebben al kunnen beloven dat je er in 4 behandelingen van af bent. Dat zou een normale fysio nooit roepen en dat maakt ze idd uniek maar maakt mij idd ook een beetje sceptisch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Bedankt voor de tip.![]()
Ik weet niet wat voor behandeling jij hebt ondergaan, maar deze zou uniek zijn en zeer effectief. Ik geloof er wel in.
[..]
En wat is 'de' pijngrens dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat vond ik ook en ik vroeg daar ook naar. Hij gaf als antwoord dat dit ook voor verreweg de meesten geldt die hij heeft behandeld. Deze man komt ook erg enthousiast over, luistert goed en geeft over het algemeen zeker de indruk dat hij precies weet waar hij het over heeft. Dat gaf mij meteen een goed gevoel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat ze zonder de blessure in kwestie onderzocht te hebben al kunnen beloven dat je er in 4 behandelingen van af bent. Dat zou een normale fysio nooit roepen en dat maakt ze idd uniek maar maakt mij idd ook een beetje sceptisch.
Overigens als je de site even goed doorneemt zie je ook dat hij niets kan met shin splints type 1 en type 3. Verreweg de meeste mensen met klachten hebben type 2.Tot de pijn niet meer dragelijk is en je je loop er op gaat aanpassen. Maar het leuke van deze blessure is dat het in het begin het meest pijnlijk is en de pijn na een aantal minuten af begint te nemen en zelfs volledig verdwijnt.quote:En wat is 'de' pijngrens dan?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 15:30:10 ]![]()
Ik ben het hele jaar door verkouden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb met dit koude weer wel trouwens dat ik opeens 'verkouden' ben buiten als ik ga hardlopen, en dan lukt alleen door mijn neus ademen ook niet meer
Om en om zit een van de twee neusgaten 50 of 100% dicht, dan links dan weer rechts![]()
![]()
Rook je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben het hele jaar door verkouden.
Om en om zit een van de twee neusgaten 50 of 100% dicht, dan links dan weer rechtsKlinkt allemaal een beetje als "wij van wc-eend".. maar ik hoop natuurlijk van harte dat het helpt! Wel goed naar je lichaam blijven luisteren na de behandeling natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vond ik ook en ik vroeg daar ook naar. Hij gaf als antwoord dat dit ook voor verreweg de meesten geldt die hij heeft behandeld. Deze man komt ook erg enthousiast over, luistert goed en geeft over het algemeen zeker de indruk dat hij precies weet waar hij het over heeft. Dat gaf mij meteen een goed gevoel.
Overigens als je de site even goed doorneemt zie je ook dat hij niets kan met shin splints type 1 en type 3. Verreweg de meeste mensen met klachten hebben type 2.
[..]
Tot de pijn niet meer dragelijk is en je je loop er op gaat aanpassen. Maar het leuke van deze blessure is dat het in het begin het meest pijnlijk is en de pijn na een aantal minuten af begint te nemen en zelfs volledig verdwijnt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja, het wijkt af van de conventionele therapieën en dat is voor velen natuurlijk een beetje eng. Waarschijnlijk heb je het voor jezelf al in het hoekje van kwakzalverij geduwd voor je je hebt ingelezen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rook je?
[..]
Klinkt allemaal een beetje als "wij van wc-eend".. maar ik hoop natuurlijk van harte dat het helpt! Wel goed naar je lichaam blijven luisteren na de behandeling natuurlijk.
No offence hoor, want ik snap die denkwijze. Ik was namelijk ook sceptisch toen ik op die website stuitte. Ik loop al bijna 3 jaar te tobben en hij zou me wel ff in 4 behandelingen van mijn klachten afhelpen. Right!
Nu kan ik na 1 behandeling al spreken van een enorme vermindering van pijn. Ik sta er echt van te kijken al blijf ik toch nog een klein beetje sceptisch aangezien ik niet weet hoe het morgen is als ik weer een rondje ga proberen. Ik heb iig goede hoop.
Misschien moet je eerst eens wat ervaringen met de behandelmethode gaan lezen. Sowieso lijkt het me handig om je vooraf in te lezen over wat Manual Adhesion Release eigenlijk inhoudt, voor het op voorhand eigenlijk stiekem al een beetje van tafel te vegen omdat de claim die wordt gedaan je geheel niet aanstaat.
En verder natuurlijk bedankt voor je advies.Ik zal inderdaad goed blijven luisteren naar mijn lichaam.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 18:42:53 ]![]()
Bijna St. Salarius
Er staan al twee paar schoenen in het webwinkelmandje bij mijn Britse dealer
Er zit nog een heel weekend tussen nu en St. Salaria
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat! Maar gelukkig is dat dan weer wel een gezellig weekendje weg met leuke mensenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Beter dan 4 weekendenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga weer NS wandelenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat! Maar gelukkig is dat dan weer wel een gezellig weekendje weg met leuke mensenscheelt, kost ook niet duur qua geld
Welke 2 paar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Guard het volgende:
Bijna St. Salarius
Er staan al twee paar schoenen in het webwinkelmandje bij mijn Britse dealer
Ik heb vandaag ook weer 2 paar mogen ophalenEen paartje voor op de weg en een paartje voor op de trails. Waarschijnlijk ga ik daar de Zugspitz 80km wel mee lopen, als het niet heel nat wordt althans. Zometeen even lekker buiten knallen om mijn asfaltschoentjes uit te testen, de groene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L_T, fijn dat het weer zo goed gaat! Mooie training gelopen!Ik ga zo ook nog even de deur uit voor wat 1000tjes, eens kijken of mijn lichaam dat ook al aan kan.
YUR heeft weer een mooi weekend in het vooruitzicht, de hoeveelste marathon wordt dat dit jaar?Alvast ontzettend veel plezier weer, altijd gezellig inderdaad! Zit er nu ook stiekem naar te kijken aangezien een afspraak zondag is weggevallen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke 2 paar?
Ik heb vandaag ook weer 2 paar mogen ophalenEen paartje voor op de weg en een paartje voor op de trails. Waarschijnlijk ga ik daar de Zugspitz 80km wel mee lopen, als het niet heel nat wordt althans. Zometeen even lekker buiten knallen om mijn asfaltschoentjes uit te testen, de groene.
Het is pas de tweede dit jaar hoor... Niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L_T, fijn dat het weer zo goed gaat! Mooie training gelopen!Ik ga zo ook nog even de deur uit voor wat 1000tjes, eens kijken of mijn lichaam dat ook al aan kan.
YUR heeft weer een mooi weekend in het vooruitzicht, de hoeveelste marathon wordt dat dit jaar?Alvast ontzettend veel plezier weer, altijd gezellig inderdaad! Zit er nu ook stiekem naar te kijken aangezien een afspraak zondag is weggevallen.
Misschien tot zondag dan?F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke 2 paar?
Ik had de jouwe al gezien ja, very niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L_T, fijn dat het weer zo goed gaat! Mooie training gelopen!Ik ga zo ook nog even de deur uit voor wat 1000tjes, eens kijken of mijn lichaam dat ook al aan kan.
Ik heb de Mizuno Syonara 3 op het oog en de Inov-8 Trailroc 255Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had mezelf ook een paar nieuwe sloffen beloofd van m'n salaris. Woensdag kijken voor nieuwe baansloffen
En of ik ben nog niet hersteld van zondag, of ik ben gewoon heel moe, of ik ben ziek aan het worden, maar m'n lijf wilde vandaag echt niet lopen.![]()
Kekke groene schoentjes Jero!Ik heb twee paar Trailroc, een paar 245 en een paar 255. Die passen beide erg goed bij mijn brede voeten. De 245 heeft 3mm drop, wat niet bij iedereen in de smaak valt maar voor mij is het al mijn tweede paar. De 255 heeft 6mm. Ik ben benieuwd waar jouw keuze op gaat vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had de jouwe al gezien ja, very nice
Ik heb de Mizuno Syonara 3 op het oog en de Inov-8 Trailroc 255
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 20:38:08 ]![]()
Nice! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had de jouwe al gezien ja, very nice
Ik heb de Mizuno Syonara 3 op het oog en de Inov-8 Trailroc 255Inov-8 maakt altijd erg leuke schoentjes!
![]()
Denk de 255, heb ook 6 mm drop in mijn Salomon Sense Mantra, daar heb ik nu 900 km op gelopen, maar die toebox is eigenlijk een beetje aan de kleine kant (al is de Speedcross 3 nog erger).quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kekke groene schoentjes Jero!
[..]
Ik heb twee paar Trailroc, een paar 245 en een paar 255. Die passen beide erg goed bij mijn brede voeten. De 245 heeft 3mm drop, wat niet bij iedereen in de smaak valt maar voor mij is het al mijn tweede paar. De 255 heeft 6mm. Ik ben benieuwd waar jouw keuze op gaat vallen.
Heb al een paar Inov-8 (x-talon 212 voor de modderige paadjes) en ben daar erg tevreden over
De Trailrocs zijn ook gewoon mijn modderschoenen
En voor de neptrails heb ik tegenwoordig een paar Terrafly 303. Wat stugger en zwaarder dan wat ik gewend was, maar ook die lopen prima.![]()
Die x-talon zijn echt superieur in de modder, maar die studs zijn net van die voetbalschoennoppen. Dat loopt op hardere ondergrond toch net iets minder comfortabel, en als je dan 51 km mag, dan gaat dat wel irriteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De Trailrocs zijn ook gewoon mijn modderschoenen
En voor de neptrails heb ik tegenwoordig een paar Terrafly 303. Wat stugger en zwaarder dan wat ik gewend was, maar ook die lopen prima.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is me trouwens gelukt om een startbewijs te scoren voor de marathon van Rotterdamdus als de OP nog bewerkt kan worden, zou ik er graag bij willen!
Op 10 april staat ie:
1 [*] Guppyfriend - 10km [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nieuwe sloffen boks!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had mezelf ook een paar nieuwe sloffen beloofd van m'n salaris. Woensdag kijken voor nieuwe baansloffen
En of ik ben nog niet hersteld van zondag, of ik ben gewoon heel moe, of ik ben ziek aan het worden, maar m'n lijf wilde vandaag echt niet lopen.![]()
En ook stom lijf boks!![]()
Ik had het tijdens mijn 1000tjes nogal zwaar, de 4e zelfs niet afgemaakt door steken in mijn zij. Ik verdenk mijn nogal zware maaltijd die wat laat in de avond was. Positieve punten zijn dat ik geen last van pijntjes had en mijn schoentjes lopen fijn!
Maar in ieder geval beterschap Hatsie! Al hoop ik dat het gewoon een vermoeidheidje was.![]()
![]()
Zo, ik ben aangekomen in mijn 6persoons-appartement in Lissabon. Gezellig met al mijn vrienden
Hardlopen wordt nog leuk hier, ben nog nauwelijks door straten met minder dan 10% hellingsgraad gekomen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook weer lekker gelopen. Een climaxloop stond op het programma: 300-300-400-400-500-600-800 met 3' pauze. En dat ging best prima. 12 km op de teller.
Ik begin weer een beetje terug in vorm te komen na de kwakkelmaanden december/januari. Fijn gevoel!![]()
Gaat allemaal maar matig hiero. Totaal niet de voorbereiding die ik op maart had willen hebben. Maandag training afgebroken, wegens ziek. Gister nog niet wezen lopen wegens gammel.
Wanneer wordt het weer normaal fatsoenlijk weer? (dat is dus zon en meer dan 15 graden.)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen af en toe met een feestje, maar daar ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rook je?
[..]
Klinkt allemaal een beetje als "wij van wc-eend".. maar ik hoop natuurlijk van harte dat het helpt! Wel goed naar je lichaam blijven luisteren na de behandeling natuurlijk.
Maar ik heb dit ook wanneer ik maanden niet gerookt heb eigenlijk.
Ik heb dit eigenlijk al zo lang ik het me kan heugen.![]()
We zouden toch niet meer zeuren over het weer? Ik ben juist helemaal blij. De meeste PR's heb ik gelopen in totaal shit weer
.
![]()
Voor mijn schema loop ik alle LDL's op zondag. Laat het nu gewoon komende zondag ook weer gaan stormen en regenen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:17 schreef Devv het volgende:
We zouden toch niet meer zeuren over het weer? Ik ben juist helemaal blij. De meeste PR's heb ik gelopen in totaal shit weer
.
Afgelopen zondag was ook al zo'n feest in die regen en natte sneeuw.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2016 10:24:15 ]![]()
Daar word je hard vanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor mijn schema loop ik alle LDL's op zondag. Laat het nu gewoon komende zondag ook weer gaan stormen en regenen.Afgelopen zondag was ook al zo'n feest in die regen en natte sneeuw.
Gisteren 11 km op beoogd HM tempo gelopen. Heb een klein beetje hoop dat ik richting de 1.45 kan kruipen tijdens de CpcZondag laatste ldl en dan twee weken mak aan doen.
![]()
Ik mag zondag ook lekker lang duurlopen: 35km wisselduurloop bij windkracht 6/7 zoals het er nu uitziet.![]()
Het wordt kiezen tussen een saaie route richting Hoek van Holland, met een zware eerste helft maar de tweede helft wind lekker in de rug.
Of een leukere route door Meijendel, met de tweede helft vol wind tegen. Door de vermoeidheid met zo'n 20km in de benen zou dat dan met die wind best behoorlijk zwaar kunnen worden. Hoewel het een beetje tegen de normale trainersadviezen ingaat, ga ik denk ik toch voor de Meijendelroute
![]()
35.. Pfff :p Vind mijn 18 al meet dan genoeg hehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:48 schreef Mr.B. het volgende:
Ik mag zondag ook lekker lang duurlopen: 35km wisselduurloop bij windkracht 6/7 zoals het er nu uitziet.![]()
Het wordt kiezen tussen een saaie route richting Hoek van Holland, met een zware eerste helft maar de tweede helft wind lekker in de rug.
Of een leukere route door Meijendel, met de tweede helft vol wind tegen. Door de vermoeidheid met zo'n 20km in de benen zou dat dan met die wind best behoorlijk zwaar kunnen worden. Hoewel het een beetje tegen de normale trainersadviezen ingaat, ga ik denk ik toch voor de Meijendelroute
![]()
8 graden en bewolkt in Hamburg graag op die dag..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Deal! Ik hoop 17 april op 11-12 graden. Vorig jaar was het ideaal loopweer.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb gewoon niet zo'n zin om wéér > 2.5 uur zeiknat te zijn. Als ik dat fijn had gevonden had ik wel zwemmen als sport gekozen.quote:
Maar ik ga wel gewoon. Met veel geklaag en waarschijnlijk ook wel wat gevloek tijdens mijn loop, dat wel![]()
![]()
Ik vind het altijd wel mooi, lopen in de regen. Die paar mensen die nog op straat moeten zijn kijken je altijd aan alsof je niet goed wijs bent (wat zo is uiteraard in mijn gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo'n zin om wéér > 2.5 uur zeiknat te zijn. Als ik dat fijn had gevonden had ik wel zwemmen als sport gekozen.
Maar ik ga wel gewoon. Met veel geklaag en waarschijnlijk ook wel wat gevloek tijdens mijn loop, dat wel).
En ik denk dan altijd maar als ik het niet meer leuk vind: op dagen als deze worden de de medailles verdiend, en je krijgt ze pas later uitgereikt. Oftewel weer even aan je doel denken, jij wilde een marathon lopen? Nou dan... lopen, gek
+1, op allesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi, lopen in de regen. Die paar mensen die nog op straat moeten zijn kijken je altijd aan alsof je niet goed wijs bent (wat zo is uiteraard in mijn geval).
En ik denk dan altijd maar als ik het niet meer leuk vind: op dagen als deze worden de de medailles verdiend, en je krijgt ze pas later uitgereikt. Oftewel weer even aan je doel denken, jij wilde een marathon lopen? Nou dan... lopen, gek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo'n zin om wéér > 2.5 uur zeiknat te zijn. Als ik dat fijn had gevonden had ik wel zwemmen als sport gekozen.
Maar ik ga wel gewoon. Met veel geklaag en waarschijnlijk ook wel wat gevloek tijdens mijn loop, dat welIk doe ook aan wedstrijdzwemmen maar dat betekent niet dat lopen in de regen leuk is
Ik vind regen niet erg, behalve als ik het niet had verwacht en ik dus geen regenjasje aan heb / mee heb.
Een keer op de helft van een ldl verrast door een flinke plens bui. Toen werd het wel een wat frisse tweede helft...![]()
Ik wel hoor. Zolang het geen 15 graden met een zonnetje is, blijf ik klagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:17 schreef Devv het volgende:
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij hoeft je dan de komende tijd niet te vervelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Zolang het geen 15 graden met een zonnetje is, blijf ik klagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi, lopen in de regen. Die paar mensen die nog op straat moeten zijn kijken je altijd aan alsof je niet goed wijs bent (wat zo is uiteraard in mijn geval).
En ik denk dan altijd maar als ik het niet meer leuk vind: op dagen als deze worden de de medailles verdiend, en je krijgt ze pas later uitgereikt. Oftewel weer even aan je doel denken, jij wilde een marathon lopen? Nou dan... lopen, gek![]()
Ik vind het lopen in de regen meestal ook heerlijk, maar afgelopen zondag was gewoon té. Maar bedankt voor deze motiverende woorden.![]()
![]()
En mossel maar werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:47 schreef GotC het volgende:
Voorlopig liggen we heerlijk in het zonnetje te chillen in MossellandZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zijn er hier nog meer hardlopers die squatten? Ik heb het een hele tijd niet gedaan dat squatten en ik moet zeggen dat sinds ik dat weer oppak m'n poten wel harder naar de klote gaan. Kan je dat gewoon veilig combineren of wat?Ik doe meestal 1 dag hardlopen de andere dag fitness (dus ook squatten).
Maar had een hele tijd niet gesquat en sinds ik dat weer doe heb ik best last van shinspleens of zo lijkt het welDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Squats zijn juist heel goed voor hardlopers.
Ik doe ze nooit, ik heb echt een hekel aan krachttraining
Maar ja het is nu wel zo dat m'n benen eigenlijk geen dag rust meer krijgen sinds ik dit weer doe, misschien daarom die scheenpijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:32 schreef YUR het volgende:
Squats zijn juist heel goed voor hardlopers.
Ik doe ze nooit, ik heb echt een hekel aan krachttraining
En squatten doet sowieso vrij weinig met je schenen voor zover ik weet dus vind het raar dat ik daar opeens weer last van ga krijgen. Shinspleens is meestal een beginners ietsDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Jero, posterboy!
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op EndomondoSPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Donequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is me trouwens gelukt om een startbewijs te scoren voor de marathon van Rotterdamdus als de OP nog bewerkt kan worden, zou ik er graag bij willen!
Op 10 april staat ie:
[ code verwijderd ]Life is what you make it.![]()
Is er überhaupt als iets voor een Ekiden geregeld?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef McTwente het volgende:
[..]
Toch aardig dat hij de Fok! Ekiden-outfit showt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit jaar inclusief horloge in een matchende kleur !quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef McTwente het volgende:
[..]
Toch aardig dat hij de Fok! Ekiden-outfit showt.![]()
Wanneer en waarheen u ook wilt reizen, met de Swiss Travel Pass behoort wachten rijen tot het verleden. Gewoon instappen, wegrijden en de veelzijdigheid van Zwitserland met een enkel ticket ontdekken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:23 schreef Devv het volgende:
Het is een beetje offtopic maar weet iemand toevallig of je naast een Swiss Travel Ticket ook een los treinkaartje moet kopen? Ik reis in augustus met de trein van Basel naar Zermatt voor de Matterhorn Ultraks, vandaar. Het is dus ook weer niet helemaal offtopic.
Jongeren onder de 26 die met de trein, de bus of de boot door Zwitserland reizen, sparen met de Swiss Travel Pass Youth 15% op de reguliere prijs van een Swiss Travel Pass.
Inbegrepen
Onbegrensd reizen met trein, bus en bootToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik vrees dat ik toch iets nodig heb wat iets meer... afkleedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef McTwente het volgende:
[..]
Toch aardig dat hij de Fok! Ekiden-outfit showt.
Dan begin ik juist met klagen over het weerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Zolang het geen 15 graden met een zonnetje is, blijf ik klagen.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan begin ik juist met klagen over het weer
En trouwens, als we niet meer mogen klagen over het week, wat blijft er dan nog over van onze identiteit als Nederlanders?
Oh, ik gedraag me gewoon als een kutnoob. Wat errrrruggggg!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Echt waar? Of had je het verkeerde knopje te pakken?Life is what you make it.![]()
![]()
Iedereen lekker aan het trainen zie ik?
Echt fijn dat het goed gaat LT en je daar niet meer over hoef na te denken. Hopen dat het zo blijft.
@Jokkebrok, ik vind het ook wel wat kort 4 behandelingen. Maargoed als je er nu al verbetering van voelt. Zou fijn zijn! Succes, je ging vandaag toch ook een paar km lopen? Ben benieuwd hoe die kms gingen.
Bij mij gaat het momenteel kut. Ik kan sinds gisteren met wisselende momenten nauwelijks kracht op mijn knie geven. En loop nu ook echt niet echt soepel. Meer mank zelfs. Toch naar de fysiofitness gegaan. Gewoon rustig fietsen, wandelen, armoefeningen en buikspieren. Fietsen was dus al een probleem. Mijn knie blokkeerde ofzoiets.(Zo voelde het althans) Dus na 3 min afgekapt. Daarna eerst armoefeningen en toen wou ik mijn gewone dagelijkse oefeningen uitvoeren. Eerst links gedaan. Waarbij de trainer al hele tijd naar mijn knieen keek.Toch aangegeven dat ik niet op rechts goed durfde te staan. Ik moest het dan maar met steun doen. In de gang aan tafel of in de behandelkamer aan die bank. Ja prima. Hij uitleggen. Toen kreeg ik een heel gesprek, omdat hij zag dat ik er erg van baal etc.
Blijkbaar vertrouwde hij het toch niet helemaal en voerde een staand klein meniscustestje uit. De 2e keer werd pijnlijker. Hij kon natuurlijk geen echte uitslag geven.. Mag ook niet meer op mn rechterzij planken.
Was wel echt keilief van de trainer dat gesprekje. Voelde me daarna ook wat beter.
Nu gaat hij het overleggen met mn eigen fysio. En krijg wss maandag een meniscustest. Hoop dus niet dat dat het is dan ben ik nog verder van huis![]()
Pff sorry voor het miepen hoor.
Ik wil gewoon weer hardlopen![]()
.
Voorderest een fijn weekend![]()
![]()
Doe mij ook maar lekker 15+ graden! Heerlijk! Zonnetje erbij en alles, lekker beetje zweten, genieten etc.
Ik sta op de FB van Scarabee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat balen zeg, blijft een erg zwak punt bij jou... Erg vervelend. Hoop dat je snel weer van de last af bent. Maar je werk hielp er ook niet echt bij he, veel door je knieën enzo, daar misschien nog wat mee te doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:28 schreef xMissi het volgende:
Iedereen lekker aan het trainen zie ik?
Echt fijn dat het goed gaat LT en je daar niet meer over hoef na te denken. Hopen dat het zo blijft.
@Jokkebrok, ik vind het ook wel wat kort 4 behandelingen. Maargoed als je er nu al verbetering van voelt. Zou fijn zijn! Succes, je ging vandaag toch ook een paar km lopen? Ben benieuwd hoe die kms gingen.
Bij mij gaat het momenteel kut. Ik kan sinds gisteren met wisselende momenten nauwelijks kracht op mijn knie geven. En loop nu ook echt niet echt soepel. Meer mank zelfs. Toch naar de fysiofitness gegaan. Gewoon rustig fietsen, wandelen, armoefeningen en buikspieren. Fietsen was dus al een probleem. Mijn knie blokkeerde ofzoiets.(Zo voelde het althans) Dus na 3 min afgekapt. Daarna eerst armoefeningen en toen wou ik mijn gewone dagelijkse oefeningen uitvoeren. Eerst links gedaan. Waarbij de trainer al hele tijd nsar mijn knieen keek. Later toch aangegeven dat ik niet op rechts goed durfde te staan. Ik moest het dan maar met steun doen. In de gang aan tafel of in de behandelkamer aan die bank. Ja prima. Hij uitleggen. Toen kreeg ik een heel gesprek, omdat hij zag dat ik er erg van baal etc.
Blijkbaar vertrouwde hij het toch niet helemaal en voerde een staand klein meniscustestje uit. De 2e keer werd pijnlijker. Hij kon natuurlijk geen echte uitslag geven.. Mag ook niet meer op mn rechterzij planken.
Nu gaat hij het overleggen met mn eigen fysio. En krijg wss maandag een meniscustest. Hoop dus niet dat dat het is dan ben ik nog verder van huis![]()
Pff sorry voor het miepen hoor.
Ik wil gewoon weer hardlopen![]()
.
Voorderest een fijn weekend![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Doe mij ook maar lekker 15+ graden! Heerlijk! Zonnetje erbij en alles, lekker beetje zweten, genieten etc.
+1 , en leuk Jero! Gaaf man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe 's winters ander werk omdat het buiten te koud is. Dit is nu fruit sorteren, enige belasting is de hele dag staan. En ik ga over 2 weken weer naar buiten, zie daar idd wel wat tegenop. Maar ik probeer dat zeker zovaak mogelijk te verminderen dmv een krukje ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat balen zeg, blijft een erg zwak punt bij jou... Erg vervelend. Hoop dat je snel weer van de last af bent. Maar je werk hielp er ook niet echt bij he, veel door je knieën enzo, daar misschien nog wat mee te doen?
Eerst dinsdag de sportarts afwachten. Heb dit nu al 6 jaar zo. Hoort uiteindelijk niet.
Nouja goed ik zie het allemaal wel![]()
![]()
Pijll is coördinator Rotterdam, PM-en als je mee wilt doen. Van andere Ekidens weet ik niets.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Is er überhaupt als iets voor een Ekiden geregeld?![]()
Helemaal chique-de-friemel. Hardloopselfies verplicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit jaar inclusief horloge in een matchende kleur !![]()
Misschien is het compressie?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch iets nodig heb wat iets meer... afkleed
En het is geen modeshow hè. Al lijkt Jero dat niet helemaal door te hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 19-02-2016 21:46:08 ]![]()
Is wel compressie inderdaad, lastig uittrekken dat shirtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef McTwente het volgende:
[..]
Misschien is het compressie?
En het is geen modeshow hè. Al lijkt Jero dat niet helemaal door te hebben.. Zit wel erg fijn, maar ik hou sowieso wel van strakkere kleding.
Het was gisteren onderhand wel een hele modeshow, hoe vaak ik me wel niet heb moeten omkleden.
![]()
![]()
Het was meer een vraag of er uberhaupt een Fok! team is dit jaar, heb weinig behoefte aan een Ekiden, tenzij Brussel of Eindhovenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Pijll is coördinator Rotterdam, PM-en als je mee wilt doen. Van andere Ekidens weet ik niets.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik dacht dat jij wel wat harder liep dan dat, of waren het de hoogtemeters die je afremde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: