Bij Feyenoord ook, zit totaal geen tactiek of systeem in. Zag je bij Koeman en Rutten wel heel erg. Zeker in die Europa League wedstrijden onder Ruttenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels waar. Tactisch is het alleen niveau 5e klasse reserves.
Nu is het logisch. Dan is het goed om een bejaarde toe te juichen en een jongen met 20 speelminuten al af te schrijven.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Turkije voetballen tegenwoordig betere spelers dan in Nederland.
Gelukkig is Feyenoord tactisch zo goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels waar. Tactisch is het alleen niveau 5e klasse reserves.
Kuyt voelt zich prima thuis, denk ik. Geen tactisch plan, allemaal een beetje rondrennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord tactisch zo goed
Geen tegenargument overigens, de tegenstanders in de eredivisie zijn tactisch inderdaad beter, alleen soms wat naief wellicht.
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu is het logisch. Dan is het goed om een bejaarde toe te juichen en een jongen met 20 speelminuten al af te schrijven.
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.
Kuyt is erg belangrijk geweest in de 1e seizoenshelft, maar deelt nu in de malaise. Niets geks toch?
Laten we vooral de topscoorder er ook nog even uithalen dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.
Maar hij werkt zo lekker hard.
Kuyt in enorm van waarde geweest en kan dat ook nog steeds zijn. Zijn cijfers overleggen dat ook wel. Zoals eerder aangegeven, zelfs vandaag zet hij weer twee keer iemand vrij voor de keeper. Dat hij dit zooitje niet (meer) op sleeptouw kan nemen lijkt mij volstrekt logisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet die bril eens af joh. Kuyt was de eerste zes wedstrijden altijd bij de zwakste spelers van feyenoord. Toen moest hij er nog in komen geloof ik? Kuyt is technisch en qua snelheid veruit de zwakste speler van jullie.
Dat is een vrijbrief voor de basis ja?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we vooral de topscoorder er ook nog even uithalen dan.
De bijdrage van Kuyt in de eerste seizoenshelft wordt wel echt overschat natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mensen die Tapia nu al afschrijven neem ik ook niet serieus. Maar iemand die goed met zijn lichaam is omgegaan en de kwaliteiten heeft van Kuyt kan ook op z'n 35e nog een meerwaarde zijn. Iemand afschrijven op basis van leeftijd is hetzelfde als iemand afschrijven zonder speelminuten.
Kuyt is erg belangrijk geweest in de 1e seizoenshelft, maar deelt nu in de malaise. Niets geks toch?
Ik heb hem een of twee wedstrijden waarde hebben gehad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt in enorm van waarde geweest en kan dat ook nog steeds zijn. Zijn cijfers overleggen dat ook wel. Zoals eerder aangegeven, zelfs vandaag zet hij weer twee keer iemand vrij voor de keeper. Dat hij dit zooitje niet (meer) op sleeptouw kan nemen lijkt mij volstrekt logisch.
Als je direct betrokken bent bij zo'n 20 goals vind ik niet dat die prestatie schromelijk overschat wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De bijdrage van Kuyt in de eerste seizoenshelft wordt wel echt overschat natuurlijk.
Kuyt is op. Als je dat niet ziet, dan ben je verblind door nostalgie. De man is nooit een uitblinker geweest op al die aspecten van het voetbal waar je als oude rot nog meerwaarde in kunt hebben. Zodra het motortje begint te ratelen is het gewoon voorbij, hij is geen Cocu met inzicht, techniek of voetbalintelligentie.
Hij is gewoon Kuyt, harde werker met een tank die langzaam leeg aan het raken is.
Hebben niet echt wat beters he.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een vrijbrief voor de basis ja?
Hij kan verder toch niks?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je direct betrokken bent bij zo'n 20 goals vind ik niet dat die prestatie schromelijk overschat wordt.
Kuyt neerzetten als een simpel werkertje is zo ongeveer net zo kansloos als hem als de verlosser van dit Feyenoord zien.
Kuyt hoort bij de minst slechte spelers van Feyenoord. Richt je pijlen op een andere speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat leuk, je moeder kan een trucje.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef flufffy het volgende:
De gemiddelde kakkie op dit moment
https://www.facebook.com/(...)s/10208783841698444/
huilie huilie 7 wedstrijden boehoe snif snifquote:Op zondag 14 februari 2016 22:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat leuk, je moeder kan een trucje.
Hadden ze nooit moeten halen. Ach een beetje met je kinderen leuk doen met een feyenoordshirt en het publiek is al tevreden.quote:
Die lul is voor psv hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef flufffy het volgende:
[..]
huilie huilie 7 wedstrijden boehoe snif snif
Als je verder niks kan kom je niet aan zo'n carrière. Dat alleen maar hard werken stigma vind ik altijd maar een beetje kansloos. Dat het er niet al te stilistisch uitziet betekent niet dat je geen techniek hebt. Bij Kuyt is/was het vooral verschrikkelijk functioneel allemaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij kan verder toch niks?
13 goals en 3 assists in de eredivisie. Daarmee doet hij het op een goal na net zo goed als Havenaar.
Je hebt gelijk, Kuyt is goddelijk goed.
De keuze is reuzequote:Op zondag 14 februari 2016 22:29 schreef eight het volgende:
[..]
Kuyt hoort bij de minst slechte spelers van Feyenoord. Richt je pijlen op een andere speler.
De topscoorder hadden ze nooit moeten halen?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hadden ze nooit moeten halen. Ach een beetje met je kinderen leuk doen met een feyenoordshirt en het publiek is al tevreden.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
De topscoorder hadden ze nooit moeten halen?
Haha, Mad?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blijft Gio die Bilal opstellen? Is Schuurman nog niet fit?
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.quote:
Sinds wanneer is Schuurman een spits.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blijft Gio die Bilal opstellen? Is Schuurman nog niet fit?
Bilal is ook geen spits.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Schuurman een spits.
Bilal wel dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je reageert op sunri5e.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En met Kuyt hebben ze een praatpaal die elke week bij de NOS hetzelfde liedje zingtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.
Een vleugelspits.quote:
Met dat laatste heb je een punt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Kuyt hadden we nu 12e gestaan en waarschijnlijk uit de beker gelegen. Ik weet niet wat daar precies positief aan is. Tenzij je een geniale andere speler in gedachten hebt die betaalbaar was EN voor Feyenoord zou willen voetballen.
Als je niemand weet die beter is dan kuyt kan je beter in die geweldige jeugdopleiding kijken jaquote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem op basis van wat ik gezien heb hem beter dan Bilal ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vleugelspits.
Maar jij had Schuurman wel willen laten debuteren op de flank vandaag.
Ik welquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuijt is eigenlijk gewoon een handicap voor jullie net zoals Die Vilhena. Die jongens lopen overal te rennen behalve op de plekken waar het moet. Of Gio is zo'n tactisch onbenul dat hij dit niet ziet maar dat kan ik me niet voorstellen.
Zou jij niet voortaan in het Twente topic blijven?quote:
Je roept veel, maar zegt niets.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je niemand weet die beter is dan kuyt kan je beter in die geweldige jeugdopleiding kijken ja
Jij wou zeggen dat verdedigend en aanvallend kuyt nooit te laat is? #hardwerken #penaltysscorenquote:
Doe dat die arme mensen niet aan joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Zou jij niet voortaan in het Twente topic blijven?
Ik heb ze 120 minuten live zien spelen tegen Roda en er lijkt geen systeem in te zitten op het middenveld. Maar ik denk dat Gio dit wel aangeeft maar dat de spelers het niet goed genoeg kunnen uitvoeren.quote:
Hij heeft 11 velddoelpunten gemaakt. Dus hij is minstens 11x op tijd geweest. Meer dan elke andere speler van Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat verdedigend en aanvallend kuyt nooit te laat is? #hardwerken #penaltysscoren
Zal dat de moeder zijn van al die 410 kids!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef flufffy het volgende:
De gemiddelde kakkie op dit moment
https://www.facebook.com/(...)s/10208783841698444/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |