quote:Op zondag 14 februari 2016 16:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Laten we hopen dat dit niet waar istwitter:
Enig idee van wie die vliegtuigen zouden kunnen zijn?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Laten we hopen dat dit niet waar istwitter:
Nee, is ook een nog niet bevestigd bericht. Als het dan toch van Team Satan komt laat het dan Turkije alsjeblieft zijn. Zitten we straks met 1 berg as en niet de halve wereld naar de klotenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Enig idee van wie die vliegtuigen zouden kunnen zijn?
Nederlandquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Haha ja dat zou ook wel weer typisch zijn ja.quote:
Huxley's orgy-porgy toekomstquote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb lang gedacht dat we naar een Huxley-style control zouden gaan, maar als je nu het wereldtoneel bekijkt lijkt me Orwell een stuk realistischer.
Behalve wat Jemenitische boeren op sandalen en AK47.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
, maar daar buiten zal niemand S-A wat kunnen maken.
Bedenk me net dat inderdaad SA aan het voorbereiden was op airstrikes. Hoop het niet, maar de shit kan aan zijn nu.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het de f16's zijn geweest hebben ze vast jammen gebruikt. Het laat maar weer zien dat die Russische troep niks waar is tegen een modern leger.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Filmpje Incirlik Air Base
http://beyazgazete.com/vi(...)r-haberi-445391.html
De Russen schieten niet zomaar (meer) vilegtuigen uit de lucht. Dat probeerden ze in Oekraine en heeft toch een flinke deuk geslagen in de internationale betrekkingenquote:
Hoe ontiegelijk dom ben jij nou eigenlijk?quote:
twitter:designieure twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:17:07#Syria#Russia/n News Reports #SAA Is Shelling Back Into #Turkey: https://t.co/pjoLk1pIET reageer retweet
sanctie op tomaten uit TRquote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef Pielemenneke het volgende:
Ik geloof ook niet dat de Russen meteen beginnen met schieten, ik denk meer dat er een strategie achter zit.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef Atak het volgende:
Poetin zei dat hij alles zou neerschieten als het Syrië binnenkomt. Weer een enorme gezichtsverlies voor die megalomane gek in de Kremlin. Ik ben geen fan van Erdo maar hij zet Poetin wel goed op zijn plek.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef Atak het volgende:
Poetin zei dat hij alles zou neerschieten als het Syrië binnenkomt. Weer een enorme gezichtsverlies voor die megalomane gek in de Kremlin. Ik ben geen fan van Erdo maar hij zet Poetin wel goed op zijn plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |