Buiten je comfortzone is het dan ook goed toeven!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
En zo heb ik al een caviashow meet, een hondenuitlaat meet, een creatieve beurs meet, een museum meet en een concert meet gehad, allemaal super gezellig
Een caviashow?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
En zo heb ik al een caviashow meet, een hondenuitlaat meet, een creatieve beurs meet, een museum meet en een concert meet gehad, allemaal super gezellig
Dit ja, is het belangrijkste ever.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten je comfortzone is het dan ook goed toeven!
Alles beter dan hele dagen in de UB te zitten en de helft van de tijd ook echt aan mijn scriptie te werken en de andere helft van de tijd compleet genegeerd wordenquote:
Van die ultra zuinige mensen zijn zo vervelend en vermoeiend....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Deezertje het volgende:
Edit: oh, netjes ingevuld en krijg je ineens de melding dat het geld kost Wel slim lekker laat in het proces. Maar dan toch maar een FB-pagina oprichten?
Jij gaat niet met mensen om, zij wel met elkaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alles beter dan hele dagen in de UB te zitten en de helft van de tijd ook echt aan mijn scriptie te werken en de andere helft van de tijd compleet genegeerd wordenAl weken blikken uitwisselen zonder één enkel woord. Dat vreet ook energie
Mensen gaan wel met elkaar om, niet met mij.
Maar wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet beantwoorden of je binnen 45 minuten ergens kan zijn. Kies je 'ja' dan krijg je dames te zien die online zijn en dan moet je nog een keer op 'ok' drukken en dan hebben ze een kwartier de tijd om te bevestigen of ze ook komen. Maar daarvoor moet je dus al 'ja' bij de eerste vraag antwoorden. Dus in dat op zicht is het geen blind date, maar je weet dus met wie je afspreekt qua foto's (logisch) maar je weet niet of de afwijzing op uiterlijk is, alleen dat ze ineens niet kunnen/willen.
Dus je hebt een groep aangemaakt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alles beter dan hele dagen in de UB te zitten en de helft van de tijd ook echt aan mijn scriptie te werken en de andere helft van de tijd compleet genegeerd wordenAl weken blikken uitwisselen zonder één enkel woord. Dat vreet ook energie
Mensen gaan wel met elkaar om, niet met mij. Het is meer een verzamelplaats van studiegenoten. Die kennen elkaar dus al.
Soms kan een blind date (enkel leeftijd en voorkeur) wel eens dé uitkomst zijn, maar meestal zetten vrienden die opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dan?
Ben je werkelijk op zoek naar die manier om in contact te komen met iemand waar jij niets voor hoeft te doen en wat die ander niet kan weigeren?
Mensen zijn niet telepathisch hoor. Als je een gesprek aan wil gaan moet je dat zelf doen en niet als een creep naar ze gaan zitten staren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen gaan wel met elkaar om, niet met mij.
Dat is het hele probleem hij moet eerst erkennen dat het probleem bij hem ligt ipv de rest van de wereld... De rest van de wereld gaat wel gewoon met elkaar om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dan?
Ben je werkelijk op zoek naar die manier om in contact te komen met iemand waar jij niets voor hoeft te doen en wat die ander niet kan weigeren?
Niet sociaal genoegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer als je blind dates wil waarom ga je dan niet speeddaten, dan heb je ze meteen voor je neus
Leuk ook om een relatie mee te hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Van die ultra zuinige mensen zijn zo vervelend en vermoeiend....
niet sociaal genoeg om te praten met mensen die voor je neus zitten en ook contact willen leggen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet sociaal genoegEn dat doet hij op tinder al.
Ow ik dacht een soort circus waar ze kunstjes dedenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:51 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]cavia's
En ja, een caviashow, net zoals ze ook honden en kattenshows hebben
Te oud. Bijna alle speeddate evenementen zijn 25+quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer als je blind dates wil waarom ga je dan niet speeddaten, dan heb je ze meteen voor je neus
Is wel vet denk ik. Een cavia race houden of ze in een doolhof zettenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow ik dacht een soort circus waar ze kunstjes dedenmet zo'n cavia-doolhof.
Maar die van jou is logischer
Ja, een leuke jonge meid van 18 heeft daar ook helemaal niks te zoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Te oud. Bijna alle speeddate evenementen zijn 25+
Nee, maar op die avonden komen mensen die zoiets niet nodig hebben niet af denk ik... dus speciale gevalletjes (en ik dus ook als ik er ben). Soort First Dates programma van BNN vorig jaar. Was ook allemaal wel iets mis meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
oh ja natuurlijk ze moet 18 en onschuldig zijn
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, een leuke jonge meid van 18 heeft daar ook helemaal niks te zoeken.
Ja! Meld je aan voor The Undatebles! Hoef je niks te doen en wordt je gekoppeld aan jonge deernes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar op die avonden komen mensen die zoiets niet nodig hebben niet af denk ik... dus speciale gevalletjes (en ik dus ook als ik er ben). Soort First Dates programma van BNN vorig jaar. Was ook allemaal wel iets mis mee
Maar jij bent ook een speciaal gevalletje, zelfs al ga je niet naar zo'n avond.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar op die avonden komen mensen die zoiets niet nodig hebben niet af denk ik... dus speciale gevalletjes (en ik dus ook als ik er ben). Soort First Dates programma van BNN vorig jaar. Was ook allemaal wel iets mis mee
En zo hebben wij uiteindelijk ook een sociaal leven en chickiesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een speciaal gevalletje, zelfs al ga je niet naar zo'n avond.
Je lijkt echt een beetje op mijn oma, die kan ook heel de dag piekeren of ze nou wel of niet een brief op de post doet. Uiteindelijk moeten wij het altijd maar doen.
Ja ik wou gisteren dus zo'n topic openen.. over piekerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een speciaal gevalletje, zelfs al ga je niet naar zo'n avond.
Je lijkt echt een beetje op mijn oma, die kan ook heel de dag piekeren of ze nou wel of niet een brief op de post doet. Uiteindelijk moeten wij het altijd maar doen.
Je 1e vraag geeft eigenlijk antwoord op je tweede vraag;quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit topic ook bedoelt om vragen te stellen voor het opbouwen van sociale contacten en/of vriendschappen.
Dan zit ik me de volgende twee dingen:
- op mijn stage plaats zijn er voornamelijk "oudere" collega's en heel veel verder dan een gesprekje met de vragen als: ''hoe gaat het? , nog iets leuks gedaan van het weekend/gister? , nog plannen om iets te ondernemen? en daar stopt het eingelijk wel.
Nu had ik in eerdere post de tip gekregen om vragen te stellen waar je zelf ook een antwoord op kunt geven. Alleen vind ik dit nog steeds lastig.
-Er is nu een collega waar ik het best wel goed mee kan vinden alleen vraag ik me af hoe je iemand buiten het werk/stage uidnodigt om iets te gaan doen. Heeft iemand hier tips voor?
Dat is het zeker!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit topic ook bedoelt om vragen te stellen voor het opbouwen van sociale contacten en/of vriendschappen.
Dan zit ik me de volgende twee dingen:
- op mijn stage plaats zijn er voornamelijk "oudere" collega's en heel veel verder dan een gesprekje met de vragen als: ''hoe gaat het? , nog iets leuks gedaan van het weekend/gister? , nog plannen om iets te ondernemen? en daar stopt het eingelijk wel.
Nu had ik in eerdere post de tip gekregen om vragen te stellen waar je zelf ook een antwoord op kunt geven. Alleen vind ik dit nog steeds lastig.
-Er is nu een collega waar ik het best wel goed mee kan vinden alleen vraag ik me af hoe je iemand buiten het werk/stage uidnodigt om iets te gaan doen. Heeft iemand hier tips voor?
Begin een keer met uitnodigen voor een buiten de deur-lunch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat soort programma's proberen je ook een beetje voor gek te zetten, er moet immers spannende tv gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat een huiliehuilie weer... Ligt ook wel een beetje aan je houding he. Als je bij zo'n groep als een schim drie meter verderop gaat staan met je armen over elkaar heen is dat niet echt uitnodigend om op af te stappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Waarom doet moblo alsof het vanzelfsprekend is dat je even nieuwe mensen leert kennen en meteen wordt opgenomen in de groep. Bij mannen gaat het toch ietsje anders, die moeten zich eerst bewijzen.
Ik zie het vaker, vrouwen worden met open armen ontvangen terwijl mannen eerst moeten aantonen dat zij een aanwinst voor de groep zijn. Vaak genoeg meegemaakt dat ik altijd de pispaal werd binnen een groep.
Ben voornamelijk op zoek naar vriendschappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je 1e vraag geeft eigenlijk antwoord op je tweede vraag;
Wat heb je vant weekend gedaan?
...
Oh dat vind ik ook wel tof ja.
...
Zin om een keer samen te [insert activiteit] ?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zoek je vriendschappen of lovers?
Wat is daar mis mee? Al sta je met je handen in je zakken stappen er heus niet ineens allerlei mensen op je af. Ik heb er wel moeite mee als iemand mij ineens aan zou spreken, ben totaal niet gewend om met mensen te praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat een huiliehuilie weer... Ligt ook wel een beetje aan je houding he. Als je bij zo'n groep als een schim drie meter verderop gaat staan met je armen over elkaar heen is dat niet echt uitnodigend om op af te stappen.
Goede volgordequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben voornamelijk op zoek naar vriendschappen.
Dat andere kan altijd nog in een later stadium (Lijkt me)
Natuurlijk wel, want met zo'n verdedigende houding geef je al aan eigenlijk geen contact te willen met anderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Al sta je met je handen in je zakken stappen er heus niet ineens allerlei mensen op je af. Ik heb er wel moeite mee als iemand mij ineens aan zou spreken, ben totaal niet gewend om met mensen te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |