quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Sked het volgende:
Dan zit het ook wel een beetje mee, wat een makkelijke pingel
Hopelijk verliest Feyenoord weerquote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
en hierna pec B-feyenoord lekker schakeken
Yep.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
en hierna pec B-feyenoord lekker schakeken
Dat zit er dik in.quote:
Het was er dan ook 1quote:Op zondag 14 februari 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leicester schreeuwt om een penantie
Ik vind het een verdomd lastig in te schatten wedstrijd. Kan alle kanten op, bal is rond, 11 tegen 11, de Kuip schreeuwt om een pingel (nee vandaag niet), Immers mistquote:
Die was terechtquote:Op zondag 14 februari 2016 14:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kun je de onterechte pingel weer voor wegstrepen;)
Maar als Arsenal verliest is er iig geen excuus meerquote:Op zondag 14 februari 2016 14:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kun je de onterechte pingel weer voor wegstrepen; )
Lafaard!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het een verdomd lastig in te schatten wedstrijd. Kan alle kanten op, bal is rond, 11 tegen 11, de Kuip schreeuwt om een pingel (nee vandaag niet), Immers mist
Nu is ie alleen maar nog slechterquote:Op zondag 14 februari 2016 14:13 schreef Anoonumos het volgende:
Vond de scheids de eerste helft beter
Dat snapt hij wel, maar als je penalty terecht vindt, is de gele kaart ook terecht. Allebei wat erger gemaakt dan het is.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids snapt niet dat dit een topwedstrijd is
I BELIEVEquote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Leicester gaat dit helaas nooit volhouden
Jij bent de enige die behoorlijk gefrustreerd overkomt op mijquote:Op zondag 14 februari 2016 14:20 schreef Toto69 het volgende:
Wat zijn die ventjes van Arsenal frusti
Laat me gewoon een beetje meeleven met leicester jaquote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent de enige die behoorlijk gefrustreerd overkomt op mij
Gloryhunter.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me gewoon een beetje meeleven met leicester ja
Jij had al van kleins af aan posters van Leicester op je kamer hangen?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me gewoon een beetje meeleven met leicester ja
Wat is er mis met de gunfactor?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had al van kleins af aan posters van Leicester op je kamer hangen?
Jazeker. Het is voor Leicester onmogelijk dit vol te houdenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Denkt u dat de muur geslecht wordt?
Oh want je mag het kleine David niet gunnen tegen Goliath?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had al van kleins af aan posters van Leicester op je kamer hangen?
Wat als de muur niet geslecht wordt?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Het is voor Leicester onmogelijk dit vol te houden
Dan plak ik er nog een maand Kramertje bij. Wordt ie wel geslecht dan neem jij een maand een Lex Immers UI.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat als de muur niet geslecht wordt?
Die Goliath is best stijl wist je dat.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh want je mag het kleine David niet gunnen tegen Goliath?
lolquote:Op zondag 14 februari 2016 14:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
The invincibles zijn back in business.
Zou leuk zijn als leic kampioen wordt maar in engeland gaat mijn voorkeur toch altijd naar arsenal.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Maar ben waarschijnlijk de enige.
Je vindt het vervelend dat er een club verrassend goed meedoet?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie gun jij de titel dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is best leuk als ze bovenin goed meedoen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Arsenal.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend dat er een club verrassend goed meedoet?
Tottenham zou ook wel grappig zijn.quote:
Met Tottenham en City heb ik allebei niet zoveel. United support ik alleen voor de Nederlanders, Liverpool ook altijd een prima club.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham zou ook wel grappig zijn.
Manchester City hoeft niet. Die worden de komende jaren onder Peppie wel kampioen.
Ik ben voor Liverpool in Engeland, maar die worden nooit meer kampioen denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met Tottenham en City heb ik allebei niet zoveel. United support ik alleen voor de Nederlanders, Liverpool ook altijd een prima club.
Dit Chelsea vind ik echt helemaal niets.
Nee vrees ik ook. Arsenal stelt ook al jaren teleur op de cruciale momenten.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor Liverpool in Engeland, maar die worden nooit meer kampioen denk ik.
Leicester zou best grappig zijn, maar een club wordt ook gevormd door je spelers. En ik heb op een of andere manier gewoon niet zoveel met de spelers van Leicester. Maar kan ook dat dat nog moet komen.quote:Dus voor de realistische kandidaten zou ik Leicester als underdog heel leuk vinden, met daarachter Arsenal of Tottenham (door de oud-Ajacieden)
Het lijkt zo'n jaar voor Leicester te zijn wat Twente in 2010 had. Alles zit mee, alles valt goed.quote:
Ja, echt niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef TheGeneral het volgende:
Fantastische redding van Schmeichel
alweer?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het keerpunt.
Hierna komt Leicester in een vrije val en eindigen ze 5e ofzo.
Dit was de kampioenwedstrijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Haha dat was inderdaad een Mertensje. Maar de overwinning was wel dikverdiend als je naar de kansen de laatste 20 minuten keek.quote:
Truequote:Op zondag 14 februari 2016 14:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha dat was inderdaad een Mertensje. Maar de overwinning was wel dikverdiend als je naar de kansen de laatste 20 minuten keek.
Echte chelsea supportet als je hoopt dat arsenal kampioen wordtquote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef Vieszak het volgende:
Toch hoop ik wel dat Arsenal de titel pakt...Word ook wel eens tijd :-).en nee ben geen Arsenal fan...ben voor Chelsea....hopen dat die in de top5 komen...en nu komende Dinsdag PSG - Chelsea voor de CL ...pff ik voel dat ze worden afgemaakt...maargoed straks City - Spurs ook lekker!
Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren ja. Denk ook niet dat Leicester het gaat redden.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het keerpunt.
Hierna komt Leicester in een vrije val en eindigen ze 5e ofzo.
PSG wint dat.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:43 schreef Vieszak het volgende:
Hmm Spurs onder druk...ik denk dat City de pot gaat winnen,beetje offtopic maar wat denken julie ervan zal Chelsea kans maken tegen PSG komende dinsdag
Arsal, Totham, Lester bedoel je.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:27 schreef opreis het volgende:
Arsenal, tottenham en leicester zouden alle 3 toch wel een verfrissende winnaar zijn, alleen als ManC kampioen zou het echt jammer zijn
Bij Ajax vond ik hem nooit zo'n geweldenaar maar hij heeft zich echt stormachtig ontwikkeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eriksen. Puur dankzij z'n opleiding dit
Fysiek ook redelijk sterk geworden. Niet meer dat kleine, iele mannetje.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Bij Ajax vond ik hem nooit zo'n geweldenaar maar hij heeft zich echt stormachtig ontwikkeld.
Spannend hoorquote:1. Leicester C. 26 15 8 3 53 48-29
2. Tottenham 26 14 9 3 51 47-20
3. Arsenal 26 15 6 5 51 41-23
4. Manch.City 26 14 5 7 47 48-28
Zit bij Tottenham wel goed ja, goede medische begeleiding. Is ook niet zo moeilijk in het voetbal natuurlijk zonder dopingcontrolesquote:Op zondag 14 februari 2016 19:02 schreef Pewl het volgende:
[..]
Fysiek ook redelijk sterk geworden. Niet meer dat kleine, iele mannetje.
Een Ajax heeft ook een prima medische staf hoor. Het punt is dat er in Engeland veel meer aandacht aan besteed wordt. In Nederland is de medische staf er bijna enkel en alleen voor blessurepreventie, in Engeland niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zit bij Tottenham wel goed ja, goede medische begeleiding. Is ook niet zo moeilijk in het voetbal natuurlijk zonder dopingcontroles
Leicester zit op rozen.quote:27/2
Leicester v Norwich
28/2
Manchester United v Arsenal
Tottenham v Swansea
1/3
Leicester v West Bromwich Albion
2/3
Arsenal v Swansea
West Ham v Tottenham
5/3
Tottenham v Arsenal
Watford v Leicester
12/3
Aston Villa v Tottenham
Arsenal v West Bromwich Albion
14/3
Leicester v Newcastle
19/3
Everton v Arsenal
Crystal Palace v Leicester
Tottenham v Bournemouth
Dat komt door het shirt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Bij Ajax vond ik hem nooit zo'n geweldenaar maar hij heeft zich echt stormachtig ontwikkeld.
Dubbelaccountje Rickert?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:48 schreef Bolasie het volgende:
‘Felipe Anderson will join #MUFC for £47million in the summer’, claims Lazio president
To be continued.
quote:Mikel: 'Spelers Chelsea hopen dat Hiddink blijft'
Het leven als Chelsea-speler is een stuk aangenamer geworden sinds de komst van Guus Hiddink, zegt John Obi Mikel. De Nigeriaan is een van de spelers die zijn vertrouwen terug heeft gewonnen onder leiding van de Nederlander.
Na een stroef begin met vier remises in de eerste vijf competitieduels heeft Chelsea onder Hiddink inmiddels weer wat weg van de ploeg die vorig jaar met groot machtsvertoon kampioen werd in de Premier League. Newcastle United en Manchester City, dat weliswaar met een B-ploeg speelde, werden met 5-1 verslagen, terwijl het optreden tegen Paris Saint-Germain (2-1 nederlaag) The Blues ook vertrouwen gaf. Voor Mikel reden genoeg om zijn manager publiekelijk te steunen.
'Natuurlijk wil ik dat hij blijft, dat mag duidelijk zijn. Maar het is de keuze van de eigenaar, de club en het bestuur. Zij moeten beslissen, maar als je het de spelers vraagt dan zal 99 procent van de spelersgroep hem steunen. We zijn erg tevreden, presteren aardig en hopen de stijgende lijn voort te zetten', aldus de middenvelder tegenover ESPN.
Mikel is een van de spelers die aan een opleving bezig is onder Hiddink. De 28-jarige middenvelder kwam onder de ontslagen José Mourinho amper aan spelen toe, maar krijgt van diens opvolger het vertrouwen. De trainerswissel lijkt ook een positief effect te hebben gehad op Diego Costa. De temperamentvolle spits scoorde voor de komst van Hiddink slechts drie keer in de competitie, maar heeft inmiddels zeven competitietreffers aan zijn totaal toegevoegd.
'Je ziet dat Diego Costa goed in zijn vel zit, en daar is toch wat voor nodig', aldus Mikel, die betwijfelt of Hiddink zijn woord houdt. 'Het hangt ook van Guus af, of hij graag doorgaat. Hij heeft een paar keer gezegd dat hij na dit seizoen vertrekt, maar je weet het nooit. Misschien verandert hij nog van gedachte. Zijn staat van dienst spreekt hoe dan ook in zijn voordeel.'
Het werkklimaat bij Chelsea is comfortabeler geworden sinds het vertrek van Mourinho, zegt Mikel. 'Het is meer ontspannen. Hij geeft spelers en stafleden verantwoordelijkheden en wil dat iedereen zich comfortabel voelt bij het uitvoeren van taken. Hij hoeft niet veel te zeggen, want wij weten wat hij van ons verwacht. Als hij boos wordt, dan klaart hij de lucht direct. Hij praat met de betrokkenen en maakt duidelijk dat het clubbelang altijd voor gaat.'
Goed geplaatst welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keeper zag er wel heel matig uit
Ik heb gisteravond spektakel gemist dus ik moet even compenserenquote:
Ik wou het al zeggen jij hebt al het genot gemist gisteren, wat een topavondquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond spektakel gemist dus ik moet even compenseren![]()
Daarnaast kijk ik tegelijk wielrennen
Twee keer een avondtentamen. Mis ik MvG en een topavond als gisterenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wou het al zeggen jij hebt al het genot gemist gisteren, wat een topavond
Avond tentamensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee keer een avondtentamen. Mis ik MvG en een topavond als gisteren
Hier kan ik het niet anders dan volledig mee eens zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |