Jennifer Carpenter a.k.a. Debra Morgan uit Dexter niet alleen qua uiterlijk maar is daarnaast ook niet zo'n leeghoofd als de meeste celebs zoals Gigi Hadid, Kim K. etc.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
welke vrouwelijke celebrity vinden jullie eigenlijk mooi?
Ik ken al die namen niet maar vind die strawberry wel een knappe foksterquote:
ik zat al te wachten op een kim kardashian , ik vind haar zo ordi, maarja zal wel anders zijn als je man bent ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jennifer Carpenter a.k.a. Debra Morgan uit Dexter niet alleen qua uiterlijk maar is daarnaast ook niet zo'n leeghoofd als de meeste celebs zoals Gigi Hadid, Kim K. etc.
Nederlandse mua'squote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Leco van Zadellhof ambities of zo?
:squote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nederlandse mua's.
Iemand nieuwe eyeliner van Kat geprobeerd btw?
wait wut waarom is dat voor een homo anders?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah wel als je echt alles van make up ineens weet ja, tenzij je homo bent dan niet
Dragqueen bedoel je¿quote:
ben jij een vrouw dan? nou omdat het niet zo een mannelijke hobby is, het is anders voor homo 's omdat die vaak wat minder mannelijk zijn. maar tuurlijk mag het wel als hetero maar ik zou wel eerst zo kijken van "huh"quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut waarom is dat voor een homo anders?
vrouwen kunnen geen homo zijn btw.
jungle wat? Ben nu white as fuck voelt het, ben wel bruin jaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je hebt neem ik aan olijfachtige skintone. vind je jungle queen niets?
ik ken persoonlijk maar weinig mannen die dr niet zouden doen maar de meesten wil er verder niets mee te maken hebben want een echte hoe net als de rest van die clan. Wat vind je van Kylie? En Jennifer uiteraars want die noemde ik het eerste.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zat al te wachten op een kim kardashian , ik vind haar zo ordi, maarja zal wel anders zijn als je man bent ofzo
Dacht dat dat toch onderhand wel duidelijk was.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw? Mag ik je aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |