Professionele hulpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Te weinig. Omdat ik telkens faal wordt de angst voor andere mensen alleen maar groter. Het kost mij gewoon heel veel stress om die angst te overwinnen voordat je besluit om eindelijk eens iemand aan te gaan spreken. Elke keer als ik faal heb ik echt een week nodig om bij te komen.
Professionele hulp.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Te weinig. Omdat ik telkens faal wordt de angst voor andere mensen alleen maar groter. Het kost mij gewoon heel veel stress om die angst te overwinnen voordat je besluit om eindelijk eens iemand aan te gaan spreken. Elke keer als ik faal heb ik echt een week nodig om bij te komen.
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:33 schreef Operc het volgende:
Is er iets waar je naartoe wilt? Een film, tentoonstelling, theater etc? Dan kun je dat eens voorstellen. Of je kunt vragen of hij/zij je een beetje wegwijs wil maken in de stad als die nieuw voor je is ofzo.
Naar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik had wat dm's gestuurd, maar goednegeren all over the place again
Ja, wat moet ik met die dm?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Joh, na een jaar mensen negeren en niets doen met adviezen waar ze een hoop tijd in stoppen. Begin eerst eens met goodwill te tonen in dit topic door stappen te zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Ja wat moet ik nou met die dm dan? Die kwam echt uit het nietsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
voor de laatste keer IK REAGEER NIET OP JE DM'S EN IK HEB OOK GEEN BEHOEFTE OM ZOMAAR UIT HET NIETS MET FOTO'S OM MIJN OREN GESMETEN TE WORDEN!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Mag ik vragen waarom je alleen dames wil ontmoeten maar niet openstaat voor andere mannen? Haal jij een ontmoeting en een date niet door elkaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb weer niets mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met die dm dan? Die kwam echt uit het niets
Was gewoon advies vragen. Geen versierpoging.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je alleen dames wil ontmoeten maar niet openstaat voor andere mannen? Haal jij een ontmoeting en een date niet door elkaar?
Wat wil je? Een date of een uitje?
Het was anders geweest als je hier in het topic had gevraagd "hee, kan ik iemand mn foto's sturen want ik heb wat advies nodig". Dan stuur je in ieder geval niet vanuit het niets foto's rond naar mensen die er niet op zitten te wachten. Want dat komt echt heel vreemd over. Zeker als het ook nog allemaal vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon advies vragen. Geen versierpoging.
Laat je trouwens niet afschrikken door het huidige gepost. Je kan hier prima terecht voor dit soort vragen over vriendschappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben voornamelijk op zoek naar vriendschappen.
Dat andere kan altijd nog in een later stadium (Lijkt me)
Ik vind het zelf heel lastig om een vriendschap te starten met een collega. Maar meer in de zin van dat ik denk dat het geen goed idee isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit topic ook bedoelt om vragen te stellen voor het opbouwen van sociale contacten en/of vriendschappen.
Dan zit ik me de volgende twee dingen:
- op mijn stage plaats zijn er voornamelijk "oudere" collega's en heel veel verder dan een gesprekje met de vragen als: ''hoe gaat het? , nog iets leuks gedaan van het weekend/gister? , nog plannen om iets te ondernemen? en daar stopt het eingelijk wel.
Nu had ik in eerdere post de tip gekregen om vragen te stellen waar je zelf ook een antwoord op kunt geven. Alleen vind ik dit nog steeds lastig.
-Er is nu een collega waar ik het best wel goed mee kan vinden alleen vraag ik me af hoe je iemand buiten het werk/stage uidnodigt om iets te gaan doen. Heeft iemand hier tips voor?
Volgens mij is ook_gek een man?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was anders geweest als je hier in het topic had gevraagd "hee, kan ik iemand mn foto's sturen want ik heb wat advies nodig". Dan stuur je in ieder geval niet vanuit het niets foto's rond naar mensen die er niet op zitten te wachten. Want dat komt echt heel vreemd over. Zeker als het ook nog allemaal vrouwen zijn.
Waarom zou dat geen goed idee zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heel lastig om een vriendschap te starten met een collega. Maar meer in de zin van dat ik denk dat het geen goed idee is
Liever vind ik iemand via een gezamelijke hobby of vrijwilligerswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |