SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom weet jij dit soort shitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
@opso yash is bedoeld om te gebruiken als grondkleur icm een donkerdere.
Aka gewoon troepquote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
@opso yash is bedoeld om te gebruiken als grondkleur icm een donkerdere.
die rondjes waar je mee kijkt gewoonquote:Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met ogen? vallen brows daar onder?
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerstquote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerst![]()
makeup expert gespotquote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$quote:Op zondag 14 februari 2016 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerst![]()
doe een gezichtfie danquote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$
stuur je ook even door.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$
Ik merk het jaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik regel al die meisjes onder jullie neus vandaan...wacht maar
Hoe weet jij dit? Serieus?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oneens persistence en yash is een goede combo.
in het weekend draagt hij ook graag vrouwenkledingquote:
ja weet ik veel ik reken brows ook mee want dat kan je ook doen om bepaalde aspecten van je ogen te accentueren.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die rondjes waar je mee kijkt gewoon
dat wel maar die bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik reken brows ook mee want dat kan je ook jeloen om bepaalde aspecten van je ogen te accentueren.
Chloe Bennetquote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
welke vrouwelijke celebrity vinden jullie eigenlijk mooi?
Beidenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is dat je ultieme droomvrouw, of is dit puur om mij te jennen?
kan gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:48 schreef madeliefff het volgende:
door jullie weet ik gewoon haar echte naamik weet nog geen eens waar ze in speelt of iets
hallo, de rest?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het weekend draagt hij ook graag vrouwenkleding
nah wel als je echt alles van make up ineens weet ja, tenzij je homo bent dan nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je zegt het alsof het iets negatief is.
Oh je wil srs pic?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef madeliefff het volgende:
echt spannend hoe opsonisatie me op haar pic laten wachten
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef McGrath het volgende:
madeliefff is mijn ultieme droomvrouw.
madelief is altijd serieusquote:
Heb je Leco van Zadellhof ambities of zo?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je zegt het alsof het iets negatief is.
Jennifer Carpenter a.k.a. Debra Morgan uit Dexter niet alleen qua uiterlijk maar is daarnaast ook niet zo'n leeghoofd als de meeste celebs zoals Gigi Hadid, Kim K. etc.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
Ik ken al die namen niet maar vind die strawberry wel een knappe foksterquote:
ik zat al te wachten op een kim kardashian , ik vind haar zo ordi, maarja zal wel anders zijn als je man bent ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jennifer Carpenter a.k.a. Debra Morgan uit Dexter niet alleen qua uiterlijk maar is daarnaast ook niet zo'n leeghoofd als de meeste celebs zoals Gigi Hadid, Kim K. etc.
Nederlandse mua'squote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Leco van Zadellhof ambities of zo?
:squote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nederlandse mua's.
Iemand nieuwe eyeliner van Kat geprobeerd btw?
wait wut waarom is dat voor een homo anders?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah wel als je echt alles van make up ineens weet ja, tenzij je homo bent dan niet
je zou het haast denken hequote:
Dragqueen bedoel je¿quote:
ben jij een vrouw dan? nou omdat het niet zo een mannelijke hobby is, het is anders voor homo 's omdat die vaak wat minder mannelijk zijn. maar tuurlijk mag het wel als hetero maar ik zou wel eerst zo kijken van "huh"quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut waarom is dat voor een homo anders?
vrouwen kunnen geen homo zijn btw.
jungle wat? Ben nu white as fuck voelt het, ben wel bruin jaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je hebt neem ik aan olijfachtige skintone. vind je jungle queen niets?
ik ken persoonlijk maar weinig mannen die dr niet zouden doen maar de meesten wil er verder niets mee te maken hebben want een echte hoe net als de rest van die clan. Wat vind je van Kylie? En Jennifer uiteraars want die noemde ik het eerste.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zat al te wachten op een kim kardashian , ik vind haar zo ordi, maarja zal wel anders zijn als je man bent ofzo
Dacht dat dat toch onderhand wel duidelijk was.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw? Mag ik je aanraken?
waarom is een vrouw geinteresseerd in make up?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
waarom ben jij geïnteresseerd in make-up?
jennifer vind ik niet mooi en die gigi wel , maar niet bijzonder genoegquote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik ken persoonlijk maar weinig mannen die dr niet zouden doen maar de meesten wil er verder niets mee te maken hebben want een echte hoe net als de rest van die clan. Wat vind je van Kylie? En Jennifer uiteraars want die noemde ik het eerste.
zie hierboven. wat bedoel je met huh, verbaasd of minpunten?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben jij een vrouw dan? nou omdat het niet zo een mannelijke hobby is, het is anders voor homo 's omdat die vaak wat minder mannelijk zijn. maar tuurlijk mag het wel als hetero maar ik zou wel eerst zo kijken van "huh"
haha jij bent een catfishquote:Op zondag 14 februari 2016 20:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom is een vrouw geinteresseerd in make up?
ja een beetje een minpunt ja, omdat ik dan denk wat vrouwelijk, maar als hij verder in zijn gedrag mannelijk genoeg is ( want het is natuurlijk een vooroordeel) dan is het geen punt,quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zie hierboven. wat bedoel je met huh, verbaasd of minpunten?
matte revolution van very victoria vind je dat iets?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jungle wat? Ben nu white as fuck voelt het, ben wel bruin ja
Ben jij toevallig bekend? Hihi.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cat welke bekende vrouw is jouw droomvrouw? ik vraag dit voor een vriendin
katie holmes?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bekend? Hihi.
Maar ik ben heel saai en kan zo geen naam noemen, misschien als iemand een kanshebber voor de titel droomvrouw noemt dat ik het er mee eens ben. Die Debra speelt valt sowieso af, meer tiet plz.
wait wut hoezo, tomboy?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Ik weet echt niks van verschillende soorten make-up
Het beste van 2 werelden zeggen we dan maarquote:
Winslet was ook goeiequote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm upton vind ik dan weer wat saai
o je wilt meer tiet, ik kijk tuurlijk weer alleen naar hoofd als vrouw zijndequote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bekend? Hihi.
Maar ik ben heel saai en kan zo geen naam noemen, misschien als iemand een kanshebber voor de titel droomvrouw noemt dat ik het er mee eens ben. Die Debra speelt valt sowieso af, meer tiet plz.
Nope ik hou van donkerquote:Op zondag 14 februari 2016 20:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
matte revolution van very victoria vind je dat iets?
Wat oppervlakkig van jou zeg!quote:Op zondag 14 februari 2016 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o je wilt meer tiet, ik kijk tuurlijk weer alleen naar hoofd als vrouw zijnde
same here en of ze geen leeghoofd is.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o je wilt meer tiet, ik kijk tuurlijk weer alleen naar hoofd als vrouw zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |