SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ik ook van iedere maand (behalve de eerste) een foto waar ze helemaal op staat.
Hoera! Ik ben niet alleen! Dit gebeurt mij zeker weten ook. Dat je kinderen straks het huis uit gaan en hun babyalbum wel mee willen en dat je die dan nog moet maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het niet om te huilen dat ze groter worden. Ze worden namelijk gewoon steeds leuker dan!
Ik heb zoveel foto's. Volgens mij van iedere dag welMaar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken
Heb nog 7 jaar in te halen.
Nee he? Al heel snel een eigen gezichtjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak die kaarten wel trouw, alleen vergeet ik steeds die kaarten buiten de maanden kaarten om.
IMA met uitzondering van de 1e maand vind ik haar echt nauwelijks veranderd, alleen wat ouder eruit zien!
Wat schattig springEn wat veel haar ineens! R bedoel ik daarmee dan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik quote je even voor het gemakquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken Heb nog 7 jaar in te halen.
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Precies hetzelfde DJMO!
Oja, eerste rompertje... dat past niet meer![]()
![]()
![]()
[]
Thanks! Door papa bij H & M gekochtquote:Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!
Fijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]dank je
Ik heb mensen die mij steunen zodat ik mijn vrouw kan steunen. Dat is heel fijn want ik merk nu al dat ik het nodig heb.
haha, ja? Ik had het er gister nog over. Een derde, hartstikke leuk, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gaat bizar hard he? Mijne kreeg vandaag voor het eerst fruit en schoof half zittend mango weg alsof hij nooit anders had gedaanNiks kleine baby meer.
Echt, het lijkt alsof ik nog maar drie keer geknipperd heb sinds hij geboren werd en nu is hij al bijna een half jaar. Tijd voor een nieuwe vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij heeft ze in haar handjes leren klappen vandaag, maar ze mist vaker dan dat ze raakt, dus dat ziet er echt heel debiel uit.![]()
Oh ik ben wel blij dat je het herkent in ieder geval. Het is zeker eng. Als het nog een keer gebeurt dan gaan we weer naar de dokter maar het is zo lastig omdat je erbij moet zijn om het te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Selvaria het volgende:
Oh bah LuDann! Ik heb de auto ook eens op het fietspad stil gezet omdat N. zo'n raar geluid maakte (klonk inderdaad ook als stikken), maar er was niks aan de hand.Misschien verslikte ze zich gewoon in haar eigen speeksel, maar eng is het wel!
Ohja. Dat had ik natuurlijk wel gelezen. Sorry, voor die extra zout in de wonde..quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Een schaap.En verder naar rechts (niet op de foto) nog een.
Nee, en ik moet ook wachten tot man thuis is daarvoor aangezien mijn telefoon naar z'n grootje is dus.Ik hoop dat ze het straks tijdens het avondeten weer doet, het is echt zo knullig.
Testtaartjes.. waarvoor?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Topic stuk of is iedereen enorm romantisch Valentijn aan het vieren?![]()
Ik ben testtaartjes aan het bakken, M slaapt en mrIMA is aan het klussen in de voorkamer. Isolatie FTW!
Nou, met twee weken zijn jullie wel baas boven baas!quote:Op zondag 14 februari 2016 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
sterkte, Limone! Binnenkort moet de duutser ook 2 weken weg. Frankfurt, Parijs en Addis Abbaba. Zo ver weg....Ik ga denk ik maar een paar dagen naar NL, want zo lang alleen thuis zijn met de kleine lijkt me niets..
En LuDann, dat klinkt eng inderdaad. Fijn dat er nies aan de hand lijkt!
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb de auto laatst bijna stil gezet omdat ik L. een soort buitenaards lawaai hoorde maken. Ik in paniek want what the fuck is er met mijn kind, volgens mij gaat ze dood, dit is niet normaal enz., man lag helemaal in een deuk. Had hij de TomTom ingesteld op de stem van de Yeti (WRAAWHIIGHUURR of iets in die trend) en ik dacht dat het uit L. kwam.
Whehehequote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb de auto laatst bijna stil gezet omdat ik L. een soort buitenaards lawaai hoorde maken. Ik in paniek want what the fuck is er met mijn kind, volgens mij gaat ze dood, dit is niet normaal enz., man lag helemaal in een deuk. Had hij de TomTom ingesteld op de stem van de Yeti (WRAAWHIIGHUURR of iets in die trend) en ik dacht dat het uit L. kwam.
oh ja, dat kan ik me voorstellen. Waar zit hij in Egypte? addis is het wel rustig. En, hij reist met beveiliging denk ik...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Dat had ik natuurlijk wel gelezen. Sorry, voor die extra zout in de wonde..
[..]
Testtaartjes.. waarvoor?
Shit, LuDann, wat eng! Is ze verkouden? Zou het slijm kunnen zijn?
[..]
Nou, met twee weken zijn jullie wel baas boven baas!Pittig, hoor. Is het in Addis Abeba een beetje rustig? Mijn man is nu in Egypte. Dat maakt het nog extra spannend..
![]()
Fijn van de baan van de duutser. Is hij de hele week weg of komt hij 's avonds nog thuis?
misschien gewoon een niet zo'n goed humeur? Heeft de kleine hier ook wel eens. Meestal is dat na slapen wel over, trouwens..quote:Op zondag 14 februari 2016 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Herkent iemand dit? G is echt niet te genietennet drie uur geslapen, maar wordt niet vrolijk wakker. Net ook, leg ik m even op zijn rug, gillen! Niet een klein beetje, maar echt steeds harder, alsof ik m steeds een beetje harder knijp. Nee dat doe ik echt niet
![]()
Eigen willetje ftw. Tijdens het drinken is hij rustig, als ik m dan even rechtop hou en dus van de tiet af is het ook weer gillen. Als hij wakker wordt, is het ook direct gillen.
Hij heeft hele rode wangetjes, maar geen koorts.
Het meest frustrerende en verdrietige is nog wel dat hij bij mij giltbij mijn man is hij vrolijk.
Ik dacht nog even aan tandjes, zijn bilspleetje is ook wat roder dan normaal maar aan de andere kant ruik ik niets zuur en is het ook niet overdreven rood, hij heeft vanaf geboorte al veel gekwijld maar tegenwoordig moeten we m omkleden omdat hij zijn kleding onder kwijlt. Maar er is niets te zien, dus misschien vindt hij mij gewoon niet zo leuk
dit is sinds donderdagquote:Op zondag 14 februari 2016 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien gewoon een niet zo'n goed humeur? Heeft de kleine hier ook wel eens. Meestal is dat na slapen wel over, trouwens..
Check, check, dubbel check!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef ingee het volgende:
Tandjes! Dat kan wel even aanhouden hoor. En ik rook ook niks zuurs, maar slecht humeur + rode billen + rode wangen + verhoging hoort er allemaal bij. En dan komt er nog niet eens wat door soms. Heb je dentinox in huis?
Ik bied mij aan als testpanel-lid!quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Testtaartjes voor mijn verjaardag
Ahw, liefquote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Spring, dan moet ik hier aan denken
Momenteel twee keer een kwartier ongeveer. Voorheen sliep ze juist heel veel en lang.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel slaapt R overdag, spring? L slaapt eigenlijk al vanaf hij 10 weken oud is zo'n 2 uur per dag. Soms totaal maar 1,5 uur, soms ineens wel 3 uur. Slapen overdag is zó overrated, mij lukt het zelf ook nooit.
Zo danquote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat Twix thuis is Malteser, lekker knuffelen!
M slaapt ook niet veel, hoewel vandaag ineens wel een dik uur rond de middag en later op de middag ook nog dik anderhalf uur. Maar vaak blijft het thuis bij 2x 45-60 minuten.
Mariposas:
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip! Net een beetje geprobeerd en ze vond het maar raar, maar ze was wel gelijk stil daarna. Onder de douche zat ze vervolgens zo hard op haar hand te knagen dat je het hoorde piepen door de wrijvingquote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef ingee het volgende:
Het begint bijna altijd met de voortanden, dus een drupje op het tandvlees vooraan kan je altijd proberen. Bij R deed ik het alleen als ze lastig in slaap kwam.
hier ook zoiets. Laatst sliep hij 1.5 uur aan een stuk, wat vond ik dat heerlijk. Eindelijk eens tijd om wat te doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel slaapt R overdag, spring? L slaapt eigenlijk al vanaf hij 10 weken oud is zo'n 2 uur per dag. Soms totaal maar 1,5 uur, soms ineens wel 3 uur. Slapen overdag is zó overrated, mij lukt het zelf ook nooit.
Eerste keer RS virus, tweede keer benauwd door luchtweginfectie en de laatste keer uitgedroogd doordat hij vanwege de benauwdheid niet meer kon drinken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:53 schreef -Spring het volgende:
Och gos, twixje weer thuis.Wat is nou uiteindelijk de diagnose? Dat heb ik geloof ik gemist. Lekker veel knuffelen iig, dat hebben jullie allemaal wel verdiend.
![]()
....
Geen idee, maar ook wel benieuwd!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:05 schreef Mariposas het volgende:
Wat goed, Missladybug!
Ik ben op zoek naar een campingbedje. Heeft iemand nog tips qua merken en waar je op moet letten?
Djeez, wat een opstapeling. Ik hoop dat nu echt alles achter de rug is.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef Malteser het volgende:
[..]
Eerste keer RS virus, tweede keer benauwd door luchtweginfectie en de laatste keer uitgedroogd doordat hij vanwege de benauwdheid niet meer kon drinken.
Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, nog niet echt concrete plannen, maar het zou zo maar eens kunnen voorkomen. Bij onze ouders staat wel een campingbedje, en op nog wel wat adresjes ook, dus het zal niet echt vaak voorkomen dat we het gaan gebruiken. L kan binnenkort echt niet meer in de reiswieg van de Joolz helaas, dat was wel zo makkelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook wel benieuwd!
Ga je op stap?
Ja die matrasjes lijken me niet comfortabel, maar om nou met een heel matras te gaan slepen...quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Mineola het volgende:
mariposas, de kleur. Je kijkt er vaaaak tegenaanNee sorry, geen tips. Alleen dat we er een simpel Ikea matrasje bij hebben gekocht en die altijd erin leggen. Van de campingbedfabrikant mocht dat niet geloof ik maar YOLO.
En zo'n tentje?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:34 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nou, nog niet echt concrete plannen, maar het zou zo maar eens kunnen voorkomen. Bij onze ouders staat wel een campingbedje, en op nog wel wat adresjes ook, dus het zal niet echt vaak voorkomen dat we het gaan gebruiken. L kan binnenkort echt niet meer in de reiswieg van de Joolz helaas, dat was wel zo makkelijk.
Lijkt me op zich wel handig, maar L rolt altijd z'n hele bedje door, en Ik vraag me Af hoe ademend de wanden zijn. En is het wel stevig genoeg voor een rollende baby. Ik zie hem er nog niet in slapen.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
En zo'n tentje?
Ik heb er naar gekeken voor de vakantie. Las wat wisselende verhalen, maar het klinkt ook wel erg makkelijk. Aan de andere kant lijkt een campingbedje me ook nog wel praktisch als mobiele box op een camping.
Ik heb er één bij het bedje gekocht, dat is een opvouwbare (in 3 delen) in een tasje. Heel dik is 'ie niet, maar ach, tis een campingbedje en het ligt een stuk comfortabeler dan het standaardding in het bedje.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja die matrasjes lijken me niet comfortabel, maar om nou met een heel matras te gaan slepen...Ik zit nog steeds in backpacker-modus.
Zó van rugzak naar een stationcar, in anderhalf keer knipperen, gotta love itquote:Op zondag 14 februari 2016 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja die matrasjes lijken me niet comfortabel, maar om nou met een heel matras te gaan slepen...Ik zit nog steeds in backpacker-modus.
Wij maken het bedje wel op, hoeslakentje om de matras. Sjaak in een slaapzak en daarna een laken over hem heen (want die wil hij altijd vasthouden als hij zijn duim in zijn mond doetquote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zó van rugzak naar een stationcar, in anderhalf keer knipperen, gotta love itJe neemt toch al alles mee bij een dagje/nachtje weg, dus dat matrasje kon dan ook nog wel mee. Deryan is meer backpackproof ja. Bij oudste hebben we de kans gemist daarmee, pakten uiteindelijk toch gemakshalve altijd het bedje, maar nieuwe baby nieuwe kansen, dus ik probeer het nog een keer nu.
Dus. Ervaren gebruikers, maken jullie nog een bedje op in de deryan? Hoe dan? Of kind gewoon op dat slaapzakachtige dekentje en klaar? En los een dekentje erover heen dan? Of niks? Baby beweegt nl amper in bed en ligt altijd onder een deken. Dus alleen een slaapzak voelt nogal kaal dan.
Wij hebben ook die Deryan, erg fijn ding vooral omdat hij klein en relatief licht is. Je zet 'm zo op en klapt 'm ook zo weer in. O. rolt pas één kant op en ook dat nog weinig, dus op rolbestendigheid heb ik hem nog niet getest. De wanden zijn overigens van dat open muggengaas zoals je ook in iglo-tentjes ziet, ademt dus erg goed. Het matrasje is zo'n zelf inflatable ding dat je onder in een apart vak schuift dus die kan niet omgegooid worden. O. slaapt erin in zijn slaapzak.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel handig, maar L rolt altijd z'n hele bedje door, en Ik vraag me Af hoe ademend de wanden zijn. En is het wel stevig genoeg voor een rollende baby. Ik zie hem er nog niet in slapen.
Ik vond dat een enorm pakket destijds en behoorlijk duur ook (geen 20 euro iig) dus vandaar dat wij gewoon een simpel ikea matras kochten voor max 20 euro. Nu ik het weer zie vind ik het best een optie!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er één bij het bedje gekocht, dat is een opvouwbare (in 3 delen) in een tasje. Heel dik is 'ie niet, maar ach, tis een campingbedje en het ligt een stuk comfortabeler dan het standaardding in het bedje.
Deze: http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=301&merk=2953
Het bedje van hetzelfde merk (Q-sleep heet 'ie geloof ik) is verder prima. Leuke prijs en 't zit goed in elkaar.
Maar dat matrasje schuif je in de onze ergens in? Heb ik een andere versie dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij maken het bedje wel op, hoeslakentje om de matras. Sjaak in een slaapzak en daarna een laken over hem heen (want die wil hij altijd vasthouden als hij zijn duim in zijn mond doet). Dat was het. Eventueel nog dekens indien nodig.
Ik vond die gleuf ook pas bij de derde keer gebruiken omdat ik me afvroeg waar die rits voor wasquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar dat matrasje schuif je in de onze ergens in? Heb ik een andere versie dan?
Ik bedenk me nu dat ik hem ook wel op de deken kan leggen en de deken dan over hem heen kan slaan, dan kan hij die ook niet over zichzelf heen trekken.
Oh euhm... Ik heb wel een oudere versie. Zal de volgende keer eens op zoek naar die gleufquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar dat matrasje schuif je in de onze ergens in? Heb ik een andere versie dan?
Ik bedenk me nu dat ik hem ook wel op de deken kan leggen en de deken dan over hem heen kan slaan, dan kan hij die ook niet over zichzelf heen trekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door ingee op 14-02-2016 22:57:40 ]
Leuk!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zat even te kijken of de Hema alweer nieuwe rompers had, degene die laatst in de winkel lagen vond ik niet leuk, hebben ze gewoon een romper speciaal voor mij gemaakt!
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het wit is, maar desondanks eentje die er wel moet komen
+1 met R'sjesquote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef LuDann het volgende:
Ha FF, das nog eens een tof rompertje.Ik haal ook dingen met wolken erop in huis.
![]()
Inge, wat schattig. Lopen in de slaapzak.
Ik hou van kleurtjesquote:Op zondag 14 februari 2016 22:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Leuk!
Dat was alleen zo'n faal tijdens m'n zwangerschap. Bergen rompers met leuke printjes gekocht, blijk ik in de praktijk alleen van effen witte of grijze overslag- of stretchrompers te houden.
Hij kan in de vaatwasser. Dat rietje kun je eruit trekken aan de onderkant van de dop en dan is het rietje nog in twee delen te splitsen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef ingee het volgende:
Rietjesbeker is erg schimmelgevoelig. R snapt ze allemaal niet dus we houden het bij open bekers met veel hulp en hydrofielen.
De nuby Flip it hangt een beetje tussen riet en tuitbeker in volgens mij. Het is geen dun rietje maar ook geen tuit zoals gewone tuitbekersquote:Op maandag 15 februari 2016 07:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hij kan in de vaatwasser. Dat rietje kun je eruit trekken aan de onderkant van de dop en dan is het rietje nog in twee delen te splitsen.
(Het kostte mij twee bekers voor ik dit doorhad.)
Verder hadden we een Avent beker met deksel (waarvan de grote meteen door had hoe je die kon laten lekken) en een soort flesachtige beker met oren en zachte tuit van Nuby. Die heette iets als Flip 'n go of zo.
Tot zover mijn constructieve bijdrage
+1 op dat laatste, gebeurde me laatst ook...quote:Op maandag 15 februari 2016 09:02 schreef Selvaria het volgende:
Wij bieden N. al af en toe een rietjesbeker aan, ook al staat er op de verpakking 'vanaf 1 jaar'. As we speak zit ze ermee op het IKEA tafelblad te rammen, maar af en toe krijgt ze iets binnen en dan zie je dat koppie echt zo -->![]()
![]()
gaan.
Verder oefenen we met een open beker, maar dat gaat de laatste tijd een stuk minder goed. Eerst dronk ze daar best veel uit, maar nu laat ze het uit haar mond lopen, water of thee maakt niet uit..
Faal van de dag:Vannacht om 2 uur dacht ik poep te ruiken, maar na even gesnuffeld te hebben twijfelde ik. Ik draaide me nog even om omdat ik dacht dat N. zich wel zou melden als ze echt een poepluier had, maar toen we vanochtend om half 8 wakker werden zat er inderdaad poep en waren haar hele billetjes rood.
als tandjesleed de oorzaak is wel. Het verdooft terplekke waardoor de pijn meteen afzakt. smeer het maar eens op je eigen tongquote:Op maandag 15 februari 2016 10:38 schreef kazy het volgende:
Hier trouwens tegen alle verwachtingen in nog een goede nacht gehad, ondanks de pijn die M gisteren had. Dentinox leek dus toch zijn werk te doen (werkt dat altijd zo snel?)
Oh dan is het een andere, die Nuby van ons heeft geen rietje. Even opgezocht; hij heet blijkbaar gewoon Nuby antilekbeker.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
De nuby Flip it hangt een beetje tussen riet en tuitbeker in volgens mij. Het is geen dun rietje maar ook geen tuit zoals gewone tuitbekers
Herkenbaar, ook Willem is heel het weekend chagrijnig geweest! Bij mij ook meer dan bij Man. Ik werd er heel verdrietig van. Zondagmiddag was hij gelukkig ook heel boos op Opaquote:Op zondag 14 februari 2016 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Herkent iemand dit? G is echt niet te genietennet drie uur geslapen, maar wordt niet vrolijk wakker. Net ook, leg ik m even op zijn rug, gillen! Niet een klein beetje, maar echt steeds harder, alsof ik m steeds een beetje harder knijp. Nee dat doe ik echt niet
![]()
Eigen willetje ftw. Tijdens het drinken is hij rustig, als ik m dan even rechtop hou en dus van de tiet af is het ook weer gillen. Als hij wakker wordt, is het ook direct gillen.
Hij heeft hele rode wangetjes, maar geen koorts.
Het meest frustrerende en verdrietige is nog wel dat hij bij mij giltbij mijn man is hij vrolijk.
Ik dacht nog even aan tandjes, zijn bilspleetje is ook wat roder dan normaal maar aan de andere kant ruik ik niets zuur en is het ook niet overdreven rood, hij heeft vanaf geboorte al veel gekwijld maar tegenwoordig moeten we m omkleden omdat hij zijn kleding onder kwijlt. Maar er is niets te zien, dus misschien vindt hij mij gewoon niet zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze blik krijgen we trouwens steeds vaker te zien. Zo kijkt ie sowieso naar alles wat blinkt, naar zijn handen en voetjes, naar iemand die rare bekken trekt enz.
[ Bericht 12% gewijzigd door Adrian4 op 15-02-2016 13:31:40 ]
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
als tandjesleed de oorzaak is wel. Het verdooft terplekke waardoor de pijn meteen afzakt. smeer het maar eens op je eigen tong
Tot 4 jaar blijven ze geloof ik onder controle. Volgens mij is het standaard als ze voor de 32 weken geboren zijn. Maar precies weet ik het ook niet. Want ook al zijn ze na de 32 weken geboren, zijn er toch baby's die ook onder controle blijven. Maar hoe lang dat is, geen idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef Selvaria het volgende:
Check die curves!Wat doen je meisjes het toch super Shop!
Hoe lang moeten ze eigenlijk onder controle blijven? En is dat standaard bij premature kindjes? /nieuwsgierig
Ik mag zaterdag weer werken. Bleeghquote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef Kuukske het volgende:
Mooie curves Shop!
Zo. Eerste werkdag na m'n verlof zit er weer op. Heerlijk.
Het begint hier nu een beetje af te nemen. Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe het pre zwangerschap was. Ik was veel te snel gewend aan geen haaruitval.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad mooie curves, Shop! Wat hebben ze een inhaalslag gemaakt!
Wanneer stopt de haaruitval? Ik word zo stapelgek van die haren overal, het jeukt zo ontzettend..
Ja, eerste keer twijfelde ze nog bij de geslachtsbepaling dus mochten we nog 'n keertje terugkomen. En toen was er geen twijfel meer mogelijk!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:55 schreef Malteser het volgende:
Ggirl: kleren verkopen? Is er een meisje onderweg?
Een meisjequote:Op maandag 15 februari 2016 20:17 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ja, eerste keer twijfelde ze nog bij de geslachtsbepaling dus mochten we nog 'n keertje terugkomen. En toen was er geen twijfel meer mogelijk!
Vriend heeft er al dagen goede zin van, hij is dadelijk de eerste met 'n meisje! (Broer & zus hebben beide 2 jongens)
Die haaruitval, verschrikkelijk! Nu staat er van dat schapendons op m'n voorhoofd, brr! Voordeel is wel dat T. Bij trekken meestal toch al losse haren in de handen heeft..
Ik zeg nergens dat het vreemd is, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef LuDann het volgende:
Was de eerste keer ja, en ik geloof niet dat het erg is verder maar ik had geen bloed verwacht in haar bedje. In het donker was het gewoon een vlek in haar bedje en ik had kots verwacht. Ik dacht dan ook eerst dat ze bloed had overgegeven en vooral die gedachte vond ik eng. Das niet zo vreemd toch?
Buh Hupje, ik hoop dat hij en jij snel na jullie post toch sliepen.
Ik ben echt niet zo goed met dat eten van Wolk hoor. Net weer een stukje brood gegeven maar ik word er zelf een beetje misselijk van. Kleffe smeerboel maakt ze ervan, kokhalzen alles. Bah.
Het is ook pittig, in je eentje met twee kindjes. Fijn dat vannacht beter ging! Ik was vorige week alleen en vond dat, icm kind in het ziekenhuis, al pittig. En dan heb ik er maar eentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het vreemd is, toch?
Malteser, lief da je het vraagt! Ik vind het best pittig. We hebben gister een aftelkalender gemaakt en dat is voornamelijk voor mij.De eerste nacht was drama. S. deed zoals hij altijd doet, maar M. wilde vooral heel dicht tegen mij aan slapen. We lagen met zn drieën op 90 cm.
En natuurlijk komt er juist dan water uit het gootsteenkastje en heb ik een bloedende moedervlek (opengekrabd door een kind, maar toch. Bloedende moedervlekken: ik word er een peu nerveux van)
Vannacht ging prima en dan zie ik het meteen beter zitten, maar wat zal ik blij zijn als hij weer thuis is.
Hoe is het met Twixie?
we zijn net terug uit NL. en een week bij m'n ouders trek ik ook niet zo goed...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:35 schreef Phaidra het volgende:
Jagar wat rot... is een weekje naar NL geen optie voor jullie twee? Slaapt T misschien beter als jullie samen slapen overdag? Dat was hier wel zo. 20 min als hij alleen in bed lag, zo 2,5 uur als hij tegen mij aan kon liggen.
Wat goed van Twix! Wat moet dat zwaar zijn geweest alleen met een kind in het ziekenhuis. Wat ik het lastigste vind van het alleen zijn is, is dat je niet even snel kan sparren met je partner.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef Malteser het volgende:
[..]
Het is ook pittig, in je eentje met twee kindjes. Fijn dat vannacht beter ging! Ik was vorige week alleen en vond dat, icm kind in het ziekenhuis, al pittig. En dan heb ik er maar eentje.
Bloedende moedervlek zou ik ook nerveus van worden. Maar ik sta onder de moedervlekken en ben daar dus nogal alert op en zulks. Wanneer is man weer thuis?
Twix gaat de goede kant op! Drinkt iedere dag wat meer en sliep vannacht weer in zijn eigen bed, mijn kleine held. Dat laatste hoefde hij van mij niet maar hij viel heerlijk in slaap zonder huilen dus hij voelt zich er veilig denk ik.
Hij komt nu wel voor een nachtvoeding, dat is even wennen na 4 maanden doorslapen. Maar ik klaag niet want hij heeft de voeding nodig en slaapt direct weer verder.
Hij is gewogen vanmorgen: 6480 gram. Hij is weer aan het aankomen ipv afvallen!
Nee, hij slaapt eigenlijk redelijk. Ik ben een erg slechte slaper. Vannacht heb ik van 11 tot 1 geslapen (lag al om half 10 in bed). Daarna kon ik niet in slaap komen, en sliep ik uiteindelijk nog van 6 tot 7. T heb ik om 1, om 3.30 en om 5.30 gevoed, en om 5.15 had hij een dikke poepluier waardoor ik alles moest uittrekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:03 schreef Mariposas het volgende:
4 maanden doorslapen! Wat een luxe! 4 maanden geleden hadden wij een paar doorslaapnachten, sindsdien niet meer. Vannacht weer 4 voedingen.waarbij meneer vooral komt om lekker te sabbelen, ik trek dat gesabbel zoooo slecht 's-nachts.
Jagar wat een pittige nachten! Is hij gewoon klaarwakker in de nacht ofzo?
Oh vandaar, ik vond het al wel erg weinig slaap voor hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, hij slaapt eigenlijk redelijk. Ik ben een erg slechte slaper. Vannacht heb ik van 11 tot 1 geslapen (lag al om half 10 in bed). Daarna kon ik niet in slaap komen, en sliep ik uiteindelijk nog van 6 tot 7. T heb ik om 1, om 3.30 en om 5.30 gevoed, en om 5.15 had hij een dikke poepluier waardoor ik alles moest uittrekken.
Het is niet zijn schuld, het is mijn schuld. Bijna nog frustrerender...
Nou maar 4x is ook vaak snachtsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:03 schreef Mariposas het volgende:
4 maanden doorslapen! Wat een luxe! 4 maanden geleden hadden wij een paar doorslaapnachten, sindsdien niet meer. Vannacht weer 4 voedingen.waarbij meneer vooral komt om lekker te sabbelen, ik trek dat gesabbel zoooo slecht 's-nachts.
Jagar wat een pittige nachten! Is hij gewoon klaarwakker in de nacht ofzo?
Dat is ook luxe en dat besef ik me maar al te goed. Dat heb ik hier ook altijd benoemd. En nu hij wel voor een voeding komt, slaapt hij daarna direct verder. Ook al een luxe. Kind drie keer in vier weken in het ziekenhuis was dan weer wat minder luxe. You can't have all the luck.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:03 schreef Mariposas het volgende:
...
Ieder huisje z'n kruisjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is ook luxe en dat besef ik me maar al te goed. Dat heb ik hier ook altijd benoemd. En nu hij wel voor een voeding komt, slaapt hij daarna direct verder. Ook al een luxe. Kind drie keer in vier weken in het ziekenhuis was dan weer wat minder luxe. You can't have all the luck.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 16-02-2016 18:48:17 ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou maar 4x is ook vaak snachts. Zou je dat niet kunnen verzetten op de een of andere manier, zodat ie snachts niet meer zoveel komt? Bv savonds uurtje bij je leggen ofzo?
Onze mini is weer goed gegroeid, 460 gr in 2 weken. Ze kruipt naar de -2 lijn ipv -2,5 lijn![]()
. En met prematuur correctie zit ze bijna op het gemiddelde
.
Nee helaas. Al van alles geprobeerd. Een grote papfles voor wij naar bed gaan, tussen ons in, in z'n eigen bedje... Het is ook geen honger, het is een dwarse scheet of wat dan ook. Ach, het is een fase (van al 4 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Wat een goede stats!
Silliegirl hoe ging je eerste werkdag?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
mamahongerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee helaas. Al van alles geprobeerd. Een grote papfles voor wij naar bed gaan, tussen ons in, in z'n eigen bedje... Het is ook geen honger, het is een dwarse scheet of wat dan ook. Ach, het is een fase (van al 4 maanden).
Wat een goede stats!
Silliegirl hoe ging je eerste werkdag?
Lief hoor J, ook ucj dfëioi voor jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:02 schreef Hupje het volgende:
J zit op schoot (de nietslapenniet's zijn weer volop aanwezig) en wil ook graag wat typen: ,0, ucj dfëioi o
Lief dat je 't vraagt. Het was nogal pittig, eigenlijk. Qua werk, maar ook qua W. missen. Ik heb echt staan huilen toen ik 'm wegbracht vanochtend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee helaas. Al van alles geprobeerd. Een grote papfles voor wij naar bed gaan, tussen ons in, in z'n eigen bedje... Het is ook geen honger, het is een dwarse scheet of wat dan ook. Ach, het is een fase (van al 4 maanden).
Wat een goede stats!
Silliegirl hoe ging je eerste werkdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ging met W alles ok, hij heeft keurig 3x 100 ml uit de fles gedronken, braaf zn slaapjes gedaan en veel gelachen. Ik heb geprobeerd om 'm extra aan te leggen om te kijken of 'ie wilde inhalen, maar dat hoefde niet geloof ik. Hij dronk toen ik thuiskwam om 17:00, hoefde niet om 19:00, wilde toen weer om 20:15 en toen weer om 21:00, maar hij dronk altijd al vaker 's avonds. Ik heb 'm net slapend in zn bedje gestopt.
Kolven op 't werk ging ook wel goed denk; 3x gekolfd met een totaal opbrengst van 450 ml.
Ik zie verder een goede groeibaby voor zusjevan!![]()
En ook goed Twix nieuws! Fijn dat hij opknapt Malteser.
Verder eenvoor de slapeloze nacht-mensen.
[ Bericht 2% gewijzigd door silliegirl op 16-02-2016 22:15:10 (Verkeerde smiley ) ]
Ze wilden mij onbezorgd van mn verlof laten genieten, dus dat is ergens ook wel weer ok. Het was alleen gisteren nogal veel, ineens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:56 schreef Selvaria het volgende:
Zuur zeg Sillie. Vreemd ook dat je dat nu pas hoort eigenlijk. Wat betreft het wegbrengen van W.: hopelijk went het snel en blijft hij goed zijn flesjes leegdrinken.
Waar werk jij? In G bij wat rijmt op 'als het heel erg is'?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ze wilden mij onbezorgd van mn verlof laten genieten, dus dat is ergens ook wel weer ok. Het was alleen gisteren nogal veel, ineens.
Los daarvan twijfelde ik toch al of ik niet liever 24 uur wilde gaan werken ipv 24 de ene week en 32 de andere. Dit is voor mij verder prima zo. 'T is alleen even aanpoten om alle inhoudelijke wijzigingen weer op te pakken.
Ik kan zo met W. naar de huisarts want heel zijn koppie zit onder de vuurrode uitslag. Ik denk dat het met de berg die hij ook heeft samenhangt; maar toch maar even laten checken, ziet er zo akelig uit.
En stiekem maak ik me nu onwijs zorgen want ik had als baby ook erg eczeem en later heel erg astmatisch (dat hangt samen) en dat wil ik zo niet voor mijn mannetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:30 schreef Sara82 het volgende:
Aaah, wat sneu van haar kontje Selvaria... Gelukkig dat ze er niet zoveel last van lijkt te hebben.
Jantina, fijn dat je eerste werkdag meeviel. En Sillie is er ook weer doorheen. Nou, prima dan, die 24 uur, toch?
Aaah, en ook al een zere kont voor Q, plus ziekjes... Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks voor het eerst zelf met O 'ver weg' zonder auto wat doen! Als hij wakker is gaan we met z'n tweeën naar de dierentuin!
En we zijn overgestapt op het zitje van de kinderwagen. O lag praktisch klem in de bak, dus die is gelijk naar m'n schoonmoeders zolder verhuisd. Hij gaat zo ook in de kinderwagen (is nog best een eind lopen voor en na de randstadrail) en dan in de dierentuin in de draagzak, want steeds eruit halen is daar niet zo praktisch.
Lijkt me geen probleem toch? Als ze je nodig heeft merk je dat welquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef kazy het volgende:
Sara: ik sluit me aan bij Estrys en Selvaria!
Kris: raar is dat he als je helemaal niks meer weet van een autorit (of fietsrit). Wel voorzichtig naar huis straksvoor alle zieken en slechte nachten.
Hier gaan de nachten nog steeds prima. Ik zit alleen steeds in dubio als ik M 's nachts hoor kuchen of kletsen. Ze is dan overduidelijk wakker, maar huilt niet. Baby's worden toch sowieso een paar keer wakker 's nachts?Nu ben ik er een paar keer niet uit gegaan en dan slaapt ze uiteindelijk gewoon verder, maar dan voel ik me toch weer soort van schuldig, terwijl er verder niks aan de hand is
Neequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Waar werk jij? In G bij wat rijmt op 'als het heel erg is'?
Hmm je hebt wel gelijk. De babyfoon staat hier ook zo ingesteld, nu je het zegt.. Bij wat hardere of langere geluiden horen we het pas. Alstie op supergevoelig staat, hoor je echt iedere zucht. Die hoor ik dus 's nachts ook (maar dan zonder babyfoon en ondanks het feit dat ze een kamer verder ligt. En ik van tevoren maar denken dat ik niks zou horen als ze op haar eigen kamer zou liggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem toch? Als ze je nodig heeft merk je dat wel
Hier slaat de babyfoon pas bij veel geluid aan, wat gerommel hoor ik dus niet eens. Een losse hoest ook niet denk ik, een hoestbui wel.
Ja, ik heb ook ingeslagen!quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Malteser het volgende:
Crosspost uit het kleertjestopic:
Zij die zweren bij Hema stretch rompers: enkele kleuren zijn nu afgeprijsd naar ¤3,- per stuk.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:30 schreef Sara82 het volgende:
Aaah, wat sneu van haar kontje Selvaria... Gelukkig dat ze er niet zoveel last van lijkt te hebben.
Jantina, fijn dat je eerste werkdag meeviel. En Sillie is er ook weer doorheen. Nou, prima dan, die 24 uur, toch?
Aaah, en ook al een zere kont voor Q, plus ziekjes... Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel jezelf niet schuldig. Die 2 van mij steken elkaar soms bijna een oog uit, slaan elkaar soms etc. En die zijn toch zo ongeveer 24/7 samen. Raar dat ze zo'n opmerking maken. Net of baby's als iets bewust doen en weten dat iets niet mag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:24 schreef Hupje het volgende:
Ik haalde J net op bij het kdv, krijg ik de vraag of hij vaak andere kindjes ziet of alleen daar. Hij had een kindje in de mond gegrepen (en die was daar -uiteraard- niet van gediend). En ik ga me nu schuldig voelen
Ik kwam dit net tegen. Fijn stukje, ik zou het uitprinten en het aan dr geven. Samen met een artikel over de onzin van niet-voedzame melk van borstvoeding.com.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en nog even spuien. Ik had vanmiddag mijn moeder aan de telefoon, en die stelde de standaard vraag over hoe de nachten gaan. Na mijn antwoord over onze niet zo rooskleurige nachten kwam haar volgende standaard vraag. "Wanneer moeten jullie weer naar de kinderarts"? Want dan moest ik toch echt maar eens met de kinderarts praten over de nachtvoedingen. Misschien heb ik wel genoeg borstvoeding, maar is het niet voedzaam genoeg....Echt, ik ben blij dat ik me niet zo makkelijk onzeker laat maken, maar dit is al de derde keer dat ze het zo zegt...
Oh, en anders moest ik maar een papfles geven voordat hij gaat slapen. Echt, m'n baby is nog geen 5 maanden....
+1quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:46 schreef Estrys het volgende:
Ik kijk Zembla en heb nu ook een knoop in mijn maag
En dat dat dan ook te pas en te onpas maar weer ter sprake moet komen: "oh ja! De baby van die en die sliep na een week al door hoor! Die doen het zus en zo, probeer jij dat al?"quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:57 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind dat toch altijd zo vreemd als andere mensen een mening hebben over het niet doorslapen van je kind. Alsof dat een slechte eigenschap is. En dat na een paar weken je kind toch wel echt op z'n eigen kamer moet slapen. Echt leuk vindt ik het natuurlijk niet dat ik geen nacht kan doorslapen, maar wat kan zo'n ukje er nou aan doen...
Daar kan ik overheenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef Estrys het volgende:
Bij ons was het de wijkverpleegkundige die bij het huisbezoek na de kraamweek vroeg of ze nog niet doorsliep. Op mijn verbaasde euh nee? Zei ze dat haar zoontje met drie weken doorsliep. Ow, nou dat is pas volgende week hestomme doos.
Dat is sowieso onzin, want mijn baby slaapt door en krijgt borstvoeding.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En vandaag trof ik iemand die zei dat ik baby's uberhaupt niet doorslapen zolang ze borstvoeding krijgen, dus daar moest ik maar snel mee stoppen.
Sliep jouw baby toen nog niet door danquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef twist02 het volgende:
[..]
Daar kan ik overheenschoonmoeder vroeg het tot 2x toe in de kraamweek
In mijn beleving slaapt Sjaak door (mits niet ziek enzo) maar dat is omdat ik simpelweg niet wakker word als hij dat wel is. Vrouw gaat per nacht twee/drie keer naar hem toe. Dan wil hij even knuffelen ofzo. Nachtvoedingen hoeft hij niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:40 schreef Selvaria het volgende:
Oh, en met mijn stukje hierboven bedoel ik doorslapen als in 'het klokje rond'. N. is echt de enige baby in mijn omgeving (als ik het moet geloven...) die dat niet doet.
Ik denk dat het toch iets met bv/fv te maken heeft. Hier zitten relatief veel bv-baby's. O is (sinds mijn eigen geboorte) de eerste bv-baby in de familie en met uitzondering van 1 gehandicapt kind sliepen ze allemaal al snel door. Zelfs de drieling slaapt nu al door. Maar mijn zus vertelde dan ook dat ze de laatste fles iets groter maakte en er een papfles van maakte want dan sliepen ze goed. Dat kan met bv niet. Maar ik geloof ook niet dat die mensen nooit af en toe een rotnacht hebben, dat hoort er gewoon bij. Maar het is mens eigen om alleen de positieve dingen te benoemen, tenzij je weet dat je in hetzelfde schuitje zit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:28 schreef Selvaria het volgende:
Doorslapen is hier alweer zooo last week.N. sliep een of twee weken 3 à 4 van de 7 dagen door, maar nu komt ze standaard weer voor 1 of 2 nachtvoedingen. Ik mag niet klagen hoor, want ze gaat vrij makkelijk weer slapen, maar het doorslapen blijkt hier dus telkens weer een tijdelijk iets.
Als ik dit aan collega's vertel is de standaard wedervraag ook 'krijgt ze dan wel genoeg te eten?' Dude, mijn kind vreet als een bootwerker en tikt daarnaast haar flessen ook nog helemaal weg, ze. slaapt. gewoon. niet. door.
Ik vind het wel iets magisch trouwens, alle kindjes van collega's / meiden van zwangerschapscursus slapen door sinds ze 3 maanden zijn, zonder uitzondering. Hier op het forum slaapt bijna geen enkele baby structureel door, rust er irl een taboe op het niet doorslapen van kinderen of zoiets?
Countdown! Daarna moet je ze dan natuurlijk gewoon laten huilen he. Dat is eigen keusquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:22 schreef Selvaria het volgende:
Tot 10 maanden nachtvoedingen teken ik voor, nog 3 weken te gaan dan.
Dit!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:31 schreef lunapuella het volgende:
Van mij mag hij tot zijn vijfde nachtvoedingen nodig hebben, als het maar eentje per nacht is! Dat vijf, zes keer in een nacht, dat vind ik nu echt slopend.
Ja. Het scheelt dat hij gelukkig een goede start had. En hij was vorige keer ook amper aangekomen en past nu net goed in maat 68 dus een grote verrassing was het niet, maar had gehoopt dat het gewone eten dat goed zou maken, want dat doet hij erg goed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat balen, FF! Jeetje, hij is in 6 maanden dus 2,2 kg aangekomen?
Met eten bedoel je vaste voeding? Ik zou het eerder andersom benoemen; een voorafje eten met hoofdgerecht melk. Wat stippel zegt, de vastevoeding die hij binnenkrijgt bevat relatief weinig calorieën.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja. Het scheelt dat hij gelukkig een goede start had. En hij was vorige keer ook amper aangekomen en past nu net goed in maat 68 dus een grote verrassing was het niet, maar had gehoopt dat het gewone eten dat goed zou maken, want dat doet hij erg goed.
Hij mag nog wel gewoon eten op verzoek, maar dus met nog een naslok. Ik ga wel proberen om hem iets vaker aan te leggen, wie weet helpt dat m'n productie nog een beetje.
Zou dat bij jullie niet kunnen komen door het eczeem? Loop je daarvoor al bij een specialist?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:19 schreef Stippelrientje het volgende:
ik zou tekenen voor 4 a 5 nachtvoedingen![]()
Dan ga ik er op vooruit
Ja, kriebelt soms. Maar hij heeft ook wel eens een dwarse scheet of zo en honger en mamahongerquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zou dat bij jullie niet kunnen komen door het eczeem? Loop je daarvoor al bij een specialist?
Ik heb al een aantal baby's gezien met erge eczeem nu ik onderzoek doe op een CB, heel erg sneu. Die slapen altijd erg slecht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder ben ik niet veel online en dat is best lekker! Maar ik mis jullie wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Bijlees gaat doen*
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:09 schreef ingee het volgende:
Hallo!
Vandaag was mijn UD en daarom een zonnige roodkapjesfotoJouwes loopt al een hele tijd toch? Maar vanaf wanneer eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Bijlees gaat doen*I like the way you look at me with those beautiful eyes
Da's dan de eerste babie die ik zie (dan wel digitaal) die vóór de negen maanden liep.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef ingee het volgende:
Ja mijnes rent al even rond ja, iets voor de 9 maanden. Een week eerder begon ze met de eerst losse waggelstapjes. Waggelbabies
Jasje is van Next. Kind is van mij.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Bloesem. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder ben ik niet veel online en dat is best lekker! Maar ik mis jullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |