Heb je dat artikel wel gelezen?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:35 schreef Nia het volgende:
De sluiting van de Bijenkorf in Arnhem kwam ook hard aan: http://www.textilia.nl/Ni(...)9114000#.VsBz2PnhCXA
De gemeenteraad in Arnhem is niet blij met het besluit en wil een onderzoek naar het vertrek van de Bijenkorf uit de modestad.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je dat artikel wel gelezen?
De Bijenkorf in Maastricht deelt het pand met V&D. Zou me niks verbazen als ze - als V&D omvalt - daar willen uitbreiden.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:35 schreef Nia het volgende:
De sluiting van de Bijenkorf in Arnhem kwam ook hard aan: http://www.textilia.nl/Ni(...)9114000#.VsBz2PnhCXA
Ook over het filiaal in Maastricht waren geruchten van sluiting. Vreemd genoeg blijft deze open: http://www.dichtbij.nl/he(...)niet-voor-niets.aspx
Te nuchter voor luxe? Te cheapass bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:25 schreef female81 het volgende:
Misschien zijn ze daar in het noorden iets te nuchter voor al die luxe.
Ik dacht dat Arnhem meer was dan een gemeenteraad. Als je verder had gelezen dan kon je ook zien dat er een nieuwe grote huurder was en dat het weggaan van de Bijenkorf kansen gaf aan andere ondernemers. Loop eens rond door de winkelstraat in Arnhem. Zo slecht gaat het daar niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Nia het volgende:
[..]
De gemeenteraad in Arnhem is niet blij met het besluit en wil een onderzoek naar het vertrek van de Bijenkorf uit de modestad.
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."quote:Op zondag 14 februari 2016 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te nuchter voor luxe? Te cheapass bedoel je?
Arnhem is een goede winkelstad kan ik me herinnerenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik dacht dat Arnhem meer was dan een gemeenteraad. Als je verder had gelezen dan kon je ook zien dat er een nieuwe grote huurder was en dat het weggaan van de Bijenkorf kansen gaf aan andere ondernemers. Loop eens rond door de winkelstraat in Arnhem. Zo slecht gaat het daar niet.
mee eensquote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Arnhem is een goede winkelstad kan ik me herinneren
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
groningen verdient een weiland met koeien
Mensen die niets wetenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
groningen verdient een weiland met koeien
maar willen de mensen in die leuke stad wel geld uitgeven aan design meubels en tassenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:42 schreef Andromache het volgende:
[..]een van de leukste, levendigste en snelst groeiende steden van het land...
En dus voorraden in onderpand hebben...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:09 schreef W00fer het volgende:
Gek eigenlijk dat eerst Hudson's Bay nog voorop lag en nu ineens Kahn...
Overigens lees ik veel te weinig over de streken van Sun Capital die er mooi vandoor lijken te piepen nu.
Nee, dat zal Kahn niet willen. Als hij er minder dan 35 krijgt trekt hij sowieso de stekker eruit stond er in dat artikel.Lijkt me gek om in de grote steden waar veel traffic en dus omzet te halen valt geen filiaal te hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef aarontje112 het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat de panden in de grote steden naar Hudson's gaan en de rest naar Kahn?
Nuchterheid en zuinigheid zal zeker wel een rol meespelen, maar daar zou de potverterende en budgettenverslindende Randstad best iets van kunnen leren, Piet.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te nuchter voor luxe? Te cheapass bedoel je?
Heerlijk calvinistisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef female81 het volgende:
[..]
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."
Al die Randstedelingen worden helemaal wild als beetje ijs ligt in Friesland, want denken ze dat er Elfstedentocht komtquote:Op zondag 14 februari 2016 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nuchterheid en zuinigheid zal zeker wel een rol meespelen, maar daar zou de potverterende en budgettenverslindende Randstad best iets van kunnen leren, Piet.
Bovendien liggen de salarissen in de uithoeken van Nederland lager en zijn daar nu eenmaal minder luchtverplaatsende accountants, consultants, regenten en andere windvangers.
Waar staat dat rijtje?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Marrije het volgende:
Mja, groningen werd wel genoemd in het rijtje waar v&d voldoende draait
sorry, geprobeerd te linken maar lukt me niet. Post 299 vorige topic. Quoten lukt me ook niet, zit mobiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop