SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom weet jij dit soort shitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
@opso yash is bedoeld om te gebruiken als grondkleur icm een donkerdere.
Aka gewoon troepquote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef Ashqelon het volgende:
@opso yash is bedoeld om te gebruiken als grondkleur icm een donkerdere.
die rondjes waar je mee kijkt gewoonquote:Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met ogen? vallen brows daar onder?
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerstquote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerst![]()
makeup expert gespotquote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$quote:Op zondag 14 februari 2016 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet het niet, stuur me een foto, ik moet dit nader bekijken eerst![]()
doe een gezichtfie danquote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$
stuur je ook even door.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
even eyefie nemen hoor wacht ;$$$
Ik merk het jaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik regel al die meisjes onder jullie neus vandaan...wacht maar
Hoe weet jij dit? Serieus?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oneens persistence en yash is een goede combo.
in het weekend draagt hij ook graag vrouwenkledingquote:
ja weet ik veel ik reken brows ook mee want dat kan je ook doen om bepaalde aspecten van je ogen te accentueren.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die rondjes waar je mee kijkt gewoon
dat wel maar die bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik reken brows ook mee want dat kan je ook jeloen om bepaalde aspecten van je ogen te accentueren.
Chloe Bennetquote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
welke vrouwelijke celebrity vinden jullie eigenlijk mooi?
Beidenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is dat je ultieme droomvrouw, of is dit puur om mij te jennen?
kan gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:48 schreef madeliefff het volgende:
door jullie weet ik gewoon haar echte naamik weet nog geen eens waar ze in speelt of iets
hallo, de rest?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef madeliefff het volgende:
welke vrouwelijke celebrity vinden jullie eigenlijk mooi?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het weekend draagt hij ook graag vrouwenkleding
nah wel als je echt alles van make up ineens weet ja, tenzij je homo bent dan nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je zegt het alsof het iets negatief is.
Oh je wil srs pic?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef madeliefff het volgende:
echt spannend hoe opsonisatie me op haar pic laten wachten
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef McGrath het volgende:
madeliefff is mijn ultieme droomvrouw.
madelief is altijd serieusquote:
Heb je Leco van Zadellhof ambities of zo?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je zegt het alsof het iets negatief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |