Bij Feyenoord ook, zit totaal geen tactiek of systeem in. Zag je bij Koeman en Rutten wel heel erg. Zeker in die Europa League wedstrijden onder Ruttenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels waar. Tactisch is het alleen niveau 5e klasse reserves.
Nu is het logisch. Dan is het goed om een bejaarde toe te juichen en een jongen met 20 speelminuten al af te schrijven.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Turkije voetballen tegenwoordig betere spelers dan in Nederland.
Gelukkig is Feyenoord tactisch zo goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels waar. Tactisch is het alleen niveau 5e klasse reserves.
Kuyt voelt zich prima thuis, denk ik. Geen tactisch plan, allemaal een beetje rondrennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord tactisch zo goed
Geen tegenargument overigens, de tegenstanders in de eredivisie zijn tactisch inderdaad beter, alleen soms wat naief wellicht.
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu is het logisch. Dan is het goed om een bejaarde toe te juichen en een jongen met 20 speelminuten al af te schrijven.
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.
Kuyt is erg belangrijk geweest in de 1e seizoenshelft, maar deelt nu in de malaise. Niets geks toch?
Laten we vooral de topscoorder er ook nog even uithalen dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.
Maar hij werkt zo lekker hard.
Kuyt in enorm van waarde geweest en kan dat ook nog steeds zijn. Zijn cijfers overleggen dat ook wel. Zoals eerder aangegeven, zelfs vandaag zet hij weer twee keer iemand vrij voor de keeper. Dat hij dit zooitje niet (meer) op sleeptouw kan nemen lijkt mij volstrekt logisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.
Dat is een vrijbrief voor de basis ja?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we vooral de topscoorder er ook nog even uithalen dan.
De bijdrage van Kuyt in de eerste seizoenshelft wordt wel echt overschat natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.
Kuyt is erg belangrijk geweest in de 1e seizoenshelft, maar deelt nu in de malaise. Niets geks toch?
Ik heb hem een of twee wedstrijden waarde hebben gehad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt in enorm van waarde geweest en kan dat ook nog steeds zijn. Zijn cijfers overleggen dat ook wel. Zoals eerder aangegeven, zelfs vandaag zet hij weer twee keer iemand vrij voor de keeper. Dat hij dit zooitje niet (meer) op sleeptouw kan nemen lijkt mij volstrekt logisch.
Als je direct betrokken bent bij zo'n 20 goals vind ik niet dat die prestatie schromelijk overschat wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De bijdrage van Kuyt in de eerste seizoenshelft wordt wel echt overschat natuurlijk.
Kuyt is op. Als je dat niet ziet, dan ben je verblind door nostalgie. De man is nooit een uitblinker geweest op al die aspecten van het voetbal waar je als oude rot nog meerwaarde in kunt hebben. Zodra het motortje begint te ratelen is het gewoon voorbij, hij is geen Cocu met inzicht, techniek of voetbalintelligentie.
Hij is gewoon Kuyt, harde werker met een tank die langzaam leeg aan het raken is.
Hebben niet echt wat beters he.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een vrijbrief voor de basis ja?
Hij kan verder toch niks?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je direct betrokken bent bij zo'n 20 goals vind ik niet dat die prestatie schromelijk overschat wordt.
Kuyt neerzetten als een simpel werkertje is zo ongeveer net zo kansloos als hem als de verlosser van dit Feyenoord zien.
Kuyt hoort bij de minst slechte spelers van Feyenoord. Richt je pijlen op een andere speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat leuk, je moeder kan een trucje.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef flufffy het volgende:
De gemiddelde kakkie op dit moment
https://www.facebook.com/(...)s/10208783841698444/
huilie huilie 7 wedstrijden boehoe snif snifquote:Op zondag 14 februari 2016 22:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat leuk, je moeder kan een trucje.
Hadden ze nooit moeten halen. Ach een beetje met je kinderen leuk doen met een feyenoordshirt en het publiek is al tevreden.quote:
Die lul is voor psv hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef flufffy het volgende:
[..]
huilie huilie 7 wedstrijden boehoe snif snif
Als je verder niks kan kom je niet aan zo'n carrière. Dat alleen maar hard werken stigma vind ik altijd maar een beetje kansloos. Dat het er niet al te stilistisch uitziet betekent niet dat je geen techniek hebt. Bij Kuyt is/was het vooral verschrikkelijk functioneel allemaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij kan verder toch niks?
13 goals en 3 assists in de eredivisie. Daarmee doet hij het op een goal na net zo goed als Havenaar.
Je hebt gelijk, Kuyt is goddelijk goed.
De keuze is reuzequote:Op zondag 14 februari 2016 22:29 schreef eight het volgende:
[..]
Kuyt hoort bij de minst slechte spelers van Feyenoord. Richt je pijlen op een andere speler.
De topscoorder hadden ze nooit moeten halen?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hadden ze nooit moeten halen. Ach een beetje met je kinderen leuk doen met een feyenoordshirt en het publiek is al tevreden.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
De topscoorder hadden ze nooit moeten halen?
Haha, Mad?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blijft Gio die Bilal opstellen? Is Schuurman nog niet fit?
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.quote:
Sinds wanneer is Schuurman een spits.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blijft Gio die Bilal opstellen? Is Schuurman nog niet fit?
Bilal is ook geen spits.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Schuurman een spits.
Bilal wel dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je reageert op sunri5e.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En met Kuyt hebben ze een praatpaal die elke week bij de NOS hetzelfde liedje zingtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.
Een vleugelspits.quote:
Met dat laatste heb je een punt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.
Als je niemand weet die beter is dan kuyt kan je beter in die geweldige jeugdopleiding kijken jaquote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem op basis van wat ik gezien heb hem beter dan Bilal ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vleugelspits.
Maar jij had Schuurman wel willen laten debuteren op de flank vandaag.
Ik welquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuijt is eigenlijk gewoon een handicap voor jullie net zoals Die Vilhena. Die jongens lopen overal te rennen behalve op de plekken waar het moet. Of Gio is zo'n tactisch onbenul dat hij dit niet ziet maar dat kan ik me niet voorstellen.
Zou jij niet voortaan in het Twente topic blijven?quote:
Je roept veel, maar zegt niets.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je niemand weet die beter is dan kuyt kan je beter in die geweldige jeugdopleiding kijken ja
Jij wou zeggen dat verdedigend en aanvallend kuyt nooit te laat is? #hardwerken #penaltysscorenquote:
Doe dat die arme mensen niet aan joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Zou jij niet voortaan in het Twente topic blijven?
Ik heb ze 120 minuten live zien spelen tegen Roda en er lijkt geen systeem in te zitten op het middenveld. Maar ik denk dat Gio dit wel aangeeft maar dat de spelers het niet goed genoeg kunnen uitvoeren.quote:
Hij heeft 11 velddoelpunten gemaakt. Dus hij is minstens 11x op tijd geweest. Meer dan elke andere speler van Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat verdedigend en aanvallend kuyt nooit te laat is? #hardwerken #penaltysscoren
Zal dat de moeder zijn van al die 410 kids!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef flufffy het volgende:
De gemiddelde kakkie op dit moment
https://www.facebook.com/(...)s/10208783841698444/
Er zit al sinds het begin totaal geen systeem in. Maar misschien draaien ze hardcore tijdens de besprekingen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ze 120 minuten live zien spelen tegen Roda en er lijkt geen systeem in te zitten op het middenveld. Maar ik denk dat Gio dit wel aangeeft maar dat de spelers het niet goed genoeg kunnen uitvoeren.
Geld uit transfers kunnen we deze zomer wel vergetenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
Hoeveel geld is er nodig om volgend jaar wel mee te doen om plek 3, denken jullie?
En waar moet dat vandaan komen?
Feyenoord heeft grofweg een voorsprong van 15 miljoen qua begroting op de 4e club van Nederland, dat zou moeten volstaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
Hoeveel geld is er nodig om volgend jaar wel mee te doen om plek 3, denken jullie?
Gio is een jonge van de club die moet je niet zomaar ontslaan maar meer tijd en geld geven dan komt het goed. Zonder Gio was er geen Feyenoord alleen daarom moeten we hem steunen ik denk dat we eerste 2 jaar gewoon onze verwachtingen moeten bijstellen. Daarna zal Gio ons keihard gaan verassen met het landkampioenschap geef hem tot 2018 dan komt het echt goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Ice2015 het volgende:
Bezem er doorheen, Gio moet zelf opstappen, dit is net zo dramatisch als de beruchte 10-0 in eindhoven, toen werd Been verweten dat hij niet opstapte, dit is net zo erg, ook voor Wouters en Van Gastel is het einde verhaal, zijn medeverantwoordelijk, Van Geel moet ontslagen worden, dit moet in gang gezet worden door Gudde denk ik als hij dat niet doet moet de rvc ingrijpen en hem er ook uitzetten, dit kan niet langer gewoon, dit seizoen is verloren, begin maar vast met bouwen voor volgend seizoen, de beker is ook onhaalbaar, met dit voetbal win je niet van AZ
Hui Wangquote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
Doet het zeer?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Zal dat de moeder zijn van al die 410 kids!
Is dit de cofox onder medicatie?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is een jonge van de club die moet je niet zomaar ontslaan maar meer tijd en geld geven dan komt het goed. Zonder Gio was er geen Feyenoord alleen daarom moeten we hem steunen ik denk dat we eerste 2 jaar gewoon onze verwachtingen moeten bijstellen. Daarna zal Gio ons keihard gaan verassen met het landkampioenschap geef hem tot 2018 dan komt het echt goed
En wie gaat die reorganisatie dan precies coördineren als iedereen weg moet?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Ice2015 het volgende:
Bezem er doorheen, Gio moet zelf opstappen, dit is net zo dramatisch als de beruchte 10-0 in eindhoven, toen werd Been verweten dat hij niet opstapte, dit is net zo erg, ook voor Wouters en Van Gastel is het einde verhaal, zijn medeverantwoordelijk, Van Geel moet ontslagen worden, dit moet in gang gezet worden door Gudde denk ik als hij dat niet doet moet de rvc ingrijpen en hem er ook uitzetten, dit kan niet langer gewoon, dit seizoen is verloren, begin maar vast met bouwen voor volgend seizoen, de beker is ook onhaalbaar, met dit voetbal win je niet van AZ
The Don natuurlijk. Met zijn moderatorervaring is dat een piece of cake.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wie gaat die reorganisatie dan precies coördineren als iedereen weg moet?
Johan Derksen samen met Jan Mulderquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is een jonge van de club die moet je niet zomaar ontslaan maar meer tijd en geld geven dan komt het goed. Zonder Gio was er geen Feyenoord alleen daarom moeten we hem steunen ik denk dat we eerste 2 jaar gewoon onze verwachtingen moeten bijstellen. Daarna zal Gio ons keihard gaan verassen met het landkampioenschap geef hem tot 2018 dan komt het echt goed
Kerkum natuurlijk, gewoon weer een commissie bijeen schrapen en een mooi advies schrijven waar niets mee gedaan wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onwerkelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef Elan het volgende:
Bizar dat het zo rustig is rond de club he
Echt hequote:
Iedereen lijkt wel mentaal verlamd ofzo. Ik ben ook helemaal niet boos, alleen heel teleurgesteld en berustend.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Niet dat geweld iets oplost maar zo extreem gelaten zoveel nederlagen op rij accepteren was zelfs toen we financieel compleet aan de grond zaten ondenkbaar.
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel mentaal verlamd ofzo. Ik ben ook helemaal niet boos, alleen heel teleurgesteld en berustend.
Terwijl er echt iets moet gebeuren.
Welnee.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.
Ik zie het ook nu pas.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
Ik zie deze dus nu pas.
''Het is niet zo dat we weken lang worden weggespeeld.''__
Sterke vragen van Jan Dirk overigens.
Zitten ook weinig sympathieke spelers in deze selectie waarmee je je kan identificeren. Veel spelers zonder persoonlijkheid. Je kan alles van Kazim zeggen maar die had wel een persoonlijkheid. Pelle en Kwiedetti ook. Als je goed speelt maakt dat geen reet uit, maar het valt me wel op.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef bamibij het volgende:
wat vinden jullie van die protestmars volgende week?
FRFC enzo hebben het verleden wel wat tegen natuurlijk wat betreft 'geweldloze marsen' organiseren...
ze verwijzen er zelf ook naar in hun oproep:
''dus laat je stalenbuis deze keer maar thuis''
Uitstekend samengevat.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:01 schreef Lastpost het volgende:
"We" zijn gewoon op na de zoveelste gigantische tegenslag denk ik.Ik word er gewoon moedeloos van, zie het ook niet zo snel beter worden omdat deze club gewoon uitblinkt in het maken van de verkeerde keuzes.
Zat het vandaag weer aan te kijken en kon niet eens meer boos worden, alsof je je er als supporter al bij neerlegt dat het wéer zo'n middag gaat worden en als het dan nog uitkomt ook dan kun je niet veel anders dan zuchten, lachen en op z'n Rotterdams cynisch ouwehoeren over je eigen club, hoe geweldig ze wel niet bezig zijn.![]()
Nog enige hoop op die bekerwinst al gaat dat ook een hels karwei worden ondanks twee thuispotjes want als je dit Feyenoord ziet spelen kan echt iedere BVO het ons moeilijk maken. Triest zooitje is het geworden en er moet zoveel veranderen binnen de club qua personele bezetting, mentaliteit en verwachtingspatronen dat ik betwijfel of ik dat nog mee ga maken.
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu pas.
Maar dit is dus ook illustratief voor het gebrek aan 'topsportmentaliteit', de gelatenheid en het uitblijven van een ommekeer.
Gio heeft namelijk een wedstrijd gezien waarin Feyenoord en Zwolle ongeveer evenveel kansen hebben gehad, hij blijft mekkeren over 'hard werken' als remedie, en is oprecht van mening dat Feyenoord de eerste seizoenshelft sterk heeft gespeeld. Verder blijft het bij het gebruikelijke nietszeggende cliché-gezwets.
Precies, men lijkt veel te snel tevreden. Ook in het verleden trouwens over onze talenten waar altijd vergoelijkt werd gesproken over dat ze immers nog zo jong waren (en wisselvalligheid dus verklaarbaar was).quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?
Mogelijk hebben we een bestuur dat goed is in saneren maar niet de visie heeft om het geld goed te besteden als er weer wat centen zijn. Er zijn in Europa clubs met begrotingen van het niveau van Feyenoord, of zelfs lagere begrotingen, die er wel in slagen om een fatsoenlijk elftal op de been te brengen. Qua scouting en sportieve keuzes is Van Geel echt waardeloos. Die zit met het bord op schoot voor de buis te scouten en heeft dan nog poep in zijn ogen ook. Hoe kan je in godsnaam miljoenen uitgeven aan miskramen als Kramer en Bilal..onvoorstelbaarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst was er nog de constante hoop dat het beter zou worden als we financieel gezond zouden zijn. Maar het gaat alleen maar kutter
Had dit interview ook nog niet gezien, de tering.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?
Een collega van me is ook Feyenoorder en bijna na iedere wedstrijd die we nabeschouwen komt wel het zinnetje voorbij: 'waar zit ik eigenlijk naar te kijken?' Datzelfde heb je ook als je naar interviews met Gio luistert: 'waar zit je in godsnaam naar te luisteren?' Een pratende pop waar geluid uit komt als je er een muntje in gooit maar met enig realiteitsbesef heeft het niets te maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had dit interview ook nog niet gezien, de tering.
Idd. Als de trainer onzin praat slikken ze dit als zoete koek.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Het valt me overigens op dat de media veel te lief zijn voor Gio.. ik weet ook wel dat het een sympathieke vent is en een Feyenoord-icoon, maar iets kritischer vragen stellen zou van mij wel mogen
En Gudde gaat Van Geel niet wegsturen want het zijn maatjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanuit het Maasgebouw hoeven we verder geen aktie te verwachten.. Als Van Geel Gio wegstuurt dan geeft hij indirect toe dat hij zelf heeft gefaald en dat gaat hij natuurlijk niet doen.. die man zal alles doen om zijn eigen hachje te redden.
RTV Rijnmond is vaak kritisch.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Als de trainer onzin praat slikken ze dit als zoete koek.
En de RvC zijn het beruchte old-boys network vol dinosaurussen die allemaal weer een bepaalde link met elkaar hebben. Dan heb je nog een investeerder die (namens de groep) bijna de helft van de aandelen in het bezit heeft maar ook in de Raad van Commissarissen zit maar dat verder natuurlijk onafhankelijk doet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Gudde gaat Van Geel niet wegsturen want het zijn maatjes.
Als het slecht gaat moeten er mensen weg he.. dat is bij iedere voetbalclub hetzelfde. En bij Feyenoord gaat het vaak slecht.. De verwachtingen en de realiteit op het veld zijn vaak ietwat uit balans bij onsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Vind het altijd prachtig dat er zoveel mensen bij feyenoord weggestuurd moeten worden.
Vd herik, been, van hanegem rutte van Beek en ga zo maar door
Je begrijpt zelf niet waarom of wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Vind het altijd prachtig dat er zoveel mensen bij feyenoord weggestuurd moeten worden.
Vd herik, been, van hanegem rutte van Beek en ga zo maar door
Helemaal eens met jouw post, maar Feyenoord heeft Ziyech niet laten lopen, die waren zelfs bijna rond met Ziyech. Maar hij koos zelf voor FC Twente, weliswaar na een gesprek met onze technische leiding.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Feyenoord is de club van net-niet. Ziyech laten lopen terwijl je op dat moment Immers als beste speler had op die positie is ook zo'n mooi voorbeeld.
Dit is heel belangrijk. Alhoewel Van Geel zeker een aantal miskopen heeft gedaan en Varkenoord geen 5 toptalenten per jaar produceert, zijn er ook gewoon spelers die wél kwaliteit hebben die er gewoon totaal niet uitkomt in dit team. Ik ben benieuwd hoe een Elia, Vejinovic en Toornstra het bij PSV of Ajax zouden doen. Waarschijnlijk prima/degelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die regisseert gewoon het gehele middenveld daar hé, daar zouden een Vejinovic en Vilhena óok gewoon prima uit de voeten komen trouwens omdat die spelen met een gedachte en visie.
Verschil is dat PSV onder Cocu het eerste jaar vooral slecht begon. Na de winterstop was PSV de op één na best presterend club in de Eredivisie dat jaar. Daar zat een hele duidelijke stijgende lijn in.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
Wat heb jij genomen en mag ik dat ook?quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
Het heet berusting, en het komt helaas vanzelf.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat heb jij genomen en mag ik dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |