Dat 3D omdat het moet is een hot potatoe voor deze film, dit topic deze draad gaat over de film dus dan mag dat ook besproken worden, zeker als iedereen het hier de ganse tijd over dat 3D heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over het wel of niet kunnen zien/nuttig vinden van 3d effecten.
Meer dat je al-tijd wat te mekkeren lijkt te hebben op de meest onzinnige details die voor jou gigantisch zijn maar waar de rest merkbaar de schouders bij ophaalt of concreter zijn punt weet te verwoorden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat!? De een is er gevoeliger voor dan de ander, zo werkt het nu eenmaal. Ik heb echt niets gemerkt van de 3D-effecten bij deze film en ik heb altijd minder sterk 3D-effecten gezien dan de meeste andere mensen. Dat merkte ik al op bij De Efteling waar je een 3D-attractie hebt. Mensen verschillen. Desalniettemin zie ik normaal gesproken nog wel een beetje 3D en ik heb daar bij deze film echt helemaal niets van gemerkt. Enkel bij het neerstorten van het schip merkte ik het een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:35 schreef Manke het volgende:
Waar hebben jullie de bd dan gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de toekomst man
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:35 schreef Manke het volgende:
Waar hebben jullie de bd dan gekocht?Ben m nu aan het downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... Koop de nanoologie wel
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:58 schreef Manke het volgende:
Goh, er zijn echt samenzweringstheorieën over star wars:
George Lucas and the Disney team are promoting a New World Order one world religion and undermining the Abrahamic God with Star Wars.
The religion secretly promoted is Illuminism also called Jediism. Illuminism and Jediism are a combination of Buddhism, Eastern mystical, Luciferianism, Theosophy, Shamanism, and witchcraft.
http://www.vigilantchristian.org/starwars.html
reli gekkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:58 schreef Manke het volgende:
George Lucas and the Disney team are promoting a New World Order one world religion and undermining the Abrahamic God with Star Wars.
The religion secretly promoted is Illuminism also called Jediism. Illuminism and Jediism are a combination of Buddhism, Eastern mystical, Luciferianism, Theosophy, Shamanism, and witchcraft.
Eh, Lucifer is toch een van de namen van de duivel? Hoe combineer je dat met een relatief sympathieke religie zoals het buddhisme?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:58 schreef Manke het volgende:
the force is gebaseerd op chi/qi van oa het boeddhisme. Christenen (en moslims, hindu's, en boeddhisten) geloven dat deze kracht echt is, maar volgens christenen en moslims is de bron ervan satanisch, demonisch, letterlijk van onzichtbare entiteiten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eh, Lucifer is toch een van de namen van de duivel? Hoe combineer je dat met een relatief sympathieke religie zoals het buddhisme?
Meer ontopic, ik vind het altijd wel leuk als mensen met dit soort theorieën komen, alleen mensen die er helemaal in opgaan doen dat en dat op zichzelf - dat mensen er zo in opgaan - is toch prachtig?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Manke het volgende:
[..]
the force is gebaseerd op chi/qi van oa het boeddhisme. Christenen (en moslims, hindu's, en boeddhisten) geloven dat deze kracht echt is, maar volgens christenen en moslims is de bron ervan satanisch, demonisch, letterlijk van onzichtbare entiteiten.
De inspiratie is soms duidelijk van het occulte, maar je moet het gewoon als vermaak blijven zien.
ik zag het jaren geleden op ngc in het programma the science of star wars.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik wist niet dat de force gebaseerd is op de chi (ik vermoedde het wel aangezien chi wordt omschreven als levensenergie) maar het verbaast me niet aangezien het concept vergelijkbaar is, alleen dan natuurlijk veel minder spectaculair.
One man's occultism is a another man's religion.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Manke het volgende:
[..]
the force is gebaseerd op chi/qi van oa het boeddhisme. Christenen (en moslims, hindu's, en boeddhisten) geloven dat deze kracht echt is, maar volgens christenen en moslims is de bron ervan satanisch, demonisch, letterlijk van onzichtbare entiteiten.
De inspiratie is soms duidelijk van het occulte, maar je moet het gewoon als vermaak blijven zien.
Star Wars fictie? Wat zeg je nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
One man's occultism is a another man's religion.
Die complottheoriën zijn alleen relevant voor gelovigen. Voor mij is de Bijbel net zo hard fictie als dat Star Wars is (of welke religie dan ook)
Ik was als kind harder van slag toen mam vertelde dat E.T. niet bestond dan toen ze vertelde over Sinterklaasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Star Wars fictie? Wat zeg je nu?
Ik altijd maar denken dat het lang geleden in een ver sterrenstelsel echt gebeurd is.
ik had dat met de transformers...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik was als kind harder van slag toen mam vertelde dat E.T. niet bestond dan toen ze vertelde over Sinterklaas
Ben het wel eens het het gegeven dat er te veel fan service in zat. Verder wordt Lucas vaak bekritiseerd om de Star Wars-films als in dat hij geen goede filmmaker is, maar feit is wel dat zijn idee de basis vormt voor wat Star Wars zo interessant maakte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:54 schreef Xan21 het volgende:
Gisteren gezien... ik was totaal niet onder de indruk. Had veel meer verwacht na de hype. 3/5 sterren voor de goede effecten...maarja spaceships etc zijn makkelijker dan bijvoorbeeld dieren...
Veels teveel fanservice ook.
E.T. is eigenlijk best een interessant vraagstuk in deze. We weten dat deze wezens bestaan in het Star Wars universum (we zagen ze tijdens die galactic senate voor alle duidelijkheid). In E.T. vertoont ET telekinetische krachten. Heeft ET dan misschien talent voor the force?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik was als kind harder van slag toen mam vertelde dat E.T. niet bestond dan toen ze vertelde over Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |