Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt zijn natuurlijke charme niet. Je kunt je beter identificeren met de jongen die daarvoor eenzaam op zijn kruk zat.
Dus!quote:
Ik zie opvallend veel vrouwen van tegen de 30 op datingsites, dus ik denk dat het bij vrouwen op een later moment komt. De meeste mannen worden al wanhopig als ze nog maar net de 20 gepasseerd zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Is dat dat gefrustreerde klagen dat ze geen (leuke) partner kunnen vinden eigenlijk een mannending, ik lees/hoor bijna nooit of zelden iets van de vrouwenkant eigenlijk?
En hoe komt dat over op je die al te op zoek zijnde vrouwen van tegen de dertig?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik zie opvallend veel vrouwen van tegen de 30 op datingsites, dus ik denk dat het bij vrouwen op een later moment komt. De meeste mannen worden al wanhopig als ze nog maar net de 20 gepasseerd zijn.
Net 20? Dan zitten de meesten nog in het studentenleven, uitgaan en zulks. Daarna wordt het minder. Mijn ervaring althans, kan verschillen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik zie opvallend veel vrouwen van tegen de 30 op datingsites, dus ik denk dat het bij vrouwen op een later moment komt. De meeste mannen worden al wanhopig als ze nog maar net de 20 gepasseerd zijn.
Klopt, maar daar mag je dan ook per direct mee ophouden. Heb nul behoefte aan ongevraagd een foto van je te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij is ook_gek een man?
Want ik verwijder het wel.quote:
Ik als vrouw kan ook geen leuke vent krijgen, maar ik ben geen zeikerd en ik onderneem tenminste nog eens wat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Is dat dat gefrustreerde klagen dat ze geen (leuke) partner kunnen vinden eigenlijk een mannending, ik lees/hoor bijna nooit of zelden iets van de vrouwenkant eigenlijk?
Ik denk het wel. Denk dat er ook een stuk minder vrouwen maagd zijn dan mannen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Dit wil ik eigenlijk zeggen, genoeg mensen die geen leuke partner kunnen vinden maar erover klagen is dan wel het onaantrekkelijkste wat je kunt doen, gaat je niet helpen en een verzuurd gefrustreerd iemand daar wil gewoon niemand mee omgaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik als vrouw kan ook geen leuke vent krijgen, maar ik ben geen zeikerd en ik onderneem tenminste nog eens wat.
Maar goed, als je ziet wat voor frusti's er op de sites en apps zitten dan snap ik wel waarom ik niemand vind
En een hoop kerels die gelijk pikante foto's en zinnen sturen. Dat doe ik niet, maar de dates stromen ook niet binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik als vrouw kan ook geen leuke vent krijgen, maar ik ben geen zeikerd en ik onderneem tenminste nog eens wat.
Maar goed, als je ziet wat voor frusti's er op de sites en apps zitten dan snap ik wel waarom ik niemand vind
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En een hoop kerels die gelijk pikante foto's en zinnen sturen. Dat doe ik niet, maar de dates stromen ook niet binnen
Op dit forum stuur je wel foto's.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En een hoop kerels die gelijk pikante foto's en zinnen sturen. Dat doe ik niet, maar de dates stromen ook niet binnen
Ik ben zelf al zo'n 100 jaar vrijgezel. Af en toe valt het me weer eens op "oh, verhip, ik ben vrijgezel!". Het is totaal geen onderwerp van belang in mijn leven. Ik zou mezelf van kant maken als het zo'n hoofdthema zou zijn....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Na zo'n lange tijd kun je waarschijnlijk niet eens meer aan een vent wennen, om je heen, in huis, met jouw afstandsbediening in huis, die elke dag shoarma lust, in de wasmandquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben zelf al zo'n 100 jaar vrijgezel. Af en toe valt het me weer eens op "oh, verhip, ik ben vrijgezel!". Het is totaal geen onderwerp van belang in mijn leven. Ik zou mezelf van kant maken als het zo'n hoofdthema zou zijn....
Mannen die shoarma over kebab kiezenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd kun je waarschijnlijk niet eens meer aan een vent wennen, om je heen, in huis, met jouw afstandsbediening in huis, die elke dag shoarma lust, in de wasmand
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd kun je waarschijnlijk niet eens meer aan een vent wennen, om je heen, in huis, met jouw afstandsbediening in huis, die elke dag shoarma lust, in de wasmand
Nu heb ik zin in kebabquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen die shoarma over kebab kiezen
Zal vast vanzelf gaan. Je gaat toch niet na een dag al samenwonen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..].
Ik moet zeggen dat ik zelf wel moeite heb om te wennen aan een vrouw in huis. Het voelt gewoon lastig om weer rekening te houden met iemand.
Nee, maar ook daarvoor al, avonden vrijmaken, op zaterdagochtend wakker worden en niet in je boxer op de bank series kijken etcetc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zal vast vanzelf gaan. Je gaat toch niet na een dag al samenwonen?
Prima! Dat toont aan dat je in ieder geval bereid bent stappen te zetten om dingen te veranderen en aan jezelf te werken. Wanneer zou het wat jou betreft kunnen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan komt het over dat je een vriendschap dus primair gebruikt om met vrouwen in contact te komen. Dat is toch niet de insteek van een vriendschap?
[..]
Inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |