Goed om te zien dat je IS een warm hart toedraagt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ISIS media releases video to support claims of repelling SAA attack yesterday near Mahin. Shows fleeing troops and two destroyed tanks![]()
![]()
![]()
Ik heb het hele artikel 5 gebeuren niet gelezen, maar wat er vooral staat is dat een aanval op één van de NAVO-leden een aanval op allen is. Er wordt niet veel gezegd over wie die aanval begonnen moet zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo en zal ook niet zo gezien worden.
Ik vind de SAA eerder lachwekkendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je IS een warm hart toedraagt.
Ben je nu zo stom dat je niet realiseert dat Mahin in handen van SAA is en de omgeving ook?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ISIS media releases video to support claims of repelling SAA attack yesterday near Mahin. Shows fleeing troops and two destroyed tanks![]()
![]()
![]()
Worden allemaal gefucked door Kalibr-NK's vanuit de Kaspische Zee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Atak het volgende:
Turkije heeft al een flink aantal artilleriestukken aan de grens. De kosten zullen minimaal zijn maar de resultaten maximaal. Ze hoeven ook de grens niet over. Laat de Saudis en co maar het werk doen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
Nou nou DAT is me toch indrukwekkend zeg....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
Natuurlijk, jihadi sympatisant dat je bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vind de SAA eerder lachwekkend
Als het aan mij ligt mag de NAVO ook gewoon fuck you tegen Turkije zeggen op zo'n moment hoor. Ze lokken het zelf uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ach, ze beginnen een aanval op een ander land en dan zij ze zo laf om hun achter een artikeltje te schuilen.
Alsof dat de SAA zich ooit van dat gaat aantrekken als zij full blown worden aangevallen door Turkije.
Ik stel voor om naast een Jihadifly ook een wolven negeeractie in dit topic te gaan houden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ben je nu zo stom dat je niet realiseert dat Mahin in handen van SAA is en de omgeving ook?
Dat zullen de meesten dan ook doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt mag de NAVO ook gewoon fuck you tegen Turkije zeggen op zo'n moment hoor. Ze lokken het zelf uit.
Hoe kan het dan dat ISIS klappen uitdeelt aan de SAA?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ben je nu zo stom dat je niet realiseert dat Mahin in handen van SAA is en de omgeving ook?
Dat is het beste.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik stel voor om naast een Jihadifly ook een wolven negeeractie in dit topic te gaan houden.
Ik zie het inderdaad niet voor me nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat zullen de meesten dan ook doen.
Zie je het al voor je? Griekenland komt Turkije te hulp?...![]()
![]()
![]()
Ik denk dat zelfs de Amerikanen Turkije niet gaan helpen nu dat ze met de koerden kloten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat zullen de meesten dan ook doen.
Zie je het al voor je? Griekenland komt Turkije te hulp?...![]()
![]()
![]()
Damn die schapenfokkers blijven buiten schot.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is niet alleen artillerie. Zullen we een mapje tekenen van het Russische bereik?
En jij bent niet in Ankara.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:43 schreef Atak het volgende:
Ik vind het curieus dat Iraniërs en Koerden denken dat ze voor NAVO mogen spreken.Ieder land heeft zijn eigen belangen man. Je bent in Nederland, niet in Tehran of Erbil.
Welke Iraniërs en Koerden?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:43 schreef Atak het volgende:
Ik vind het curieus dat Iraniërs en Koerden denken dat ze voor NAVO mogen spreken.Ieder land heeft zijn eigen belangen man. Je bent in Nederland, niet in Tehran of Erbil.
Kom je dit keer wel met bronnenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TSK bombardeert Hasaka en Lazkiye momenteel.
Doe maar bronnen geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten is er vanuit YPG gebied teruggeschoten richting Hatay. Shit is aan.
Bron?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten is er vanuit YPG gebied teruggeschoten richting Hatay. Shit is aan.
quote:
twitter:timeturk twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:21:42Yerel kaynaklarca TSK'ya ait topçu bataryalarının Lazkiye ve Haseke kentlerinin kuzeyinde bulunan hedefleri de vurduğu ifade ediliyor. reageer retweet
Hatay = Liwa Iskenderun.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:
Straks posten de hewals van #TwitterKurds ook weltwitter:CagdasTarih twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 19:40:52SON DAKİKA: Hatay'ın Çalıboğazı bölgesi karakoluna YPG'nin kontrolü olduğu taraftan havan topu atıldı https://t.co/twXyi4IPWA reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |