The Don natuurlijk. Met zijn moderatorervaring is dat een piece of cake.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wie gaat die reorganisatie dan precies coördineren als iedereen weg moet?
Johan Derksen samen met Jan Mulderquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is een jonge van de club die moet je niet zomaar ontslaan maar meer tijd en geld geven dan komt het goed. Zonder Gio was er geen Feyenoord alleen daarom moeten we hem steunen ik denk dat we eerste 2 jaar gewoon onze verwachtingen moeten bijstellen. Daarna zal Gio ons keihard gaan verassen met het landkampioenschap geef hem tot 2018 dan komt het echt goed
Kerkum natuurlijk, gewoon weer een commissie bijeen schrapen en een mooi advies schrijven waar niets mee gedaan wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onwerkelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef Elan het volgende:
Bizar dat het zo rustig is rond de club he
Echt hequote:
Iedereen lijkt wel mentaal verlamd ofzo. Ik ben ook helemaal niet boos, alleen heel teleurgesteld en berustend.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Niet dat geweld iets oplost maar zo extreem gelaten zoveel nederlagen op rij accepteren was zelfs toen we financieel compleet aan de grond zaten ondenkbaar.
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel mentaal verlamd ofzo. Ik ben ook helemaal niet boos, alleen heel teleurgesteld en berustend.
Terwijl er echt iets moet gebeuren.
Welnee.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.
Ik zie het ook nu pas.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
Ik zie deze dus nu pas.
''Het is niet zo dat we weken lang worden weggespeeld.''__
Sterke vragen van Jan Dirk overigens.
Zitten ook weinig sympathieke spelers in deze selectie waarmee je je kan identificeren. Veel spelers zonder persoonlijkheid. Je kan alles van Kazim zeggen maar die had wel een persoonlijkheid. Pelle en Kwiedetti ook. Als je goed speelt maakt dat geen reet uit, maar het valt me wel op.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt misschien ook doordat de selectie en technische staf ook totaal geen beleving tonen, en omdat het vrijwel allemaal spelers zijn waarmee we een soort haat / liefde verhouding hebben gekregen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef bamibij het volgende:
wat vinden jullie van die protestmars volgende week?
FRFC enzo hebben het verleden wel wat tegen natuurlijk wat betreft 'geweldloze marsen' organiseren...
ze verwijzen er zelf ook naar in hun oproep:
''dus laat je stalenbuis deze keer maar thuis''
Uitstekend samengevat.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:01 schreef Lastpost het volgende:
"We" zijn gewoon op na de zoveelste gigantische tegenslag denk ik.Ik word er gewoon moedeloos van, zie het ook niet zo snel beter worden omdat deze club gewoon uitblinkt in het maken van de verkeerde keuzes.
Zat het vandaag weer aan te kijken en kon niet eens meer boos worden, alsof je je er als supporter al bij neerlegt dat het wéer zo'n middag gaat worden en als het dan nog uitkomt ook dan kun je niet veel anders dan zuchten, lachen en op z'n Rotterdams cynisch ouwehoeren over je eigen club, hoe geweldig ze wel niet bezig zijn.![]()
Nog enige hoop op die bekerwinst al gaat dat ook een hels karwei worden ondanks twee thuispotjes want als je dit Feyenoord ziet spelen kan echt iedere BVO het ons moeilijk maken. Triest zooitje is het geworden en er moet zoveel veranderen binnen de club qua personele bezetting, mentaliteit en verwachtingspatronen dat ik betwijfel of ik dat nog mee ga maken.
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu pas.
Maar dit is dus ook illustratief voor het gebrek aan 'topsportmentaliteit', de gelatenheid en het uitblijven van een ommekeer.
Gio heeft namelijk een wedstrijd gezien waarin Feyenoord en Zwolle ongeveer evenveel kansen hebben gehad, hij blijft mekkeren over 'hard werken' als remedie, en is oprecht van mening dat Feyenoord de eerste seizoenshelft sterk heeft gespeeld. Verder blijft het bij het gebruikelijke nietszeggende cliché-gezwets.
Precies, men lijkt veel te snel tevreden. Ook in het verleden trouwens over onze talenten waar altijd vergoelijkt werd gesproken over dat ze immers nog zo jong waren (en wisselvalligheid dus verklaarbaar was).quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?
Mogelijk hebben we een bestuur dat goed is in saneren maar niet de visie heeft om het geld goed te besteden als er weer wat centen zijn. Er zijn in Europa clubs met begrotingen van het niveau van Feyenoord, of zelfs lagere begrotingen, die er wel in slagen om een fatsoenlijk elftal op de been te brengen. Qua scouting en sportieve keuzes is Van Geel echt waardeloos. Die zit met het bord op schoot voor de buis te scouten en heeft dan nog poep in zijn ogen ook. Hoe kan je in godsnaam miljoenen uitgeven aan miskramen als Kramer en Bilal..onvoorstelbaarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst was er nog de constante hoop dat het beter zou worden als we financieel gezond zouden zijn. Maar het gaat alleen maar kutter
Had dit interview ook nog niet gezien, de tering.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is verre van topsportklimaat. Dit is een we-hebben-bijna-overleeft mentaliteit, iets dat je bij degradatie ploegen hoort als ze bijna een punt hebben gepakt. En als ze het de tegenstander moeilijk hebben gemaakt dat ze al tevreden terugkijken. Ik snapte niet dat na Ajax uit de meeste tevreden waren met de wedstrijd. Dachten ze op basis daarvan dat er met gemak in Zwolle gewonnen zou worden?
Een collega van me is ook Feyenoorder en bijna na iedere wedstrijd die we nabeschouwen komt wel het zinnetje voorbij: 'waar zit ik eigenlijk naar te kijken?' Datzelfde heb je ook als je naar interviews met Gio luistert: 'waar zit je in godsnaam naar te luisteren?' Een pratende pop waar geluid uit komt als je er een muntje in gooit maar met enig realiteitsbesef heeft het niets te maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had dit interview ook nog niet gezien, de tering.
Idd. Als de trainer onzin praat slikken ze dit als zoete koek.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Het valt me overigens op dat de media veel te lief zijn voor Gio.. ik weet ook wel dat het een sympathieke vent is en een Feyenoord-icoon, maar iets kritischer vragen stellen zou van mij wel mogen
En Gudde gaat Van Geel niet wegsturen want het zijn maatjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanuit het Maasgebouw hoeven we verder geen aktie te verwachten.. Als Van Geel Gio wegstuurt dan geeft hij indirect toe dat hij zelf heeft gefaald en dat gaat hij natuurlijk niet doen.. die man zal alles doen om zijn eigen hachje te redden.
RTV Rijnmond is vaak kritisch.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Als de trainer onzin praat slikken ze dit als zoete koek.
En de RvC zijn het beruchte old-boys network vol dinosaurussen die allemaal weer een bepaalde link met elkaar hebben. Dan heb je nog een investeerder die (namens de groep) bijna de helft van de aandelen in het bezit heeft maar ook in de Raad van Commissarissen zit maar dat verder natuurlijk onafhankelijk doet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Gudde gaat Van Geel niet wegsturen want het zijn maatjes.
Als het slecht gaat moeten er mensen weg he.. dat is bij iedere voetbalclub hetzelfde. En bij Feyenoord gaat het vaak slecht.. De verwachtingen en de realiteit op het veld zijn vaak ietwat uit balans bij onsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Vind het altijd prachtig dat er zoveel mensen bij feyenoord weggestuurd moeten worden.
Vd herik, been, van hanegem rutte van Beek en ga zo maar door
Je begrijpt zelf niet waarom of wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Vind het altijd prachtig dat er zoveel mensen bij feyenoord weggestuurd moeten worden.
Vd herik, been, van hanegem rutte van Beek en ga zo maar door
Helemaal eens met jouw post, maar Feyenoord heeft Ziyech niet laten lopen, die waren zelfs bijna rond met Ziyech. Maar hij koos zelf voor FC Twente, weliswaar na een gesprek met onze technische leiding.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Feyenoord is de club van net-niet. Ziyech laten lopen terwijl je op dat moment Immers als beste speler had op die positie is ook zo'n mooi voorbeeld.
Dit is heel belangrijk. Alhoewel Van Geel zeker een aantal miskopen heeft gedaan en Varkenoord geen 5 toptalenten per jaar produceert, zijn er ook gewoon spelers die wél kwaliteit hebben die er gewoon totaal niet uitkomt in dit team. Ik ben benieuwd hoe een Elia, Vejinovic en Toornstra het bij PSV of Ajax zouden doen. Waarschijnlijk prima/degelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die regisseert gewoon het gehele middenveld daar hé, daar zouden een Vejinovic en Vilhena óok gewoon prima uit de voeten komen trouwens omdat die spelen met een gedachte en visie.
Verschil is dat PSV onder Cocu het eerste jaar vooral slecht begon. Na de winterstop was PSV de op één na best presterend club in de Eredivisie dat jaar. Daar zat een hele duidelijke stijgende lijn in.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
Wat heb jij genomen en mag ik dat ook?quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
Het heet berusting, en het komt helaas vanzelf.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat heb jij genomen en mag ik dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |