Ik denk dat het dan gedoe oplevert op de werkvloer. Misschien zet het kwaad bloed bij collega's "zij trekken elkaar altijd voor!" of wat als er iets misgaat tijdens de werkzaamheden en de onenigheid zet zoch voort in het privéleven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goed idee zijn?(Vraag ik uit interesse, niet als aanval.
)
Ligt er ook een beetje aan wat voor werk. Op een vrijdagmiddag kun je prima voorstellen om eens een borrel te gaan drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heel lastig om een vriendschap te starten met een collega. Maar meer in de zin van dat ik denk dat het geen goed idee is
Liever vind ik iemand via een gezamelijke hobby of vrijwilligerswerk.
Mijn DM's negeer je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij is ook_gek een man?
Ahzo. Helder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan gedoe oplevert op de werkvloer. Misschien zet het kwaad bloed bij collega's "zij trekken elkaar altijd voor!" of wat als er iets misgaat tijdens de werkzaamheden en de onenigheid zet zoch voort in het privéleven.
Ik hou het liever gescheiden
En ik maar denken dat we die in Nederland al eeuwen niet meer in het wild hadden. Nu blijken ze gewoon over e weg te lopen, en ik steeds maar in het bos naar ze zoeken...pfffquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Beren, beren, beren.
Beren op de weg. Overal beren.
Beren, beren, beren.
Gewone vriendschap kan prima, volgens mij. Ik heb twee hele goede vriendinnen overgehouden aan vorige werkgevers en die vriendschap was er al voor ik ergens anders ging werken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan gedoe oplevert op de werkvloer. Misschien zet het kwaad bloed bij collega's "zij trekken elkaar altijd voor!" of wat als er iets misgaat tijdens de werkzaamheden en de onenigheid zet zoch voort in het privéleven.
Ik hou het liever gescheiden
Ook naar mannen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik had wat dm's gestuurd, maar goednegeren all over the place again
Ik heb 1 keer een klik gehad met iemand, en dat ontwikkelde zich wel tot een soort-van vriendschap nadat hij ontslagen was. Maar daarna werd het al snel ingewikkeld dus een echte vriendschap heb ik er niet aan over gehoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:06 schreef Bananenpap het volgende:
Als ik een (vriendschappelijke) klik had met iemand zou ik het in ieder geval niet laten zitten omdat het via werk is.
Graag gedaan. Mijn excuses dat ik nog niet gereageerd heb op de laatste DM overigens. Ik begrijp wat je er mee wil zeggen, maar je staat dus wel open voor zo'n introductie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb weer niets mogen ontvangen.Niet dat ik op zijn verzoek in zou gaan maar het is wel fijn als mensen je een uitnodiging sturen en interesse tonen (zoals yats deed).
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef LonerForLife het volgende:
Ik heb ook niks gekregen en ik heb aangeboden om te gaan zeilen of gitaar te gaan spelen. Kan zijn dat ie daar niks aan vind. Dan is het begrijpelijk natuurlijk.
Naast dat advies, kennen andere mannen ook weer andere vrouwen. Dus contact met mannen loont, zelfs als je alleen maar vrouwen wilt leren kennen. Maar ik denk dat met contact met mannen sowieso niks mis mee is, nog afgezien wat je ermee kan winnen qua vrouwen of dates.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon advies vragen. Geen versierpoging.
Jij hebt zijn natuurlijke charme niet. Je kunt je beter identificeren met de jongen die daarvoor eenzaam op zijn kruk zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:07 schreef syndroom het volgende:
Zou ik eens jullie mening mogen over het volgende: Wat als ik een meisje op deze manier benader en aanspreek zoals in dit fragment? Gewoon een willekeurig persoon direct vragen of ze op date wil.
http://www.npo.nl/love-at-first-kiss/16-12-2014/BNN_101370432
Vanaf 44:20
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik had wat dm's gestuurd, maar goednegeren all over the place again
Dan komt het over dat je een vriendschap dus primair gebruikt om met vrouwen in contact te komen. Dat is toch niet de insteek van een vriendschap?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef LonerForLife het volgende:
[..]
[..]
Naast dat advies, kennen andere mannen ook weer andere vrouwen. Dus contact met mannen loont, zelfs als je alleen maar vrouwen wilt leren kennen. Maar ik denk dat met contact met mannen sowieso niks mis mee is, nog afgezien wat je ermee kan winnen qua vrouwen of dates.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijn excuses dat ik nog niet gereageerd heb op de laatste DM overigens. Ik begrijp wat je er mee wil zeggen, maar je staat dus wel open voor zo'n introductie?
Van mannen leer je ook shit, dát is wel een basis voor vriendschap, elkaar helpen. (+ je bent sociaal bezig)quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan komt het over dat je een vriendschap dus primair gebruikt om met vrouwen in contact te komen. Dat is toch niet de insteek van een vriendschap?
[..]
Inderdaad.
Dit is natuurlijk deel van een tv programma en dat meisje weet dat ook. Als zomaar uit het niets iemand mij zo zou aanspreken dan zou ik echt niet weten wat ik daar van moet denken, dan zou het dus ook puur op uiterlijk zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:07 schreef syndroom het volgende:
Zou ik eens jullie mening mogen over het volgende: Wat als ik een meisje op deze manier benader en aanspreek zoals in dit fragment? Gewoon een willekeurig persoon direct vragen of ze op date wil.
Soms best schattig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:19 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk deel van een tv programma en dat meisje weet dat ook. Als zomaar uit het niets iemand mij zo zou aanspreken dan zou ik echt niet weten wat ik daar van moet denken, dan zou het dus ook puur op uiterlijk zijn
Zie mijn laatste zin:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan komt het over dat je een vriendschap dus primair gebruikt om met vrouwen in contact te komen. Dat is toch niet de insteek van een vriendschap?
Dus mee eens wat je zegt, contact met mannen is prima. Daarom vind ik dat programma van NPO3 wat jij daar aanhaalt ook wat geforceerd. Meteen versieren en zoenen, waarom niet lekker losgaan of iets actiefs gaan doen? Ongeacht geslacht dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef LonerForLife het volgende:
Naast dat advies, kennen andere mannen ook weer andere vrouwen. Dus contact met mannen loont, zelfs als je alleen maar vrouwen wilt leren kennen. Maar ik denk dat met contact met mannen sowieso niks mis mee is, nog afgezien wat je ermee kan winnen qua vrouwen of dates.
Als je het maar vaak genoeg probeert zal er vanzelf eentje instemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:07 schreef syndroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |