Vanwaar je nieuwe UI? Jammer dat we die weddenschap niet 30 seconden eerder konden beklinken. Dan had je nu een maand met Lex gelopenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle auto's worden al naar de garage gereden.
Ik kan het mij nauwelijks voorstellenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er nog een jaartje bij aanplakt
Omdatappel.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar je nieuwe UI? Jammer dat we die weddenschap niet 30 seconden eerder konden beklinken. Dan had je nu een maand met Lex gelopen
Die kwaliteit is wel degelijk aanwezig. Zie vorig en begin dit seizoen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat hij een groot probleem is, ben ik helemaal met je eens.
Maar de kwaliteit die op dit moment op het veld staat is om te janken. Kan je wel weer miljoenen uitgeven aan een Koeman, maar hoger dan plek 5 ga je met dit materiaal toch niet komen.
Dit dus... Voelt echt 1 op 1 hetzelfde...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan me er eigenlijk niet eens meer druk om maken. Dit is lachwekkend.
De laatste keer dat ik dat gevoel kreeg was in het seizoen met Been.
Begin dit seizoen? Toen werd alles gewonnen met penalty's man.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:54 schreef eight het volgende:
[..]
Die kwaliteit is wel degelijk aanwezig. Zie vorig en begin dit seizoen.
Maar ook dat gedoe met Kazim heeft weinig goed gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat Gio en van Geel het aanbod van Vlaar hebben afgewezen is het mis bij Feyenoord karma is a bitch.
En het vertrek van immersgod.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar ook dat gedoe met Kazim heeft weinig goed gedaan.
Er komt al een protestmars volgende week.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:54 schreef Abed het volgende:
Zouden de Feyenoord supporters zich roeren bij verlies?
Echt bizar terwijl de selectie zoveel beter is dan toenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus... Voelt echt 1 op 1 hetzelfde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |