SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ik ook van iedere maand (behalve de eerste) een foto waar ze helemaal op staat.
Hoera! Ik ben niet alleen! Dit gebeurt mij zeker weten ook. Dat je kinderen straks het huis uit gaan en hun babyalbum wel mee willen en dat je die dan nog moet maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het niet om te huilen dat ze groter worden. Ze worden namelijk gewoon steeds leuker dan!
Ik heb zoveel foto's. Volgens mij van iedere dag welMaar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken
Heb nog 7 jaar in te halen.
Nee he? Al heel snel een eigen gezichtjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak die kaarten wel trouw, alleen vergeet ik steeds die kaarten buiten de maanden kaarten om.
IMA met uitzondering van de 1e maand vind ik haar echt nauwelijks veranderd, alleen wat ouder eruit zien!
Wat schattig springEn wat veel haar ineens! R bedoel ik daarmee dan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik quote je even voor het gemakquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken Heb nog 7 jaar in te halen.
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Precies hetzelfde DJMO!
Oja, eerste rompertje... dat past niet meer![]()
![]()
![]()
[]
Thanks! Door papa bij H & M gekochtquote:Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!
Fijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]dank je
Ik heb mensen die mij steunen zodat ik mijn vrouw kan steunen. Dat is heel fijn want ik merk nu al dat ik het nodig heb.
haha, ja? Ik had het er gister nog over. Een derde, hartstikke leuk, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gaat bizar hard he? Mijne kreeg vandaag voor het eerst fruit en schoof half zittend mango weg alsof hij nooit anders had gedaanNiks kleine baby meer.
Echt, het lijkt alsof ik nog maar drie keer geknipperd heb sinds hij geboren werd en nu is hij al bijna een half jaar. Tijd voor een nieuwe vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij heeft ze in haar handjes leren klappen vandaag, maar ze mist vaker dan dat ze raakt, dus dat ziet er echt heel debiel uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |