De wereld van LotR is ook alleen maar beperkt gebleven tot Middle-Earth. Helaas heeft die oude Tolkien nog de rechten van The Silmarillion in handen en weigert hij om ze voor een mooi bedrag te verkopen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer nog dat je in LotR niets leert over de val van Numénor, of Gondolin en vrij weinig over bijv. Isildur en de slag om de ring tijdens het laatste verbond. Of dat je veel details krijgt over de paden van de doden.
die oude Tolkien is al jaren dood.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
De wereld van LotR is ook alleen maar beperkt gebleven tot Middle-Earth. Helaas heeft die oude Tolkien nog de rechten van The Silmarillion in handen en weigert hij om ze voor een mooi bedrag te verkopen.
dat is dus de jonge Tolkienquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
De zoon is dood? Oh. RIP. Enig idee wat met de rechten zijn gebeurd?
Als je ziet hoe ze zo'n simpel verhaal als de Hobbit verneukt krijgen in filmvorm vrees ik het ergste voor zoiets als de Silmarillion. Laat Christopher daar maar lekker op blijven zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
De wereld van LotR is ook alleen maar beperkt gebleven tot Middle-Earth. Helaas heeft die oude Tolkien nog de rechten van The Silmarillion in handen en weigert hij om ze voor een mooi bedrag te verkopen.
Aha, dat wist ik niet. Ik doelde uiteraard op de zoon. Tolkien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is dus de jonge Tolkien
Ook al is hij stokoud, als het over vader en zoon gaat is "de oude" de vader.
Dat was wel een teleurstelling. Het gevoel toen ik de bios uit kwam na de derde film. Teleurgesteld tot op het bot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze zo'n simpel verhaal als de Hobbit verneukt krijgen in filmvorm vrees ik het ergste voor zoiets als de Silmarillion. Laat Christopher daar maar lekker op blijven zitten.
Silmarillion is ook ME natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, want waarom zou je voor een produkt betalen.quote:
Inderdaad. Zo gaat de industrie kapot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want waarom zou je voor een produkt betalen.
Je weet dat je hiermee overkomt als een pauper die te lam is om voor iets waar hij fan van claimt te zijn te willen betalen?quote:
Je hebt in een paar films veel minder mogelijkheden voor toelichting van zulke details dan in een jarenlange serie met 20-25 afleveringen per jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan tim shafer (lucasarts, double fine) die in een docu een keer zei dat alle caracters in zijn computer spellen een backstory hebben zelfs de meest nutteloze zei personages hij weet van hun hun hobbies, beroepen en namen van ouders, beweegreden, achternamen, etc etc. Deze dingen komen nooit in het spel maar bestaan wel. Ik kan me best voorstellen dat dit bij SW ook zo is. Het geeft wel een soort diepte aan de film een soort van "embedding" maar ik blijf het ook wel een vreemd concept vinden..
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet dat je hiermee overkomt als een pauper die te lam is om voor iets waar hij fan van claimt te zijn te willen betalen?
Best een gemiste kans aangezien er dan twaalf dagen tussen zit. Magoed, fans kopen toch wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Hij komt trouwens pas de 16e uit. Nog tien dagen geduld
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
kan niet wachten om de film samen met m'n BB-8 te kijken. Vandaag nieuwe update binnengekregen:
WATCH WITH ME
The Watch With Me feature allows your Droid to watch Star Wars: The Force Awakens with you. Select this option when BB-8 is in his charging base, start the movie, and watch his reactions along with the film.
Eerste trailer Rogue One: A Star Wars Story onthuldquote:
Is dit alweer een nieuwe SW?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste trailer Rogue One: A Star Wars Story onthuld
Ik twijfel nog eerlijk gezegd... Geen idee waarom... Volgende trailer ff afwachten
Min of meer, spin-offquote:
Oh god, ik hoop het niet...quote:Ik heb The Force Awakens niet gezien maar is er een mogelijkheid dat Hayden Christensen als Anakin Skywalker terugkeert?
Karakter trok mij het meest van alle films. Heb 1-3 gekeken en toen 4-6 vandaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Min of meer, spin-off
[..]
Oh god, ik hoop het niet...
Losstaand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |