Met Tottenham en City heb ik allebei niet zoveel. United support ik alleen voor de Nederlanders, Liverpool ook altijd een prima club.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham zou ook wel grappig zijn.
Manchester City hoeft niet. Die worden de komende jaren onder Peppie wel kampioen.
Ik ben voor Liverpool in Engeland, maar die worden nooit meer kampioen denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met Tottenham en City heb ik allebei niet zoveel. United support ik alleen voor de Nederlanders, Liverpool ook altijd een prima club.
Dit Chelsea vind ik echt helemaal niets.
Nee vrees ik ook. Arsenal stelt ook al jaren teleur op de cruciale momenten.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor Liverpool in Engeland, maar die worden nooit meer kampioen denk ik.
Leicester zou best grappig zijn, maar een club wordt ook gevormd door je spelers. En ik heb op een of andere manier gewoon niet zoveel met de spelers van Leicester. Maar kan ook dat dat nog moet komen.quote:Dus voor de realistische kandidaten zou ik Leicester als underdog heel leuk vinden, met daarachter Arsenal of Tottenham (door de oud-Ajacieden)
Het lijkt zo'n jaar voor Leicester te zijn wat Twente in 2010 had. Alles zit mee, alles valt goed.quote:
Ja, echt niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef TheGeneral het volgende:
Fantastische redding van Schmeichel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |