Elke vorm van kwaliteit in de selectie ook... Of iig mentaliteit...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Fatsoenlijke trainer die de boel normaal neer zet.
Tactisch om te janken dit. Elke vorm van positiespel ontbreekt.
Wtf bilul
Lachwekkend inderdaadquote:
Ditquote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bilal. Knap. Gewoon open doel. Echt knap om hem te missen.
Komt omdat ze allemaal van het VMBO metaaltechniek zijn geplukt in plaats van de hoge school van Wiel Coerver.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
van de technische school van de technische opleiding di was puur technisch daar hebben we de eh vruchten van gepluk
In de kou, brrr.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Montelly het volgende:
Nou jongens tot straks bij de maasgebouw.
Ik denk dat met de 2-1 het hek alvast werd dicht gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Montelly het volgende:
Ben benieuwd of hij er nog een jaartje bij aanplaktquote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker voor pastoor Kuyt, wat zal die gast balen zeg.
Vriezenveenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker voor pastoor Kuyt, wat zal die gast balen zeg.
Die had beter nog even 2 mil kunnen pakken in Turkije.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er nog een jaartje bij aanplakt
Alle auto's worden al naar de garage gereden.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat met de 2-1 het hek alvast werd dicht gemaakt.
Dat hij een groot probleem is, ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio is zeker wel het hoofdprobleem. Kijk hoe er gevoetbald wordt man. Geen gedachte, geen lijn geen visie.
Dat hoort een trainer er in te brengen. Daar is 0.0 van terug te zien.
laten we met zun alle verzamelen bij de trem haltequote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Montelly het volgende:
ja us goetquote:Op zondag 14 februari 2016 15:51 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
laten we met zun alle verzamelen bij de trem halte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |