precies dit dus...quote:Op zondag 14 februari 2016 20:28 schreef yvette1982 het volgende:
Met alle respect maar er moet meer dan Gudde weg.
Gudde dient op te stappen omdat hij 10 jaar geleden is aangesteld om het stadion te realiseren en 10 jaar verder heeft dit miljoenen gekost en heeft het nog niets opgeleverd.
Van Geel presteert met geld helemaal niets, alles wat geld heeft gekost is geen cent meer waard.
Een aantal spelers presteren geen kut.
Gio krijgt ze heel het seizoen niet aan het voetballen, je mag rustig concluderen dat hij het vak nog niet echt snapt. Niets mis met die gozer, maar hij is gewoon niet geschikt.
Hij is nog nooit eerder hier geweest dus ja, wat verwacht je. Laat hem lekker optyfen met de rest die alleen maar komt puberen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je loopt ook maar wat te bazelen verder, is het niet?
Snap eerlijk gezegd niet dat hij opstapt.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:32 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
precies dit dus...
rutte heeft met het gros van deze spelers een heel redelijke nivo voetbal op de mat gelegd..
onder gio zit er geen enkel systeem in..
lijkt wel of iedereen maar wat mag doen....
Je post klopt niet helemaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet dat hij opstapt.
Als je een beetje eergevoel hebt stap je op na zo een reeks.
Bedoel natuurlijk dat ik niet snap dat hij niet opstapt.quote:
Lees je post nog eens goed....quote:Op zondag 14 februari 2016 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Opstappen had eerder gemoeten als je eergevoel hebt?
In de eerste seizoenshelft dachten we nog dat het middenveld ons grootste probleem was. Waar is het misgegaanquote:Op zondag 14 februari 2016 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat Elia helemaal niets brengt, Bilal eigenlijk niet kan voetballen, Kramer veel te traag is en onze verdediging dramatisch is.
Zag t net hehe.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees je post nog eens goed....
quote:„Feyenoord staat voor passie en strijd, maar dat hadden wij vandaag meer dan zij”, aldus Lars Veldwijk, die twee van de drie Zwolse treffers voor zijn rekening nam. In het veld proefde hij de onderlinge frustraties bij de tegenstander. „In de twintigste minuut hoorde ik twee Feyenoorders ruzie maken tijdens een hoekschop. Als je dat hoort, krijg je nog meer vertrouwen in een goede afloop. Tijdens de voorbereiding hebben we het natuurlijk ook gehad over het feit dat Feyenoord al zes keer achter elkaar had verloren. Dan weet je dat je er zeker het eerste kwartier moet opklappen. Als je dan scoort, gaan de koppies al naar beneden. En dat gebeurde ook.”
quote:De sfeer in het uitvak zei alles over de situatie waarin de club verkeert. Na de 1-1 van Sven van Beek werd er amper gejuicht door de meegereisde supporters. Wel werd er cynisch ‘We worden kampioen’ ingezet. De moedeloosheid straalde ervan af.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 14-02-2016 om 19:39:21FOTO'S | Supporters wachten spelers op bij De Kuip na zevende nederlaag https://t.co/QnVldkHOoC #Feyenoord https://t.co/su4Y1UEJ9U reageer retweet
Dat zijn teksten.twitter:jwvdkraan twitterde op zondag 14-02-2016 om 19:11:43Kuyt voert nu ff t woord. Stap uit die auto en sta net als ons ff in die zeikregen ons te woord #feyenoord https://t.co/Et07Ik6mxk reageer retweet
Het zijn ook altijd van die sneue types, die bozige supporters.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Dat zijn teksten.twitter:jwvdkraan twitterde op zondag 14-02-2016 om 19:11:43Kuyt voert nu ff t woord. Stap uit die auto en sta net als ons ff in die zeikregen ons te woord #feyenoord https://t.co/Et07Ik6mxk reageer retweet
#VanGeelOutquote:
Bewijst toch het ongelijk van de criticasters in de zomer (hoi HMFquote:
Het was een penal, bewijs je dan meteen het ongelijk? Ik snap best dat er nogal wat twijfels waren hoor, had ik zelf ookquote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bewijst toch het ongelijk van de criticasters in de zomer (hoi HMF). 9 goals in ongeveer 1000 minuten speeltijd is niet slecht.
Ik denk dat iedereen graag Guidetti had gehad ipv Kramer, maar om daar nu steeds weer over te beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bewijst toch het ongelijk van de criticasters in de zomer (hoi HMF). 9 goals in ongeveer 1000 minuten speeltijd is niet slecht.
Ik had ook twijfels, maar Celta de Vigo durfde het wel aan. Een dappere beslissing die goed uit lijkt te pakken. Hij heeft ook gewoon 7 velddoelpunten gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het was een penal, bewijs je dan meteen het ongelijk? Ik snap best dat er nogal wat twijfels waren hoor, had ik zelf ook
Het salaris was wel een risico inderdaad, maar met een prestatiecontract had het misschien goed uitgepakt en kan je er moeilijk je vingers aan branden. Denk eens aan het effect dat ie had gehad qua mentaliteit, dat was ook een erg belangrijk aspect van het succes in 2011/12.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen graag Guidetti had gehad ipv Kramer, maar om daar nu steeds weer over te beginnen.Ik geloof nog steeds niet dat hij wilde komen.
Je weet dat een prestatiecontract ook iets is waar de speler zelf mee moet instemmen?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het salaris was wel een risico inderdaad, maar met een prestatiecontract had het misschien goed uitgepakt en kan je er moeilijk je vingers aan branden. Denk eens aan het effect dat ie had gehad qua mentaliteit, dat was ook een erg belangrijk aspect van het succes in 2011/12.
Ik ben geen blinde Guidetti-roeper als PIETR, maar achteraf was het misschien best een goede zet geweest om hem wél te halen.
Dan nog, waaruit blijkt dat hij hier nog wel een keer wilde komen ballen? Voor een prestatiecontractje.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het salaris was wel een risico inderdaad, maar met een prestatiecontract had het misschien goed uitgepakt en kan je er moeilijk je vingers aan branden. Denk eens aan het effect dat ie had gehad qua mentaliteit, dat was ook een erg belangrijk aspect van het succes in 2011/12.
Ik ben geen blinde Guidetti-roeper als PIETR, maar achteraf was het misschien best een goede zet geweest om hem wél te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |