SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ik ook van iedere maand (behalve de eerste) een foto waar ze helemaal op staat.
Hoera! Ik ben niet alleen! Dit gebeurt mij zeker weten ook. Dat je kinderen straks het huis uit gaan en hun babyalbum wel mee willen en dat je die dan nog moet maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het niet om te huilen dat ze groter worden. Ze worden namelijk gewoon steeds leuker dan!
Ik heb zoveel foto's. Volgens mij van iedere dag welMaar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken
Heb nog 7 jaar in te halen.
Nee he? Al heel snel een eigen gezichtjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak die kaarten wel trouw, alleen vergeet ik steeds die kaarten buiten de maanden kaarten om.
IMA met uitzondering van de 1e maand vind ik haar echt nauwelijks veranderd, alleen wat ouder eruit zien!
Wat schattig springEn wat veel haar ineens! R bedoel ik daarmee dan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik quote je even voor het gemakquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Estrys het volgende:
Maar ik mag voorlopig toch geen album maken, ik vind dat ik dan eerst die van de andere twee moet maken Heb nog 7 jaar in te halen.
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Precies hetzelfde DJMO!
Oja, eerste rompertje... dat past niet meer![]()
![]()
![]()
[]
Thanks! Door papa bij H & M gekochtquote:Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Haha Saskia, die dino-kleertjes van N zijn echt heel schattig!
Fijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]dank je
Ik heb mensen die mij steunen zodat ik mijn vrouw kan steunen. Dat is heel fijn want ik merk nu al dat ik het nodig heb.
haha, ja? Ik had het er gister nog over. Een derde, hartstikke leuk, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gaat bizar hard he? Mijne kreeg vandaag voor het eerst fruit en schoof half zittend mango weg alsof hij nooit anders had gedaanNiks kleine baby meer.
Echt, het lijkt alsof ik nog maar drie keer geknipperd heb sinds hij geboren werd en nu is hij al bijna een half jaar. Tijd voor een nieuwe vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij heeft ze in haar handjes leren klappen vandaag, maar ze mist vaker dan dat ze raakt, dus dat ziet er echt heel debiel uit.![]()
Oh ik ben wel blij dat je het herkent in ieder geval. Het is zeker eng. Als het nog een keer gebeurt dan gaan we weer naar de dokter maar het is zo lastig omdat je erbij moet zijn om het te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Selvaria het volgende:
Oh bah LuDann! Ik heb de auto ook eens op het fietspad stil gezet omdat N. zo'n raar geluid maakte (klonk inderdaad ook als stikken), maar er was niks aan de hand.Misschien verslikte ze zich gewoon in haar eigen speeksel, maar eng is het wel!
Ohja. Dat had ik natuurlijk wel gelezen. Sorry, voor die extra zout in de wonde..quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Een schaap.En verder naar rechts (niet op de foto) nog een.
Nee, en ik moet ook wachten tot man thuis is daarvoor aangezien mijn telefoon naar z'n grootje is dus.Ik hoop dat ze het straks tijdens het avondeten weer doet, het is echt zo knullig.
Testtaartjes.. waarvoor?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Topic stuk of is iedereen enorm romantisch Valentijn aan het vieren?![]()
Ik ben testtaartjes aan het bakken, M slaapt en mrIMA is aan het klussen in de voorkamer. Isolatie FTW!
Nou, met twee weken zijn jullie wel baas boven baas!quote:Op zondag 14 februari 2016 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
sterkte, Limone! Binnenkort moet de duutser ook 2 weken weg. Frankfurt, Parijs en Addis Abbaba. Zo ver weg....Ik ga denk ik maar een paar dagen naar NL, want zo lang alleen thuis zijn met de kleine lijkt me niets..
En LuDann, dat klinkt eng inderdaad. Fijn dat er nies aan de hand lijkt!
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb de auto laatst bijna stil gezet omdat ik L. een soort buitenaards lawaai hoorde maken. Ik in paniek want what the fuck is er met mijn kind, volgens mij gaat ze dood, dit is niet normaal enz., man lag helemaal in een deuk. Had hij de TomTom ingesteld op de stem van de Yeti (WRAAWHIIGHUURR of iets in die trend) en ik dacht dat het uit L. kwam.
Whehehequote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb de auto laatst bijna stil gezet omdat ik L. een soort buitenaards lawaai hoorde maken. Ik in paniek want what the fuck is er met mijn kind, volgens mij gaat ze dood, dit is niet normaal enz., man lag helemaal in een deuk. Had hij de TomTom ingesteld op de stem van de Yeti (WRAAWHIIGHUURR of iets in die trend) en ik dacht dat het uit L. kwam.
oh ja, dat kan ik me voorstellen. Waar zit hij in Egypte? addis is het wel rustig. En, hij reist met beveiliging denk ik...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja. Dat had ik natuurlijk wel gelezen. Sorry, voor die extra zout in de wonde..
[..]
Testtaartjes.. waarvoor?
Shit, LuDann, wat eng! Is ze verkouden? Zou het slijm kunnen zijn?
[..]
Nou, met twee weken zijn jullie wel baas boven baas!Pittig, hoor. Is het in Addis Abeba een beetje rustig? Mijn man is nu in Egypte. Dat maakt het nog extra spannend..
![]()
Fijn van de baan van de duutser. Is hij de hele week weg of komt hij 's avonds nog thuis?
misschien gewoon een niet zo'n goed humeur? Heeft de kleine hier ook wel eens. Meestal is dat na slapen wel over, trouwens..quote:Op zondag 14 februari 2016 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Herkent iemand dit? G is echt niet te genietennet drie uur geslapen, maar wordt niet vrolijk wakker. Net ook, leg ik m even op zijn rug, gillen! Niet een klein beetje, maar echt steeds harder, alsof ik m steeds een beetje harder knijp. Nee dat doe ik echt niet
![]()
Eigen willetje ftw. Tijdens het drinken is hij rustig, als ik m dan even rechtop hou en dus van de tiet af is het ook weer gillen. Als hij wakker wordt, is het ook direct gillen.
Hij heeft hele rode wangetjes, maar geen koorts.
Het meest frustrerende en verdrietige is nog wel dat hij bij mij giltbij mijn man is hij vrolijk.
Ik dacht nog even aan tandjes, zijn bilspleetje is ook wat roder dan normaal maar aan de andere kant ruik ik niets zuur en is het ook niet overdreven rood, hij heeft vanaf geboorte al veel gekwijld maar tegenwoordig moeten we m omkleden omdat hij zijn kleding onder kwijlt. Maar er is niets te zien, dus misschien vindt hij mij gewoon niet zo leuk
dit is sinds donderdagquote:Op zondag 14 februari 2016 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien gewoon een niet zo'n goed humeur? Heeft de kleine hier ook wel eens. Meestal is dat na slapen wel over, trouwens..
Check, check, dubbel check!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef ingee het volgende:
Tandjes! Dat kan wel even aanhouden hoor. En ik rook ook niks zuurs, maar slecht humeur + rode billen + rode wangen + verhoging hoort er allemaal bij. En dan komt er nog niet eens wat door soms. Heb je dentinox in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |