abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159895288
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_159895322
mousemickey, wij hebben van die maandkaarten, daar denk ik altijd wel aan. Alleen heb ik dus bij 1 maand niet een foto op dezelfde plek gemaakt als daarna, dus daar baal ik nu van :P
Had ik hier de half-jaar-collage laten zien?
pi_159895402
Ik vergeet dat soort dingen ook :{ Ook zo suf dat ik na 3mnd ofzo bedacht hoe leuk het is om je baby elke maand naast een lange/grote knuffel te leggen voor de vergelijking.
Mja das nu een beetje te laat. Ach, wellicht bij de volgende :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159895733
Niet bijgelezen. Ik heb een nieuwe speelboog en daardoor is de wipper cool 8-) heel toevallig foto's van G met zes weken en ik denk met acht weken en nu met zeventien weken. Zie je wel redelijk verschil. Maar was puur toeval, ik maak nooit vergelijkingsfotos ;(
pi_159895910
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ik ook van iedere maand (behalve de eerste) een foto waar ze helemaal op staat.
pi_159895941
Ohhhhh wat lief :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159895968
Ik vind het niet om te huilen dat ze groter worden. Ze worden namelijk gewoon steeds leuker dan!
Ik heb zoveel foto's. Volgens mij van iedere dag wel :o Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken :') Heb nog 7 jaar in te halen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159896007
Tof, IMA! Ik heb twee sets van die kaarten maar ik vergeet het ook steeds.

Kijk nou. O+

Wag

In godsnaam niet quoten hoor. Ik moet de partneralimentatie nog regelen.

[ Bericht 33% gewijzigd door -Spring op 14-02-2016 10:30:34 ]
pi_159896176
O ja, die kaarten. Daar heb ik heel vaak mee in mn handen gestaan toen in zwanger was, en toen toch niet gekocht. Ik zou ze namelijk gewoon vergeten, ookal had ik ze wel ;(

IMA, die collage! Ik vind de 'omschakeling' tussen 1 en 2 maanden altijd zo mooi om te zien. Met lachje is t toch opeens een heel ander koppie O+
pi_159896369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het niet om te huilen dat ze groter worden. Ze worden namelijk gewoon steeds leuker dan!
Ik heb zoveel foto's. Volgens mij van iedere dag wel :o Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken :') Heb nog 7 jaar in te halen.
Hoera! Ik ben niet alleen! Dit gebeurt mij zeker weten ook. Dat je kinderen straks het huis uit gaan en hun babyalbum wel mee willen en dat je die dan nog moet maken.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:13:38 #11
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159896430
Ik maak die kaarten wel trouw, alleen vergeet ik steeds die kaarten buiten de maanden kaarten om.

IMA met uitzondering van de 1e maand vind ik haar echt nauwelijks veranderd, alleen wat ouder eruit zien!

Wat schattig spring O+ En wat veel haar ineens! R bedoel ik daarmee dan he. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159896523
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak die kaarten wel trouw, alleen vergeet ik steeds die kaarten buiten de maanden kaarten om.

IMA met uitzondering van de 1e maand vind ik haar echt nauwelijks veranderd, alleen wat ouder eruit zien!

Wat schattig spring O+ En wat veel haar ineens! R bedoel ik daarmee dan he. ;)
Nee he? Al heel snel een eigen gezichtje :)
pi_159896778
Hier ligt het 9 maanden kaartje al klaar voor morgen! ;)
Doen we redelijk braaf, behalve die van 8 maanden (die hebben we 2 weken geleden gemaakt :@ )

IMA, die ogen, wauw! O+

Spring, wat een heerlijk lachje heeft ze! :D

Oh, en +1 op dat ze alleen maar leuker worden naarmate ze ouder worden! :Y Hartstikke schattig als ze zo mini zijn, maar ik geniet nu zo intens van de interactie! O+

Onze Minion geeft sinds vandaag ook kusjes! O+ Dan trekt ze ongeveer zo'n gezicht --> :o en begint heftig te knipperen als je dichterbij komt, om vervolgens keihard te lachen als ze een kusje krijgt! :D
pi_159897132
Spring! Wat een dotje is die kleine meid van jou!

Ooh! Dat klinkt wel lief twist! Ik kan niet wachten tot mijn baby kusjes gaat geven ! O+

Foto's; ik maak er sowieso veel te veel. Ik heb een album gemaakt, maar ik moest echt schrappen.

W. ligt graag met zn hoofdje op je schouder als je 'm draagt en sinds vandaag probeert 'ie dan in je nek aan te happen. Ik heb nu zo'n soort zuigzoen :') O+

En deze moet ik ook even delen O+:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2016 @ 23:36:11 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159898457
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken Heb nog 7 jaar in te halen.
ik quote je even voor het gemak :')

ik kwam even melden dat mijn elf-maander zijn derde kies aan 't krijgen is -O- .. waar hij acht tanden en twee kiezen lachend doorstond, is het nu dik drama. vuurrode wangen en alles.

en ik vond een oude foto van mijn dochter en legde daar een foto van Michael naast.

twee druppels water. vind ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_159902839
Inderdaad hetzelfde koppie, DJMO!

En ahw... wat een schatjes van Spring, silliegirl en IMA...

J sliep van 21 tot 24 tot 8.30! Helaas voelde ik me niet lekker en heb een poos wakker gelegen.
pi_159903409
Precies hetzelfde DJMO!

Oja, eerste rompertje... dat past niet meer :o :P :D

[ Bericht 14% gewijzigd door SaskiaR op 14-02-2016 22:05:49 ]
pi_159903473
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Precies hetzelfde DJMO!

Oja, eerste rompertje... dat past niet meer :o :P :D
[]
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!
pi_159903508
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!
Thanks! Door papa bij H & M gekocht :)
pi_159904045
Wat ontzettend leuk die eerste pakjes - nu foto's. O+

N. en ik zijn net weer terug van babyzwemmen, was weer leuk. Ze was met haar 9 maanden vandaag wel de jongste, de rest liep allemaal al en veel dingen waren daardoor toch op wat grotere kindjes gericht vandaag. Het werd elke keer wel aangepast voor haar, maar ik merkte toch dat ze daar nog niet helemaal klaar voor was. Nu ligt ze bijna een uur te slapen gelukkig, vorige keer was ze kapot, maar sliep ze maar een half uurtje daarna. :?

Vannacht trouwens een topnacht! Na een megadut van 17-19.30 sliep ze daarna van 21.30-06.00 *O*

Ik heb gisteren mijn telefoon in de wc laten vallen. :') Ik wilde hem gelijk in een bak rijst leggen, maar mijn batterij kan alleen verwijderd worden door de telefoon open te breken, dat werkte dus niet. :( Morgen maar eens contact opnemen met t-mobile om te kijken of ik mijn contract (met bijbetaling) misschien iets eerder kan verlengen omdat hij toch in mei afloopt.

Afkickverschijnselen, I has them. :'( Gelukkig heb ik een e-reader met een lampje, zodat ik toch enige vorm van entertainment heb als ik N. 's avonds in bed leg. :P
pi_159904087
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

:* dank je
Ik heb mensen die mij steunen zodat ik mijn vrouw kan steunen. Dat is heel fijn want ik merk nu al dat ik het nodig heb.
Fijn! :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Mineola het volgende:

[..]

Gaat bizar hard he? Mijne kreeg vandaag voor het eerst fruit en schoof half zittend mango weg alsof hij nooit anders had gedaan :o Niks kleine baby meer.

Echt, het lijkt alsof ik nog maar drie keer geknipperd heb sinds hij geboren werd en nu is hij al bijna een half jaar. Tijd voor een nieuwe vind ik.
haha, ja? Ik had het er gister nog over. Een derde, hartstikke leuk, maar nu even niet. :')

--

Zo elke maand een foto vind ik echt heel leuk. Jammer voor mijn kindjes dat ik er niet goed in ben. Zelfs de 9maanden-in-en-uit de buik foto is bij M. niet gelukt. :@ En net als Estrys, moet ik eerst nog het babyboek van de oudste maken, voor ik met het babyboek van S. kan beginnen. Ik heb vorige week e-mailadressen aangemaakt zodat ik foto's/praatjes/anekdotes direct daarna toe kan sturen. Dan staat er tenminste een datum bij, dan kan ik dat later weer in het babyboek verwerken. *O*
pi_159907388
Ojee. Heb ik het topic kapot gemaakt? ;(

Ga ik nog even door, hoor!

Gister hebben we mijn man naar het vliegveld gebracht. Hij komt vrijdag pas weer thuis. :o Grote zus is een weekend logeren, dus S. en ik hebben het huis voor ons alleen gehad. Yes, partttyyyy *O* ! We zijn gister nog naar een feestje geweest. Hij heeft op diverse schoten zitten chillen en lachen joh! Hij slaapt nu en ik zit met een kop thee een beetje uit het raam te staren. O+ De komende week wordt een uitdaging, hoor. Sis slaapt heel slecht in de laatste tijd en het bedritueel doen we altijd met z'n tweeën. Hij brengt haar naar bed en ik S. Geen idee hoe het nu gaat lopen. Ik denk er maar gewoon niet aan. Het wordt vanzelf vrijdag. O-)
pi_159907679
Ik fix het topic wel samen met je! *O*

Klinkt zwaar Limone, ik vind het al best pittig dat mijn man dit halve weekend moet werken en ik deze week dus 3 dagen alleen voor 1 kind moet zorgen, 's avonds en 's nachts is man er gewoon. :@

Dit is sinds gisteren mijn uitzicht en ik ren steeds achter haar aan. :') Ik ben echt zo bang dat ze op haar achterhoofd stuitert. :X
SPOILER
En daarbij heeft ze in haar handjes leren klappen vandaag, maar ze mist vaker dan dat ze raakt, dus dat ziet er echt heel debiel uit. _O-
pi_159908143
Oh kijk haar staan, dan! (staat daar nu een poes of een schaap in het raam? ) M. is inderdaad één keer op haar achterhoofd gevallen. Daarna niet meer. Je moet er even doorheen, ook als baby. ;)

Heb je een filmpje van dat klappen? :D :@
pi_159909338
Een schaap. :D En verder naar rechts (niet op de foto) nog een.

Nee, en ik moet ook wachten tot man thuis is daarvoor aangezien mijn telefoon naar z'n grootje is dus. :') Ik hoop dat ze het straks tijdens het avondeten weer doet, het is echt zo knullig. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')