JA MAAR HIJ ZONG FEYENOORD TILL I DIE ECHTE FEYENOORDER VAN GEEL LEG WEER TE SLAPENquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Guidetti geeft geen neuk om Feyenoord en is maar al te blij dat ie voor Celta heeft gekozen. Die denkt geen seconde meer aan Feyenoord.
Tuurlijk, maar 1 miljoen salaris + flinke bonussen per goal (met bijvoorbeeld 20 x 50.000 kom je in totaal ook op 2 miljoen uit) zouden beide partijen voordeel bij hebben. Ik denk dat die eis van 2 miljoen salaris (als ik het me goed herinner), teveel afschrikkende werking heeft gehad.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat een prestatiecontract ook iets is waar de speler zelf mee moet instemmen?
Hmm. Heb vandaag best al wat geslaagde grappen voorbij zien komen maar deze hoort daar duidelijk niet bij.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
De spelers zouden het beste in het 0-0-7 profiel passen volgens van Geel.
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Grunn-81 het volgende:
HOTNIEUWS: Feyenoord heeft de onderhandelingen gestart met Sean Connery, George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig.
Daarom toen hij ergens anders 2 euro per maand meer kon gaan verdienen wist hij niet hoe snel hij zijn spullen moest pakken. Zo gast moeten we niet in de Kuip hebben soort van Royston 2.0quote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Guidetti geeft geen neuk om Feyenoord en is maar al te blij dat ie voor Celta heeft gekozen. Die denkt geen seconde meer aan Feyenoord.
Lekker Van Bronckhorst de klappen laten opvangen. Zo rollen zij.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:28 schreef Happel het volgende:
#allesweg
Gudde en Van Geel weigeren voor de camera te verschijnen, stel lafaards dat het zijn. Als er twee zijn die verantwoordelijkheid dienen af te leggen, dan zijn Eric en Martin het wel...
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef DonRaja het volgende:
Weer crap opgeruimd. Grow up, stel kleuters...
Je moet ook gewoon kijken naar op dat moment he, niet achteraf als het gaat over spelers wel of geen contract aanbieden.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 1 miljoen salaris + flinke bonussen per goal (met bijvoorbeeld 20 x 50.000 kom je in totaal ook op 2 miljoen uit) zouden beide partijen voordeel bij hebben. Ik denk dat die eis van 2 miljoen salaris (als ik het me goed herinner), teveel afschrikkende werking heeft gehad.
Maar goed, ik kan niet in de hoofden van Guidetti en Van Geel kijken inderdaad.
Schandalig wel, ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:28 schreef Happel het volgende:
#allesweg
Gudde en Van Geel weigeren voor de camera te verschijnen, stel lafaards dat het zijn. Als er twee zijn die verantwoordelijkheid dienen af te leggen, dan zijn Eric en Martin het wel...
Jij moet de volgende TD worden!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 1 miljoen salaris + flinke bonussen per goal (met bijvoorbeeld 20 x 50.000 kom je in totaal ook op 2 miljoen uit) zouden beide partijen voordeel bij hebben. Ik denk dat die eis van 2 miljoen salaris (als ik het me goed herinner), teveel afschrikkende werking heeft gehad.
Wauw.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Grunn-81 het volgende:
Satire.
Ik laat het ook staan als moderne schandpaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw.
Dit is zo ongrappig dat het pijn doet.
Kan wel merken dat de humor net zo slecht is als het voetbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik laat het ook staan als moderne schandpaal.
Wat betreft Vlaar begrijp ik het ook wel, dat zou ik geen falen van de technische staf noemen. Maar als je zo in de put zit ga je vanzelf nadenken over welke spelers deze dramatische reeks hadden kunnen voorkomen. Misschien is het antwoord wel gewoon: niemand. Speculeren is altijd één van de favoriete bezigheden van supporters.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon kijken naar op dat moment he, niet achteraf als het gaat over spelers wel of geen contract aanbieden.
De deals met bijvoorbeeld Elia en Vejinovic vond ik in de zomer gewoon erg goede transfers bijvoorbeeld. Dat dan achteraf blijkt dat Elia het maar eventjes laat zien en Vejinovic helemaal niet, kun je alleen de spelers zelf en Gio aanrekenen.
Ik vind het logisch dat je Guidetti afgelopen zomer niet voor 1 miljoen op de loonlijst zet, dan schaal je hem dus in bij Vermeer en El Ahmadi. Dat kan gewoon niet. Zelfde geldt trouwens voor een Vlaar, die doet het nu leuk bij AZ en vervolgens wijzen mensen naar Van Geel omdat hij hem geen contractje heeft aangeboden.
Nee. Is precies een zelfde soort speler, net zo kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Kuiver het volgende:
ADO heeft gewoon een veel betere scouting/technische staf dan wij. Lekker Kramer voor 3 miljoen verkopen en Havenaar gratis halen, die echt veel beter is dan Kramer
Toen ik dat een paar weken terug zei werd ik uitgelachen. Ik geloof dat iedereen nu wel ziet dat Kramer pure aids is.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Kuiver het volgende:
ADO heeft gewoon een veel betere scouting/technische staf dan wij. Lekker Kramer voor 3 miljoen verkopen en Havenaar gratis halen, die echt veel beter is dan Kramer
The cleanerquote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef DonRaja het volgende:
Weer crap opgeruimd. Grow up, stel kleuters...
Zie je hem überhaupt wel is spelen? Voetbalt veel beter mee en kan niet alleen maar scoren.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Is precies een zelfde soort speler, net zo kut.
Zoo, ziener...niemand werd hier warm van Kramerquote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toen ik dat een paar weken terug zei werd ik uitgelachen. Ik geloof dat iedereen nu wel ziet dat Kramer pure aids is.
Natuurlijk is Havenaar ook geen geweldenaar, maar zou in deze teringbende onbetwist eerste keus zijn.
Ik denk dat Havenaar het totaal niet beter zou doen bij Feyenoord, daar worden hele andere kwaliteiten gevraagd en krijg je als spits niet veel ruimte. Zou hoogstens een paar kopgoaltjes maken, dat doet Kramer ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toen ik dat een paar weken terug zei werd ik uitgelachen. Ik geloof dat iedereen nu wel ziet dat Kramer pure aids is.
Natuurlijk is Havenaar ook geen geweldenaar, maar zou in deze teringbende onbetwist eerste keus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |