abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159964975
http://www.meetup.com

Ook een leuk initiatief trouwens :)
Ja doei.
pi_159964980
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
De ohello app is trouwens net zoals speeddaten op Paiq: iemand moet eerst nog 'ja' zeggen voordat je een afspraak match hebt. En hoewel het geen datingapp is, kunnen ze natuurlijk alsnog niet met je willen afspreken (omdat ze je niet leuk vinden) maar dat zeggen ze dan niet :P Nu 4x gehad dat er geen bevestiging kwam
Misschien moet je eens kappen met online te zoeken. Online ga je niks vinden.
Lambo of Rekt
pi_159964983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:10 schreef Anoniempje4444 het volgende:
Niemand wil meer iets doen om wat voor elkaar te boksen we zitten in ene soort gelei-achtig samenleving op vandaag en dan zie je de problemen vanzelf rijzen ben bezig in de keuken vandaar bepaalde termen excuus.
Je interpunctie zit op 't moment even in de vaatwasser?
Ja doei.
pi_159964995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je interpunctie zit op 't moment even in de vaatwasser?
Schrijven is nooit mijn sterkste vak geweest.
pi_159965026
Maar mijn partner welke in het onderwijs werkt heeft daar niet zoveel moeite mee.
pi_159965048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.meetup.com

Ook een leuk initiatief trouwens :)
Thanks. Wel een club actief, maar niet recent zo te zien... Misschien zelf een oprichten? ;)

Edit: oh, netjes ingevuld en krijg je ineens de melding dat het geld kost :') Wel slim lekker laat in het proces. Maar dan toch maar een FB-pagina oprichten?

[ Bericht 13% gewijzigd door Deezertje op 16-02-2016 15:23:42 ]
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:28:08 #132
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159965354
En het is ook zo'n ramp om ergens geld aan uit te geven he...

Leuk idee dat meetup, zag dat er redelijk wat activiteiten hier in de buurt zijn ook. Wij hebben van een facebook groep met honden liefhebbers binnenkort een meet, ook altijd leuk want dan heb je al een gemeenschappelijke interesse.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:29:42 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159965374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Deezertje het volgende:

Thanks. Wel een club actief, maar niet recent zo te zien... Misschien zelf een oprichten? ;)

Edit: oh, netjes ingevuld en krijg je ineens de melding dat het geld kost :') Wel slim lekker laat in het proces. Maar dan toch maar een FB-pagina oprichten?
Een centenneuker zijn is zo niet aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159965385
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
En het is ook zo'n ramp om ergens geld aan uit te geven he...

Leuk idee dat meetup, zag dat er redelijk wat activiteiten hier in de buurt zijn ook. Wij hebben van een facebook groep met honden liefhebbers binnenkort een meet, ook altijd leuk want dan heb je al een gemeenschappelijke interesse.
Het maken van een groep kost geld, lid worden van een bestaande groep niet. Maar mijn groep was er nog niet (Pathe Unlimited houders rondom Arnhem/Nijmegen).
pi_159965386
Die paar euro :')
Ja doei.
pi_159965398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Die paar euro :')
Als de groep voor altijd leeg blijft (negatief denken :P) dan is het weggegooid geld.
pi_159965401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ga jij maar een FB-pagina oprichten. Laat je ons weten hoeveel aanmeldingen je hebt over een maand?
pi_159965421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga jij maar een FB-pagina oprichten. Laat je ons weten hoeveel aanmeldingen je hebt over een maand?
Hoeveel Nederlanders kennen meetup.com? De groepen hier in de buurt zijn niet heel vol en op de hardloopgroep na zijn ze allemaal niet echt actief met nieuwe activiteiten zo te zien.
pi_159965435
Stiekem denkt ie nu "Yes, het kost geld. Weer een excuus om niks te doen."
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 15:32:55 #140
5428 crew  miss_sly
pi_159965436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
De ohello app is trouwens net zoals speeddaten op Paiq: iemand moet eerst nog 'ja' zeggen voordat je een afspraak match hebt. En hoewel het geen datingapp is, kunnen ze natuurlijk alsnog niet met je willen afspreken (omdat ze je niet leuk vinden) maar dat zeggen ze dan niet :P Nu 4x gehad dat er geen bevestiging kwam
Wat is hier nou weer raar aan? Wat dacht je dan? Dat je door een meet voor te stellen de ander voor een voldongen feit stelt waar ie niet vanaf kan wijken? Natuurlijk moet iemand nog 'ja' zeggen. Als je dat niet had verwacht, moet je toch echt, heel erg, eens bij jezelf te rade gaan over hoe irreel je in het leven staat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159965439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlanders kennen meetup.com? De groepen hier in de buurt zijn niet heel vol en op de hardloopgroep na zijn ze allemaal niet echt actief met nieuwe activiteiten zo te zien.
Er zijn genoeg andere initiatieven aangedragen, zoals nmlk.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:33:18 #142
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159965443
Maak dan gewoon die pagina aan maar doe in ieder geval IETS ipv er steeds maar over lopen te zeuren en niets doen.
en heb je dan behalve naar de bioscoop gaan helemaal geen andere dingen die je doet? Misschien een idee om je daar dan eens in te verdiepen?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:33:46 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159965456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:30 schreef Deezertje het volgende:

Als de groep voor altijd leeg blijft (negatief denken :P) dan is het weggegooid geld.
En dan is er een man overboord? Is je pensioen naar de haaien?
pi_159965462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stiekem denkt ie nu "Yes, het kost geld. Weer een excuus om niks te doen."
Nee, ik had alles al ingevuld, totdat ik ineens mijn CC-gegevens moest invullen :') En dat vind ik zonde als ik niet weet of iets een succes wordt of juist niet.
pi_159965465
Wat leuk, die hondenmeet, g-k!
Ja doei.
pi_159965474
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan is er een man overboord? Is je pensioen naar de haaien?
Je wordt niet zomaar een rijke tata he, zuunig doen. Het is gewoon weer een excuus om niets te hoeven doen. Lekker comfortabel.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:35:06 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159965489
De betere sociale dates ook. In een bioscoopzaal naast elkaar zitten. Film kijken.
Hang er dan minstens een napraatuur in de kroeg aan.
pi_159965496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, ik had alles al ingevuld, totdat ik ineens mijn CC-gegevens moest invullen :') En dat vind ik zonde als ik niet weet of iets een succes wordt of juist niet.
Daar zit je hele probleem al... zo vind je het ook zonde om een vrouw aan te spreken zonder dat je zeker weet dat het een succes wordt.

Één ding kan ik je wel vertellen; het wordt zeker een keiharde faal als je niks doet.
Lambo of Rekt
pi_159965507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is hier nou weer raar aan? Wat dacht je dan? Dat je door een meet voor te stellen de ander voor een voldongen feit stelt waar ie niet vanaf kan wijken? Natuurlijk moet iemand nog 'ja' zeggen. Als je dat niet had verwacht, moet je toch echt, heel erg, eens bij jezelf te rade gaan over hoe irreel je in het leven staat.
Je moet beantwoorden of je binnen 45 minuten ergens kan zijn. Kies je 'ja' dan krijg je dames te zien die online zijn en dan moet je nog een keer op 'ok' drukken en dan hebben ze een kwartier de tijd om te bevestigen of ze ook komen. Maar daarvoor moet je dus al 'ja' bij de eerste vraag antwoorden. Dus in dat op zicht is het geen blind date, maar je weet dus met wie je afspreekt qua foto's (logisch) maar je weet niet of de afwijzing op uiterlijk is, alleen dat ze ineens niet kunnen/willen.
pi_159965509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die paar euro zou toch geen probleem moeten zijn met zo'n naar eigen zeggen vette bankrekening. Maar die heb je natuurlijk juist omdat je zo'n gier bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')